2400 VC
2400 VC
witam moja opcja, póki co gra się przyjemnie
Lord Vampir:
*1level magia wampiryczna, generał
*dwurak i ciężki pancerz
*WSV 4+ & hełm przerzutu zranień (50p)
*furia, ASF, Omamienie
wiem że tutaj mógłbym dać mu pałkę za 40 z +2do siły, ale wtedy lord nie ma tego cudownego hełmu...tracę też przerzuty z ASF przez dwuraka, ale mam za to dużą przeżywalność i bije według inicjatywy z pałką więc 5ataków na 3+ i 2/3+ robi swoje smoki udupia i inne duże złe rzeczy (smoka DE z lordem bił 2 tury combatu, a czołg 4...bo kumpel leczył go z life)
426 punktów za lorda
w zestawie do niego mam takowego wampirka:
*BSB, ciężki pancerz, 1level wampiryczna magia
*scroll, enchanted shield, sword of might
*fear incarnate, aura of dark majesty
ma on za zadanie:
1.trzymać scroll(niestety na 2400, nie komponuje się 4levelowy nekro i lord do walki...)
2.dawać premię oddziałowi
3.zerować sypanie duszków(praktycznie jedna baza duchów może trzymać klocka kawy całą grę, jak nie mają magicznych ataków)
za BSB płącimy 229 punktów
Duży goły 3levelowy nekro za 165 punktów (magia oczywiście wampiryczna). Mogłem dać 4level wampirowi i byłoby oszczędności, ale jednak wolę mieć złożone tak że śmierć jednego, nie jest bolesna podwójnie
Mały nekrosik 1levelowy z wampirycznym lorem za 90 punktów:
*Book of Arkhan
ma on dawać z bounda przerzuty trafień dla wampirów w oddziele i czasem popchać jakieś duszki...mamy sporą szansę na 2 popychaczki a to jest coś
28szkieletów z FCG:
*screaming banner
Kmin ze zdawaniem na 3kościach strachu i przerzutem, a to wszystko z modyfikatorem -1ld. Potrafi ratować biedne szkielety, które trzymają wampirów.
200punktów
30ghuli do wsparcia za 310 punktów(jest tam ghast)
2x5piesków po 40punków za 5
20zombi, które trzymają nekrosów, a gdy potrzeba to idą blokować coś a nekro biegają samopas(jest to ostateczność), 65 punktów. Zombii oczywiście posiadają grajka.
2nietopyry, 32punkty
2x1 baz duszków 45x2/90
3latające vargejśty za 138 punktów
2varghulfy 350.
Mam do nich sentyment, czasem nie zdadzą regenki od działa, ale generalnie wchodząc w piehcotę niszczą. Na ostatnim turnieju przekonałem się o ich mocy gdy wbijając się w 30WL, oba ustały(WL nie zdały strachu) i zamiotły 13 biedaków z ataków+2d6 thunderstompów. Dwa to realny problem dla każdej piechoty.
i na deser kompania kurhanów(3wraciaki i basia) za 225 punktów. Z basią bywa różnie. Ale mam modele wraciaków i basi pomalowane
tyle z moich przemyśleń i wypocin.
Lord Vampir:
*1level magia wampiryczna, generał
*dwurak i ciężki pancerz
*WSV 4+ & hełm przerzutu zranień (50p)
*furia, ASF, Omamienie
wiem że tutaj mógłbym dać mu pałkę za 40 z +2do siły, ale wtedy lord nie ma tego cudownego hełmu...tracę też przerzuty z ASF przez dwuraka, ale mam za to dużą przeżywalność i bije według inicjatywy z pałką więc 5ataków na 3+ i 2/3+ robi swoje smoki udupia i inne duże złe rzeczy (smoka DE z lordem bił 2 tury combatu, a czołg 4...bo kumpel leczył go z life)
426 punktów za lorda
w zestawie do niego mam takowego wampirka:
*BSB, ciężki pancerz, 1level wampiryczna magia
*scroll, enchanted shield, sword of might
*fear incarnate, aura of dark majesty
ma on za zadanie:
1.trzymać scroll(niestety na 2400, nie komponuje się 4levelowy nekro i lord do walki...)
2.dawać premię oddziałowi
3.zerować sypanie duszków(praktycznie jedna baza duchów może trzymać klocka kawy całą grę, jak nie mają magicznych ataków)
za BSB płącimy 229 punktów
Duży goły 3levelowy nekro za 165 punktów (magia oczywiście wampiryczna). Mogłem dać 4level wampirowi i byłoby oszczędności, ale jednak wolę mieć złożone tak że śmierć jednego, nie jest bolesna podwójnie
Mały nekrosik 1levelowy z wampirycznym lorem za 90 punktów:
*Book of Arkhan
ma on dawać z bounda przerzuty trafień dla wampirów w oddziele i czasem popchać jakieś duszki...mamy sporą szansę na 2 popychaczki a to jest coś
28szkieletów z FCG:
*screaming banner
Kmin ze zdawaniem na 3kościach strachu i przerzutem, a to wszystko z modyfikatorem -1ld. Potrafi ratować biedne szkielety, które trzymają wampirów.
