

Do WARPA II w Paradox Cafe
mają przyjemność zaprosić chętnych graczy do udziału w turnieju "Do WARPA II w Paradox Cafe" w ramach przygotowań
do turnieju klasy Master - Macki Wojny 2011 organizowanego przez:

Czas i miejsce:
11 grudnia 2011 roku (niedziela).
w Paradox Cafe przy ul Jezierskiego 3/5
Wpisowe: 12zł od armii
istnieje możliwość gry dwiema armiami przez jednego gracza
Limit miejsc: 22 (w przypadku większej liczby chętnych liczy się zgłoszenie pary)
Format:
2000 + 1000
Zasady turnieju
W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i army bookach
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf
Specyficzne zasady obowiązujące na turnieju:
- virtual line of sight
- Chaos Dwarf IndyGT
- dopuszczone nowe jednostki z WD do armii VC
- maksymalnie 12 kości magii do użycia w całej fazie magii
- Bohaterom przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- 0-3 bohaterowie z zasadą ethereal
- 0-3 elektrycy
- zakaz wystawiania bohaterów specjalnych/imiennych
- zakaz sojuszu tych samych armii
- zakaz powtarzania przedmiotów w armiach sojuszniczych
- obowiązują zasady sojuszy opisane w RB
- armia na 1000p nie wystawia lorda
- limit slotów dla armii 1000p - max. 1x ten sam rare (HE podwajają sloty)
- max. 6 war machines na sojusz. Steam Tank,Anvil of Doom, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor, Ironblaster, Scraplauncher zajmują sloty maszyn
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
- w trakcie turnieju nie ma zakazu spożywania alkoholu
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
Pomalowanie armii i proxy:
Nie ma wymogu posiadania pomalowanej armii
Proxy dopuszczone w granicach przyzwoitości (same podstawki, mydelniczki, modele-zabawki, wycinanki i inne tego typu, będą ściągane ze stołu).
Ocena malowania:
(nie ma obowiązku posiadania Wyciwyg na charakterach)
0-armia nie pomalowana, posiadająca proxy, pomalowana w mniej niż 50%
2-ponad 50% pomalowanej armii
4-armia w pełni pomalowana, nie posiadająca proxów
Harmonogram czasowy
10:30-11:00 - zapisy
11:00-13:45 - I bitwa Meeting Engagement
14:00-16:30 - II bitwa [Blood and Glory wg liczenia arenowego(patrz dalej)]
17:00-19:45 - III bitwa (battleline)
20:00- Rozdanie dyplomów
Na stołach pojawi się od 1 do 2 magicznych terenów przypisanych odgórnie do stołów.
progi punktowe
0- 200 - 10
201- 400 - 11
401- 600 - 12
601- 800 - 13
801-1000 - 14
1001-1200- 15
1201-1400 - 16
1401-1600 - 17
1601-1800 - 18
1801-2000 - 19
2001+ - 20
Liczenie arenowe dla B&G
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 4 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Dodatkowe
+3 duże punkty do klasyfikacji gnerelnej za nadesłanie poprawnego zgłoszenia do dnia 08.12 do godziny 22:59 na adres paradox.klub@wp.pl
Zgłoszenie jest poprawne jeśli:
-zawiera w tytule nazwę turnieju
-zawiera w treści imię, nick, nazwisko, ligowe ID, reprezentowane miasto.
-zawiera w treści, lub w załączniku (format .txt, lub .doc) poprawną rozpę. Wszelkie błędy trzeba usunąć do 25.11, więc zachęcam do wcześniejszego wysyłania (żeby potem nie było problemów, bo np. ktoś nie wpisał szkoły magii)
Punkty zarówno za malowanie jak i nadesłane zgłoszenie będą dodane po zakończeniu pierwszej rundy.
Każdy gracz*, którego mag lub generał (z efektu czaru Infernal Gateway) zostanie wessany "Do Warpa" przez efekt miscasta "2-4", otrzyma darmowe piwo w barze na koszt klubu.
*który ma ukończone 18lat

Turniej zgłoszony zostanie do ligi ogólnopolskiej WFB.
Za niesportowe zachowanie; celowe przedłużanie, notoryczne wykłócanie się, obrażanie innych uczestników, nadużywanie wulgaryzmów, awantury i skrajne pijaństwo Organizatorzy mają prawo przyznać dowolną ilość karniaków, a w skrajnych przypadkach nawet wykluczyć uczestnika z dalszej rozgrywki.
*regulamin oraz zasady turnieju mogą ulec zmianie, wraz ze zmieniającym się regulaminem turnieju Macki Wojny (max. do 08.12).
UP: 05.12.2011 !!!
http://master.osmiornica.info/mapki.html