VC 2400 Moja pirerwsza rozpiska po 3latach przerwy

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

VC 2400 Moja pirerwsza rozpiska po 3latach przerwy

Post autor: Kuros »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire @ 245.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2; Lance; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Quickblood [30.0]

1 Vampire Lord @ 533.0 Pts
Level 4 Wizard; Lore of Death; Heavy Armour; Shield
Sword of Strife [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Potion of Strength [20.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]

30 Zombies @ 90.0 Pts

30 Zombies @ 90.0 Pts

33 Crypt Ghouls @ 350.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

1 Black Coach @ 195.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]

1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon

2 Nightmare @ [0.0] Pts

1 Black Coach @ 195.0 Pts
#Evocation of Death [0.0]

1 Wraith @ [0.0] Pts
Great Weapon

2 Nightmare @ [0.0] Pts



1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

16 Black Knights @ 522.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts

17 Skeletal steed @ [0.0] Pts



1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

2 Spirit Hosts @ 90.0 Pts

2 Spirit Hosts @ 90.0 Pts

Models in Army: 118


Total Army Cost: 2400.0



co sądzicie o tej rozpisce prosze o pomoc i jakies zastrzezenia...:D

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

1. generałem musi być kolo z najwyższą LD taki który ma w opcji-MOŻE wybrać lora wampirycznego.... nie przejdzie lord do walki z death latający sobie samopas na koniu/hellstedziku/terrorze/smoku.... ----> lordowi musisz dać lore wampiryczny.

masz w tej rozpie do bicia BK...nie ufam im sam na nich gralem :) no i ghule...

2powozy oryginalnie :)

brakuje psów i nietoperzy ;)

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

powozy fajnie działają bo ładnie kradną kostki srednio ok po 1-2 na ture każdy i niezle mozna zjechać oppa takim powozikiem i mogą krasc przeciwnikowi kostki to też plus za te punkty nie widze lepszego rozwiązania co do batów i wilków nie lubie ich klimatu .... tylko po 1 nie jestem pewny czy BK sobie dobrze poradzą i jak słabo bedzie black cough łapał kostki to czy szybko nie zejdzie :D

PS: zastanawiałem sie nad wrightami zamiast 1 BK i 2spiritów :D

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Powozy już nie kradną kości, czerpią z nich moc ale dalej można ich używać.

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

No i Evocation of Death jest tylko w owning player's Magic Phase.

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

siemanko mam do was pytanie co sądzicie o takiej rozpisce?

Unnamed1250 Pts - Vampire Counts Army

1 Master Necromancer @ 285.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Master of the Dead
Dispel Scroll [25.0]
Rod of Flaming Death [40.0]
#Attribute:Curse of Undeath [0.0]
#0: Invocation of Nehek [0.0]
#1: Vanhel's Danse Macabre [0.0]
#2: Hellish Vigour [0.0]
#3: Gaze of Nagash [0.0]
#4: Raise Dead [0.0]
#5: Curse of Years [0.0]
#6: Wind of Death [0.0]

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 65.0 Pts
Standard

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

10 Skeleton Warriors @ 50.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield

10 Skeleton Warriors @ 50.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield

10 Skeleton Warriors @ 50.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield

4 Hexwraiths @ 160.0 Pts
Great Weapon

1 Hellwraith @ [10.0] Pts

5 Skeletal steed @ [0.0] Pts

7 Hexwraiths @ 210.0 Pts
Great Weapon

7 Skeletal steed @ [0.0] Pts

Models in Army: 103


Total Army Cost: 1250.0




czy moze

Unnamed1250 Pts - Vampire Counts Army

1 * Vampire @ 255.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2; 2ndWeapon; Heavy Armour; Shield
Sword of Strife [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Dread Knight [10.0]
Quickblood [30.0]
Barded nightmare[0.0]

36 Crypt Ghouls @ 360.0 Pts

13 Black Knights @ 434.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard
Banner of the Barrows [50.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts

14 Skeletal steed @ [0.0] Pts

5 Crypt Horrors @ 190.0 Pts

Models in Army: 54


Total Army Cost: 1243.0


albo:
Unnamed1250 Pts - Vampire Counts Army

1 * Vampire @ 239.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2; 2ndWeapon; Heavy Armour; Shield
Sword of Strife [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Dread Knight [10.0]
Quickblood [30.0]

