Scraplauncher - KB po całości czy w środku?

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Scraplauncher - KB po całości czy w środku?

Post autor: szeszej »

Maciek Paraszczak pisze:
szeszej pisze:Wątpliwe, chyba że zwykła katapulta ma pod całym plackiem Multiple Wounds.

KB jest w kolumnie Special Rules, tak jak w zwykłej katapie jest tam Multiple Wounds (d6).
A co za różnica w jakiej jest kolumnie? W RB jest wyraźnie napisane, że tylko "Stone thrower's Multiple Wounds(D6) special rule applies only to the high-strength hit...." a nie że wszystkie zasady specjalne dotyczą big hita.

Nie zmienia to faktu, że w porównaniu z innymi opcjami w nowych Ograch, Scraplauncha jest słabawa. Ale obiektywnie to taka zła nie jest - wiele armii chętnie by ją przygarnęło :)
To jak jest w końcu, kolumna special rules to tylko środek czy całość?

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Z analogii do moździerza imperialnego (który jest teraz katapultą mającą na całym placku AP) to bym powiedział, że KB jest na całym placku.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Cały placek. Zgodnie z cytatem dziury pośrodku dotyczy tylko zasada Multiple Wounds oraz większa siła (których tu akurat nie ma).

Maciek

DragoMir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122

Post autor: DragoMir »

Nic dodać, nic ująć, temat można zamknąć... Moderzy...?
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]

"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Prawdę mówiąc wolałbym, żeby jakiś higher-up się wypowiedział ;)

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Masz w ab jasno napisane,że pod całym plackiem jest KB. Co do siły masz wskazane, że się nie tripluje. Nie wiem w ogóle skąd te wątpliwości.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Nigdzie nie jest jasno napisane, jest tylko w kolumnie "special rules" killing blow, a w rb jest, że special rules katapulty odnosi się jedynie do środka znacznika. Pytanie tylko czy chodzi w rb jedynie o katapultę opisaną w rb czy o każdą katapultę.

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

szeszej pisze:Nigdzie nie jest jasno napisane, jest tylko w kolumnie "special rules" killing blow, a w rb jest, że special rules katapulty odnosi się jedynie do środka znacznika. Pytanie tylko czy chodzi w rb jedynie o katapultę opisaną w rb czy o każdą katapultę.
Jak sobie wymyślasz, co jest w RB napisane to się do końca życia możesz zastanawiać :roll: .
W RB stoi, że zasada multiple wounds dotyczy tylko dziury...

Maciek

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Dokładnie, that's my point. Dotyczy tylko dziury i jest w "special rules", i nadal pozostaje moje pytanie - czy to oznacza, że to co w special rules dla każdej katapulty jest tylko pod dziurą czy tylko dla katapulty z rb.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Helstorm ma w special rules innacurate, czy to znaczy, że tylko dziurka jest przesuwana o rzut artyleryjki a reszta template'u scatteruje jak zwykły stone thrower?
Nie szukaj dziury w całym.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Nie szukam, pytam tylko. OK, thx można zamknąć :)

ODPOWIEDZ