Pre Silesian 2800 Vanaheim Kraków 8.09.12
Pre Silesian 2800 Vanaheim Kraków 8.09.12
Sklep "Vanaheim" oraz Krakowski klub "True Legion" maja przyjemność zaprosić na wspólnie organizowany turniej.
Data: 8.09.2012
Format: 3 bitwy po 2800 pkt
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Zależne od frekwencji
Limit miejsc: 14 + 4 (namiot/chmurka)
Adres: ul. Lubicz 34/6
Tutaj jak trafić: http://vanaheim.pl/content/8-sklep-krakow
Start turnieju: równo 10:00 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:30)
Zakończenie turnieju: ok 19:00
Czas na bitwę: 3h. Gramy 3 bitwy, każda 6 tur.
Zasady turnieju:
Zasady turnieju zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf).
Gramy na VLOS
Gramy na stołach 72x48
Obowiązek posiadania: ARMII, miarki, kostek, wydrukowaniej rozpiski, podręcznika armii
Dopuszczamy proxy do 30 modeli. (maszyna = 1 model)
Brak wymogu pomalowanej armii.
Dopuszczone listy armii:
wszystkie aktualne AB
Chaos Dwarfs Tamurkhan the Throne of Chaos (W przypadku Tamurkhan the Throne of Chaos konieczne jest posiadanie oryginalnego podręcznika z FW oraz wszystkich modeli ew. ładnych konwersji)
OGRANICZENIA
General:
- VLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
Skaven:
- Warlock Engineer 0-3
Chaos Dwarfs:
- K'daai Destroyer 0-1
PROGI:
0-219 10:10
220-439 11:9
440-659 12:8
660-879 13:7
880-1099 14:6
1100-1319 15:5
1320-1539 16:4
1540-1759 17:3
1760-1979 18:2
1980-2199 19:1
2200+ 20:0
BONUSY:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
SCENARIUSZE:
1. Down Attack
2. Meeting Engagement (bez rezerw)
3. Blood & glory
ZASADY DODATKOWE:
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
OCENA HOBBYSTYCZNA:
-posiadanie 76%-100% pomalowanej armii bez prox - plus dwa duże punkty
-posiadanie 50%-75% pomalowanej armii bez prox - plus jeden duży punkt
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia przyjmowane wyłącznie poprzez PW oraz sevi87@interia.pl
Zgłoszenie musi zawierać imię, nazwisko lub ksywkę i nr ID ze strony ligowej (http://ranking.wfb-pol.org/players.php)
OGŁOSZENIA
Jeżeli w zasadach Silesiana pojawią się zmiany - np ograniczenia, progi itp - zmiany również zostaną wprowadzone do turnieju pre, a informacja o tym zostanie podana w temacie, proszę śledzić wątek.
Przypominam o:
-obowiązku posiadania wydrukowanej rozpiski - brak wydrukowanej rozpy - minus dwa duże punkty!
W związku z grą na duże punkty - apeluję by wszyscy gracze byli najpóźniej o 9:45 w sklepie - umożliwi nam to szybkie parowanie i przyśpieszy rozgrywkę (samo rozstawienie zapewne będzie trwało chwilę).
Chcę tym razem uniknąć 'tradycyjnej' obsówy czasowej. Osoby które się spóźnią będą parowane ze sobą!
Nie ma obowiązku przesyłania rozpisek.
W razie pytań proszę pisać w temacie lub na PW.
ZGŁOSZENIA:
1. Jakub P. DE
2. Xier ChD
3. Panterq DF
4. Maciek P. OK
5. Danrakh DF
6. Leoh VC
7. Catafractus EMP/WoCh
8. PiotrB EMP
9. Maku O&G
10. Hypnotic DE
11. Gremlin WE
12. Garg DE
13. Psz O&G
14. Sevi OK
REZERWA:
15. Górken WoCh
16. Fluffy O&G
17. Kosa HE
18. DarkWolfDog SK
Data: 8.09.2012
Format: 3 bitwy po 2800 pkt
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Zależne od frekwencji
Limit miejsc: 14 + 4 (namiot/chmurka)
Adres: ul. Lubicz 34/6
Tutaj jak trafić: http://vanaheim.pl/content/8-sklep-krakow
Start turnieju: równo 10:00 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:30)
Zakończenie turnieju: ok 19:00
Czas na bitwę: 3h. Gramy 3 bitwy, każda 6 tur.
