DE na arene
DE na arene
Dreadlord,
Biting Blade
Armour of Darkness
Pendant
korona
S.Sorceress (standardowo shadow)
Lifetaker
Tome of Furion
Sorceress (prawdopodobnie Metal)
Level 2
Dispel Scroll
Cauldron of Blood + BSB
19 kusznicy + Shield; Standard; Musician
24 Warriors + Shield + FCG
29 Corsairs + Musician, Sea Serpent Standard
2x20 Black Guard 291.0 + Musician, 1 z Banner of Eternal Flame, 2 z Gleaming Pendant
2x Hydra
5 Shades + add.HW
2x5 Harpies
zapraszam do krytyki.
Biting Blade
Armour of Darkness
Pendant
korona
S.Sorceress (standardowo shadow)
Lifetaker
Tome of Furion
Sorceress (prawdopodobnie Metal)
Level 2
Dispel Scroll
Cauldron of Blood + BSB
19 kusznicy + Shield; Standard; Musician
24 Warriors + Shield + FCG
29 Corsairs + Musician, Sea Serpent Standard
2x20 Black Guard 291.0 + Musician, 1 z Banner of Eternal Flame, 2 z Gleaming Pendant
2x Hydra
5 Shades + add.HW
2x5 Harpies
zapraszam do krytyki.
Lord na piechte?
oprocz tego to xero mojej rozpy - nie wiedziałem że ktos w polsce oprócz mnie podejmie sie tematu dwóch gwardii;)
z doswiadczenia od razu mówie ze flamingi na gwardii to kiepski pomysł ( pozdrawiam helliona z tego miejsca serdecznie)
oprocz tego to xero mojej rozpy - nie wiedziałem że ktos w polsce oprócz mnie podejmie sie tematu dwóch gwardii;)
z doswiadczenia od razu mówie ze flamingi na gwardii to kiepski pomysł ( pozdrawiam helliona z tego miejsca serdecznie)
Armii brak jest zupełnie mobilności. Na takiej rozpisce możesz poszaleć tylko z full ofensywnym przeciwnikiem, bo strzelanie zbyt zmaltretuje twoje gwardie nim zdążą dojść do CC... Z mojej perspektywy 2x gwardia to błędne założenie, to ograniczenie do max 20 czyni z nich oddział bardziej pomocniczy, poza tym Lord z buta tez nie zabłyśnie raczej, powinien być choć odrobinę taktycznie przydatny!!!
Triclinium Thoruniensis
tak naprawdę wszystko jest kwestią skilla , trochę terenu i przeciwnika. Gwardię można (i w tej rozpisce jest czym) ekranować. Ustawiamy się za hydrami ,harpiami etc...i nagle okazuje się ,że przeciwnik w ogóle do gwardii nie strzela bo ma inne cele które stanowią większe zagrożenie...należy pamiętać że BG są najlepszą piechotą w grze ale sama bitwy nie wygra...co do samej rozpiski : nie podoba mi się złożenie magów, lepiej byłoby olać małego a na dużym dać +1 dd i ds. dzięki zaoszczędzonym punktom dołożyć zwykłe speary. Metal nie jest Ci potrzebny jak masz kociołek i kb.
Jeśli chodzi o mnie, to oboje macie racje, i trochę się nie zgadzam. Podwójna gwardia jest jak najbardziej grywalna, można ją osłonić bez problemu. Ale chyba faktycznie można lepiej zagospodarować te punkty. Co do drugiej magiczki, są to na tyle duże punkty że dobrze mieć asekuracyjną czarkę, lecz po zastanowieniu się metal pójdzie w odstawkę, i użyje dark.
jak planowałem jak sobie poradzić z 2x hydra, abomka, lub Stank, to uzmysłowiłem sobie że jest to dosyć proste. A skro ja mogę tyle patentów na jej zniszczenie wymyślać, to moi przeciwnicy mogą ich mieć jeszcze więcej. Wolę nie ryzykować niepotrzebnie, więc zostawię jedną an przeciwników którzy nie są na nią przygotowani.
Lord, ma 2 funkcje,
1. przytrzymać coś.
2. powalczyć z eterykami.
nie jest mu do tego potrzebne latanie, w zamian wezmę sobie dodatkowy odział harpii.
