ETC - Dark Elves

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Żuczek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Opole, Zaodrze

ETC - Dark Elves

Post autor: Żuczek »

Hey,
Po zmianach w w ETC, które w okrutnie dotknęły DE długo się zastanawiałem jaką rozpiskę zrobić.
Dajcie znać co sądzicie o tej propozycji.
1 Supreme Sorceress @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Lifetaker [30.0]
Sacrificial Dagger [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Master @ 194.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Dragonhelm [10.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]

1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts

1 Master @ 115.0 Pts
Luckstone [5.0]
Sword of Might [15.0]
Enchanted Shield [15.0]

1 Master @ 155.0 Pts
Battle Standard
Whip of Agony [25.0]
Armour of Darkness [25.0]

1 Sorceress @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25.0]

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

33 Dark Elf Warriors @ 268.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]

1 Lordling @ [6.0] Pts

29 Black Ark Corsairs @ 350.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25.0]

1 Reaver @ [10.0] Pts

19 Black Guard @ 320.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25.0]

1 Tower Master @ [14.0] Pts
Halberd; Heavy Armour

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

2 Reaper Bolt Thrower @ 200.0 Pts

4 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour

Models in Army: 104


Total Army Cost: 2397.0
Parę słów wytłumaczenia, co do czego ma służyć.

1) Bolce będą służyć do niszczenia "odginaczek" szarż,
2) Bohater będzie umieszczony w gwardii,
3) mała czarodziejka będzie stać za domkiem lub w worriorach, może uda się jej wygenerować kostkę i rzucić małą miasma na 4+,
4) Gwardia będzie szła przodem (na pałę) i będzie łapać największy oddział wroga, aby go zatrzymać na 1 turę i wtedy dołączą do walki rydwany i/ lub inne jednostki,
5) Rydwany jako totalny ofence (zamiast hydry), będą jeździć z tyłu i obok siebie, aby mogły zaszarżować równocześnie w jedną jednostkę,
6) duża czarka będzie schowana w worriorach i będzie ich dożynać do brakujących kości, będzie też strzelać,
7) worriors posłużą jako eskorta dużej czarce, do tego mają sztandar +1 do Warda, aby czarka była lepiej chroniona przed różnymi snajperekami, też będą stać z tyłu, aby nie narazić czarodziejki lub czarodziejek na śmierć. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Calkiem spoko ta rozpa. Zastanow sie nad przydatnoscia tego drugiego pieszego herosa. Zdecydowanie wolalbym 3ci rydwan. BsB tez jest mieciutki, jesli masz nim zamiar wchodzic do combatow, to moze daj mu dawstone zamiast whipa, a jako bron dwuraka. No i jeszcze na twoim miejscu zastanowilbym sie nad np taka zmiana: wywalasz tego herosika i bolce, a za to wzjezdza druga gwardia. Magiczne ataki mozesz dac na championie gwardii (whip). Druga suka z fajerem?

Taki mialbym watpliwosci.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Ten jeden master faktycznie zbędny, ja bym do tej rozpiski dorzucił kociol przy takiej ilości piechoty
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Jeśli używasz Shadowa to może warto zastanowić się nad przedmiotem +1 do casta....pierwszy raz widzę rozpę bez kuszników :shock: :shock:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

PiotrB pisze:Jeśli używasz Shadowa to może warto zastanowić się nad przedmiotem +1 do casta
Czyli który? Book of Ashur? Bo innego nie widze...
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

tak - do tego może zostać kusza... na brzytwę trzeba rzucić 13 ,nie 14 co w statystyce sporo zmienia....
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

70pkt za +1 do casta? Myślałem że żartujesz...:)
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

oczywiście ,że normalnie nikomu bym nie polecał - ale w takiej sytuacji jaka jest obecnie - jest to do rozważenia.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

