Stary Klinkiera XXXIII 2999 pkt. 16-09-2012
Stary Klinkiera XXXIII 2999 pkt. 16-09-2012
szade!
BWT Klika wraz z klubem "Rzeźnik" oraz Starym Klinkiera ma zaszczyt zaprosić na turniej, który odbędzie się 16-09-2012.
Turniej zaczyna się o 10:00, zapisy i wejście od 09:45
Format - 2999 bez herosów specjalnych.
liczba bitew - 3 bitwy po 3h.
Sędziowie: Suchy, Pająk
Wejściówka 10 zł
Miejsce Klub Rzeźnik Brodwino
Brak oceny malowania, proxy dopuszczone
- turniej będzie zaliczony do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
Zasady turnieju:
Zasady turnieju zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów, lordów i dowódców imiennych.
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf).
GRAMY NA VLOS.
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Progi co 250 pkt.
Zgłoszeni:
1. Mati
2. Suchy
3. Kreol
4. Pająk
5. Gokish
6. Malin
7. Jaszczuras
8. Macias
9. Korhil
10. Młody Pająk
11. Guzka
12. Szypul
13. Kuba
14. Rilam
15. Kervyn
16. GrimgorIronhide
17. Młody Koszalin 1
18. Młody Koszalin 2
19. Rychu
20. Młody
21. Xet
22. Bielik
23. ?
.
.
.
.
40.
BWT Klika wraz z klubem "Rzeźnik" oraz Starym Klinkiera ma zaszczyt zaprosić na turniej, który odbędzie się 16-09-2012.
Turniej zaczyna się o 10:00, zapisy i wejście od 09:45
Format - 2999 bez herosów specjalnych.
liczba bitew - 3 bitwy po 3h.
Sędziowie: Suchy, Pająk
Wejściówka 10 zł
Miejsce Klub Rzeźnik Brodwino
Brak oceny malowania, proxy dopuszczone
- turniej będzie zaliczony do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
Zasady turnieju:
Zasady turnieju zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów, lordów i dowódców imiennych.
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf).
GRAMY NA VLOS.
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Progi co 250 pkt.
Zgłoszeni:
1. Mati
2. Suchy
3. Kreol
4. Pająk
5. Gokish
6. Malin
7. Jaszczuras
8. Macias
9. Korhil
10. Młody Pająk
11. Guzka
12. Szypul
13. Kuba
14. Rilam
15. Kervyn
16. GrimgorIronhide
17. Młody Koszalin 1
18. Młody Koszalin 2
19. Rychu
20. Młody
21. Xet
22. Bielik
23. ?
.
.
.
.
40.
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2012, o 20:30 przez Pająk, łącznie zmieniany 6 razy.
zapisać
Nie ma żadnych ograniczeń?
Nie ma żadnych ograniczeń?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
zapisz, chociaż trochę średnio się gra na unlimited : < nie możemy zagrać na inne punkt, ale z ograniczeniami euro?
Ostatnio zmieniony 20 sie 2012, o 10:04 przez Korhil, łącznie zmieniany 1 raz.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Dlaczego tak mówisz ?Błażej pisze:ja odpadam.
Nie chce mi się dostawać auto maski co drugą bitwę.


Myślimy nad ograniczeniami, też zastanawiamy się czy nie zrobić turnieju na zasady silesiana. Jeśli coś nie pasuje to powiedzcie. Turniej robiony przecież jest dla graczy, nie dla nas samych.
Błażej... ale na no limit HE, to jedna z lepszych armii
chyba że tak wysoko mierzysz swoje umiejętności
no limit jest o tyle fajny, że większość przegięć wzajemnie się niweluje. Pograjcie sobie w domu,to zobaczycie.
Ewentualnie imho można zrobić ograniczenia takie jak na Silesianie, ale wtedy to już "sporo" ograniczamy
i Korhil daj spokój zasadom ETC, jest już po ETC, teraz trzeba pograć w miarę normalnie, ile można tłuc ten sam format?

chyba że tak wysoko mierzysz swoje umiejętności

no limit jest o tyle fajny, że większość przegięć wzajemnie się niweluje. Pograjcie sobie w domu,to zobaczycie.
Ewentualnie imho można zrobić ograniczenia takie jak na Silesianie, ale wtedy to już "sporo" ograniczamy

