Khemarian Warsphinx

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

Khemarian Warsphinx

Post autor: Mysza_on »

Khemarian Warsphinx to gigantyczny posąg z lwią głową, który może przedzierać się przez szeregi wrogów, miażdżąc ich i wgniatając w ziemię swoją masą, jakby byli niczym wiecej jak owadami i insektami. Są niewrażliwe na ostrzał ich kamienne ciała nacierają na wroga z niepowstrzymaną furią.
Dla tych którzy nie zdołali usunąć się im z drogi, nie ma szans na przeżycie....



.............................M...WS....BS....S....T....W.....I....A...Ld
Warsphinx ............. 6 ... 4 .... - ... 5 ... 8 ...5... 1.... 4 ... 8
Tomb Guard...... .... - ... 3 .... 3 ... 4 ... - ... - ... 3 ...1 ... 8

Unit Size: 1 Warsphinx oraz 4 załogantów
Equipment:Włócznie (załoga)
Special Rules: Ożywiony konstrukt, zabójczy cios ( załoga),duży cel, terror, miażdżący atak, tratowanie
Opcje: zatrute ataki oraz zionięcie .



+ :

- Jednostka specjalna ( sam mam dwa Warsphinxy )
-Wytrzymałość
-Doskonałe wsparcie
-Ponad 8 ataków + zionięcie


-:

-Podatne na strzelanie
-Brak ochrony pancerza
-Kiepskie w pojedynkę



Osobiście bardzo lubię tą jednostkę. Tylko ona była coś w stanie zrobić z jazdą konna chaosu .
Radze nimi atakować po bokach jako typowe wsparcie gdyż w pojedynkę zbytnio szans nie mają z dużymi klockami.

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

W pojedynkę raczej nic z army tomb kings nie da rady na duże klocki dobrej piechoty :wink:
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Mało mobilny model za 200p który schodzi od 10 skinków,o nie dziękuję postoję. Jakby miał dobry SV to może i by pograł, tak za 200 wolę serpenty/rydwany/kolejną liczkę/60 szkieletów itd itp.

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

Lord mag 4 lvl ostatnio zginął s paru salw skinków to nie oznacza że ma się przestać na nim grać,schodzi z kilku rzeczy ale potrafi zdziałać cuda.Z tego co wiem to Domin na nim gra co potwierdza jego grywalność
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

z moich obserwacji wynika że w tk jeśli faza magii nie pójdzie jak trzeba to wszystko ssie pauke bo jest słabe ale nie sfinksy. nie spadają od pity, trzeba min 2 strzały z armaty a i to łatwo powstrzymać rzucając protekcję. opcja brania ziania super sprawa bo kosi lajonów aż miło. kowboj się nie przyczepi bo dostanie kb. a to że skinki zaplują? trudno. można rozpisać się pod skinki. :roll: podsumowując- kawał twardego monstera a że nie ma sv ? nie można mieć wszystkiego.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mysza_on »

Można jeszcze próbować wskrzeszania lub/i Necrotect blisko. Pewnie większość powie , że to mało daje. Ja spróbowałem i nie jest takie złe , takie wsparcie tego kolosa .

Xyxel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Xyxel »

loko pisze:trzeba min 2 strzały z armaty a i to łatwo powstrzymać rzucając protekcję.
Haha, mi zawsze schodzi w 1-2 turze od jednego strzału z krasnoludzkiego cannona albo katapulty.
To dobra jednostka gdy przeciwnik popełnia grube błędy : P
Nędzny Save 5+ (kamienne monstrum!)

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Po pierwsze tylko Lizardy mają skinki...Po drugie jeden Sfinks potrafi rozkręcic w 2-3 tury klocek 30WL. Są wady i zalety tego modelu, trzeba umieć nim grać :)
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

napisz wiec nam jak należy grać tą jednostką?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Coż potestujcie, popróbujcie a sami do tego dojdziecie ale nie podstawiajcie skinkom sfinksa pod nos i nie mówicie że sie nie nadaje.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

dzieki za rade o mistrzu........

