nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Post autor: Shinue »

nie ma już żadnych wątpliwości. następną wydaną armią będą wampiry.

poniżej znajduje się w miarę aktualne zestawienie najnowszych informacji na temat ósmoedycyjnych VC:
Markuene pisze:W 95% dobre tłumaczenie: wrzuciłem oryginał na carpenoctem wierząc, że ktoś tam jest niemieckojęzyczny, Duke po prostu wrzucił to na translatora i na podstawie tego "tłumaczenia" powstało poniższe. Poprawki dzięki żonie Bastora, którą pozdrawiamy. Swoje dorzucił też Kołata. Najnowsze poprawki za MustEatBrains z carpenoctem, poprawki zaznaczyłem pokdreśleniem.


Wampirze Moce:
Dark acolyte [25]
K3 dodatkowych przy invokacji
Rapid blood [30]
ASF
Pirates of the revenants [55]
+1 Ż
Red fury [50]
tak jak było, tylko dwuręczna, Bastor wspomina o jakimś limicie, ale niestety nie jest to sprecyzowane info
Master stroke [15]
wszystkie A na jeden HKB
Knight of the night [10]
+2 WW, jesli nie ma nikogo z wiekszym LD, to musi akceptowac i rzucać chellenge
Creatures of the night [10]
Baty, swarmy i wilki ponad stan poczatkowy
Forbidden Knowledge [25]
Lore z booka
Flying Horror [30]
zgadnijcie...


Magiczne przedmioty
Blade of agony [75]
devastating charge,szał, płonące ataki + ghostly howl, Bastor podaje: jeśli nie zada się rany w combacie to samemu się ginie z automatu.

Shroud [40]
+1 AS, wszystkie modele w kontakcie z podstawka, tracą premie do siły ze zwykłych i magicznych broni i maja zasadę ASL (pomyślcie o podstawce cover throna)

Banner of the Barrows [50]
Jak ostatnio + za Bastorem Krell dostaje +1 do trafienia, mounty bez bonusu.

Screeching Banner [25]
jednostka przeciwnika robiaca test strachu rzuca 3K6 i odrzuca kostkę z najmniejszym wynikiem.

Black Periapt [55P] Arkane item
podobnie jak ostatnio ale mozemy zachowac 2 kosci PD i DD.

Staff of fire death [40] Enchanted item
Bound 3, magiczny pocisk, 18", cel otrzymuje K6 S4 hitów z płonącymi atakami. Jeśli jednostka się poruszy w przyszlej turze, kazdy model otrzymuje hita o sile 4, jesli sie nie rusza, czar sie konczy.

Book of Arkahn [25] Arkane item
bound 3, dance macabre.

The Cursed Book [35] Arkane item
Na początku fazy magi, poświęć K3 - tyle PD poświęcasz, pozniej rzuc K6 i sprawdz wynik na liscie - do odpowienich czarów, min Miasma, Withering dopisano cyfry z przedziału 1-6, więc wynik na K6 determinuje jaki czar rzucamy z automatu, czar moze byc normalnie zdispelowany, za Bastorem: jesli nie ma odpowieniego celu czaru, to wybiera się mniejszy wynik z listy czarów.

Staff of damnation [40] Arkane item
bound 4 Po udanym rzuceniu wszystkie jednostki w promieniu 6" maja dodatkowy atak + wierzchowce, efekt działa do poczatku naszej kolejne fazy magii.
Markuene pisze:~~Zasada Hunger działa jak opisano wcześniej - rzucamy K6 po zadanym przynajmniej jednym woundzie, a nie każdym z osobna.
~~MAszerujemy 12" od generała - jak już mówiono.- Undead units can march within 12" of the general as before.
~~ Jeśli Vlad i Isabela są w tej samej jednostce to dają jej ASF. Vlad ma 4+ WS, i Bloodrinkera, który daje mu Hunger na 4+. Isabela może leczyc tak jak w do tej pory.ASF.
- szkielet - 5 pkt
- Hero-Tomb Banshees 95 pts
- ghul 10 pkt
- 10 BK with command group are 290 pts. z lancami i bardingiem.
- Black Knights mają dalej eteryczne wierzchowce, killing blow chyba przepadł.
- Hexwrights są po 30 pkt, flamingi, magiczne, ataki o sile 5 bez mozliwosci AS
- duchy po 45
- Engine z upgradem za 240
- wilki po 8 pkt
- zombie za 3 pkt
- Corpse Cart z Balefire 105 pts
- Vargheists 46 pkt
- Fellbat 16 pkt
- Varghulf 175 pts
- Hero Cairn Wrath i60 pts
- Kemmler is 350 pts and Krell 205 pts