Zasady turnieju:
Zasady turnieju zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf).
Gramy na VLOS
Gramy na stołach 72x48
Obowiązek posiadania: ARMII, miarki, kostek, wydrukowaniej rozpiski, podręcznika armii
Dopuszczamy proxy do 30 modeli. (maszyna = 1 model)
Brak wymogu pomalowanej armii.
Dopuszczone listy armii:
wszystkie aktualne AB
Chaos Dwarfs Tamurkhan the Throne of Chaos (W przypadku Tamurkhan the Throne of Chaos konieczne jest posiadanie oryginalnego podręcznika z FW oraz wszystkich modeli ew. ładnych konwersji)
OGRANICZENIA
General:
- VLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
Skaven:
- Warlock Engineer 0-3
Chaos Dwarfs:
- K'daai Destroyer 0-1
PROGI:
0-219 10:10
220-439 11:9
440-659 12:8
660-879 13:7
880-1099 14:6
1100-1319 15:5
1320-1539 16:4
1540-1759 17:3
1760-1979 18:2
1980-2199 19:1
2200+ 20:0
BONUSY:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
SCENARIUSZE:
1. Down Attack
2. Meeting Engagement (bez rezerw)
3. Blood & glory
ZASADY DODATKOWE:
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
OCENA HOBBYSTYCZNA:
-posiadanie 76%-100% pomalowanej armii bez prox - plus dwa duże punkty
-posiadanie 50%-75% pomalowanej armii bez prox - plus jeden duży punkt
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia przyjmowane wyłącznie poprzez PW oraz sevi87@interia.pl
Zgłoszenie musi zawierać imię, nazwisko lub ksywkę i nr ID ze strony ligowej (http://ranking.wfb-pol.org/players.php)
OGŁOSZENIA
Jeżeli w zasadach Silesiana pojawią się zmiany - np ograniczenia, progi itp - zmiany również zostaną wprowadzone do turnieju pre, a informacja o tym zostanie podana w temacie, proszę śledzić wątek.
Przypominam o:
-obowiązku posiadania wydrukowanej rozpiski - brak wydrukowanej rozpy - minus dwa duże punkty!
W związku z grą na duże punkty - apeluję by wszyscy gracze byli najpóźniej o 9:45 w sklepie - umożliwi nam to szybkie parowanie i przyśpieszy rozgrywkę (samo rozstawienie zapewne będzie trwało chwilę).
Chcę tym razem uniknąć 'tradycyjnej' obsówy czasowej. Osoby które się spóźnią będą parowane ze sobą!
Nie ma obowiązku przesyłania rozpisek.
W razie pytań proszę pisać w temacie lub na PW.
ZGŁOSZENIA:
1. Jakub P. DE
2. Xier ChD
3. Panterq DF
4. Maciek P. OK
5. Danrakh DF
6. Leoh VC
7. Catafractus EMP/WoCh
8. PiotrB EMP
9. Maku O&G
10. Hypnotic DE
11. Gremlin WE
12. Garg DE
13. Psz O&G
14. Sevi OK
REZERWA:
15. Górken WoCh
16. Fluffy O&G
17. Kosa HE
18. DarkWolfDog SK
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2012, o 08:00 przez Sevi, łącznie zmieniany 20 razy.
Wisła Kraków.
Jak tak dalej pójdzie to zapisy zrobimy w jeden dzień
Wisła Kraków.
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
mnie też wpisz, choć nie wiem czym zagram - może warto by się pożegnać z Wochusiem i chosenkami???
Wakacje jeszcze, studentciaków nie mapanterq pisze:Gdzie te czasy kiedy lista się zapełniała w 3 godziny...
Wisła Kraków.