200punktów
30ghuli do wsparcia za 310 punktów(jest tam ghast)
2x5piesków po 40punków za 5
20zombi, które trzymają nekrosów, a gdy potrzeba to idą blokować coś a nekro biegają samopas(jest to ostateczność), 65 punktów. Zombii oczywiście posiadają grajka.
2nietopyry, 32punkty
2x1 baz duszków 45x2/90
3latające vargejśty za 138 punktów
2varghulfy 350.
Mam do nich sentyment, czasem nie zdadzą regenki od działa, ale generalnie wchodząc w piehcotę niszczą. Na ostatnim turnieju przekonałem się o ich mocy gdy wbijając się w 30WL, oba ustały(WL nie zdały strachu) i zamiotły 13 biedaków z ataków+2d6 thunderstompów. Dwa to realny problem dla każdej piechoty.
i na deser kompania kurhanów(3wraciaki i basia) za 225 punktów. Z basią bywa różnie. Ale mam modele wraciaków i basi pomalowane
tyle z moich przemyśleń i wypocin.
Bojek pisze:witam moja opcja, póki co gra się przyjemnie
Na ostatnim turnieju przekonałem się o ich mocy gdy wbijając się w 30WL, oba ustały(WL nie zdały strachu) i zamiotły 13 biedaków z ataków+2d6 thunderstompów. Dwa to realny problem dla każdej piechoty.
Z tego co wiem, to one mają po 5 ataków więc nie ma opcji żeby dwa zabiły 13 WL z samych ataków.
A rozpa dosyć ciekawa, tylko nie jestem przekonany co do tego Lorda z dwurakiem.
napisałem 13typa z ataków+2d6thunderstompy czyli wliczyłem już ataki i miażdżeniePodwys pisze:Bojek pisze:witam moja opcja, póki co gra się przyjemnie
Na ostatnim turnieju przekonałem się o ich mocy gdy wbijając się w 30WL, oba ustały(WL nie zdały strachu) i zamiotły 13 biedaków z ataków+2d6 thunderstompów. Dwa to realny problem dla każdej piechoty.
Z tego co wiem, to one mają po 5 ataków więc nie ma opcji żeby dwa zabiły 13 WL z samych ataków.
A rozpa dosyć ciekawa, tylko nie jestem przekonany co do tego Lorda z dwurakiem.
Lord z dwurakiem...daje rade spróbuj sobie pokulać symulacyjnie jak masz w niego przerzuty trafień i ranień i ward na 4+, oraz jego 5ataków na 3+ i rań na 3+/2+...potem zasymuluj to samo z Vanhellem ten pan ma potencjał....
*grałem na Woch, ale tam to źle zagrałem i 20 w plecy...Wendigo pisze:Z ciekawości - na jakie armie tym grałeś?
*grałem z HE tutaj nie dokończyliśmy bitwy i na 4 turze wyszło coś na moje z 13:7. Varghulfy to perełka bitwy
*grałem z Imperium nowym(z kumplem) na kawie i demigryfach...ghule stały z klockiem 10kawy+pierst+bsb...wampir wszedł na bok i nie było co zbierać(mowa o lordzie), reszta poblokowana duszkami i trzymanie na BSB duchów.(kumpel miał tylko jednego kola z magicznymi więc było miło) 11:9 dla impierium(pod koniec już zbił mi varghulfy i vargheisty i śmiecia...szkiele bez lorda dostały drugą kawę i zostało z 3, zombi zblokowały demisie trzymane całą grę duszkiem[wbił tam kolo z magicznymi] i zostało ich 2 na koniec 6tury. Lord zjadł jak pisałem jeszcze czołg)
*grałem z DE gdzie lord zjadł smoka, potem popił nadszarpniętymi BG i przeżył zmasowany strzał kusz w ostatniej turze...13:7 dla DE ale przez mój błąd gdzie wraciaki trzymają hydrę, a ja się połasiłem na szybki łup i posłałem vargheisty i to nie było dobre
generalnie lord ma potencjał, jak i cała rozpiska tylko jeszcze muszę się nią ograć
ewentualnie myśle nad wrzuceniem dla BSB jakiego warda/przerzutu czy cuś bo wydaje się miękki...ale wtedy scrolla nie mam...bo z BoA nie zrezygnuję za nic, a scroll sie nie mieści na dużym nekro
ok 2400 grane wczoraj powyższą rozpą z WE...i taki oto mi pomysł naszedł po konsultacjach w dziale wampirzym...