** There is no mention or picture of a Black Coach as I have seen so far.... sad

Necro moze zajac miejsce corpsemastera na coprsecarcie i Mortis Engine. Corpse Cart działa jak napisano wcześniej - jesli jest w zasiegu czaru to w promieniu 6" dostaja ASF

*Items:
- Nightshroud dalej go mamy. Zmusza przeciwnika do ASL - dobre kombo przy jezdzcach duzych rzeczy.
- Skabscrath ( prawdopodobnie the blade of Agony o którym była mowa wcześniej) daje vampowi 7 atakow przy szarzy i ma zdolnosc krzyku jak TERROGEJ

- Aura of Dark Majesty is a -1 LD wszystkim w kontakcie.
- Moc zwiekszajaca o 1 woundy jest prawdziwa.
- Master of black działa jak wcześniej napisano.

*Magic:
- Lore Atribute czarodziej albo inny model w promieniu 12" odzyskuje wounda
- ION jest sygnaturka, o zasiegu 6"/12"/18", D6 + lvl czarodzieja dla KAŻDEJ JEDNOSTKI w zasięgu
- Raise dead wskrzesza 15 zombie/szkieli
- 1 Necromancer moze byc upgradniety do MAster of the DEAD moze zwiekszyc rozmiar szkieli ponad poczatkowy stan przy uzyciu Raise dead spell

Kemmler stary model w faincascie

UPDATY:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
vamp lord ma bazowo 5 ataków, bazowo mają być czarodziejami lvl 1 z możliwością upgradu.
ceny za fellbaty sa prawdziwe, #-o czyli reszta pewnie tez
- Vanhels Dance Macabre is virtually the same. Hellish Vigour is back, but not sure what it does. Curse of the Years is also still in the game.
- brak jakiegokolwiek infa o BLOoDLINACH, wiec pewnie ich nie bedzie, bo co jak co ale jesli by byl powrot to bloodliny wylewalyby sie z WD
- Vampiry mające większy magiczny lvl niż 1 nie mają żadnych mocy dających im taki boost, więc wychodzi na to, że nie wykupujemy ich z mocy a tak jak pozostali magowie
- na załączonym w WD zdjęciu w regimencie Zombie są postacie - necro i wight king
Izwor pisze:Ceny będą takie (oficjalne, bez zniżek, w sklepach stacjonarnych):
Army Book: VAMPIRE COUNTS 125,00
Battle Magic: VAMPIRE COUNTS 16,50
VAMPIRE COUNTS WIGHT KING 40,00
VAMPIRE COUNTS VARGHEISTS/CRYPT HORRORS 147,00
VAMPIRE COUNTS BLACK KNIGHTS/HEXWRAITHS 93,00
VAMPIRE COUNT COVEN THRONE/MORTIS ENGINE 180,00
ISABELLA VON CARSTEIN 53,00
KRELL LORD OF UNDEATH 53,00
Azgaroth pisze:Mam WD :) Kilka informacji których jeszcze chyba nie było :

