Kiedy Kadaai się spala?
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Kiedy Kadaai się spala?
wording:
"From the second game turn onwards, at the start of each turn a toughness test must be made"
Czyli "od drugiej tury, co każdą turę".
Definicję tego, czym jest tura mamy na stronie 12. Zwłaszcza "one game turn consists of two player's turn"
Wniosek: Kadaai spala się w turze każdego gracza.
Ktoś się nie zgadza z tym rozumowaniem, albo ma inną propozycję?
pozdrawiam
Furion
"From the second game turn onwards, at the start of each turn a toughness test must be made"
Czyli "od drugiej tury, co każdą turę".
Definicję tego, czym jest tura mamy na stronie 12. Zwłaszcza "one game turn consists of two player's turn"
Wniosek: Kadaai spala się w turze każdego gracza.
Ktoś się nie zgadza z tym rozumowaniem, albo ma inną propozycję?
pozdrawiam
Furion
Skoro wskazuje na drugą turę gry, to nie ma na myśli tur graczy. Musiałoby być, że na początku tury każdego gracza, jak np. przy zasadzie sypania VC, wtedy testowałby 10 razy, a nie 5 na grę.
RAWowo to raczej nieważne czyja jest tura, tylko spala się na początku drugiej tury, nawet jeśli zaczyna ją przeciwnik.
RAWowo to raczej nieważne czyja jest tura, tylko spala się na początku drugiej tury, nawet jeśli zaczyna ją przeciwnik.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
W podręczniku masz rozróżnienie na tury gry i tury gracza.Myth pisze:Skoro wskazuje na drugą turę gry, to nie ma na myśli tur graczy. Musiałoby być, że na początku tury każdego gracza, jak np. przy zasadzie sypania VC, wtedy testowałby 10 razy, a nie 5 na grę.
W wordingu K'daai masz rozróżnienie na tury gry i "wszystkie tury". "Wszystkie tury" to tury graczy, nie tury gry.
IMO testuje 10 razy. More input please!
pozdrawiam
Furion
Nie zgodzę się, a żę akurat tłumaczę, to:
Argument jest prosty: gdyby było napisane "at the start of every second turn" zamiast "each turn", to testy wykonywałbyś w 2, 4 i 6 turze gry.
Each modyfikuje ilość tur gry, nie może odnosić się do tur graczy, o których nie ma nic w zdaniu (angielski tak nie działa). A zdanie to ewidentna elipsa związana z naturą języka, który dąży do jak najmniejszej ilości słów w zdaniu. Nie ma więc rozróżnienia, a jedynie wyliczenie w których turach gry.Począwszy od 2 tury gry, na początku każdej tury [gry] należy wykonać test wytrzymałości.
Argument jest prosty: gdyby było napisane "at the start of every second turn" zamiast "each turn", to testy wykonywałbyś w 2, 4 i 6 turze gry.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
raczej furion ma racje - wydaje mi sie, ze testuje 10 razy na gre.
inaczej pewnie by bylo napisane jak w:
VC - slain general:
"(...) at the start of every friendly turn (...)"
czy tez w RB - fragile alliances:
"(...) at the start of his turn (...)"
sadze, ze jeszcze pare innych przykladow by sie znalazlo
tutaj zas jest napisane po prostu:
"(...) at the start of each turn (...)"
co by wskazywalo na kazda ture, nawet przeciwnika.
inaczej pewnie by bylo napisane jak w:
VC - slain general:
"(...) at the start of every friendly turn (...)"
czy tez w RB - fragile alliances:
"(...) at the start of his turn (...)"
sadze, ze jeszcze pare innych przykladow by sie znalazlo

tutaj zas jest napisane po prostu:
"(...) at the start of each turn (...)"
co by wskazywalo na kazda ture, nawet przeciwnika.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Spoko. Nie będziemy się przerzucać tym, kto ma ile papierków na znajomość angielskiego, nie to forum i nie ten temat.Myth pisze:Nie zgodzę się, a żę akurat tłumaczę, to:
Ten wywód uważam za nieprawidłowy.Each modyfikuje ilość tur gry, nie może odnosić się do tur graczy, o których nie ma nic w zdaniu (angielski tak nie działa). A zdanie to ewidentna elipsa związana z naturą języka, który dąży do jak najmniejszej ilości słów w zdaniu. Nie ma więc rozróżnienia, a jedynie wyliczenie w których turach gry.
pozdrawiam
Furion
Nie, zależy jeszcze od Euro FAQ'a. A tam jak na razie nastroje są, że testuje co drugą turę.
Poczekamy, zobaczymy.
pozdrawiam
Furion
Poczekamy, zobaczymy.
pozdrawiam
Furion
Sformułowanie jest analogiczne do wszystkich innych "co turę". Jeżeli coś ma się dziać tylko w turze "właściciela" to jest to wyraźnie zaznaczone - jak we flames of phoenix. Jak coś ma być w każdej turze, to dzieje się w turach obu graczy - jak ruch vortexów.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
ale przeciez ja o tym wiem. To sie odnosilo tylko do pytania o uwolnienie kadaiakudłaty pisze:Panowie Kdai kosztuje 325 wpisanie mu 0-1 na 2400pkt jest bezcelowe.
zresta juz jest wiekszosc ls wiec chyba nawet nie ma sensu ciagnac tego tematu :>
EDIT: BUT WAIT! Forgeworld answered the question for us and the K'daai do indeed test for meltdown only at the start of each game turn, not player turn. We're discussing whether to use the answer...
A jak do tego tekstu się odnosicie ?
Czy naprawdę musi wychodzić oficjalne faq żebyście oprzytomnieli ?
A jak do tego tekstu się odnosicie ?
Czy naprawdę musi wychodzić oficjalne faq żebyście oprzytomnieli ?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, o 15:04 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Ja bardziej miałem na myśli zdjęcie z niego traktowania jako warmachine...Shino pisze:ale przeciez ja o tym wiem. To sie odnosilo tylko do pytania o uwolnienie kadaiakudłaty pisze:Panowie Kdai kosztuje 325 wpisanie mu 0-1 na 2400pkt jest bezcelowe.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Tak. Jak na razie żyjemy w świecie fantazji, gdzie słowa jednej osoby, być może odpowiedzialnej za zasady ChD, nie mają znaczenia.Grolshek pisze:Czy naprawdę musi wychodzić oficjalne faq żebyście oprzytomnieli ?
Co więcej pamiętam sytuację jak autor armybooka w wywiadzie w necie powiedział jedno a w kolejnym FAQ uściślono dokładnie inaczej. Zresztą groszku, nie oszukujmy się ta armia to bubel merytoryczny i nie ma żadnych podstaw by wbrew zasadom ją ugrywalniać, jak pokaże się FAQ przyznamy rację, aczkolwiek nie takie cuda widziałem już w tej grze.
Tylko, że jest też pewien problem na linii ETC - uściślenia. Jeżeli na ETC cymbały uściślą x5, to ciężej będzie testować Chaos Dwarfy pod kątem składu na turniejach w Polsce.