AndreFW
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: AndreFW »

a ja bym polecał wywalić małą czarkę i wstawić scroll na duzej zamiast daggera. Z docinaniem szału nie ma bo max 2 kości i 4 na spell, a jak zostanie coś wolnego to zawsze możesz ewentualnie power of darkness rzucić, a oszczędzasz sporo pkt. Imo daje radę :wink:

Awatar użytkownika
Żuczek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Opole, Zaodrze

Post autor: Żuczek »

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. W szczególności od Rince, bo widzę, że wie co mówi. Ale do rzeczy. Tj mój roster lekko poprawiony.
1 Supreme Sorceress @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Lifetaker [30.0]
Sacrificial Dagger [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Master @ 189.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Dragonhelm [10.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]

1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts

1 Master @ 155.0 Pts
Battle Standard
Whip of Agony [25.0]
Armour of Darkness [25.0]

1 Sorceress @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25.0]

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

31 Dark Elf Warriors @ 254.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]

1 Lordling @ [6.0] Pts

29 Black Ark Corsairs @ 350.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25.0]

1 Reaver @ [10.0] Pts

19 Black Guard @ 320.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25.0]

1 Tower Master @ [14.0] Pts
Halberd; Heavy Armour

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

2 Reaper Bolt Thrower @ 200.0 Pts

4 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour

Models in Army: 102


Total Army Cost: 2398.0
Rince pisze:Calkiem spoko ta rozpa. Zastanow sie nad przydatnoscia tego drugiego pieszego herosa. Zdecydowanie wolalbym 3ci rydwan. BsB tez jest mieciutki, jesli masz nim zamiar wchodzic do combatow, to moze daj mu dawstone zamiast whipa, a jako bron dwuraka. No i jeszcze na twoim miejscu zastanowilbym sie nad np taka zmiana: wywalasz tego herosika i bolce, a za to wzjezdza druga gwardia. Magiczne ataki mozesz dac na championie gwardii (whip). Druga suka z fajerem?

Taki mialbym watpliwosci.
1) Bohatera już nie ma,
2) jest 3 rydwan,
3) whipa zostawiłem po mimo tego, że sztandar jest narażony na zabicie z powodu dużej siły przeciwnika, ale wip daje mi dodatkowy atak w korsarzach mam ich 5, co mnie niezmiernie "jara" (wiem, wiem nie jest, to racjonalne) :D . Lubię wziąć do ręki 5 kostek i zabić 5 goblinów lub krasnoludków. Do tego uderzam zgodnie z inicjatywą co również mnie cieszy. Unikam można się fajnie bić z wood elves lub eterykami.
4) dodałem małej magusce 2 poziom, dzięki czemu będzie rzucać z za górki miasma na 3+ a nie jak wcześniej na 4+ (będę próbować rzucić ten czar z 1 kostki, dzięki czemu "wydębię od przeciwnika kostkę dispela. A jak nie zdispeluje, to mu obniżę WS lub BS),
5) nie dałem jej domeny fire ponieważ fire ball jest kosztowny, a nie można wygenerować zbyt wielu kostek, więc w 100% stawiam na Shadow,
6) bolce zostają bo muszę mieć coś do likwidowania "śmiecia" lub odginaczek szarży. Generalnie jak bym nie wziął bolców, to na 2 czarce musiałbym wziąć domenę fire, ale magia jest strasznie zawodna.
7) 2 regiment gwardii bardzo kusi, oj bardzo.
GarG pisze:Ten jeden master faktycznie zbędny, ja bym do tej rozpiski dorzucił kociol przy takiej ilości piechoty
A za co lub kogo? Przypominam, że z dwóch możliwych opcji już skorzystałem tzn. Shadow i Pendant.
PiotrB pisze:Jeśli używasz Shadowa to może warto zastanowić się nad przedmiotem +1 do casta....pierwszy raz widzę rozpę bez kuszników :shock: :shock:
Jeśli chodzi o +1 do casta do wolę mieć warda na 4+ bo w tym rosterze duża czarka jest generałem i nie chciałbym, aby "spadła" ze "snajperki". Co się zaś tyczy kuszników, to długo się zastanawiałem nad nimi. Uważam, że powtarzające kusze są mało grywalne (wyjątkowo na Shade, bo mogą strzelić w 1 turze). Mają słaby zasięg do tego mam roster czysto ofensywny co powoduje, że będę strzelał przez 2 pierwsze tury, a jak się okaże, w 3 turze dalej będę mógł strzelać, to to będzie oznaczać w 4 turze mam już po grze. :wink: Dla tego wystawiłem bolce, które mają daleki zasięg i od razu strzelają nawet jeśli przez przypadek zacznę bitwę (choć z taką ilością wystawień, to wątpliwe).
Obrazek

