VC 2400
VC 2400
Dosyć długo nie grałem Vampirkami, więc jeżeli kompozycja jest zła to proszę o korektę.
Vampire Lord @ 497.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 3 Wizard; Shield
Armour of Destiny
Ogre Blade
Dread Knight
Quickblood
Red Fury
Barded Nightmare
Wight King @ 180.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Heavy Armour
Banner of the Barrows
Skeletal steed
Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death
Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
Dispel Scroll
29+1 Crypt Ghouls @ 310.0 Pts
35 Zombies @ 105.0 Pts
30 Zombies @ 90.0 Pts
5+1 Dire Wolves @ 58.0 Pts
6 Dire Wolves @ 48.0 Pts
11 Black Knights @ 357.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of Swiftness
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
1 Black Coach @ 195.0 Pts
Lord złożony tak, żeby mógł coś powalczyć i poczarować. Nekros z 2 Lvl będzie losował pierwszy czary, tak żeby lord miał to co musi mieć.
Zastanawiam się jedynie nad sensem Mortisu w tej rozpie.
No i ciekaw jestem Trenera, czy sprawdza się w tej edycji.
Vampire Lord @ 497.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 3 Wizard; Shield
Armour of Destiny
Ogre Blade
Dread Knight
Quickblood
Red Fury
Barded Nightmare
Wight King @ 180.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Heavy Armour
Banner of the Barrows
Skeletal steed
Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death
Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
Dispel Scroll
29+1 Crypt Ghouls @ 310.0 Pts
35 Zombies @ 105.0 Pts
30 Zombies @ 90.0 Pts
5+1 Dire Wolves @ 58.0 Pts
6 Dire Wolves @ 48.0 Pts
11 Black Knights @ 357.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of Swiftness
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
1 Black Coach @ 195.0 Pts
Lord złożony tak, żeby mógł coś powalczyć i poczarować. Nekros z 2 Lvl będzie losował pierwszy czary, tak żeby lord miał to co musi mieć.
Zastanawiam się jedynie nad sensem Mortisu w tej rozpie.
No i ciekaw jestem Trenera, czy sprawdza się w tej edycji.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Zamiast wampira klepacza dałbym dwóch lordów neców. W tym momencie nie potrzebujesz małych (chyba że jednego 1lvl na wszelki wypadek).
2 dużych necro, Wight Kingowi jakiś lepszy ASv dać, a nie barrows
(nie jest Ci potrzebny swift bo masz eteryczny movement i nie masz już wtedy kary za barding)
Dodatkowo wywal wtedy jednego małego necro i daj może wampira klepacza jakiegoś małego jeśli chcesz (ale chowając go w black knightach znowu mają karę za barding i brak eterycznego movementu)
Zombie skrócić do 20 (i tak sobie ich dowskrzeszasz) i po co Ci 6 wolfów? 5 wystarczy, a zamiast tego wszystkiego dopełnić ghoule do 40.
Według mnie black coach jest zbyt drogi. W 4-5 turze dopiero jesteś eteryczny a w tym czasie będzie dużo cannonów do Ciebie strzelać.
(nie jest Ci potrzebny swift bo masz eteryczny movement i nie masz już wtedy kary za barding)
Dodatkowo wywal wtedy jednego małego necro i daj może wampira klepacza jakiegoś małego jeśli chcesz (ale chowając go w black knightach znowu mają karę za barding i brak eterycznego movementu)
Zombie skrócić do 20 (i tak sobie ich dowskrzeszasz) i po co Ci 6 wolfów? 5 wystarczy, a zamiast tego wszystkiego dopełnić ghoule do 40.
Według mnie black coach jest zbyt drogi. W 4-5 turze dopiero jesteś eteryczny a w tym czasie będzie dużo cannonów do Ciebie strzelać.
Jakoś dwóch dużych necrosów mi nie siedzi. Zawsze preferowałem Vampa klepacza. Pewnie jak pogram to zmienię zdanie.Wendigo pisze:2 dużych necro, Wight Kingowi jakiś lepszy ASv dać, a nie barrows
(nie jest Ci potrzebny swift bo masz eteryczny movement i nie masz już wtedy kary za barding)
Dodatkowo wywal wtedy jednego małego necro i daj może wampira klepacza jakiegoś małego jeśli chcesz (ale chowając go w black knightach znowu mają karę za barding i brak eterycznego movementu)
Zombie skrócić do 20 (i tak sobie ich dowskrzeszasz) i po co Ci 6 wolfów? 5 wystarczy, a zamiast tego wszystkiego dopełnić ghoule do 40.
