Nowe Rhinoxy a turnieje?
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Nowe Rhinoxy a turnieje?
Jak jest z legalnością tych nowych zasad do Rhinox Riderów?
Można ich wystawiać oficjalnie na turniejach czy nie?
Można ich wystawiać oficjalnie na turniejach czy nie?
Shino specjalnie dla ciebie experimental rules
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... Rhinox.pdf
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... Rhinox.pdf
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Tak szczerze ich dopuszczalność jest tak samo umowna jak nowych ChDeków, tak wiec Shino
Pytałem Orgów i na Mistrzostwach Podbeskidzia są dopuszczone, ale jak się ma oryginalne modele, co jest niezłą restrykcją samą w sobie.

- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Oh come'on Shino, nie są giete
ja je tu lobuje a ty mi wbrew.. poprzednie Rhinoxy tez były "gantelmens agreement" 


Są tylko o jakieś 30-40 pkt sztuka za tanie
. Czytać trzeba nie umieć, żeby z własnej woli taką kolejną hydrę dopuścić. Szczególnie, że za graniem Rhinoxami w poprzedniej edycji stała głównie słabość ogrowej książki. To już przeszłość, tak samo jak brak kawalerii u ogrów.
Maciek

Maciek
Mimo tego że powoli składam ogry sugerowałbym niegranie na tych zasadach, są eksperymentalne i nie są najlepiej napisane. W sensie za 115pkt otrzymujemy gościa z 1+ save, 4 ranami do tego mającego 10 ataków z siłą 5 (połowa na WS 4) i do tego lightowe k3+1 impactów, o szczęście zwykły stomp, za to stubborn na 8 i 3 inicjatywy by pitkę czasem zdać.Majestic pisze:Te zasady już są, z tym że eksperymentalne.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
o qrde, , weźcie przestańcie ze Rhinoxy demonizujecie. 12 ran za 375p, i tego z frenzy.. please. Btw 5 Mournfangów na wypasie to 380p. wiec policzcie to najpierw zamiast demagogie uprawiać.
ale zagrać by można zanim się coś napisze- bo inaczej to znowu internetowy warhammer.mlepkows pisze:czytać trzeba nie umieć, żeby z własnej woli taką kolejną hydrę dopuścić
Gram od prawie 15 lat, 4 różnymi armiami (w tym ogrami od kiedy wyszły), zazwyczaj na turniejach i naprawdę nie potrzebuję sobie pograć takim rhinoxem, żeby stwierdzić, że rydwan z Ld8 Stubborn, 4Ws, 1+ pancerza i 10 ataków z S5 (niezależnych od szarży) jest wart dobrze ponad 150 punktów. Za tyle brałbym 3 sztuki w każdej armii bo nie ma nic innego w warhammerze o porównywalnych możliwościach za takie śmieszne punkty. Porównywanie z dużymi oddziałami mournfangów nie ma sensu bo nie ma sensu branie rhinoxów w oddziałach większych niż 1 sztuka, a to jest o 25 punktów tańsze, niż najmniejszy oddział mournfangów (nie wspominając kolejny raz o większej inicjatywie, ws i Ld8 stubbornKról Goblinów pisze:o qrde, , weźcie przestańcie ze Rhinoxy demonizujecie. 12 ran za 375p, i tego z frenzy.. please. Btw 5 Mournfangów na wypasie to 380p. wiec policzcie to najpierw zamiast demagogie uprawiać.ale zagrać by można zanim się coś napisze- bo inaczej to znowu internetowy warhammer.mlepkows pisze:czytać trzeba nie umieć, żeby z własnej woli taką kolejną hydrę dopuścić