PS. jak by chciał poradzić jak grać Warsphinxem zamiast mędrkować, to prosze ;)
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Soulferin pisze:Po pierwsze tylko Lizardy mają skinki...
Beastmani - pieski z poisonem
Bretonia - trebusze i lord z HKB i ASF na pegazie.
Chaos Dwarfs - Maszyny, Kadai
Dark elfy - masa rzeczy może przytrzymać sphinxa, a przy dobrych rzutach wystarczy jedna tura strzelania
Demony - Plaguebearersi mają poison, nie wspominając o 2 albo 3 banishmentach.
Dwarfy - park maszynowy czeka
Empire - tank, działa, banishment z altara
High elves - oni faktycznie mogą mieć problem, ale z drugiej strony książka + light = usmażony sphinx
Ogry - przynajmniej jedno działo, maneaterzy z poisonem
Orki i gobliny - co prawda tylko 18 cali zasięgu, ale często mają poisony na 5+
Wampiry - horda ghouli z poisonem, wampir klepacz, w ostateczności byle eteryk trzyma sphinxa w nieskończoność
WOCH - poza helką faktycznie może być ciężko, z drugiej strony jeden dobry Gateway i po sphinxie.
Wood elfy - nie znam za dobrze ich armii, dla nich to chyba rzeczywiście problem.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

imo dla we sfikns to free frag.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

panterq pisze:...
Powiedz to graczom TK którzy ze świnią w rozpie są w top 3 na turniejach.
panterq pisze:Beastmani - pieski z poisonem
Lol dobre, za 9 pkt sztuka :D
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Lohost daruj im, młodzi są, w battlu dopiero raczkują to głupoty piszą :)
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

lohost pisze: Bzdury! psy z bestii z poisonami? w jakiej olisci za grozne dla swiniaka? 80?
Demony nie wystawiaja plagusow w obecnym buildzie, rzadko kto gra na light, zreszta nawet to banishment z sila ile? 4-5? raniacy na 6 tak czy inaczej, faktycznie jest czego sie bac niesamowicie, jakby nie bylo lepszych celow dla banishmentu.
haje to samo jak wyzej, najwiekszym zagrozenie dla swinki jest hkb, armaty, guo z baleswordem, i po pierwsze pestki. reszta to jakis nonsens, nawet ghule w styku przodem to cale 16 atakow czyli 2 poisony, to juz bardziej klepacza bym sie bal.
Wiem, pieski beastmanów były mocno naciągane.
Co do demonów - na format Silesiana wciśniesz nawet 5ciu heraldów z Master of Sorcery, co oczywiście byłoby absurdem. Tym niemniej 3k6 hitów raniących na 6+ to średnio 2 rany, a przy dobrym rzucie sphinx spadnie nawet od jednego
Chodzi mi wyłącznie o fakt, że wiele armii jest w stanie w miarę bezboleśnie ściągnąć Sphinxa.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

kolega od tk na widok lajonów cieszy się jak dziecko:) gra na 2-3 świniach.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

O Boże ale problem macie, każdy gra tym czym lubi :wink: Nigdy nie oceniajcie pojedynczej jednostki, zawsze patrzcie na ogół rozpiski :) Ja uważam że wszystko w Tombach jest grywalne trzeba to tylko umiejętnie złożyć i trochę ogarniać podczas gry. A tak naprawdę wszystko zależy od kości i tyle w temacie :mrgreen:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

True
Sfinx może skosić wl w 2 tury combatu albo nie zrobić nic
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

panterq pisze:Beastmani - pieski z poisonem
panterq pisze:Demony - Plaguebearersi mają poison
panterq pisze:Ogry - przynajmniej jedno działo, maneaterzy z poisonem
Obrazek
Morog pisze:dzieki za rade o mistrzu........
Ale jesteś słaby ziomek :|
Obrazek

ODPOWIEDZ