2800 DE

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

2800 DE

Post autor: Szamot »

Witam tak sobie robię małą przymiarkę i mam pytanie...da się coś ugryźć jesli gramy na ) ograniczeń?

2hydry
2bolce

2x20kuszników z FCG
2x5DR z kuszami i muzykiem

5shade gołych
10shade z 2broniami
4rydwany

BSB na pegazie z hotekiem, SV 2+, Lanca, Płaszcz of Hag Graef

Duża Pani 4 lev, shadow z WSV 4+/Pedant, Jajeczko Smoka, +1kość (generałka)
Duża Pani 4lev na koniku z familiarkiem, lore dajmy na to Fire

na 2800 zostaje z 8 punktów...coś tak uciąć i dać można jeszcze harpie z 2 oddziały (kosztem redukcji shadów, lub nawet wywalenia jednej 5/10 i zbiciem trochę liczby kuszników do np. 16)

chodzi o ogólną koncepcję armii ;) przymiarka do ewentualnego kupna :)

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Dostaniesz 5 masek z taką rozpiską.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nie możesz mieć 4 rydwanów..
Przemyśl obie czarodziejki - są słabo złożone.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

wywalam rydwan, obcinam z 2hade, daje 2x5 harpii...i gitara ;)

magiczki...nie wiem co chcecie...jedna jest w oddziale kusz, na jedną turę ma dużego tafa i zianie. Druga siedzi za obeliskami,domkami i wypuszcza familiarka...2 hydry i 3 rydwany to chyba nie jest byle co...tak łatwo przy sporym ostrzale i magii nie będzie do mnie dojść...

Awatar użytkownika
Lubin
Calineczka
Posty: 2178
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Lubin »

Widać, masz już na siebie pomysł. Testuj :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Na dużym magu Black Staff must-have item. Bez ograniczenia generowania kostek/tura to jeden z bardziej op arcane itemów w grze.

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Zgaduję, że nieudane rzucenie Bound Spella nie oznacza Broken Concentration?
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Zgadza się.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Paraszczak pisze:Na dużym magu Black Staff must-have item. Bez ograniczenia generowania kostek/tura to jeden z bardziej op arcane itemów w grze.
Bound spell rzuca się bez bonusu do casta za level magii, prawda? Innymi słowy z jednej kostki czar wchodzi na 4+ a przeciwnik dispeluje na +2/+4 w zależności od poziomu maga? To takie skubanie puli dispella po jednej kostce, czy jak :-k
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Jak wejdzie z jednej kości, to przeciwnik dwa razy się zastanowi. Jak rzuci z 1 to przy wyniku (1-2) już nie dispeluje tym magiem a jak rozprasza z dwóch to jest już jedną kość w plecy w stosunku do PD. Ja często tak gram na RoF (2D6 z S4) w HE (co prawda wychodzi na 3+, więc jedna kość pewności nie daje 66% zaledwie ;) ale jak siądzie to już fajnie).
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

imo arcanem must have jest sztylet, działa lepiej niż laska za mniejsze pieniądze :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Nie będę zdradzał jak mam zamiar użyć tego przedmiotu, oraz jak działa Power of Darkness jako takie, ale bywa że po rollu 2 i 2 na wichry magii po kilku rzutach robi się 8-0 dla nas.

@Laik
Sztylet dla drugiego dużego :) I Power of Darkness z 1 kostki!!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Bojek pisze:wywalam rydwan, obcinam z 2hade, daje 2x5 harpii...i gitara ;)

magiczki...nie wiem co chcecie...jedna jest w oddziale kusz, na jedną turę ma dużego tafa i zianie. Druga siedzi za obeliskami,domkami i wypuszcza familiarka...2 hydry i 3 rydwany to chyba nie jest byle co...tak łatwo przy sporym ostrzale i magii nie będzie do mnie dojść...

na koniku magiczka nie ma sensu - jak bierzesz Familiara to weź Death a nie fire i potestuj...

Co do reszty - chyba przeceniacie magię - ja uważam ,że jeden duży mag w zupełności starcza.... ale każdy może mieć swoją wizję - zobaczymy wyniki...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

DE spokojnie mają kostek dla 2 dużych, a i wybór czarów większy...

generalnie najlepszy rzut to 1+1 = KO przeciwnika w magii z tego można dojść i do 12 kostek przy odrobinie szczęścia...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

12PD nie wyciągniesz, bo kilka trzeba zużyć żeby "zrobić nowe". Ale czoko w postaci 8-0 jak najbardziej :)

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Gdyby zagrać na Death'ie to dałoby radę i 12 :wink:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Rozmowy z cyklu "EURO comp jest nudny, zagrajmy w coś co nie ogranicza myśli taktycznej" ; p ale co do arcane to imo bardzo fajny jest feedback scroll, karci trochę nałogowych rzucacy ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Dzidzie! Kostki z Power of darkners może wykorzystać je tylko mag który to rzucił... Budowanie taktyki na jednym rzucie +3 to moim zdaniem słaby pomysł - jest to po prostu losowe.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

Chyba, że masz sztylet. Wtedy już spokojnie można z 1 kostki rzucać.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

PiotrB pisze:Dzidzie! Kostki z Power of darkners może wykorzystać je tylko mag który to rzucił... Budowanie taktyki na jednym rzucie +3 to moim zdaniem słaby pomysł - jest to po prostu losowe.
Jak duży mag ma Black Staff i/lub rzuci Power of Darkness, a gracz nie potrafi wykorzystać nim dodatkowych PD, to niech zmieni system. Albo gra bez magów. Krasnoludami. Bardziej się boję hitów za niewykorzystane PD. Po Cube of Darkness lub Miscaście na 10+

ODPOWIEDZ