Lord:
*furia+ASF+Omamienie
*OgreBlade+Ward(4+) +dragonhelm
*4level, SV3+ i Ward
punktowo za 524
BSB za 234:
*furia
*EnchantedShield+Miecz ASF+napój siły
*1level, SV 3+
2x1levelowy nekro po 90 punktów(jeden ma scroll, a drugi BoA) 180pkt.
30ghuli(w tym ghast) 310
2x5pieski 80
20zombi z muzykiem 65
26szkieletów FCG z płonącymi atakami 170
3vargheisty 138
2x1duszki 45x2
batki 32
2varghulfy 350
3+1 wraciaki&basia 225
ok co teraz sie zmienia:
1.odpada mi kmin z psychologią(w sumie jest wiele jednostek, które są ITP, duża liderka lub same mają fear/terror/frenzy) do tego każda armia ma BSB...no cóż na imperium się fajnie tym grało ale...
2.za odrzucenie poprzedniego wyposażenia na BSB, składam go do bitki
3.szkielety dostają magiczne ataki(Screaming Banner był efektowny tylko z przerzutem fear&-1ld)
4.gdy coś jest złe(drzewa WE, hydra z regenką inne takie cuda) to wampir/wampiry idą do szkieletów , gdy jest jakiś bloker z WSV 2+ na płonące to szkielety są samotne a wampiry idą do ghuli.
5.reszta bez zmian
i jak teraz?
*wampir-lord złożony inaczej bo jednak GW go osłabia..nie zawsze mam przerzuty z czaru, no i brak magicznych ataków boli często.
Lord:
*furia+ASF+Omamienie
*OgreBlade+Ward(4+) +dragonhelm
*4level, SV3+ i Ward
punktowo za 524
BSB za 234:
*furia
*EnchantedShield+Miecz ASF+napój siły
*1level, SV 3+
2x1levelowy nekro po 90 punktów(jeden ma scroll, a drugi BoA) 180pkt.
30ghuli(w tym ghast) 310
2x5pieski 80
20zombi z muzykiem 65
26szkieletów FCG z płonącymi atakami 170
3vargheisty 138
2x1duszki 45x2
batki 32
2varghulfy 350
3+1 wraciaki&basia 225
ok co teraz sie zmienia:
1.odpada mi kmin z psychologią(w sumie jest wiele jednostek, które są ITP, duża liderka lub same mają fear/terror/frenzy) do tego każda armia ma BSB...no cóż na imperium się fajnie tym grało ale...
2.za odrzucenie poprzedniego wyposażenia na BSB, składam go do bitki
3.szkielety dostają magiczne ataki(Screaming Banner był efektowny tylko z przerzutem fear&-1ld)
4.gdy coś jest złe(drzewa WE, hydra z regenką inne takie cuda) to wampir/wampiry idą do szkieletów , gdy jest jakiś bloker z WSV 2+ na płonące to szkielety są samotne a wampiry idą do ghuli.
5.reszta bez zmian
i jak teraz?
*wampir-lord złożony inaczej bo jednak GW go osłabia..nie zawsze mam przerzuty z czaru, no i brak magicznych ataków boli często.
Wywaliłbym szkiele i dałbym więcej zombie, ale wtedy nie masz gdzie trzymać chłopaków.
Dałbym basie / wraciaka w hero i wywalił ten oddział z rare'ów. W ten sposób masz punkty na coś innego (szkiele jak chcesz)
Jeśli to euro to masz błąd - max 2 Quickblood / Red Fury
Dałbym basie / wraciaka w hero i wywalił ten oddział z rare'ów. W ten sposób masz punkty na coś innego (szkiele jak chcesz)
Jeśli to euro to masz błąd - max 2 Quickblood / Red Fury
Nadal źle, możesz mieć 1 red fury + 1 quickblood lub 2 red fury lub 2 quickblood
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
mamy 8edycje AB nie ma już sztandaru VC dającego magiczne płonące ataki3.szkielety dostają magiczne ataki(Screaming Banner był efektowny tylko z przerzutem fear&-1ld)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
misha pisze:mamy 8edycje AB nie ma już sztandaru VC dającego magiczne płonące ataki3.szkielety dostają magiczne ataki(Screaming Banner był efektowny tylko z przerzutem fear&-1ld)
walnąłem się płonące no fakt...ale i tak może sie nadać czasem.
Sztandarowy armii nie moz emiec innego wyposażenia niż sam sztandar!
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Dlaczego nie? Może brać wszystko normalnie, chyba że ma magiczny sztandar to wtedy nie może brać magicznych przedmiotów (ale moce może)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
idź poczytaj trochę AB zanim coś napiszeszDragoMir pisze:Sztandarowy armii nie moz emiec innego wyposażenia niż sam sztandar!
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A