- Ghule nadal mają 2A z poisonem,
- Lord generał ma LD 10,
- Marszować może lord i modele z zasadą wampir. Wszystkie inne mogą marszować tylko, jeśli generał jest 12 cali,
- Black Knights mają KB niezależnie od broni którą noszą : lance, hand weapon or even magical blade (?),
- Varghulf tak jak wcześniej kosztuje 175 pkt,
- sądząc po screenach - do zombie mogą przyłączać się postacie,
- Vlad będzie miał Carstein Ring a Izabela pucharek z zasadami jak w 7 edycji,
- Heinrich Kemmler kosztuje 350 pkt
- Krell, Lord of Undeath - 205 pkt,
- Vargheist nie mają poisona, z frenzy mają po 4A,
- Wight King z tarczą, ogre blade i dragonhelm kosztuje 139 pkt / jako sztandarowiec armii z War banner - 145 pkt
- Necromancer level 1 z Cursed book - 100 pkt,
- wampir level 1 z Beguille - 120 pkt
- Dance Macabre będzie na pewno mógł pchać oddziały do 8 cali
- Invocation of Nehek replenishes the numbers of every friendly Undead unit within 6'' by k6 plus the caster's wizard level in wounds

Figurka Izabelli to najpiękniejsza figurka wampira na świecie ;)
Vargheisty i Crypt horrors leczone k6+4 wounds od lorda to jest to :D
Markuene pisze: Magic Items.

Book of Arkhan, arcane artifact. bound spell lvl 3, move unit spell.
Screaming Banner: fear tests caused by this unit are made with 3d6, the lowest is discarded.
Cursed book, arcane artifact. Sacrifice d3 powerdice to cast 1 random spell determined with a d6 at base cost. 1: shadow signature, 2 shadow 2, 3 shadow 3, 4 death 3, 5 death 4, 6 heaven 3 ( first number is the d6 roll, zhen the lore and what dpell from the lore is cast. )
Staff of the damned: arcane artifact: lvl 4 bound spell, all friendly undead within 6" get +1 a, mounts included
Shroud: magical armour (its not an armor, therefor you can still have heavy armor and a shield.) +1 as. Enemy weapons in b2b (magic and common) do not provide a bonus to S and get the asl special rule.
Staff of fiery death: enchanted item, bound spell, lvl 3
Magic missile. Target enemy unit in 18" range. Suffers d6 s4 flaming hits. If you lose 1 wound it causes a panic test. If the unit is moved during its next turneach model suffers 1s4 hit. Spell ends if the unit moves or at the beginning oh vc's next magic phase.
Banner of the barrows: black knights, tomb guards, wight kings and krell get +1 to hit. Does not affect mounts.

Up to here all items are abailable to heroes.

Black periapt: arcane item, stores 2 power or dispeldice
Blade if agony
Wielder gets +1 a on charge, frenzy and flaming attacks.
If he fails to kill at least 1 enemy in close combat he's removed as a casulty at the end of the game.

Vampiric powers

Dreadknight: +2 ws. Vampire has to accept and issue challenges, as long as there isnt another vampire character or Krell present.
Summond creatures: able to raise direwolves, giant bats and bat swarms above starting size.
Perfect strike: swap all attacks for 1 with heroic killing blow (you don't have to)
Charming: nominate 1 mOdel in b2b, (after challenges are issued) it has to pass a ld check with -3 or has to reroll to hit.
Scary: passed tests for fear caused by the vampire or his unit have to be rerolled. If the enemy unit iswithin range of a bsbearer no rerolls are made (neither for the battlestandar nor for thos power)
Dark acolyte: vampire gets +d3 on casting all levels of invocation of nehek.
Terror: vampire causes terror.
Forbidden knowledge: use 1 lore from the rulebook, expect for lore of life
Dark Aura: all enemy units within 6" suffer -1 ld. Can be combined with orher simmilar effects.
ASF.
Flying (infantery only)
Red fury: bonus attacks for each wound caused. New attacks dont trigger another attack. You get bonusattacks for each wound caused, if you would happen to heroic killing blow an great unclean one you'd get 10 attacks.
Revenant:+1 wound
He-who-must-not-be-named (masterof the dark arts), reroll one of the dice for winds of magic.
Ostatnio zmieniony 6 sty 2012, o 22:06 przez Shinue, łącznie zmieniany 8 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

jak mają być tak szybko wydane to jakoś późno te ploty. Jak dla mnie osobiście trochę za bardzo spieszą się z tym bookiem ale narzekać nie będę. Zobaczymy czy book będzie zrobiony "z głową"