Tak, postanowiłem przy dużych punktach to premiowaćPiotrB pisze:będzie ocena za hobbystykę?
OCENA HOBBYSTYCZNA:
-posiadanie 76%-100% pomalowanej armii bez prox - plus dwa duże punkty
-posiadanie 50%-75% pomalowanej armii bez prox - plus jeden duży punkt
Wisła Kraków.
Pytanie - musimy grać meeting engagement? Wolałbym szczerze zobaczyć coś w stylu battleline, blood & glory, drugi battleline. Meeting engagement jest według mnie kompletnie zrypanym scenariuszem. Ma być w ogóle grany na Silesianie?
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Meeting jest zapowiadany na Silesiana, Lidder pisał że raczej będzie + B&G + piczki, dlatego myślę że pasuje go rozegrać żeby potrenować. Zgadzam się że nie jest to do końca równy scenariusz. Jeżeli zasady scenariuszy na Silesianie się zmienią to tutaj również wprowadzimy zmianę.
Xier - pomalowana armia: nie sam podkład, może być wymalowana częściowo (np vipy figurek) lecz głównie chodzi mi o to aby były naniesione podstawowe kolory, mniej więcej starannie.
Chodzi mi o to aby zmobilizować graczy do malowania - może komuś przyda się dodatkowa mobilizacja przed turniejem pre, a potem będzie miał tyle natchnienia że pomaluje całą armię i pojedzie z nami na Silesiana
Edit: tak, uwala defensy. Śledzę dyskusję w temacie, bądźcie spokojni, jeżeli scenariusz wyleci wprowadzę zmiany i was o tym poinformuje
Przypominam również że istnieje możliwość wydrukowania rozpy w sklepie - trzeba ją mieć na pendrive, lub u mnie - przesłać co najmniej 12h przed turniejem.
Xier - pomalowana armia: nie sam podkład, może być wymalowana częściowo (np vipy figurek) lecz głównie chodzi mi o to aby były naniesione podstawowe kolory, mniej więcej starannie.
Chodzi mi o to aby zmobilizować graczy do malowania - może komuś przyda się dodatkowa mobilizacja przed turniejem pre, a potem będzie miał tyle natchnienia że pomaluje całą armię i pojedzie z nami na Silesiana
Edit: tak, uwala defensy. Śledzę dyskusję w temacie, bądźcie spokojni, jeżeli scenariusz wyleci wprowadzę zmiany i was o tym poinformuje
Przypominam również że istnieje możliwość wydrukowania rozpy w sklepie - trzeba ją mieć na pendrive, lub u mnie - przesłać co najmniej 12h przed turniejem.
Wisła Kraków.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Jak się liczy punkty w Blood&Glory? Powiedzmy w 3 turze zabijam Szczurom dosłownie 3 modele (3 sztandary po 3 brejkach (zdejmujemy modele)) a potem szczury się zbierają. Niby koniec gry, niby wygrałem ale ile? wie ktoś?
Kontra kontrą, ale ja patrzę na to z perspektywy armii która nie boostuje się w combacie, nie ma kowbojów, i nie ma morderczych unitów do CC.PiotrB pisze: i dobrze - klasyczny defens jest głupi - jak masz kontrę możesz spokojnie wygrać ten scenariusz...
Sytuacja kiedy trafiam na armię na kawalerii w tym scenariuszu to po prostu koszmar - mam jedną turę na strzelanie, które może zadziała, a może nie, po czym muszę przyjąć na twarz np. 2 piątki demisi i 15+ inner circle. I nie pomoga mi wygranie rzutu na rozpoczęcie. Nawet gdybym budował rozpiskę na modłę Michała, masz za blisko do mojego parku maszynowego. Daj mi jednostkę, która ma 8MV, AS 1+, fear, S6 w szarży oraz kilkanaście ataków z siłą 5 to nie będę miał nic przeciwko temu scenariuszowi.
EDIT: w dodatku nie mam nawet za bardzo jak cię przewystawiać, bo jeśli wystawię się gdzieś na flankach to twoje szarże pójdą w pierwszej a nie drugiej turze.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator