Nie lubimy robić, wolimy się wozić! -EURO Wrocław 29.07.2012
Nie lubimy robić, wolimy się wozić! -EURO Wrocław 29.07.2012
Wrocławski Klub "WKS Great Weapon" zaprasza na turniej single 2400 punktów zasady Euro
>> MIEJSCE I CZAS
Bolter, Wrocław ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
29.07.2012 NIEDZIELA!
start: godzina 9.00
koniec: godzina 18.00
>> SĘDZIOWANIE
Rule Book!
>> DUKATY
wstęp: 10zł od osoby
nagrody: Zebrana pula + 50% od sklepu BOLTER
>> ZASADY NOWE EURO
----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------
- Turniej zostanie zgłoszony do LIGI
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały oficjalne podręczniki lub pseudolisty do 8 edycji
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 4 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- wszyscy sztandarowi armii mogą być wyposażeni w ekwipunek standardowy dla danego bohatera
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy 20% punktów
- Gramy na Simple Line of Sight
----------------------------------------------
II. MAGIA
----------------------------------------------
- Możliwa ilość kości do wykorzystania w jednej turze magii - 12
- Możliwa ilość kości do wykorzystania podczas rzucania czaru - 5
- Możliwa ilość kości do wykorzystania podczas rzucania czaru z lorów death & shadow - 4
- Poza wiatrami magii możliwe jest dodanie do poola z przedmiotów bądź channelowania podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli suma kości z przedmiotów, umiejętność, kradzieży z poola przeciwnika oraz channelingu przekracza limit 2 PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
----------------------------------------------
III. SCENARIUSZE
----------------------------------------------
1. Battleline
2. Battleline
3. Battleline
----------------------------------------------
IV. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ARMII
----------------------------------------------
Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2600), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp. / ilość możliwych do wygenerowania w turze kości PD zwiększona jest do max 3 / maksymalna ilość takich samych corów - 4 / maksymalna ilość modeli w oddziale - 50 / maksymalny koszt oddziału 550 punktów
Bretonnia: brak restrykcji
Chaos Dwarves: Hellcannon, Iron daemon 0-1 / Iron daemon, kdai destroyer liczą się jako machiny wojenne / Chalice of darkness +2 PD / możliwość wzięcia do 3 z grupy: bronie zasięgowe z siłą 5 używające szablonów, Kdai destroyer, Chalice or Sorcerer Prophet / czary z Lore of Hashut mogą być rzucane z maksymalnie 4 kości
Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii nie licząc rydwanów / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Pendant of khaeleth nie może być wziąty na Lorda / możliwość wzięcia do 2 z grupy: Pendant of khaeleth, Crown of command, czarodziejki z magią death lub shadow, Cauldron of Blood, Hydra
Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD / żyrokopter nie liczy się jako maszyna
Daemons of Chaos: Max. 30 modeli w oddziale / wszystkie gifty demoniczne / Sztandarowy armii może zostać obdarzony giftami jeśli magiczny sztandar nie przekracza 50 punktów / Siren song nie może być wzięta na heraldzie Slaanesha / Flamery - Max 6 w armii / Master of Sorcery jest wyłącznie dla Heraldów Tzeentch a i jest ograniczony do 0-2, ponadto z tego giftu znika zasada Loremaster a czary losuje się kościami
Empire: armaty 0-3 / Steam Tank liczy się jako armata do limitu / Steam Tank 0-1 /
High Elves: +100 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2500) / ilość możliwych do wygenerowania w turze kości PD zwiększona jest do max 3 / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 3PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
Lizardmen: Salamandry 0-1 / Scar-Veterans 0-2 / Terradons and Stegadons 0-2 / możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: Beclaming Cogitations, Focus of Mystery, Focused Rumination, Higher State of Consciusness / Beclaming Cogitations +2DD / Cupped hands of the Old Ones +2PD / Higher State of Consciusness liczy się jako 2 dyscypliny (zabiera 2 sloty ale koszt pozostaje bez zmian) / Crown of Command oraz Higher State of Consciousness nie mogą być wzięte na tym sammym modelu / możliwość wzięcia do 6 z grupy: Skinks Skirmishers, Chameleon skinks, Skink Cohorts (Cohorts zawierające kroxigora lub powyżej 20 modeli nie liczą sie do limitu) / możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: death lore, bane head, feedback scroll
Ogre Kingdoms: Hellheart +2DD & +1PD / Greedyfist oraz Death Lore na jednym magu +2DD / Rune Maw Banner +1DD / Każdy leadbelcher oraz sniper maneater z pistoletami liczy się jako 3 modele do limitu strzelających / możliwość wzięcia w armii do 3 z grupy: Mournfang Cav, Ironblaster / 0-1 Ironblaster
Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3 / Mushroom dice NIE liczą się jako PD do limitu / maksymalna ilość modeli w oddziale: 60 / +100 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2500)
Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 oraz max 20 modeli w oddziale / Engineers 0-3 / można wciąść do 2 z grupy: doom rocket, brass orb, storm banner
Vampire Counts: Master of black arts +1PD / Blasphemous tome upgradeare +1PD / jednostki oraz bohaterowie eteryczni 0-3 / możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: red fury, quickblood / maksymalna ilość krzyków (howls) w armii: 4 howls (death shriek liczy się jako 2 krzyki) / Terrorgheist 0-1 / maksymalnie 4 jednostki latające / maksymalnie 15 modeli z grupy: bohaterowe mounted, black knights
Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3 / +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2600), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały khemri powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp. / ilość możliwych do wygenerowania w turze kości PD zwiększona jest do max 3
Wood Elves: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2600), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały w zielonych rajtuzach lub patykach zamiast kończyn powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp / Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD / możliwość powtórzenia corów wzrasta do 4 / wyłącznie Glade Guards liczą się do limitu 45 modeli strzelających
Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet +1 PD oraz +2DD / jeśli posiada się w armii oddział warriors, knights lub chosen z markiem tzeentcha możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: warshrines, favor of the gods
----------------------------------------------
V. PUNKTACJA
----------------------------------------------
- 25% lub mniej oddziału: 50% punktów
- uciekające oddziały po zakończeniu gry : 50% punktów
- progi co 150 punktów
- +3DP za wysłanie rozpiski do soboty 28.07 do 15:00 (termin nieprzekraczalny!)
- +2DP za posiadanie oryginalnego army booka oraz miarki i kostek
- warunkiem dopuszczenia do turnieju jest wysłanie rozpiski w dowolnej formie zawierającej koszt poszczególnych oddziałów przed turniejem LUB przyniesienie wydruku jako eksportu z ArmyBuidera!
----------------------------------------------
VI. USTALENIA DODATKOWE
----------------------------------------------
I. BYE
I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników) dostaje wynik 15:5
BYE zawsze jest na najniższym stole
I.2 Kolejność przyznawania "bye"
- spóźnienie gracza ponad 15 minut od rozpoczęcia rundy
- na życzenie gracza
- nie klubowicz z nie wysłana rozpiską
- Gamblers z nie wysłaną rozpiską
- nie klubowicz, który wysłał rozpiskę
- Gamblers, który rozpiskę wysłał
II. DROP
Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10
III. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.
IV. Recydywa
Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania
VI. Zachowanie
Wiadomo jak to w bitwie bywa, czasem nadchodzi taka chwila która aż prosi się o soczysty bluzg. W związku z tym jedno przekleństwo na bitwę obędzie się bez konsekwencji ale każde następne będzie skutkowało otrzymaniem -1 DP karniaków
----------------------------------------------
VIII. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------
Lista zgłoszonych:
1. Thomas MEDUZY
2. Dymitr JAMOCHŁONY
3. Bicz_bozy "SZCZURY SZCZURY I JESZCZE RAZ SZCZURY"
4. Kuman PLANKTON
5. Maryś KAŁAMARNICE
6. Wojtuś JEŻOWCE
7. Marcins UKWIAŁY
8. Marcin KONIKI MORSKIE
9. Miechu ROBAKIWPIERDALAKI
Rozpiski wraz z numerem ID ze strony http://ranking.wfb-pol.org/players.php proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl
>> MIEJSCE I CZAS
Bolter, Wrocław ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
29.07.2012 NIEDZIELA!
start: godzina 9.00
koniec: godzina 18.00
>> SĘDZIOWANIE
Rule Book!
>> DUKATY
wstęp: 10zł od osoby
nagrody: Zebrana pula + 50% od sklepu BOLTER
>> ZASADY NOWE EURO
----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------
- Turniej zostanie zgłoszony do LIGI
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały oficjalne podręczniki lub pseudolisty do 8 edycji
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 4 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- wszyscy sztandarowi armii mogą być wyposażeni w ekwipunek standardowy dla danego bohatera
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy 20% punktów
- Gramy na Simple Line of Sight
----------------------------------------------
II. MAGIA
----------------------------------------------
- Możliwa ilość kości do wykorzystania w jednej turze magii - 12
- Możliwa ilość kości do wykorzystania podczas rzucania czaru - 5
- Możliwa ilość kości do wykorzystania podczas rzucania czaru z lorów death & shadow - 4
- Poza wiatrami magii możliwe jest dodanie do poola z przedmiotów bądź channelowania podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli suma kości z przedmiotów, umiejętność, kradzieży z poola przeciwnika oraz channelingu przekracza limit 2 PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
----------------------------------------------
III. SCENARIUSZE
----------------------------------------------
1. Battleline
2. Battleline
3. Battleline
----------------------------------------------
IV. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ARMII
----------------------------------------------
Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2600), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp. / ilość możliwych do wygenerowania w turze kości PD zwiększona jest do max 3 / maksymalna ilość takich samych corów - 4 / maksymalna ilość modeli w oddziale - 50 / maksymalny koszt oddziału 550 punktów
Bretonnia: brak restrykcji
Chaos Dwarves: Hellcannon, Iron daemon 0-1 / Iron daemon, kdai destroyer liczą się jako machiny wojenne / Chalice of darkness +2 PD / możliwość wzięcia do 3 z grupy: bronie zasięgowe z siłą 5 używające szablonów, Kdai destroyer, Chalice or Sorcerer Prophet / czary z Lore of Hashut mogą być rzucane z maksymalnie 4 kości
Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii nie licząc rydwanów / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Pendant of khaeleth nie może być wziąty na Lorda / możliwość wzięcia do 2 z grupy: Pendant of khaeleth, Crown of command, czarodziejki z magią death lub shadow, Cauldron of Blood, Hydra
Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD / żyrokopter nie liczy się jako maszyna
Daemons of Chaos: Max. 30 modeli w oddziale / wszystkie gifty demoniczne / Sztandarowy armii może zostać obdarzony giftami jeśli magiczny sztandar nie przekracza 50 punktów / Siren song nie może być wzięta na heraldzie Slaanesha / Flamery - Max 6 w armii / Master of Sorcery jest wyłącznie dla Heraldów Tzeentch a i jest ograniczony do 0-2, ponadto z tego giftu znika zasada Loremaster a czary losuje się kościami
Empire: armaty 0-3 / Steam Tank liczy się jako armata do limitu / Steam Tank 0-1 /
High Elves: +100 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2500) / ilość możliwych do wygenerowania w turze kości PD zwiększona jest do max 3 / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 3PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
Lizardmen: Salamandry 0-1 / Scar-Veterans 0-2 / Terradons and Stegadons 0-2 / możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: Beclaming Cogitations, Focus of Mystery, Focused Rumination, Higher State of Consciusness / Beclaming Cogitations +2DD / Cupped hands of the Old Ones +2PD / Higher State of Consciusness liczy się jako 2 dyscypliny (zabiera 2 sloty ale koszt pozostaje bez zmian) / Crown of Command oraz Higher State of Consciousness nie mogą być wzięte na tym sammym modelu / możliwość wzięcia do 6 z grupy: Skinks Skirmishers, Chameleon skinks, Skink Cohorts (Cohorts zawierające kroxigora lub powyżej 20 modeli nie liczą sie do limitu) / możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: death lore, bane head, feedback scroll
Ogre Kingdoms: Hellheart +2DD & +1PD / Greedyfist oraz Death Lore na jednym magu +2DD / Rune Maw Banner +1DD / Każdy leadbelcher oraz sniper maneater z pistoletami liczy się jako 3 modele do limitu strzelających / możliwość wzięcia w armii do 3 z grupy: Mournfang Cav, Ironblaster / 0-1 Ironblaster
Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3 / Mushroom dice NIE liczą się jako PD do limitu / maksymalna ilość modeli w oddziale: 60 / +100 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2500)
Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 oraz max 20 modeli w oddziale / Engineers 0-3 / można wciąść do 2 z grupy: doom rocket, brass orb, storm banner
Vampire Counts: Master of black arts +1PD / Blasphemous tome upgradeare +1PD / jednostki oraz bohaterowie eteryczni 0-3 / możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: red fury, quickblood / maksymalna ilość krzyków (howls) w armii: 4 howls (death shriek liczy się jako 2 krzyki) / Terrorgheist 0-1 / maksymalnie 4 jednostki latające / maksymalnie 15 modeli z grupy: bohaterowe mounted, black knights
Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3 / +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2600), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały khemri powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp. / ilość możliwych do wygenerowania w turze kości PD zwiększona jest do max 3
Wood Elves: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2600), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały w zielonych rajtuzach lub patykach zamiast kończyn powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp / Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD / możliwość powtórzenia corów wzrasta do 4 / wyłącznie Glade Guards liczą się do limitu 45 modeli strzelających
Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet +1 PD oraz +2DD / jeśli posiada się w armii oddział warriors, knights lub chosen z markiem tzeentcha możliwość wzięcia w armii do 2 z grupy: warshrines, favor of the gods
----------------------------------------------
V. PUNKTACJA
----------------------------------------------
- 25% lub mniej oddziału: 50% punktów
- uciekające oddziały po zakończeniu gry : 50% punktów
- progi co 150 punktów
- +3DP za wysłanie rozpiski do soboty 28.07 do 15:00 (termin nieprzekraczalny!)
- +2DP za posiadanie oryginalnego army booka oraz miarki i kostek
- warunkiem dopuszczenia do turnieju jest wysłanie rozpiski w dowolnej formie zawierającej koszt poszczególnych oddziałów przed turniejem LUB przyniesienie wydruku jako eksportu z ArmyBuidera!
----------------------------------------------
VI. USTALENIA DODATKOWE
----------------------------------------------
I. BYE
I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników) dostaje wynik 15:5
BYE zawsze jest na najniższym stole
I.2 Kolejność przyznawania "bye"
- spóźnienie gracza ponad 15 minut od rozpoczęcia rundy
- na życzenie gracza
- nie klubowicz z nie wysłana rozpiską
- Gamblers z nie wysłaną rozpiską
- nie klubowicz, który wysłał rozpiskę
- Gamblers, który rozpiskę wysłał
II. DROP
Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10
III. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.
IV. Recydywa
Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania
VI. Zachowanie
Wiadomo jak to w bitwie bywa, czasem nadchodzi taka chwila która aż prosi się o soczysty bluzg. W związku z tym jedno przekleństwo na bitwę obędzie się bez konsekwencji ale każde następne będzie skutkowało otrzymaniem -1 DP karniaków
----------------------------------------------
VIII. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------
Lista zgłoszonych:
1. Thomas MEDUZY
2. Dymitr JAMOCHŁONY
3. Bicz_bozy "SZCZURY SZCZURY I JESZCZE RAZ SZCZURY"
4. Kuman PLANKTON
5. Maryś KAŁAMARNICE
6. Wojtuś JEŻOWCE
7. Marcins UKWIAŁY
8. Marcin KONIKI MORSKIE
9. Miechu ROBAKIWPIERDALAKI
Rozpiski wraz z numerem ID ze strony http://ranking.wfb-pol.org/players.php proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl
Ostatnio zmieniony 29 lip 2012, o 07:17 przez Thomas, łącznie zmieniany 10 razy.
a dzie 100pkt dla zielonych?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Zajebiste
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
Obawiam się, że rozjedziesz max trzy osoby.
Wpadnę, może kiedyś turniej na tajne rozpiski chociaż w pierwszej bitwie.
Wpadnę, może kiedyś turniej na tajne rozpiski chociaż w pierwszej bitwie.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
bicz_bozy pisze:Proszę do mnie nie przeklinać.
Grzecznie zapytałem o armie jakie macie - to tyle. Tak traktujecie nowo do Wrocławia przybyłych?
nie, tylko nie wypada cwaniakować jeżeli nie idą za tym jakieś potwierdzone sukcesy
a we Wrocławiu mamy cały wachlarz armii, więc na Twoim miejscu nie nastawiał bym się na wysyp jednej z nich, raczej po kilku przedstawicieli większości z frakcji wśród aktywnych turniejowo graczy by się znalazło
ponawiam pytanie: Masz jakieś sukcesy którymi chcesz mnie onieśmielić?
Ja do tej pory nie przegrałem nawet jednej bitwy w WFB - tak więc sugeruję Ci czelendż na tym turnieju, żebyś mógł sam określić "moje pierwsze wrocławskie sukcesy" w battlereport'cie
Musisz być wyjątkowo wiekowy, żeby nazywać mnie "chłopcze". A jeżeli faktycznie masz już tyle lat, żeby tak do mnie mówić i wciąż nie masz żadnych sukcesów w tej grze - nie świadczy to o Tobie za dobrze
Ja do tej pory nie przegrałem nawet jednej bitwy w WFB - tak więc sugeruję Ci czelendż na tym turnieju, żebyś mógł sam określić "moje pierwsze wrocławskie sukcesy" w battlereport'cie
Musisz być wyjątkowo wiekowy, żeby nazywać mnie "chłopcze". A jeżeli faktycznie masz już tyle lat, żeby tak do mnie mówić i wciąż nie masz żadnych sukcesów w tej grze - nie świadczy to o Tobie za dobrze