Khemarian Warsphinx
Moderator: Shino
Khemarian Warsphinx
Khemarian Warsphinx to gigantyczny posąg z lwią głową, który może przedzierać się przez szeregi wrogów, miażdżąc ich i wgniatając w ziemię swoją masą, jakby byli niczym wiecej jak owadami i insektami. Są niewrażliwe na ostrzał ich kamienne ciała nacierają na wroga z niepowstrzymaną furią.
Dla tych którzy nie zdołali usunąć się im z drogi, nie ma szans na przeżycie....
.............................M...WS....BS....S....T....W.....I....A...Ld
Warsphinx ............. 6 ... 4 .... - ... 5 ... 8 ...5... 1.... 4 ... 8
Tomb Guard...... .... - ... 3 .... 3 ... 4 ... - ... - ... 3 ...1 ... 8
Unit Size: 1 Warsphinx oraz 4 załogantów
Equipment:Włócznie (załoga)
Special Rules: Ożywiony konstrukt, zabójczy cios ( załoga),duży cel, terror, miażdżący atak, tratowanie
Opcje: zatrute ataki oraz zionięcie .
+ :
- Jednostka specjalna ( sam mam dwa Warsphinxy )
-Wytrzymałość
-Doskonałe wsparcie
-Ponad 8 ataków + zionięcie
-:
-Podatne na strzelanie
-Brak ochrony pancerza
-Kiepskie w pojedynkę
Osobiście bardzo lubię tą jednostkę. Tylko ona była coś w stanie zrobić z jazdą konna chaosu .
Radze nimi atakować po bokach jako typowe wsparcie gdyż w pojedynkę zbytnio szans nie mają z dużymi klockami.
Dla tych którzy nie zdołali usunąć się im z drogi, nie ma szans na przeżycie....
.............................M...WS....BS....S....T....W.....I....A...Ld
Warsphinx ............. 6 ... 4 .... - ... 5 ... 8 ...5... 1.... 4 ... 8
Tomb Guard...... .... - ... 3 .... 3 ... 4 ... - ... - ... 3 ...1 ... 8
Unit Size: 1 Warsphinx oraz 4 załogantów
Equipment:Włócznie (załoga)
Special Rules: Ożywiony konstrukt, zabójczy cios ( załoga),duży cel, terror, miażdżący atak, tratowanie
Opcje: zatrute ataki oraz zionięcie .
+ :
- Jednostka specjalna ( sam mam dwa Warsphinxy )
-Wytrzymałość
-Doskonałe wsparcie
-Ponad 8 ataków + zionięcie
-:
-Podatne na strzelanie
-Brak ochrony pancerza
-Kiepskie w pojedynkę
Osobiście bardzo lubię tą jednostkę. Tylko ona była coś w stanie zrobić z jazdą konna chaosu .
Radze nimi atakować po bokach jako typowe wsparcie gdyż w pojedynkę zbytnio szans nie mają z dużymi klockami.
W pojedynkę raczej nic z army tomb kings nie da rady na duże klocki dobrej piechoty
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Lord mag 4 lvl ostatnio zginął s paru salw skinków to nie oznacza że ma się przestać na nim grać,schodzi z kilku rzeczy ale potrafi zdziałać cuda.Z tego co wiem to Domin na nim gra co potwierdza jego grywalność
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
z moich obserwacji wynika że w tk jeśli faza magii nie pójdzie jak trzeba to wszystko ssie pauke bo jest słabe ale nie sfinksy. nie spadają od pity, trzeba min 2 strzały z armaty a i to łatwo powstrzymać rzucając protekcję. opcja brania ziania super sprawa bo kosi lajonów aż miło. kowboj się nie przyczepi bo dostanie kb. a to że skinki zaplują? trudno. można rozpisać się pod skinki. podsumowując- kawał twardego monstera a że nie ma sv ? nie można mieć wszystkiego.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Haha, mi zawsze schodzi w 1-2 turze od jednego strzału z krasnoludzkiego cannona albo katapulty.loko pisze:trzeba min 2 strzały z armaty a i to łatwo powstrzymać rzucając protekcję.