33 Crypt Ghouls @ 330.0 Pts

34 Grave Guard @ 434.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard
Banner of the Barrows [50.0]

5 Crypt Horrors @ 190.0 Pts

Models in Army: 72


Total Army Cost: 1193.0

prosze o pomoc i dzieki

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Pierwsza rozpiska - nic poza bieganiem hexów i magią nie robi ci punktów i 1 mag lore of vamp bez ochrony = padnie i nara.
Druga rozpiska Horrory i ghoule idą bokiem, wolno, bez marszu. Lev 2 wampir pseudo-klepacz nie wskrzesi ci oddziału = nie dojdzie ich za dużo do przeciwnika = padnie i te resztki, które nadal idą czyli ghoule i horrory same się sypną.
Trzecia rozpiska najlepsza wg mnie ale najlepsza z trzech średnio-słabych. Na takie punkty nie próbuj robić klepacza bo nie zrobisz a tylko punkty zasysasz. Lepiej już weź 1 master nekro za 160 i 2 małych nekro - wywal ghoule i weź zombie, utnij kilku GG i weź 6tego horrora żebyś miał 2 szeregi. Bazuję tylko na twoich jednostkach, które widocznie masz.

Wg mnie korzystaj z mocy zombie bardziej a jak chcesz wystawiać horrory to one straszą b. mocno z mortisem w grupie - pomyśl o tym. Zestaw black knighci + lord działa chyba tylko jak to faktycznie jset lord i to lev 4 żeby mógł ich po 5 wstawać + żeby wycinał oddziały a ten twój pierwszy wampir w bk nie szaleje swoją potęgą za bardzo.

Taki skrót na konie cpracy ;).

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

przemyslałem wszystko i doszedłem do wniosku ze najlepsze powinno być z konnicą popatrz vampir 1+save 6-7 ataków bodajze ww 9 wiec zmiecie sam niezły oddział przy małej ilosci starat magii jest mało na takie punkty poniewaz nieopłaca sie walić w magie duzo punktów szczególnie w lore vamp z niskim lv magii a przeciez nie wystawie zeby chodził necro bliko oddziałow bo praktycznie bedzie goły wiec jak najbardziej klepacz vampir jest najlepszym rozwiązaniem
bk z banerem tez ładnie koszą atakują na 3kach<baner> i z lancą na 2kach srednio ranią horrory bedą blokowyły jednostki może macie jakies pomysły zeby coś dodać a coś zmienic?
z tą pierwszą rozpiską chodziło mi tu o to ze na takie małe punkty malo kto wystawia maga 4lv srednio bedzie to jakis mag bojowy 2lv wiec z mortisem bym miał 4oczka wiecej przy magii wiec praktycznie kazdy czar by mi wszedł i z mastera bym sobie wskrzeszał zombie i szkielety ponad stan wiec w 2giej turze miał bym zombie i szkielety po 40 w hordzie i heksy by miały niezłą obrone na magie wiec by tez troche dzialały ale to tylko teoria nie wiem jak by to wyglądało w praktyce wiec moze ktoś ma jakąs konciepcje co wyrzucić a co dołożyć ?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ale wziąłeś pod uwagę, że twój wampir musi zawsze wyzywać na pojedynek i przyjmować pojedynki? wiec w 1 turze możesz ugrzęznąć nieco :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

tak tylko powiem cie jedno mało kto pamieta o tym efekcie wiesz osobiscie nie chwali sie tym to tak jak malowane pod kolor armi ,bohaterów zeby zlewali sie z tłumem normalnych żołnierzy i zeby przeciwnik przypomniał sobie o ich istnieniu dopiero jak wychodzą od nich ataki:D

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ale to jednak ty jestes zobowiazany pamiętać o tym i grać zgodnie z zasadami własnej armii :wink:
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Robić bolid pod wała. Takie rzeczy tylko w polskim battlu :D

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

nie róbcie spamu i odpowiadajcie na temat rozpiski

PS: wiadomo ze trzeba nikt tu nie mówił zeby specjalnie sie nie przyznawac ale jak pokazujesz rozpe oppowi no to nie musisz mu przypominac co cc ze siemanko wiesz ze musze przyjmować czelendże lepiej zebys mnie wyzwał na niego ponieważ bedzie to z korzyscią dla ciebie no chlopaki zastanówcie sie co mówice

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ty musisz wyzywać zawsze :wink: , więc nawet twoj przeciwnik nie musi o tym pamiętać bo to twoj obowiązek wyzywanie na pojedynki
czy masz z tego korzysc czy nie, jak tego nie zrobisz to kantujesz na rozpie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

a sorki zle przetłumaczyłem :D
myslałem zawsze ze trzeba tylko przyjmować jak to w przypadku blood knightów
ok dzieki za info a jakas pomoc w rozpisce mam turniej chyba w sobote i niemoge sie zdecydować jak grac

Awatar użytkownika
Morti
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Morti »

myślę że najlepsza jest rozpa nr.2 . Chociaż wiele oddziałów ją boli. W zasadzie to prawie wszystkie z siłą GW albo siłą 5. Ryzykowne jest puszczanie generała do walki szczególnie że jego przeżywalność jakoś wielka nie jest. Osobiście szedłbym w kierunku 2x8 crypt horrorów i lvl4, lvl2 necrosi jakiś bunkier 2xzombie i wilki.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Fakt faktem rozpiski na małe pkty z wymaxowanymi horrorami + stado ghouli albo zombie robią rzeź ale raczej nie z wampem klepaczem co z grupą nekro i wsparciem magii.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Ja na te punkty ostanio mialem cos takiego:

Necro lev 2, Master of Dead, The Cursed Book, general
WK, BSB, dwurak

20 zombie (muzyk)
30 Skieli (full comand + BSB)
20 GG z dwurakami (full comand)
2 x 5 wilkow
5 Hexow
Terrorgej

Musze powiedziec ze zmasakrowalem tym perzeciwnika, zastanawiem sie tylko czy terrorgej sie spisze na jakies porno defense ale to do przetestowana.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

Unnamed1250 Pts - Vampire Counts Army

32 Crypt Ghouls @ 320.0 Pts

1 * Vampire @ 255.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2; 2ndWeapon; Heavy Armour; Shield
Sword of Strife [40.0]
Dragonhelm [10.0]
Dread Knight [10.0]
Quickblood [30.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

3 Blood Knights @ 300.0 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard
The Flag of Blood Keep [75.0]

1 Kastellan @ [15.0] Pts
Frenzy

4 Nightmare @ [0.0] Pts

8 Vargheists @ 368.0 Pts
Frenzy

Models in Army: 43


Total Army Cost: 1243.0
co powiecie na coś takiego?


zasada tej rozpiski jest taka ze vampir idzie do blood knightów w zaleznosci do jakiej armi ale bk beda ustawiani po boku tak jak i vargheisty frontowo bedą ustawieni tylko ghule vargheisty bedą atakowały jednostki strzeleckie jak i machiny i małe oddziały piechoty które w ture moga szacunkowo zniszczyć i zrobic najezdzanie z drugiej strony bedą atakować bk na oddziały potworów konnicy i ciezszych zbrojnych to tylko czysta teoria czy mozna w wmiare łatwy sposób coś tą rozpiską ugrac ? prosze o doradzenie i pomoc jutro chyba mam turniej i nie wiem czym jeszcze grać z góry dzieki

Pozdrawiam
Mnich12

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Coś tym ugrasz tak samo jak coś ugrasz mając 200 zombie i 2 nekroli. Ciągle pchasz się w 1 wampira, którego próbujesz zrobić na klepacza ale w tym momencie na 1250 pktów masz połowę w jednym klocku który od razu ci ucieknie od crypt ghouli. Ten klocek ginie albo wampir od snajperki ci ginie i idziesz do piachu w 2 kolejne tury. Vargi lepiej podziel na 2 oddziały żeby stresować ludzi. Na 1250 pktów wystawionych masz 312.5 na herosów. Zmieść jakimś cudem nekrola lev 1 z lore of vamp i wsadź go w ghoule. Tak żeby Ci przejął kontrolę nad armią. Granie na 1 magu z lore of vamp i to ewidentnie tylko z asv ochroną (w małym oddziale, który będziesz wskrzeszał po 1 modelu) nie sprawdzi Ci się. Oblany look out, snajperka albo po prostu lipne kości w combacie i leżysz. Przegrywasz rozpoczęcie i w grze z empire / dwarfami czy czymkolwiek co ma artylerię wszystko leci ci w te 5 modeli.

ODPOWIEDZ