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Czyli jednak. No oby wnieśli trochę świeżości.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Przytną wam itemki, oj przytną...
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

przede wszystkim popychaczkę przytną...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

co przytną to się okaże w booku, nie marudźcie bez potwierdzenia, ja innym armiom nie życzę przycinania i nie wypowiadam się 8)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

w takim razie jak bedzie z nowym badass potworem , w rodzaju warsphinx'a, które tak bradzo GW kocha wsadźać do nowej armii?
Tak w sume to VC maja już ten nowy set zoombie gragon i terrorgheist :?:

Pozdro czibor~
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Czyli jak hełm zostanie to za 80 punktów będzie stał ;).

Inna sprawa że GW powinno w końcu obniżyć cenę szkieletów, bo nikt na nich nie gra chyba.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

flesh golems... jak dla mnie to nie będzie monster a MI albo nawet MC. prędzej tacy stalkerzy (chyba że liczba mnoga jest tutaj przypadkiem i wskoczy jakiś martwy gigant)

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Ja bym zasugerował, zmianę tytułu, bo literówka kłuje w oczy.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

Ale jaja :D

Awatar użytkownika
Lucyfer
Chuck Norris
Posty: 382

Post autor: Lucyfer »

VC na 8 itemach :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

VC jest jedną z najlepiej sprzedających się armii.
nie zabija się kury znoszącej złote jajka.
zabiorą itemy to dadzą bloodliny.
ukrócą popychaczkę to dopakują pozostałe czary.
trzeba się cieszyć z nowych figurek i kolorowego podręcznika.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

i karty magii :D ech to gadżeciarstwo

PS. dzięki za poprawienie tej literówki po oczach dawała :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Kahen
Pseudoklimaciarz
Posty: 25

Post autor: Kahen »

Chyba wiadomo o co gracze VC będą prosić pod choinkę. Flesh golems - może coś w rodzaju orkowych trollów lub ogrowych Yeti.
Mnie za to ciekawi nowy Black Coach. Jeśli zmienią jego podstawkę to chyba ich zabiję. No i chyba wreszcie wydadzą boxa z Black Knight'ami.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

jak zrobią tak ze bedzie się dało grać na BK w 8ed to ozłoce GW!!!

KAWA ŻĄDZI!!!
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Rządzi jak coś
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Powrót do linii krwi byłby dla mnie strzałem w dziesiątkę. Wiadomo, że zabiorą nam itemki a pozostałe niechybnie przytną ale nawiązanie do 6 edycji byłoby naprawdę świetne :) Flesh golems to świetny pomysł, w końcu jakiś oddział mounstrous infrantry, mi by wystarczyło jakby byli tak mocni jak trolle od orków ;) Ciekawi mnie tylko czy zostawią hełm i regenkę na banerze, w co bardzo wątpię. No i ciekaw jestem czy bezużyteczne jednostki takie jak corspe cart, dire wolves czy bat swarm uświadczymy w 8 edycji :)

Kahen
Pseudoklimaciarz
Posty: 25

Post autor: Kahen »

Mam nadzieje, że zostawią Dire Wolf. Zawsze się przydają do flankowania. Tak przy okazji. Mógłby ktoś dać link z opisem linii krwi??

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Gdyby Bat Swarmy dawało się wystawiać solo a nie po 3 bazy to by może coś z nich było, jedna z tańszych odginaczek, a tak to żal ściska
Kahen pisze:Mam nadzieje, że zostawią Dire Wolf. Zawsze się przydają do flankowania
Zagraj jeszcze z 50 bitew z Dire Wolves to może zmienisz zdanie :) nikt na nich nie gra, za 20ptk więcej masz 3 Baty które latają są skirmishem i ogólnie lepiej się spłacają. Ale to nie temat do takich kmin.
Mam ich 20 pare bo w 7ed były użyteczne, ale teraz to kurzą się na półce tylko.

Co do linii krwi poszukaj sobie 6ed podręcznika VC, tam będą, google i jakiś chomikuj.pl
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Zablokowany