Big Boyz - Pre DMP - Polcon 30-31 sierpnia
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Big Boyz - Pre DMP - Polcon 30-31 sierpnia
Big Boyz don't cry
Regulamin
Gramy na 5000 pts
Kompozycja
3 lordów, w tym maksymalnie jeden mag, maksymalnie jeden jeden dosiadający latającego large targeta lub nim bedacy, np. Bloodthirster
5 slotów hero, w tym maksymalnie 3 magów (elektryków, liczek etc.)
Maksymalnie 4 takie same sloty core (nie skirmishująca, nie strzelająca piechota się w to nie wlicza)
7 slotów special, z czego maksymalnie 3 mogą się powtarzać
5 slotów rare, z czego maksymalnie 2 mogą się powtarzać
Maksymalnie 8 maszyn
Dozwolone są DoW i RoR, z wyjątkiem truthsayera, dark emissary i asarnila. Bohaterowie i oddziały wyposażene w bound spelle, czy to z mocy zasad specjalnych, czy dzięki magicznym przdmiotom nie zajmują slotu maga.
Organizator zastrzega sobie prawo, po konsultacjach z graczem, nie dopuszczenia na turniej niektórych, wybitnie "nieklimatycznych" rozpisek. Organizator zastrzega sobie prawo nie wdawanie się w dyskusje na temat tego, co jest klimatyczne, a co nie.
Specjalne zasady dotyczące poszczególnych armii:
Imperium
- Arcylektor liczy się jako mag lord
- Dla potrzeb kompozycji czołg liczony jest jako maszyna
VC
- Count pierwszego poziomu nie zajmuje slotu maga/maga lorda
Dwarfs
- Dla potrzeb kompozycji kowadło jest liczone jako maszyna
Ocena malowania będzie symboliczna. Z racji ilości punktów, na które gramy dozwolone drobne proksy - ale lepiej by było, gdyby znajdowaly się w dalszych szeregach. Nie ma wymogu pomalowania calej armii - jak się kilka czarnych oddzialów trafi nie będzie tragedii.
Jeden rzut na wybór strony/rozpoczęcie. Gramy na stołach 96x48, podzielonych na 8 sektorów, każdy po 100 VP.
Gramy trzy bitwy - jedną w czwartek po południu, dwie w piątek
Malowanie/Konwersje/Podstawki 0-8 pkt
przed turniejem, po rozstawieniu armii wszyscy gracze dostaną numery stołów z armiami do oceny, oceny sumuje się i uśrednia, najniższy i najwyższy wynik odpadają
Wcześniejsze zgłoszenie 2 pkt.
Chętni jak na razie
Jankiel DE
JJ HE
B_SK - O&G
Kolata O&G
Kielon WE
Halfing? Bretka
Guldur - Dwarfs
Dydu WE
Ziooiz - Dwarfs
Assur VC
8 karabinów VC
Pocisk ?????
TruePunk O&G???
Varden VC
Regulamin
Gramy na 5000 pts
Kompozycja
3 lordów, w tym maksymalnie jeden mag, maksymalnie jeden jeden dosiadający latającego large targeta lub nim bedacy, np. Bloodthirster
5 slotów hero, w tym maksymalnie 3 magów (elektryków, liczek etc.)
Maksymalnie 4 takie same sloty core (nie skirmishująca, nie strzelająca piechota się w to nie wlicza)
7 slotów special, z czego maksymalnie 3 mogą się powtarzać
5 slotów rare, z czego maksymalnie 2 mogą się powtarzać
Maksymalnie 8 maszyn
Dozwolone są DoW i RoR, z wyjątkiem truthsayera, dark emissary i asarnila. Bohaterowie i oddziały wyposażene w bound spelle, czy to z mocy zasad specjalnych, czy dzięki magicznym przdmiotom nie zajmują slotu maga.
Organizator zastrzega sobie prawo, po konsultacjach z graczem, nie dopuszczenia na turniej niektórych, wybitnie "nieklimatycznych" rozpisek. Organizator zastrzega sobie prawo nie wdawanie się w dyskusje na temat tego, co jest klimatyczne, a co nie.
Specjalne zasady dotyczące poszczególnych armii:
Imperium
- Arcylektor liczy się jako mag lord
- Dla potrzeb kompozycji czołg liczony jest jako maszyna
VC
- Count pierwszego poziomu nie zajmuje slotu maga/maga lorda
Dwarfs
- Dla potrzeb kompozycji kowadło jest liczone jako maszyna
Ocena malowania będzie symboliczna. Z racji ilości punktów, na które gramy dozwolone drobne proksy - ale lepiej by było, gdyby znajdowaly się w dalszych szeregach. Nie ma wymogu pomalowania calej armii - jak się kilka czarnych oddzialów trafi nie będzie tragedii.
Jeden rzut na wybór strony/rozpoczęcie. Gramy na stołach 96x48, podzielonych na 8 sektorów, każdy po 100 VP.