Dreadlord, HVA, SDC + Shield
Biting Blade
Dragon Helm
Pendant
korona
S.Sorceress (standardowo shadow)
Lifetaker
Tome of Furion
Sorceress (Dark)
Level 2
Dispel Scroll
Rubi ring of ruin
Cauldron of Blood + BSB
2x 10 kuszników (1 champion)
2x 20 warriorów Shield banner + music
29 SSS corsairs banner + music
20 Gwardii gleaming pendant + music
6 CoK flame banner + music
2x5 Shades AHW
3x5 Harpies
1 haydra
145 modeli jak na DE armia raczej spora, co pozwoli na popełnienie kilku błędów i nie skończy się to masakrą.
8 edycjyjne MSU. Problem w poprzedniej był taki że w praktyce nie mogłem w sensowny sposób deklarować flee.
Co do najlepszej piechoty to wolę saurusy, odporni, po dwa ataki, cold blooded, oraz są w corach.
jak planowałem jak sobie poradzić z 2x hydra, abomka, lub Stank, to uzmysłowiłem sobie że jest to dosyć proste. A skro ja mogę tyle patentów na jej zniszczenie wymyślać, to moi przeciwnicy mogą ich mieć jeszcze więcej. Wolę nie ryzykować niepotrzebnie, więc zostawię jedną an przeciwników którzy nie są na nią przygotowani.
Lord, ma 2 funkcje,
1. przytrzymać coś.
2. powalczyć z eterykami.
nie jest mu do tego potrzebne latanie, w zamian wezmę sobie dodatkowy odział harpii.
Dreadlord, HVA, SDC + Shield
Biting Blade
Dragon Helm
Pendant
korona
S.Sorceress (standardowo shadow)
Lifetaker
Tome of Furion
Sorceress (Dark)
Level 2
Dispel Scroll
Rubi ring of ruin
Cauldron of Blood + BSB
2x 10 kuszników (1 champion)
2x 20 warriorów Shield banner + music
29 SSS corsairs banner + music
20 Gwardii gleaming pendant + music
6 CoK flame banner + music
2x5 Shades AHW
3x5 Harpies
1 haydra
145 modeli jak na DE armia raczej spora, co pozwoli na popełnienie kilku błędów i nie skończy się to masakrą.
8 edycjyjne MSU. Problem w poprzedniej był taki że w praktyce nie mogłem w sensowny sposób deklarować flee.
Co do najlepszej piechoty to wolę saurusy, odporni, po dwa ataki, cold blooded, oraz są w corach.
Dokładnie - jakby zamiast 20 dało się wystawić hordę jakiś 30 BG, to by było miodnie - taki oddział byłby mega kozacki.Laik pisze:W porównaniu statystyki/koszta to są najlepszą piechotą w grze, problem jest w rozmiarze oddziału…
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
taki lord nic nie zrobi eterykom - z ruchem 5 nie będzie dla nich żadnym zagrożeniem - nie będzie miał okazji z nimi powalczyć..
imo nie utrzyma też niczego jak należy - na piechotę nie będzie wystarczająco mobilny, będzie się bał stompów, a ataki dowolnego oddziału z siłą 4 go ściągną. Musi być generałem co oznacza że jego strata będzie bolesna.
imo nie utrzyma też niczego jak należy - na piechotę nie będzie wystarczająco mobilny, będzie się bał stompów, a ataki dowolnego oddziału z siłą 4 go ściągną. Musi być generałem co oznacza że jego strata będzie bolesna.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Jestem po pierwszej bitwie, przeciw Woch, 2x helka, 2x pieski, horda marud, po klocku tęczowcó i nurglowców, 8 ryceży khorna, dyskowiec, lord, bsb i mag death.
Bitwy niestety nie dokończyliśmy, ciężko było ocenić rozpiskę, gdyż ...
pierwsza tura,
ja wsysam helkę, pitką.
przeciwnik wsysa mi gwardię i małą magiczkę bramą (ifka) a helka trafia w korsaży zostaje 9.
tura, 2
korsaże z lordem szarżują rycerzyków khorna, zabijają 5 (KB) zostaje 3. (na 10 kościach rzuciłem brzytwę, niestety zdispelowana )
tracę dwa odziały harpii od redirecta tęczowców i marud, jednocześnie blokując nurglowców przed sensownym ruchem.
tura 3
nie mogę szarżować flankę kawy wariorami ponieważ zabiłem za dużo knightów w poprzedniej turze i są tuż poza LOS.
hydra pali większą część marud, tęczowcy dostają dużą miazmę (-2) i wchodzi w nich pitka. Koniec gry.
Jutro jestem umówiony na grę z imperium i VC.
ale mam nadzieje że w krytycznym momencie będę mógł go zamienić z dużą czarką i ją wyratować (w teorii, na razie, ponieważ w praktyce lord zawsze jest potrzebny gdzie indziej) jeszcze spróbuje, jutro dead line.
Bitwy niestety nie dokończyliśmy, ciężko było ocenić rozpiskę, gdyż ...
pierwsza tura,
ja wsysam helkę, pitką.
przeciwnik wsysa mi gwardię i małą magiczkę bramą (ifka) a helka trafia w korsaży zostaje 9.
tura, 2
korsaże z lordem szarżują rycerzyków khorna, zabijają 5 (KB) zostaje 3. (na 10 kościach rzuciłem brzytwę, niestety zdispelowana )
tracę dwa odziały harpii od redirecta tęczowców i marud, jednocześnie blokując nurglowców przed sensownym ruchem.
tura 3
nie mogę szarżować flankę kawy wariorami ponieważ zabiłem za dużo knightów w poprzedniej turze i są tuż poza LOS.
hydra pali większą część marud, tęczowcy dostają dużą miazmę (-2) i wchodzi w nich pitka. Koniec gry.
Jutro jestem umówiony na grę z imperium i VC.
ale mam nadzieje że w krytycznym momencie będę mógł go zamienić z dużą czarką i ją wyratować (w teorii, na razie, ponieważ w praktyce lord zawsze jest potrzebny gdzie indziej) jeszcze spróbuje, jutro dead line.
Z Imperium na 2 czołgach poszło całkiem nieźle, Miałem problemy by pitką w czołg trafić, ale brzytwa na wariorsach działa cuda.
jak lorda z coldem wpakuje do CoK'ow to nie mam czym ganiać abomki i hydry, do tego odział za 200 punktów nagle się robi blisko 500, a to nadal tylko 7 kolesi.
jak lorda z coldem wpakuje do CoK'ow to nie mam czym ganiać abomki i hydry, do tego odział za 200 punktów nagle się robi blisko 500, a to nadal tylko 7 kolesi.
jak ktoś będzie miał mega farta a ja mega pecha, to cóż, nic mu nie pomoże, look ou sir, jest jak na ETC, a jak coś omija warda i savea, to i tak nic mu nie pomoże.
i jak sie sprawdziła?
xYz
Rozpa dużo lepiej niż ja. Niestety grypa mnie łamała a potem %+leki (bad idea), nie mogłem się skoncentrować na grze. pomimo tego pierwsze 2 gry, fart i mega fart ochronił przeciwników przed sroga porażką. Pomimo że w tych grach zapomniałem np. w obuch grach zapominałem się gwardią ruszać, więc w pierwszej stali za górką, a w drugiej stali w domku przez 4/5 tur.
Jedynie czego brakowało, to mocnego uderzenia, z drugiej strony jak bym pamiętał że miałem brzytwę w wszystkich grach, to było by lepiej . chyba z 1 raz to rzuciłem , ale niestety nie pamiętam.
Shadow + dark, naprawdę fajne kombo.
Jedynie czego brakowało, to mocnego uderzenia, z drugiej strony jak bym pamiętał że miałem brzytwę w wszystkich grach, to było by lepiej . chyba z 1 raz to rzuciłem , ale niestety nie pamiętam.
Shadow + dark, naprawdę fajne kombo.
Nawet nie wiesz jak bardzo, to była jakaś ogólna porażka, w ogóle nie wiedziałem co mam robić.
Tomb of Furion, 5 czarów na jednej czarce powoduje dużą ilość dubletów, w 99% gier mam te same czary, 0,2,3,5,6, jest to kosztem np. sztyletu, więc dodatkowe kości trzeba nadrabiać z power of darkness. Z drugiej strony praktycznie zawsze mam czary które chcę.