VC na ślónsk (silesian unlimited)
VC na ślónsk (silesian unlimited)
Unnamed2800 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 493.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 3 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Vampire @ 240.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow; Lance; Heavy Armour; Shield
Quickblood [30.0]
Dread Knight [10.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Vampire @ 235.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Heavy
Armour; Shield
Quickblood [30.0]
Dread Knight [10.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
21 Zombies @ 68.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
10 Blood Knights @ 660.0 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
The Flag of Blood Keep [75.0]
1 Kastellan @ [15.0] Pts
Frenzy
11 Nightmare @ [0.0] Pts
Models in Army: 121
Total Army Cost: 2800.0
Co myślicie? Da rade? Kawa jest do zabijania, a zombi i ghule do trzymania mocniejszych klocków i powolnego rozkręcania lub zmniejszania ich liczebności. Jeszcze mam pytanie czy flag of the blood keep + MR (2) = ward na 2+ od magii?
1 Vampire Lord @ 493.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 3 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Vampire @ 240.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow; Lance; Heavy Armour; Shield
Quickblood [30.0]
Dread Knight [10.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Vampire @ 235.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Heavy
Armour; Shield
Quickblood [30.0]
Dread Knight [10.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
21 Zombies @ 68.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
10 Blood Knights @ 660.0 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
The Flag of Blood Keep [75.0]
1 Kastellan @ [15.0] Pts
Frenzy
11 Nightmare @ [0.0] Pts
Models in Army: 121
Total Army Cost: 2800.0
Co myślicie? Da rade? Kawa jest do zabijania, a zombi i ghule do trzymania mocniejszych klocków i powolnego rozkręcania lub zmniejszania ich liczebności. Jeszcze mam pytanie czy flag of the blood keep + MR (2) = ward na 2+ od magii?
takJeszcze mam pytanie czy flag of the blood keep + MR (2) = ward na 2+ od magii?
Czy nie przeszkadza Ci to że masz tylko jeden oddział do walki, który stosunkowo łatwo odgiać? I do tego kosztuje ponad 1600 pkt, więc jak coś się z nim stanie to wtopa totalna.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
No w sumie racja, ale nadal musisz się reformować, czyli tracisz 2 tury - szarża w swojej, overrun zatrzymany przez baty, reform w twojej następnej, w kolejnej szarża. Pozostaje tylko kwestia dystansu.
Chociaż z drugiej strony spirit hosty są świetne do zamiatania śmietnika (nie gram VC, ale często czuję to na własnej skórze)
Chociaż z drugiej strony spirit hosty są świetne do zamiatania śmietnika (nie gram VC, ale często czuję to na własnej skórze)
Niekoniecznie, w swojej turze może szarżować też batami i oczyścić w ten sposób drogę do szarży dla oddziału.buniek pisze:No w sumie racja, ale nadal musisz się reformować,
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
tak
Czy nie przeszkadza Ci to że masz tylko jeden oddział do walki, który stosunkowo łatwo odgiać? I do tego kosztuje ponad 1600 pkt, więc jak coś się z nim stanie to wtopa totalna.
Nie wiem ile gracie w battla, ale dokladnie 2 lata temu byl taki gracz ktory gral na BK, niby smiesznie smiesznie, ale poszlo mu calkiem niezle.
Wiem ze nawet rozwalil najlepszego gracza na turnieju, to ten od dead stara ^^
Według mnie wagon blood knightów jest słaby. Z góry sorry za super krytyczną opinię, ale wynika ona z doświadczenia.
Jeśli zakładasz, że
1) nikt nie pomyśli żeby zabić twoje fell baty itp.,
2) nie stracisz żadnego blood knighta w combacie od zwykłego pecha,
3) nie stracisz żadnego blood knighta w combacie bo coś innego też dobrze bije (np. oddział w stylu white lionsów czy egzekutorów),
4) żadne działa czy katapy nie będą Ci zabijać po kilku blood knightów (mimo ward save'a 4+),
5) nie stracisz jednego czy dwóch blood knightów od zwykłego wszarżowania w las,
6) przeciwnik da Ci co turę wskrzesić tyle blood knightów co masz inwokacji,
7) !! nie będziesz mieć pecha w kościach,
To według mnie zdziałasz bardzo dużo tą rozpą.
Jeśli zakładasz, że
1) nikt nie pomyśli żeby zabić twoje fell baty itp.,
2) nie stracisz żadnego blood knighta w combacie od zwykłego pecha,
3) nie stracisz żadnego blood knighta w combacie bo coś innego też dobrze bije (np. oddział w stylu white lionsów czy egzekutorów),
4) żadne działa czy katapy nie będą Ci zabijać po kilku blood knightów (mimo ward save'a 4+),
5) nie stracisz jednego czy dwóch blood knightów od zwykłego wszarżowania w las,
6) przeciwnik da Ci co turę wskrzesić tyle blood knightów co masz inwokacji,
7) !! nie będziesz mieć pecha w kościach,
To według mnie zdziałasz bardzo dużo tą rozpą.
wygrywali w 8 ed, na 7 edycyjnym bookuSyraf pisze:Podejrzewam ze wygrywali w 7ed gdy byl dostepny blooddrinker, teraz jest duzo trudniej odzyskac straty w tym oddziale. Wtedy mozna bylo nawet na odginaczkach odzyskac jednostki stracone od ostrzalu
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
blacki sa fajne maja ten sam armor i t a sa o wiele tansi do tego kb potrafi zrobic swoje, sprobuj wsadzic do blackow wighta bsb i vampira z fear combo a lorda postawic na healsteedzie i trzymac go w blackach dla look outa. potem mozesz nim wyszarzowac w bok czego co trzymalyby np crypty
Black Knechci to zdecydowanie lepszy deal, bo za 660pkt, to ich na luzie zmieścisz ze 25 (nie mówię, żeby tyle wystawiać...).
Nie mają frezny, więc po zarżnięciu odganiaczki nie tracą tury na reform po overrunie. Za zaoszczędzone punkty można wcisnąć wiele fajnych rzeczy (ale tutaj to nie mi oceniać, bo wampirów aż tak dogłębnie nie znam).
Nie mają frezny, więc po zarżnięciu odganiaczki nie tracą tury na reform po overrunie. Za zaoszczędzone punkty można wcisnąć wiele fajnych rzeczy (ale tutaj to nie mi oceniać, bo wampirów aż tak dogłębnie nie znam).
Unnamed2800 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 493.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 3 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Vampire @ 255.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow; Lance; Heavy Armour; Shield
Quickblood [30.0]
Dread Knight [10.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Wight King @ 170.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Great Weapon; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Skeletal steed @ [0.0] Pts
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
21 Zombies @ 68.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
14 Black Knights @ 470.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]
1 Hell Knight @ [10.0] Pts
15 Skeletal steed @ [0.0] Pts
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2800.0
taka zmiana jak teraz?
1 Vampire Lord @ 493.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 3 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Vampire @ 255.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow; Lance; Heavy Armour; Shield
Quickblood [30.0]
Dread Knight [10.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Wight King @ 170.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Great Weapon; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Skeletal steed @ [0.0] Pts
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
29 Crypt Ghouls @ 290.0 Pts
21 Zombies @ 68.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
14 Black Knights @ 470.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]
1 Hell Knight @ [10.0] Pts
15 Skeletal steed @ [0.0] Pts
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2800.0
taka zmiana jak teraz?
Dalej słabizna - wciąż masz tylko jeden oddział który się bije.
Wciąż jest to jedyny oddział który może łapać punkty.
Wciąż jest to oddział który nigdy nie dojdzie do właściwej walki.
Wciąż jest to oddział który nie jest aż taki zajebisty na jakiego wygląda.
Jest to mega mega mega uboga wersja mojej rozpy na ETC z dodatkiem śmietnika który nic nie robi.
Pomyśl więcej, to może Ci coś wyjdzie.
(Tak btw. jakby Twój klocek BK (2800 pkt) spotkał się z moim oddziałem BK (2400 pkt) to w pierwszej turze - maxymalnie w drugiej znikasz.)
Wciąż jest to jedyny oddział który może łapać punkty.
Wciąż jest to oddział który nigdy nie dojdzie do właściwej walki.
Wciąż jest to oddział który nie jest aż taki zajebisty na jakiego wygląda.
Jest to mega mega mega uboga wersja mojej rozpy na ETC z dodatkiem śmietnika który nic nie robi.
Pomyśl więcej, to może Ci coś wyjdzie.
(Tak btw. jakby Twój klocek BK (2800 pkt) spotkał się z moim oddziałem BK (2400 pkt) to w pierwszej turze - maxymalnie w drugiej znikasz.)
tu robie rozpe dla fanu
rozpa z która pojade bedzie lekko bardziej dopakowane euro wątpie zeby kawa miała szanse na silesianie... pewnie i tak pojade na piechocie...
ale i tak pokmninię z kawą
śmiechu mam tylko pytanko czy ta twoja kawa przypadkiem nie kożysta z comb'a na fear?
rozpa z która pojade bedzie lekko bardziej dopakowane euro wątpie zeby kawa miała szanse na silesianie... pewnie i tak pojade na piechocie...
ale i tak pokmninię z kawą
śmiechu mam tylko pytanko czy ta twoja kawa przypadkiem nie kożysta z comb'a na fear?