i Korhil daj spokój zasadom ETC, jest już po ETC, teraz trzeba pograć w miarę normalnie, ile można tłuc ten sam format?
nie nazwałbym 8 edycji graniem 'w miarę normalnie' ja się tam nie będę kłócił, ale prosicie o sugestie to piszę. Nie ten sam format - napisałem punkty inne, ale zasady te same/dostosowane w tym co trzeba do innego formatu. Nie wiem jak inni, ale ja osobiście uważam 8 edycję za totalną porażkę, granie na nią b.o. nie sprawia mi przyjemności, w dodatku zmiana zasad co drugi trzeci turniej jest dla mnie dosyć irytująca. Dla mnie zasady ETC to tak na prawdę jedyna opcja pogrania sensownie w tą grę - w przeciwnym razie to co się dzieje na stołach nie ma za wiele wspólnego z taktyką i umiejętnościami, a sprowadza się do rzucaniem wiadrem kości i liczeniem na farta...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
ile bitew zagrałeś na czystą 8 ed.?
na tak duże pkt. masz właśnie dużo taktyki i są przegięcia, które neutralizują inne przegięcia.
Akurat HE mają receptę na najgorsze przegięcia tej edycji- magię.
Trochę poszkodowane są np. takie Orki czy WE.
Inne armie mają dość dobre warunki do gry.
Moglibyśmy zrobić ograniczenia jak na Silesianie, ale równie dobrze można zagrać całkiem bez ograniczeń.
btw. format ETC umarł, on wcale nie dawał szans na strategiczną grę, jedne armie były mocno faworyzowane przez niego, jedne mniej. format ETC po prostu był konsensusem pewnego pięcioosobowego gremium, które musiało taki system stworzyć, żeby wszyscy gracze na świecie ich nie zjedli.
na tak duże pkt. masz właśnie dużo taktyki i są przegięcia, które neutralizują inne przegięcia.
Akurat HE mają receptę na najgorsze przegięcia tej edycji- magię.
Trochę poszkodowane są np. takie Orki czy WE.
Inne armie mają dość dobre warunki do gry.
Moglibyśmy zrobić ograniczenia jak na Silesianie, ale równie dobrze można zagrać całkiem bez ograniczeń.
btw. format ETC umarł, on wcale nie dawał szans na strategiczną grę, jedne armie były mocno faworyzowane przez niego, jedne mniej. format ETC po prostu był konsensusem pewnego pięcioosobowego gremium, które musiało taki system stworzyć, żeby wszyscy gracze na świecie ich nie zjedli.
szczerze mówiąc całkiem sporo - wystarczająco dużo żeby przekonać się, że nie jest dla mnie. jeśli komuś się podoba to jak najbardziej rozumiem - ja tylko, tak jak prosiliście, przedstawiam swoją opinię. przegięcia czy się niwelują czy nie - niszczą grę, bo sprowadza się ona do rzutu wiadrem kości... jeśli chodzi o etc to zrównało przecież ono większość armii tak żeby było mniej więcej na równym poziomie, oczywiście ideału osiągnąć się nie da ale rozbieżność między armiami nie jest tak wielka jak w przypadku 8 czystej. dla mnie jedynym powodem żeby grać w wfb jest właśnie etc i tego typu ograniczenia, bo obecna edycja mi nie odpowiada. Pewnie postaram się grać na turnieju z samej ciekawości - a nóż zmienię zdanie, jednak powtarzam grałem już na 8 i nie jest to rodzaj gry który by mi i z tego co wiem wielu innym odpowiadał...
przy okazji jeśli jest to póki co format bez ograniczeń czy oznacza to, że gramy na scenariusze?
przy okazji jeśli jest to póki co format bez ograniczeń czy oznacza to, że gramy na scenariusze?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Gdyby wszyscy grali na open to nie byłoby co chwilę zmiany zasadKorhil pisze:zmiana zasad co drugi trzeci turniej jest dla mnie dosyć irytująca.

Ja uważam, że zasady euro może i zrównują armie, ale niepotrzebnie przy okazji zabraniają niektórych rzeczy które są raczej słabe pozwalając przy tym na inne bardzo mocne. Ogólnie sprawiają jak dla mnie wrażenie odrobinę nieprzemyślanych.
A odnośnie ograniczeń do tego turnieju to może jakieś 0-5 na elektryków i 0-4 na eteryki?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
0-5 elektryków to żadne ograniczenie
0-3 na Silesianie to już jest ograniczenie. Z drugiej strony czy to faktycznie jest takie konieczne?
co ograniczenia eteryków, to nie wiem czy jest konieczne- WE, DOC, DF i każda armia oparta na magii dość mocno ich karci.

0-3 na Silesianie to już jest ograniczenie. Z drugiej strony czy to faktycznie jest takie konieczne?
co ograniczenia eteryków, to nie wiem czy jest konieczne- WE, DOC, DF i każda armia oparta na magii dość mocno ich karci.
2 zazwyczaj i tak siedzi w oddziale i maguje, więc to 0-5 właściwie się upraszcza do 0-3 na świetne odginaczki za śmieszne punktyPająk pisze:0-5 elektryków to żadne ograniczenie![]()
0-3 na Silesianie to już jest ograniczenie. Z drugiej strony czy to faktycznie jest takie konieczne?
A lizaki, bretka, DE, WoCh i inne, które nie mają szerokiego dostępu do magii (zwłaszcza magicznych ataków na oddziałach) mają problem.Pająk pisze: co ograniczenia eteryków, to nie wiem czy jest konieczne- WE, DOC, DF i każda armia oparta na magii dość mocno ich karci.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Proszę powiedźcie, że to mam czytać dokładnie jak napisano ??Format - 2999 bez herosów specjalnych.


bede czym jeszcze nie wiem.
Co do pkt swietna sprawa - dlaczego bo raz wreszcie cos innego niz 2400 po drugie moze wkoncu pojawia sie inne rzeczy na stolach jak np smok w Chaosie.
Co do ograniczen jestem zdania ze magia 12 kostek tak jak tam zawsze bywalo i fakt eteryki. Elektrycy niech pozostana bez zmian.
Co do pkt swietna sprawa - dlaczego bo raz wreszcie cos innego niz 2400 po drugie moze wkoncu pojawia sie inne rzeczy na stolach jak np smok w Chaosie.
Co do ograniczen jestem zdania ze magia 12 kostek tak jak tam zawsze bywalo i fakt eteryki. Elektrycy niech pozostana bez zmian.