Gramy trzy bitwy - jedną w czwartek po południu, dwie w piątek
Malowanie/Konwersje/Podstawki 0-8 pkt
przed turniejem, po rozstawieniu armii wszyscy gracze dostaną numery stołów z armiami do oceny, oceny sumuje się i uśrednia, najniższy i najwyższy wynik odpadają
Wcześniejsze zgłoszenie 2 pkt.
Chętni jak na razie
Jankiel DE
JJ HE
B_SK - O&G
Kolata O&G
Kielon WE
Halfing? Bretka
Guldur - Dwarfs
Dydu WE
Ziooiz - Dwarfs
Assur VC
8 karabinów VC
Pocisk ?????
TruePunk O&G???
Varden VC
Ostatnio zmieniony 30 lip 2007, o 10:44 przez Jedy Knight, łącznie zmieniany 1 raz.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
jeśli chodzi o ocene hobbystyczną to nie liczcie za konwersje:D jakoś jest bez sensu:D
Ho-ho.
Kurcze. A wiecie ze tez bym sie pisal swoimi OnG chyba?
format zaprawde zacny i hardkorowy, wreszcie prawie wszystkie zolnierzyki na stol pojda;]
Odnosnie pomyslu z oficerem dla VC IMO glupota - analogicznie mozna powiedziec ze gobliny powinny miec 2 takich dajacych LD chlopakow, bo NG z ld5 na flankach sa prawie niegrywalni.
Albo dwoch BSB, bo bez tego HtH mizernie wypada.
Gdyby rzeczywiscie byla taka potrzeba, w AB do VC bylaby stosowna adnotacja i tyle.
I dodatkowo uwazam ze 96 cali to malo.. 108 chociaz by bylo mile widziane?
Kurcze. A wiecie ze tez bym sie pisal swoimi OnG chyba?
format zaprawde zacny i hardkorowy, wreszcie prawie wszystkie zolnierzyki na stol pojda;]
Odnosnie pomyslu z oficerem dla VC IMO glupota - analogicznie mozna powiedziec ze gobliny powinny miec 2 takich dajacych LD chlopakow, bo NG z ld5 na flankach sa prawie niegrywalni.
Albo dwoch BSB, bo bez tego HtH mizernie wypada.
Gdyby rzeczywiscie byla taka potrzeba, w AB do VC bylaby stosowna adnotacja i tyle.
I dodatkowo uwazam ze 96 cali to malo.. 108 chociaz by bylo mile widziane?
Zmieścisz całą armię na 5000 na obszarze 24"?Odnosnie pomyslu z oficerem dla VC IMO glupota
Dodatkowo, pierwszeństwo mają zastrzeżenia osób, które chcą grać/będą grać. Bo to dla nich jest pisany ten regulamin :P
Z tymi poziomami magii dla wampirów czy daemon princów/anointedów jest rzeczywiście drobny problem. Jakoś to trzeba będzie rozpracować.
Może w ten sposób, że w armii mozna mieć maksymalnie jednego czarodzieja poziomu 3-4 i maksymalnie trzech poziomu 1-2?
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
10 leveli magii=Jankiel pisze:[Może w ten sposób, że w armii mozna mieć maksymalnie jednego czarodzieja poziomu 3-4 i maksymalnie trzech poziomu 1-2?
Ale maks jeden Mag-lord. (Dwa Slanny 2 genracji, to nie jest to o co chodzi.=
Count liczy się jako mag 2 levelu, lub pierwszego)
Bardziej magii nie ma sensu ciac.
Kurcze co z ta klawiatura znowu______
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Ciężka sprawa z tymi ograniczeniami.
Bo na przykład chłopa z book of secrets, czy radiant gem of hoeth nie liczyłbym jako maga. Bohaterów z bound spellami, tomb princów, championów horrorów też nie. To są takie fajne gratisy, równowagi za bardzo nie zaburzają. Ot jeden fireball więcej, rzucany na jednej kostce, bo armijne się skończyły.
Będę się upierał przy jednym chłopie poziomów 3-4 i 3 na 1-2 poziomie. Oczywiście nie ma przeszkód, by wziąć sobie 4 drugolevelowych.
Bo na przykład chłopa z book of secrets, czy radiant gem of hoeth nie liczyłbym jako maga. Bohaterów z bound spellami, tomb princów, championów horrorów też nie. To są takie fajne gratisy, równowagi za bardzo nie zaburzają. Ot jeden fireball więcej, rzucany na jednej kostce, bo armijne się skończyły.
Będę się upierał przy jednym chłopie poziomów 3-4 i 3 na 1-2 poziomie. Oczywiście nie ma przeszkód, by wziąć sobie 4 drugolevelowych.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Ja raczej byłbym chętny. Tylko, że te cięcia są moim zdaniem zbyt restrykcyjne.
Proponowałbym, żeby w tych 3 lordach były max po 2 lordów magów/2 hero dosiadających large targetów.
No i sloty core do max 5 takich samych.
To by trochę zmieniło sytuację na plus.
A co ze specialami, DoW i RoR ? Będzie można brać ?
Proponowałbym, żeby w tych 3 lordach były max po 2 lordów magów/2 hero dosiadających large targetów.
No i sloty core do max 5 takich samych.
To by trochę zmieniło sytuację na plus.
A co ze specialami, DoW i RoR ? Będzie można brać ?
Ale po co? Przecież nie o to chodzi, żeby wymaksować rozpiski, ale żeby w końcu wyciągnąć z szafy te wielkie armie i sobie nimi pograć.Karol J pisze:Ja raczej byłbym chętny. Tylko, że te cięcia są moim zdaniem zbyt restrykcyjne.
Proponowałbym, żeby w tych 3 lordach były max po 2 lordów magów/2 hero dosiadających large targetów.
No i sloty core do max 5 takich samych...
A licky boom boom down!!!
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Sorry Karol - kocham Slanny, ale dwóch nie dopuszczę.b_sk pisze:Ale po co? Przecież nie o to chodzi, żeby wymaksować rozpiski, ale żeby w końcu wyciągnąć z szafy te wielkie armie i sobie nimi pograć.Karol J pisze:Ja raczej byłbym chętny. Tylko, że te cięcia są moim zdaniem zbyt restrykcyjne.
Proponowałbym, żeby w tych 3 lordach były max po 2 lordów magów/2 hero dosiadających large targetów.
No i sloty core do max 5 takich samych...
Tak samo kocham Smoki, ale dwóch lordów na smokach też nie dopuszczę.
Spotykamy sie, żeby dużymi armiami sobie pograć, ale walczyć z jakimiś pogięciami czy 200 skinkami. Moich Sarusów możesz wystawić....

Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Wolałbym tajne, jesteśmy wśród swoich, ale bez fanatyzmu - jak wolicie jawne, też nie problem.Kołata pisze:Rozpy jawne czy tajne?
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Zamiast ograniczać bohaterów czarujących można ograniczyć po prostu liczbę kości, jakie można użyć. Np 14/15 kości, przy czym boud spell liczy się jako jedna kość. Ewentualnie można dorzucić tylko jednego maga 4lvl (nie czarującgo lorda, bo to byłby kłopot dla anointedów, vampire lordów tzeentch lordów itp).
Dla równowagi możnaby ograniczyć liczbę używalnych DD na turę (ze względu na mark of khorne, tepoka itp) do np 9/10 (nie licząc scrolli, przy wliczaniu scrolli próg większy np 14), ale już niekoniecznie.
Tak chyba będzie lepiej niż ograniczenie ilości poziomów, które ścięłoby np takich blood dragonów czy też TK (jeśli np kinga liczyć za czarującego nawet lvl1).
Dla równowagi możnaby ograniczyć liczbę używalnych DD na turę (ze względu na mark of khorne, tepoka itp) do np 9/10 (nie licząc scrolli, przy wliczaniu scrolli próg większy np 14), ale już niekoniecznie.
Tak chyba będzie lepiej niż ograniczenie ilości poziomów, które ścięłoby np takich blood dragonów czy też TK (jeśli np kinga liczyć za czarującego nawet lvl1).
Wymaksowanie rozpisek by było bez ograniczeń.b_sk pisze:Ale po co? Przecież nie o to chodzi, żeby wymaksować rozpiski, ale żeby w końcu wyciągnąć z szafy te wielkie armie i sobie nimi pograć.Karol J pisze:Ja raczej byłbym chętny. Tylko, że te cięcia są moim zdaniem zbyt restrykcyjne.
Proponowałbym, żeby w tych 3 lordach były max po 2 lordów magów/2 hero dosiadających large targetów.
No i sloty core do max 5 takich samych...
2 magów lordów czy 2 smoki to nie jest jeszcze coś strasznego. Z czymś takim się na parówkach spotykamy i armia na 5000 pkt napewno jest w stanie sobie z czyms takim poradzic.
A co do 200 skinków - spoko, tylu nie dopuszczać. Ale 40 skinków na 5000 pkt ?

Co do rozpisek to jestem za jawnymi

I co z tymi specialami ? Dopuszczone ?
No i co z tego, że na parówkach można się z tym spotkać? To są przeca zwyczajne turnieje w stylu "przedłuż sobie penisa wygrywając bitwę żołnierzykami", a to będzie turniej w stylu "mój penis jest dostatecznie długi dlatego przyszedłem się pobawić".Karol J pisze:2 magów lordów czy 2 smoki to nie jest jeszcze coś strasznego. Z czymś takim się na parówkach spotykamy i armia na 5000 pkt napewno jest w stanie sobie z czyms takim poradzic.

A licky boom boom down!!!
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Speci-herosi są dla małych dzieci.Karol J pisze:[A co do 200 skinków - spoko, tylu nie dopuszczać. Ale 40 skinków na 5000 pkt ?to mniej niż jedna 10 na 1k ...
..
I co z tymi specialami ? Dopuszczone ?
Big Boyz use other toys.
Skinków trochę mało, ale masz jeszcze 3 x Kameleony....
Ciężkie strzelanie...
Sześć bolców, trzy katapulty, armata, 2xOrganki, 2x Flame lub działko DOW, - nie dopuszczę.
Jeśli koledzy krasnale chcą koniecznie jakieś wytyczne, to się je wymyśli.
Np. góra dziesięć machin strzelających.
Za działkami DOW nie przepadam.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.