Bitwa
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Bitwa
Witam prowadzimy sobie taka małą ligę klubowa gra 10 osób. Gościu grał VC na Chaos w 2 turze przez efekt miscasta wampir który był generałem wessał się i zginął. Gracz VC gra DE i VC zagrał pierwszy raz od ponad roku. Problem jest taki gracz wampirów zapomniał (lub zwałował przeciwnika) że armia bez generała się sypie i nie może maszerować. Wraz z drugim sędzia stwierdziliśmy ze z wyniku VC 13:7 WoCH zrobić wynik VC 5:15 WoCH lub 10:10. Jaka kara będzie waszym zdaniem najbardziej odpowiednia?
Armia bez generała może maszerować jeśli 6" od oddziałów jest jakiś wampir, poza tym każdy bohater (w tym nekros i wight king) może maszerować. Trudno rzec, jaka powinna być kara, choć jeśli ani gracz strony przeciwnej ani sędzia tego nie dostrzegł to już bardziej ich problem a nie gracza VC. Jako, że generał wampirów zginął w 2 turze i tejże turze armia zaczęła się sypać, do końca bitwy VC odniosłyby spore straty. Lepiej by chyba było w miarę możliwości zagrać tą bitwę jeszcze raz. Bo zarówno uznanie wygranej VC, WoCHu czy remisu jest raczej w tym wypadku mało sprawiedliwe.Slayer pisze:Witam prowadzimy sobie taka małą ligę klubowa gra 10 osób. Gościu grał VC na Chaos w 2 turze przez efekt miscasta wampir który był generałem wessał się i zginął. Gracz VC gra DE i VC zagrał pierwszy raz od ponad roku. Problem jest taki gracz wampirów zapomniał (lub zwałował przeciwnika) że armia bez generała się sypie i nie może maszerować. Wraz z drugim sędzia stwierdziliśmy ze z wyniku VC 13:7 WoCH zrobić wynik VC 5:15 WoCH lub 10:10. Jaka kara będzie waszym zdaniem najbardziej odpowiednia?
Mnie zaintrygowało tylko to że po śmierci wampira generała w drugiej turze vcty wygrały 13:7. Jak można przegrać jeśli całą bitwę przeciwnik nie ma magii ani antymagii? Ja bym na Twoim miejscu postarał się upewnić czy zapomniał czy zwałował. Jeśli to pierwsze to wynik powinien zostać, ale jeśli to świadomy wał to walnąłbym od razu 20:0 dla zasady.