Według mnie black coach jest zbyt drogi. W 4-5 turze dopiero jesteś eteryczny a w tym czasie będzie dużo cannonów do Ciebie strzelać.
Co do Trenera - on ma właśnie odciągać ostrzał
Cały czas zastanawiam się nad Hexami - niby fajnie ale słabo odporne ma magie.
Jutro test rozpy więc jakieś rozeznanie będzie
Z gierki kontrolnej wyszła lipa ;/ nie było jak zagrać, więc przekładam test na później.
Powoli jednak składam rozpę na sierpniowego singla w Gorzowie.
Jeżeli pierwsza rozpa nie wypali to spróbuję wystawić coś takiego.
Strigoi Ghoul King @ 370.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Ogre Blade
The Other Trickster's Shard
Dragonbane Gem
Red Fury
Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Dispel Scroll
Vampire @ 253.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Lance; Heavy Armour
Red Fury
Dawnstone
Enchanted Shield
Ironcurse Icon
Barded Nightmare
Wight King @ 175.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Great Weapon; Heavy Armour
Nightshroud
Skeletal steed
38+1 Crypt Ghouls @ 400.0 Pts
20 Zombies @ 60.0 Pts
20 Zombies @ 60.0 Pts
20 Zombies @ 60.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
9+1 Black Knights @ 340.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2398.0
Pozostaje kwestia Barrowsa - czy dać ten sztandar czy jakiś inny.
Zombie mam nadzieję, że uda mi się wskrzeszać odpowiednio szybko.
Zastanawiam się tylko nad Kingiem, bo o ile wiem, że umie przywalić, to mam obawy co do jego obrony - regenka + silnik niby wygląda OK ale przy większej ilości ataków w niego, może być różnie.
Powoli jednak składam rozpę na sierpniowego singla w Gorzowie.
Jeżeli pierwsza rozpa nie wypali to spróbuję wystawić coś takiego.
Strigoi Ghoul King @ 370.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Ogre Blade
The Other Trickster's Shard
Dragonbane Gem
Red Fury
Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Dispel Scroll
Vampire @ 253.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Lance; Heavy Armour
Red Fury
Dawnstone
Enchanted Shield
Ironcurse Icon
Barded Nightmare
Wight King @ 175.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Great Weapon; Heavy Armour
Nightshroud
Skeletal steed
38+1 Crypt Ghouls @ 400.0 Pts
20 Zombies @ 60.0 Pts
20 Zombies @ 60.0 Pts
20 Zombies @ 60.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
9+1 Black Knights @ 340.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2398.0
Pozostaje kwestia Barrowsa - czy dać ten sztandar czy jakiś inny.
Zombie mam nadzieję, że uda mi się wskrzeszać odpowiednio szybko.
Zastanawiam się tylko nad Kingiem, bo o ile wiem, że umie przywalić, to mam obawy co do jego obrony - regenka + silnik niby wygląda OK ale przy większej ilości ataków w niego, może być różnie.
Zamień wampira na koniu na necrusia (lub dwa), albo wight kinga na necrusia i dasz wampirowi bsb. Nie dowskrzeszasz zombie mając tylko dwie inwokacje w tym jedną z maga 1 lvl. Wiem, ze jest jeszcze bonus z mortisa, ale mając 1 i 4 lvl pozbawiasz się reszty fajnych spelli.
Co jak co, ale barrows jest super.
Co jak co, ale barrows jest super.
ta regenka kosztuje 10pkt, a dodatkowo zobaczyłem, że nie dałem kingowi tarczy.JarekK pisze:banner of the barrows jest dobry, wart swojej ceny
na WK wrzuc za bodajże 5 pkt 6+ regenke i bedzie miał na 5 z mortisa
zombie to ostatnia rzecz w która bedą strzelali więc spokojnie je dowskrzeszasz
Z tarczą będzie miał save na 1+ oraz 6+ reg, a na 5+ od mortisa.
Problem w tym, że nie wiem z czego punkty ściągnąć.
Brakuje mi dokładnie 12pkt ( gdybym chciał dodać tarczę + regenkę) ;/
Ironcurse icon i ghoul ?Aro pisze: Brakuje mi dokładnie 12pkt ( gdybym chciał dodać tarczę + regenkę) ;/
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki