empire euro 2400 tedzio

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

empire euro 2400 tedzio

Post autor: tedzio »

1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
General; Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]

1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 124.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]

5 Demigryph Knights @ 355.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Steel Standard [35.0]

5 Demigryph Knights @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; FCG; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

Models in Army: 39

Total Army Cost: 2399.0

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

czy mi się wydaje czy to już trzecia prawie taka sama rozpiska EMP w przeciągu kilku dni na tym forum?
Obrazek

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Asassello pisze:czy mi się wydaje czy to już trzecia prawie taka sama rozpiska EMP w przeciągu kilku dni na tym forum?
wydaje ci się :roll:

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

Też ostatnio obserwuje imperialne rozpiski i wiele z nich jest podobne, ale złożenie bohaterów sie zmienia.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

każda zawiera jakieś małe zmiany (koncepcje są te same). Spodziewasz się że szerokie grono graczy będzie teraz komentowało trzecią prawie identyczną rozpiskę. Takie szczegóły mogą interesować jedynie imperialistów (i spamera Andrzeja) ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Lory na magach? 2 razy light?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Asassello pisze:każda zawiera jakieś małe zmiany (koncepcje są te same). Spodziewasz się że szerokie grono graczy będzie teraz komentowało trzecią prawie identyczną rozpiskę. Takie szczegóły mogą interesować jedynie imperialistów (i spamera Andrzeja) ;-)

Przynajmniej wiadomo, że jak spotka się rozpiskę imperium z piechotą na DMP to będzie zaskoczenie ;)
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Macias pisze:Lory na magach? 2 razy light?
so smart

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

A ja sobie z przyjemnością napiszę co myślę :)
Imperium niesie ze sobą dużo możliwości - na wielu turniejach bulidy są podobne :)... Ja nie do końca jestem przekonany czy kawaleria załatwia wszystkie problemy. 40 halabard z detkami w dalszym ciągu robi swoje ...Tym bardziej ,że teraz ma hate i +1 do hita...
Ale do rzeczy...
dwie sprawy - moim zdaniem do poprawy... jeśli faktycznie masz 2 x Light -co jest kontynuacją Twojego wyboru - to level na małym magu to zbędnie wydane 35 pkt. Zdejmij sztandar dający płonące ataki - to jest zbyt duże ryzyko w stosunku do korzyści - byle mały kowboi Ci zablokuje ten regiment - i tym oto sposobem masz 45 pkt wolne...ja bym dał baner +1 do M na demisie . Wyrzucił scepter i dał MR na maga...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Zrób coś żeby chociaż bsb był na pegazie
Jak się da spróbuj załatwić drugiego pegaza są amazing
Wypraszam sobie ja mam całkiem fajna rozpe na piechocie i wszystko wskazuje na to ze wezmę ja na DMP
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

PiotrB pisze:A ja sobie z przyjemnością napiszę co myślę :)
Imperium niesie ze sobą dużo możliwości - na wielu turniejach bulidy są podobne :)... Ja nie do końca jestem przekonany czy kawaleria załatwia wszystkie problemy. 40 halabard z detkami w dalszym ciągu robi swoje ...Tym bardziej ,że teraz ma hate i +1 do hita...
Ale do rzeczy...
dwie sprawy - moim zdaniem do poprawy... jeśli faktycznie masz 2 x Light -co jest kontynuacją Twojego wyboru - to level na małym magu to zbędnie wydane 35 pkt. Zdejmij sztandar dający płonące ataki - to jest zbyt duże ryzyko w stosunku do korzyści - byle mały kowboi Ci zablokuje ten regiment - i tym oto sposobem masz 45 pkt wolne...ja bym dał baner +1 do M na demisie . Wyrzucił scepter i dał MR na maga...

Faktycznie, flamingi są słabe, 2lvl na magu daje wieksze zabezpieczenie na posiadanie czarów. Mi się wydaje, że daje rade :p.


Pegazy... Meh :wink:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Eltharion pisze: Wypraszam sobie ja mam całkiem fajna rozpe na piechocie i wszystko wskazuje na to ze wezmę ja na DMP
Też gram na piechocie i też uważam, że to jest niezłe. Ale co kto tam woli.

A odnośnie flamingów to uważam, że są potrzebne. Kowboi można unikać takim oddziałem (albo zestrzelić z dział) zwłaszcza, że takich z odpornością na flamingi nie ma aż tak dużo. Natomiast flamingi na demigryfach sprawiają, że wszystkie abominacje, hydry, crypt horrory, mortisy, vargwulfy, treekiny, treemany i inne tego typu cuda trzymają się bardzo daleko.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

tedzio pisze:1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
General; Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]

1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 124.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]

5 Demigryph Knights @ 355.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Steel Standard [35.0]

5 Demigryph Knights @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; FCG; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

Models in Army: 39

Total Army Cost: 2399.0
Z kąd ja znam tą rozpę xD
BSB ma pegaza wywal ta 15 KO bo to śmiech na sali masz IC ;)
Ostatnio zmieniony 2 sie 2012, o 07:01 przez Szymon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Macias pisze:
Eltharion pisze: Wypraszam sobie ja mam całkiem fajna rozpe na piechocie i wszystko wskazuje na to ze wezmę ja na DMP
Też gram na piechocie i też uważam, że to jest niezłe. Ale co kto tam woli.

A odnośnie flamingów to uważam, że są potrzebne. Kowboi można unikać takim oddziałem (albo zestrzelić z dział) zwłaszcza, że takich z odpornością na flamingi nie ma aż tak dużo. Natomiast flamingi na demigryfach sprawiają, że wszystkie abominacje, hydry, crypt horrory, mortisy, vargwulfy, treekiny, treemany i inne tego typu cuda trzymają się bardzo daleko.
Ma dwóch magów na light, więc i sygnaturka się trafi. Niby można unikac kowbojów, ale po co? Lepiej pozbyć się tej szmaty. Kolejna sprawa to banishment z siłą 5. Przy dobrych rzutach i regenka nie pomoże.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Szymon pisze: Z kąt
#-o #-o #-o
Szymon pisze:BSB ma pegaza wywal ta 15 KO bo to śmiech na sali masz IC ;)
daj pkt

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

tedzio pisze:
Szymon pisze: Z kąt
#-o #-o #-o
Szymon pisze:BSB ma pegaza wywal ta 15 KO bo to śmiech na sali masz IC ;)
daj pkt
Ad.1 Zdarza się sorki.
Ad.2.Wywal ten śmieszny 2lvl z maga wywal te szmaty z demigryfów i z tej 15 zrób IC i pegaza pod kapitana
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Tak odnośnie tej rozpy, to czy dwa magiczne bannery na demigryfach są legalne? Nie ma w AB ograniczenia, że max 1 oddział demi może mieć magiczny banner?
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Nie ma takiego ograniczenia.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Szymon twoje wszystkie rady sprowadzają się do tego żeby gościu grał na Twojej rozpie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Irek_Dwarf pisze:Szymon twoje wszystkie rady sprowadzają się do tego żeby gościu grał na Twojej rozpie ;)
Jak ostatni turniej pokazał moja rozpa jest mocna :D I jest to jedyne sensowne złożenie ;)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

ODPOWIEDZ