

Do WARPA w Paradox Cafe
mają przyjemność zaprosić chętnych graczy do udziału w turnieju "Do WARPA w Paradox Cafe" w ramach przygotowań
do turnieju klasy Master - Macki Wojny 2011 organizowanego przez:

Czas i miejsce:
27 listopada 2011 roku (niedziela).
w Paradox Cafe przy ul Jezierskiego 3/5
Wpisowe: 12zł od armii
istnieje możliwość gry dwiema armiami przez jednego gracza
Limit miejsc: 26
Format:
2000 + 1000
Zasady turnieju
W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i army bookach
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf
Specyficzne zasady obowiązujące na turnieju:
- virtual line of sight
- dopuszczone nowe jednostki z WD do armii VC
- maksymalnie 12 kości magii do użycia w całej fazie magii
- Bohaterom przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- 0-3 bohaterowie z zasadą ethereal
- 0-3 elektrycy
- zakaz wystawiania bohaterów specjalnych/imiennych
- zakaz sojuszu tych samych armii
- zakaz powtarzania przedmiotów w armiach sojuszniczych
- obowiązują zasady sojuszy opisane w RB
- armia na 1000p nie wystawia lorda
- limit slotów dla armii 1000p - max. 1x ten sam rare (HE podwajają sloty)
- max. 6 war machines na sojusz. Steam Tank,Anvil of Doom, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor, Ironblaster, Scraplauncher zajmują sloty maszyn
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
- Army List Chaos Dwarfs z dodatku Throne of Tamurkhan zostaje dopuszczony do turnieju, gracz korzystający z powyższych zasad MUSI posiadać army list tej armii do wglądu
- w trakcie turnieju nie ma zakazu spożywania alkoholu
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
Pomalowanie armii i proxy:
Nie ma wymogu posiadania pomalowanej armii
Proxy dopuszczone w granicach przyzwoitości (same podstawki, mydelniczki, modele-zabawki, wycinanki i inne tego typu, będą ściągane ze stołu).
Ocena malowania:
(nie ma obowiązku posiadania Wyciwyg na charakterach)
0-armia nie pomalowana, posiadająca proxy, pomalowana w mniej niż 50%
2-ponad 50% pomalowanej armii
4-armia w pełni pomalowana, nie posiadająca proxów
Harmonogram czasowy
09:30-09:55 - zapisy
10:00-13:00 - I bitwa Meeting Engagement
13:15-16:15 - II bitwa [Blood and Glory wg liczenia arenowego(patrz dalej)]
16:30-19:30 - III bitwa (battleline)
19:45- Rozdanie dyplomów
Na stołach pojawi się od 1 do 2 magicznych terenów przypisanych odgórnie do stołów.
progi punktowe
0- 200 - 10
201- 400 - 11
401- 600 - 12
601- 800 - 13
801-1000 - 14
1001-1200- 15
1201-1400 - 16
1401-1600 - 17
1601-1800 - 18
1801-2000 - 19
2001+ - 20
Liczenie arenowe dla B&G
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 4 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Dodatkowe
+3 duże punkty do klasyfikacji gnerelnej za nadesłanie poprawnego zgłoszenia do dnia 23.11 do godziny 23:59 na adres paradox.klub@wp.pl
Zgłoszenie jest poprawne jeśli:
-zawiera w tytule nazwę turnieju
-zawiera w treści imię, nick, nazwisko, ligowe ID, reprezentowane miasto.
-zawiera w treści, lub w załączniku (format .txt, lub .doc) poprawną rozpę. Wszelkie błędy trzeba usunąć do 25.11, więc zachęcam do wcześniejszego wysyłania (żeby potem nie było problemów, bo np. ktoś nie wpisał szkoły magii)
+2DP za Przygotowanie Do Gry. Gracz Przygotowany Do Gry ma ze sobą komplet wykorzystywanych zasad (zasady armijne, zasady i statystyki używanych jednostek), kostki (co najmniej 5 k6; scatterka i/lub artyleryjka, jeśli armia z nich korzysta), miarkę, wykorzystywane wzorniki, coś do pisania. Za każdy brak przyznawany jest o 1DP. W przypadku braku większości rzeczy -1DP

Punkty zarówno za malowanie jak i nadesłane zgłoszenie będą dodane po zakończeniu ostatniej rundy.
Każdy gracz*, którego mag lub generał (z efektu czaru Infernal Gateway) zostanie wessany "Do Warpa" przez efekt miscasta "2-4", otrzyma darmowe piwo w barze na koszt klubu.
*który ma ukończone 18lat

Turniej zgłoszony zostanie do ligi ogólnopolskiej WFB.
Za niesportowe zachowanie; celowe przedłużanie, notoryczne wykłócanie się, obrażanie innych uczestników, nadużywanie wulgaryzmów, awantury i skrajne pijaństwo Organizatorzy mają prawo przyznać dowolną ilość karniaków a w skrajnych przypadkach nawet wykluczyć uczestnika z dalszej rozgrywki.
*regulamin oraz zasady turnieju mogą ulec zmianie, wraz ze zmieniającym się regulaminem turnieju Macki Wojny (max. do 23.11).
TERENY MAGICZNE PRZEDSTAWIONE PONIŻEJ, BĘDĄ ROZLOSOWANE WŚRÓD STOŁÓW (1-2) ORAZ PRZYPISANE DO DANEGO NA CAŁY TURNIEJ
Obeliski (wszystkie efekty dzieją się w 6" od):
1. -1 to cast & dispel
2. jednostka otrzymuje -1 do S
3. no channeling w 6"
4. +1 to Channeling
5. jednostka otrzymuje +1 do S
6. +1 to cast & to dispell
Obstacle:
1-2 unit traci magiczne ataki w fazie CC i strzelaniu
3-4 jednotka otrzymuje zasadę strach
5-6 unit dostaje magiczne ataki w fazie CC i strzelaniu
pola/bagna
1-2 jednostka dostaje regenerację na 6+
3-4 jednostka dostaje modyfikator -1 Asv
5-6 jednostka dostaje +1 do I
Wzgórza/pagórki (tylko gdy zajmuje wzgórze)
1-2 jednostka otrzymuje zawsze bonus +1 do CR
3-4 jednotka otrzymuje bonus +1 Ld
5-6 jednostka otrzymuje modyfikator -1Ld
Lasy:
1-2 wszystkie rodzaje jednostek muszą zdawać dangerous test, piechota oblewa test przy wyniku 1, pozostałe 1-2
3-4 jednostka posiada poisoned atacks ale tylko w CC
5-6 jednostka dostaje -1 do I