Naprawdę, trzeba nie widzieć na co się patrzy, żeby myśleć o dopuszczeniu tej jednostki na obecnych zasadach. No chyba, że za wzór bierze się hydrę.
Maciek
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Maciek, chill, naprawdę. tez już trochę gram ,nie musimy sprawdzać kto większego Rhinoxa w na półce
Jak zagram ( zaczynając od Podbeskidzia) parę turów gdzie mi nowe rhinoxy dopuszczą to rzetelnie będę mógł stwierdzi czy są ok, czy tez Ope-owszem ma bardzo dobre staty, ale giną od cannona /lobby tak samo łatwo.
Na początku ed. grałem trochę na starej wersji Rhinoxów- pojedynczych, 3kach, małych i dużych itp. I zawsze ssały.
teraz w porównaniu wygląda to +/- tak
Nowy Rhinox 115p./Stubborn
3 impakty 2 rany
ogr/5 ataków 3 rany
rhinox/5 ataków 2 rany
stomp 1 rana
8 ran, -1 dziki Sv, 7 ran.
z powrotem obrywamy na T4 , 4 Woundy
161p.(porównuje do starego dużego rhinoxa- miał lepszy WS4 i S6) /Terror
2 impakty 2 rany
ogr/3 ataki 1 rana
rhinox/4 ataki 2 rany
stomp 1 rana
6 ran, -1 SV, 5 ran
z powrotem obrywamy na T5, 5 Woundów
Nie przeczę ze nowa wersja jest mocniejsza- i dobrze ,będzie wreszcie grywalna ( przez co rozumiem dobrą konkurencje dla innych speciali) ale czy faktycznie niszczy grę to może wyjść dopiero jak się trochę tym pogra( i wyjdzie czy za mocna) . I Sorry ale ile kto gra nie ma znaczenia- bo przez te 15 lat ludzie absolutnie zawsze psioczyli na : Nowe booki/nowe jednostki/ balancing patche/inne, gdzie potem wychodziło ze jest ok. Btw, Tez tak dziwna mentalność- w WD wychodzą dodatki do VC i spoko luz, dopuszczamy z automatu, natomiast FW-CHdki /Rhinoxy, już nie bangla.
Tak naprawdę to tylko o podejściu pisze ( bo wyjdzie ze przegięli i luz, będziemy grac bez tego) ale np jednostki do innych armii (brood horror do SV czy landship do EMP ) tez mogły by dać ciekawe urozmaicenie do gry, a jako środowisko z założenia się totalnie od tego odcinamy.

Na początku ed. grałem trochę na starej wersji Rhinoxów- pojedynczych, 3kach, małych i dużych itp. I zawsze ssały.
teraz w porównaniu wygląda to +/- tak
Nowy Rhinox 115p./Stubborn
3 impakty 2 rany
ogr/5 ataków 3 rany
rhinox/5 ataków 2 rany
stomp 1 rana
8 ran, -1 dziki Sv, 7 ran.
z powrotem obrywamy na T4 , 4 Woundy
161p.(porównuje do starego dużego rhinoxa- miał lepszy WS4 i S6) /Terror
2 impakty 2 rany
ogr/3 ataki 1 rana
rhinox/4 ataki 2 rany
stomp 1 rana
6 ran, -1 SV, 5 ran
z powrotem obrywamy na T5, 5 Woundów
Nie przeczę ze nowa wersja jest mocniejsza- i dobrze ,będzie wreszcie grywalna ( przez co rozumiem dobrą konkurencje dla innych speciali) ale czy faktycznie niszczy grę to może wyjść dopiero jak się trochę tym pogra( i wyjdzie czy za mocna) . I Sorry ale ile kto gra nie ma znaczenia- bo przez te 15 lat ludzie absolutnie zawsze psioczyli na : Nowe booki/nowe jednostki/ balancing patche/inne, gdzie potem wychodziło ze jest ok. Btw, Tez tak dziwna mentalność- w WD wychodzą dodatki do VC i spoko luz, dopuszczamy z automatu, natomiast FW-CHdki /Rhinoxy, już nie bangla.
Tak naprawdę to tylko o podejściu pisze ( bo wyjdzie ze przegięli i luz, będziemy grac bez tego) ale np jednostki do innych armii (brood horror do SV czy landship do EMP ) tez mogły by dać ciekawe urozmaicenie do gry, a jako środowisko z założenia się totalnie od tego odcinamy.
maly off-top z mojej strony.Biały pisze:Wyjdą w styczniu nowe wampy to się będą o nie rzucać, zapomną o naszych pluszakach
skad to info o wampach? podasz jakiegos linka? moze byc na PW

DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie