HoM&M 3 MOD by BloodWar
: 3 sie 2012, o 18:36
Ostatnio wpadłem na pomysł pewnego fun-projektu - przeniesienie świata kultowej gry HoM&M 3 do świata (równie kultowego) W:FB
Założenie jest proste: jak najmniejszym kosztem stworzyć kilka-kilkanaście (zobaczymy, na ile starczy mi sił, pieniędzy i zapału) figurek które będa jak najbardziej wyglądały jak żywcem przeniesione z gry komputerowej. Ponieważ założenia są mocno budżetowe będe robił po 2 figurki każdego ulepszenia (czyli po 4), najchętniej bym robił całe regimenty no ale niestety, to ma być fun projekt a nie studnia bez dna pochłaniająca kolejnych Jagiełłów
- no chyba, że ktoś chce udzielić darowizny na szczytny cel projektu za symboliczną kwotę
Projekt jest otwarty - bardzo mi zależy na Waszym udziale (zwłaszcza na "podpowiadaniu" jakie figurki użyć by najbardziej zbliżyć się do oryginału, zmian w danym malowaniu/ustawieniu/uzbrojeniu) ale także na inwencji własnej jeżeli chcecie stworzyć własne modele w konwencji "HoM&M3 Mod" - to jest miejsce by się pochwalić
Na pierwszy ogień idzie archer/marksman


Wybór figurki jest oczywisty, będą to Bretończycy, 5ta edycja
- podobne hełmy, podobne "mundury", więc zmiany będą kosmetyczne, malowanie klasyczne niebiesko-białe, marksmani dostaną kusze zamiast łuków, archerzy będa mieli (inaczej niż w grze) łuki.
Zdecydowałem się na taką zmianę gdyż w dwójce w Zamku byli archerzy, w trójce nie wiedzieć czemu jednostka nazywa się "archer" czyli "łucznik" szkoli się w budynku "archer's range" a mimo to trzyma kuszę... Podobno w becie łucznik trzymał łuk a jego ulepszona wersja - kuszę ale potem to zmieniono
Na drugi ogień idą pikinierzy/halabardnicy


jeszcze nie mam pomysłu na modele ale wybór odpowiedniej jednostki z pikami jest chyba dość prosty
Na trzeci ogień idą miecznicy i krzyżowcy

ulepszonym modelem MUSI być ten z fotki po prawej
gdyż tak przedstawiany jest Erathia Crusader w artworkach i będzie to jakiś rycerz z szerokiej gamy rycerzy dostępnych od GW i w konwersjach, zwykły miecznik to będzie prawdopodobnie jakiś imperialny model rycka + umięsnione ramiona greasantów (których sporo mi zbywa w bitsach)
Mnichami

będą prawdopodobnie mocno przerobieni flagellanci zaś ulepszonymi mnichami - jakiś mag z kapturem?
Czempionami


będzie bretońska/imperialna kawaleria, na zwykłych kawalerzystów na razie brak pomysłu
Chłopi

pewnie man-at-arms + kustomowe widły
Gryfy i anioły to już wyższa szkoła jazdy - nie wiem, czy będzie mnie stać na ich zrobienie, projekt ma być budżetowy a gryfy od GW niestety kosztują sporo...


Projekt jest otwarty - bardzo mi zależy na Waszym udziale (zwłaszcza na "podpowiadaniu" jakie figurki użyć by najbardziej zbliżyć się do oryginału, zmian w danym malowaniu/ustawieniu/uzbrojeniu) ale także na inwencji własnej jeżeli chcecie stworzyć własne modele w konwencji "HoM&M3 Mod" - to jest miejsce by się pochwalić

Na pierwszy ogień idzie archer/marksman


Wybór figurki jest oczywisty, będą to Bretończycy, 5ta edycja

Zdecydowałem się na taką zmianę gdyż w dwójce w Zamku byli archerzy, w trójce nie wiedzieć czemu jednostka nazywa się "archer" czyli "łucznik" szkoli się w budynku "archer's range" a mimo to trzyma kuszę... Podobno w becie łucznik trzymał łuk a jego ulepszona wersja - kuszę ale potem to zmieniono
Na drugi ogień idą pikinierzy/halabardnicy


jeszcze nie mam pomysłu na modele ale wybór odpowiedniej jednostki z pikami jest chyba dość prosty
Na trzeci ogień idą miecznicy i krzyżowcy

ulepszonym modelem MUSI być ten z fotki po prawej

Mnichami

będą prawdopodobnie mocno przerobieni flagellanci zaś ulepszonymi mnichami - jakiś mag z kapturem?
Czempionami


będzie bretońska/imperialna kawaleria, na zwykłych kawalerzystów na razie brak pomysłu
Chłopi

pewnie man-at-arms + kustomowe widły

Gryfy i anioły to już wyższa szkoła jazdy - nie wiem, czy będzie mnie stać na ich zrobienie, projekt ma być budżetowy a gryfy od GW niestety kosztują sporo...