Awatar użytkownika
Żuczek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Opole, Zaodrze

Post autor: Żuczek »

AndreFW pisze:a ja bym polecał wywalić małą czarkę i wstawić scroll na duzej zamiast daggera. Z docinaniem szału nie ma bo max 2 kości i 4 na spell, a jak zostanie coś wolnego to zawsze możesz ewentualnie power of darkness rzucić, a oszczędzasz sporo pkt. Imo daje radę :wink:
Fakt szału nie ma, bo tylko 2 kostki, ale daje pewien komfort, ponieważ wiem, że będę mieć zawsze 2 kostki do czarowania więcej i to ja decyduję kiedy ich użyć. Np. rzucam rzucam małą miasma z 1 kostki patrzę rzuciłem 2! I co wtedy biedny Żuczek robi? Dożyna i ratuje sytuacje. Można też inaczej podejść do tematu tzn rzucać czary z 3 kostek i patrzeć jaki wynik wyszedł. Jeśli mało, to watro dorżnąć, jeśli dużo, to nie warto.

Podsumowują sztylet daje mi pewien (choć skromny) komfort.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

No wlasnie z racji tego, ze to rozpa ofensywna, mocno zastanowilbym sie nad druga gwardia vs bolce+rydwan (albo mala czarka). Jesli zas chodzi o warda, to zdecydowanie lepszym wyborem jest obsidian loadstone, czyli MR3. Wtedy mozesz rozdawac warda na snajperki wszystkim bohaterom. BsB naprawde musi miec tego dawstone'a... Punkty na whip of agony na masterze gwardi znajdziesz wyrzucajac magiczny sztandar na warriorach. Oni maja byc jak najtansi. Ten sztandar jest im kompletnie niepotrzebny. 15+10? (nie pamietam ceny sztandaru) i masz na whipa.

Ewentualnie mam dla ciebie taka propozycje (ktora wydaje mi sie bardzo mocna):

Wyrzuc tego pieszego bsbka, ktory nawet z dawstonem narazony jest na KBki i nadal jest 2woundowym herosikiem z T3, czyli nawet te rerollowane 1+ czesto moze nie wystarczyc.

BsB dajesz na pendanta, ktory uwierz mi na slowo ( gram takim ) jest okrutnym kozakiem :)

Za punkty z pieszego herosa i 2 bolce wsadzasz druga gwardie.

I okazuje sie, ze masz bardzo mocny offence. Klocek warriorow z magiczkami z MR3, korsarze, 2 gwardie, najmocniejszego bsbka z mozliwych, 3 rydwany i 2 razy harpie. Jak dla mnie naprawde sensowna rozpa.