To dobra jednostka gdy przeciwnik popełnia grube błędy : P
Nędzny Save 5+ (kamienne monstrum!)
napisz wiec nam jak należy grać tą jednostką?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
dzieki za rade o mistrzu........
PS. jak by chciał poradzić jak grać Warsphinxem zamiast mędrkować, to prosze
PS. jak by chciał poradzić jak grać Warsphinxem zamiast mędrkować, to prosze
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Beastmani - pieski z poisonemSoulferin pisze:Po pierwsze tylko Lizardy mają skinki...
Bretonia - trebusze i lord z HKB i ASF na pegazie.
Chaos Dwarfs - Maszyny, Kadai
Dark elfy - masa rzeczy może przytrzymać sphinxa, a przy dobrych rzutach wystarczy jedna tura strzelania
Demony - Plaguebearersi mają poison, nie wspominając o 2 albo 3 banishmentach.
Dwarfy - park maszynowy czeka
Empire - tank, działa, banishment z altara
High elves - oni faktycznie mogą mieć problem, ale z drugiej strony książka + light = usmażony sphinx
Ogry - przynajmniej jedno działo, maneaterzy z poisonem
Orki i gobliny - co prawda tylko 18 cali zasięgu, ale często mają poisony na 5+
Wampiry - horda ghouli z poisonem, wampir klepacz, w ostateczności byle eteryk trzyma sphinxa w nieskończoność
WOCH - poza helką faktycznie może być ciężko, z drugiej strony jeden dobry Gateway i po sphinxie.
Wood elfy - nie znam za dobrze ich armii, dla nich to chyba rzeczywiście problem.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
imo dla we sfikns to free frag.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Wiem, pieski beastmanów były mocno naciągane.lohost pisze: Bzdury! psy z bestii z poisonami? w jakiej olisci za grozne dla swiniaka? 80?
Demony nie wystawiaja plagusow w obecnym buildzie, rzadko kto gra na light, zreszta nawet to banishment z sila ile? 4-5? raniacy na 6 tak czy inaczej, faktycznie jest czego sie bac niesamowicie, jakby nie bylo lepszych celow dla banishmentu.
haje to samo jak wyzej, najwiekszym zagrozenie dla swinki jest hkb, armaty, guo z baleswordem, i po pierwsze pestki. reszta to jakis nonsens, nawet ghule w styku przodem to cale 16 atakow czyli 2 poisony, to juz bardziej klepacza bym sie bal.
Co do demonów - na format Silesiana wciśniesz nawet 5ciu heraldów z Master of Sorcery, co oczywiście byłoby absurdem. Tym niemniej 3k6 hitów raniących na 6+ to średnio 2 rany, a przy dobrym rzucie sphinx spadnie nawet od jednego
Chodzi mi wyłącznie o fakt, że wiele armii jest w stanie w miarę bezboleśnie ściągnąć Sphinxa.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
kolega od tk na widok lajonów cieszy się jak dziecko:) gra na 2-3 świniach.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
O Boże ale problem macie, każdy gra tym czym lubi Nigdy nie oceniajcie pojedynczej jednostki, zawsze patrzcie na ogół rozpiski Ja uważam że wszystko w Tombach jest grywalne trzeba to tylko umiejętnie złożyć i trochę ogarniać podczas gry. A tak naprawdę wszystko zależy od kości i tyle w temacie
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
panterq pisze:Beastmani - pieski z poisonem
panterq pisze:Demony - Plaguebearersi mają poison
panterq pisze:Ogry - przynajmniej jedno działo, maneaterzy z poisonem
Ale jesteś słaby ziomekMorog pisze:dzieki za rade o mistrzu........