Aha, bylbym zapomnial. Przy takiej ilosci rydwanow, mobilny reroll glupoty (bsb na pegazie) to podstawa.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

BsB dajesz na pendanta, ktory uwierz mi na slowo ( gram takim ) jest okrutnym kozakiem
Jest super, potwierdzam. Grałem nim wcześniej, nawet, jak jeszcze można było dawać pendanta na dreadlorda i wrażenia były bardzo pozytywne. Tylko niestety tracisz wtedy mobilnego kowboja, który musi jednak trzymać się swoich oddziałów i nie może wyrwać się na maszynki, monstery etc.
Polecam sword of might zamiast dragonhelm. Masz ciągle w miarę dobry save, nie najgorszą siłę i kontrę na eteryki. Na 0 z metala możesz się schować w korsarzach, na nic innego dragonhelm nie jest Ci potrzebny. W ogóle możesz go trzymać w korsarzach, bo ma wtedy 4 ataki. Albo w gwardii ustawionej w kreskę i przyjmujesz na klatę cokolwiek.
No i nie wiem, czy shadow to faktycznie dobry wybór. Często będzie tak, że przez 1-2 pierwsze tury nie będziesz rzucał czarów, bo nie będzie po co (albo ewentualnie będziesz rzucał pitkę, którą spokojnie zbiją z kości), a tym samym nie wyciągniesz scrolla. I magią zaczniesz powoli punktować dopiero od trzeciej tury, wchodząc w combaty i ryzykując stratę oddziałów. Mnie się dobrze sprawdzało połączenie death na małym + shadow na dużym. Death po to, by wyciągnąć scrolla i cisnąć magią już od pierwszej tury.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Jankiel pisze:
Polecam sword of might zamiast dragonhelm. Masz ciągle w miarę dobry save, nie najgorszą siłę i kontrę na eteryki.
Dragonhelm/pendant/potion of fullhardiness to zdecydowanie lepsze zlozenie, bo masz kontre na kowbojow/smoki/blodka/cokolwiek innego z duzym T. Sila 5 nie jest grozna.

Za to Jankiel dobrze prawi jesli chodzi o wybor drugiego lore'a. 2gi shadow faktycznie nie ma sensu. Death, albo frajer. Death potrafi skutecznie wyciagnac skrola, a to jest podstawa w twojej naporowej armii. No i tez od biedy mozesz ze snajperki pociagnac po eterykach. De facto, w wiekszosci rozp VC pojawiaja sie pojedyncze bazy duchow. Mozna to posypac, mozna wysnajperowac, ale na pewno nie oplaca sie brac sword of might, i tym samym mocno oslabiac potencjal ofensywny bsbka.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Żuczek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Opole, Zaodrze

Post autor: Żuczek »

Chłopaki jak na razie zagram tym rosterem przeciwko kranalom.
ETC - Poor Beetle.2400 Pts - Dark Elves Army

1 Supreme Sorceress @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Lifetaker [30.0]
Sacrificial Dagger [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Master @ 219.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]

1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts

1 Master @ 130.0 Pts
Whip of Agony [25.0]
Armour of Darkness [25.0]

1 Sorceress @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

31 Dark Elf Warriors @ 254.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]

1 Lordling @ [6.0] Pts

29 Black Ark Corsairs @ 350.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25.0]

1 Reaver @ [10.0] Pts

19 Black Guard @ 320.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25.0]

1 Tower Master @ [14.0] Pts
Halberd; Heavy Armour

19 Black Guard @ 295.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Tower Master @ [14.0] Pts
Halberd; Heavy Armour

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

Models in Army: 114


Total Army Cost: 2398.0
1) Wziąłem na małej czarce metal, ponieważ nie mam bolców a dzięki tej domenie będę miał czym "ściągać" steam tank i ciężką kawalerie, a przeciwko mniej pancernym armią może uda się wylosować jakiś fajny czar.
2) BSBk zostawiam bez zmian - musi parę razy paść, aby dotarło do mnie co mi tłumaczycie. :wink:
3) Bohater na pegazie ma latać bez ograniczeń i zwalczać wrogie maszyny lub blokować innych kowboi.
4) Rydwanów jest tylko 2 ale myślę, że dam radę z tak małą ilością rydwanów.
5) 2 Regimenty gwardii do łapania wrogich oddziałów. Może uda się rzucić "brzytwę" lub wjechać rydwanami.

Jak wspomniałem może w środę zagram na ETC z Dwarfami, ale nie chcę robić rostera pod kolegę.
Kiedy będzie po bitwie odezwę się i powiem jak mi poszło.

Pozdrawiam.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Słowo od mnie.

Jeśli chcesz grac na dwie gwardie to polecam mimo wszystko kuszników, którzy zmiękczą odpowiednio ilosc figurek w wrogich oddzialach. Jak zauważyłes gwardia to jedynie 20 woundów z t3 i sv 5+... idealnie schodzą od placuszkow, z lekkiego strzelania z magii. Zatem gdy juz ta gwardia dojdzie do walki i uda Ci się rzucic upragnioną brzytwe ( z 4 kości - good luck) przygotuj się że bedzię ich nie więcej niż 10...

1. Zmien na duzej suce lore na fajer lub metal ( metal ze wzgledu na zwiekszenie przezywalnosci BG sv 3+, fajer z mieczykiem zastąpi Ci poniekąd brzytwe)
2. wywal tego badziewnego heroska z biczykiem, wyrzuć Czempionów i lv z malej suki ( ktora i tak trzyma tylko DS'a) i wstaw kocioł poprawiając tym samym przeżywalnosc gwardzistów (ward 5+)/ zwiekszając ich power ( +1 atak na walke ze smieciami typu 40 halabardnikow, KB na walke z pancernikami)
3. Daj kusze ktore pozwolą Ci ogarnąć smietnik przeciwnika lub zredykować liczebnosć oddziałów wroga z ktorymi przyjdzie walczyć BG.

Tyle z własnego doświadczenia jesli chodzi o 2 gwardie...

Awatar użytkownika
Żuczek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Opole, Zaodrze

Post autor: Żuczek »

Hey,
Przesyłam Wam mój roster. Dzisiaj będę grał z Dwarfami i zobaczymy czy się choć troszkę sprawdzi.
1 Supreme Sorceress @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Dark Magic
Lifetaker [30.0]
Sacrificial Dagger [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Master @ 194.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Dragonhelm [10.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]

1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

29 Dark Elf Warriors @ 240.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]

1 Lordling @ [6.0] Pts

30 Black Ark Corsairs @ 360.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25.0]

1 Reaver @ [10.0] Pts

1 Master @ 159.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Armour of Darkness [25.0]

19 Black Guard @ 340.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25.0]

1 Tower Master @ [34.0] Pts
Heavy Armour
Sword of Might [15.0]
Charmed Shield [5.0]

19 Black Guard @ 335.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Miecz uniesiony do gory. (Tower Master) @ [39.0] Pts
Heavy Armour
Whip of Agony [25.0]

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Spear; Rptr Crossbow

2 Cold One @ [0.0] Pts

Models in Army: 113


Total Army Cost: 2398.0
1) Czarodziejka ma Dark Magic, ponieważ będę mógł odpowiednio dobrać czary pod prawie każdą armię. Tzn pod undeady postaram się wziąć Blade Wind, Ward of Pain, Soul Stealer i Black Horror, Pod dzisiejszą bitwę z Dwarfami postaram się wziąć: Blade Wind (do ściągania maszyn), Ward of Pain (ten czar zawsze się przydaje), Chill Wind (przeciwko kusznikom i Tundom) i Soul Sealer (do zmniejszania liczebności jednostek walczących),
2) Kowboja na pegazie nie muszę chyba tłumaczyć?
Rince pisze:BsB dajesz na pendanta, ktory uwierz mi na slowo ( gram takim ) jest okrutnym kozakiem :)
Z tej rady nie skorzystam ponieważ on ma latać i zabijać może czasem służyć za odginaczkę a jak by był BSB, to dużo by mnie kosztowała ta odginaczka :),
3)
Rince pisze:BsB tez jest mieciutki, jesli masz nim zamiar wchodzic do combatow, to moze daj mu dawstone zamiast whipa, a jako bron dwuraka.
Dziękuję za radę, bo skorzystałem z niej :) ,
4)
Rince pisze:No wlasnie z racji tego, ze to rozpa ofensywna, mocno zastanowilbym sie nad druga gwardia vs bolce+rydwan (albo mala czarka)
2 czarki już nie ma i boców też,

Pozostają 3 najważniejsze pytania dot. magii.
Czy Dark Magic, to dobry wybór? Może czasem warto wrócić do korzeni. :)
Czy jedna czarodziejka, będzie wystarczająca aby przeciwnikowi zrobić krzywdę tymi czarami?
Czy gra bez dispel scrolla ma sens?
Wiem, że gra przeciwko Dwarfom dużo mi nie powie, ale spróbuję zagrać na tej rozpie parę gier i zobaczę jak to wszystko działa.
Obrazek

AndreFW
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: AndreFW »

Powiem tak: Dark Magic nie jest złe ale na format euro żeby przebić się przez dispela DF potrzebujesz sztyletu a Dark Magic dobrze działa z familiarem, bo brak ci tego zasięgu. Generalnie masz bardzo dobry czar do niszczenia maszyn ( 3 bodajże) ale z kolei soulstealer mało robi. Generalnie do po testowania ale jak do sztyletu to bardziej shadow.

Awatar użytkownika
Żuczek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Opole, Zaodrze

Post autor: Żuczek »

Rozegrałem mecz przeciwko Dwarfom, który zakończył się wynikiem 12:8 dla mnie. :)
Przyznałem, że miałem dużo szczęścia, ale grać na 3 rydwanach przeciwko armii, która stoi i strzela, to nie jest łatwa sprawa.
AndreFW pisze:Powiem tak: Dark Magic nie jest złe ale na format euro żeby przebić się przez dispela DF potrzebujesz sztyletu a Dark Magic dobrze działa z familiarem, bo brak ci tego zasięgu. Generalnie masz bardzo dobry czar do niszczenia maszyn ( 3 bodajże) ale z kolei soulstealer mało robi. Generalnie do po testowania ale jak do sztyletu to bardziej shadow.
Dark Magic ze sztyletem dał radę, choć masz rację w 100% czasem brakowało zasięgu, ale 2 razy udało mi się rzucić "duży placek" w klocek slayerów wchodził, aż miło. :)

Jednak największy sprawdzian czeka mnie z wampirami i skavenami. Bez dispel scrolla nie będzie łatwo.
Obrazek

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Żuczek pisze:Rozegrałem mecz przeciwko Dwarfom, który zakończył się wynikiem 12:8 dla mnie. :)
Przyznałem, że miałem dużo szczęścia, ale grać na 3 rydwanach przeciwko armii, która stoi i strzela, to nie jest łatwa sprawa.
Obiecałem, że Cię tu odwiedzę i jestem :D Dobrze, że się przyznałeś że farta miałeś bo tak naprawdę to powinno być 12:8 dla mnie. :P
Żuczek pisze:Dark Magic ze sztyletem dał radę, choć masz rację w 100% czasem brakowało zasięgu, ale 2 razy udało mi się rzucić "duży placek" w klocek slayerów wchodził, aż miło. :)
A co miał nie wejść? Rzuciłeś ifkę zarówno z 6 z 5 jak i z 4 kości a Twój mag nie poniósł za to żadnej kary bo na hity z miscasta dwa razy rzuciłeś 1 na przebicie! :evil: Mogłem tylko patrzeć jak ginie mi 21 slayerów...
Żuczek pisze:Jednak największy sprawdzian czeka mnie z wampirami i skavenami. Bez dispel scrolla nie będzie łatwo.
.
Czuję się urażony. :P

edit. No dobra, i tak dobrze grałeś. Bitwy z Żukiem nigdy nie są łatwe. :wink:

ODPOWIEDZ