Lubiekanapki oraz klub Flying Dice mają zaszczyt zaprosić na turniej Warmachine & Hordes w Warszawie
KIEDY: 1.09.2012
GDZIE: Szkoła Podstawowa nr 343 im. Matki Teresy z Kalkuty
ul. Kopcińskiego 7 Warszawa
WPISOWE: 10zł
HARMONOGRAM
zapisy od 09:30
10:30 - 12:30
12:30- 14:30
14:30 - 16:30
17:00 - 19:00
Gdyby znalazł się ktoś chętny wpaść o 9 i pomóc przy blatowaniu byłoby miło
ZGŁOSZENIA: . w temacie na forum warmachina.pl bądź na adres arhain@wp.pl
SEDZIA (grający): Arhain
ZASADY
1. Army Lists – Baseline; 50 punktów, 2 rozpy
2. Painting – Baseline
3. Number of Rounds - 4
4. Game Timing - Death Clock (55min na gracza)
5. Scenarios – losowo z listy:
• Close Quarters
• Destruction
• Guidons
• Incursion
• Process of Elimination
• Demolition
• Command and Control
• The Gauntlet
• Incoming
6. Victory - Baseline
7. Final Standings- Baseline
REGULAMIN
1. Każdy z graczy zobowiązany jest mieć ze sobą karty statystyk, kości, miarkę, znaczniki, wzorniki, czasomierz oraz mazak lub cokolwiek nadającego się do skutecznego i klarownego oznaczania obrażeń. Gracze grający ropiskami na tierach z NQ zobowiązani posiadać ze sobą stronę z NQ.
2. W przypadku braku odpowiednich znaczników stosujemy zasadę brak znacznika = brak efektu.
3. Brak oznaczenia front arków na podstawkach skutkuje koniecznością umówienia się z przeciwnikiem jak wyznaczane są front arki na konkretnych modelach. Wszelkie spory w tym zakresie są zawsze automatycznie rozstrzygane na niekorzyść gracza, którego modele nie posiadają oznaczeń.
4. Modele powinny być sklejone na tyle, by było wyraźnie widać czym są. (Wiadomo, że nikt nie powinien się czepiać braków drugich mieczy na plecach Sword Knightów, ale ‘jacki bez rączek czy korpusy nyssek to już przesada).
5. Skonwertowane modele (w tym te, które nie sa oparte na modelu bazowym) są dopuszczone do gry o ile jest możliwe rozpoznanie jaki model reprezentują. Jeśli przeciwnik zgłasza wątpliwości to TO/Sędzia decyduje czy rozpoznanie jest możliwe
6. Gramy na Death Clock (55min na gracza). Dodatkowo będą wyznaczone “widełki” czasowe na rozegranie bitew. Znaczne przekroczenie tego przedziału czasowego będzie skutkowało wpisaniem remisu i 0 CP obu graczom.
7. W przypadku nieparzystej liczby uczestników bye'a w pierwszej rundzie nie może dostać gracz:
-z poza Warszawy
-biorący pierwszy raz udział w turnieju
8. Uczestnik turnieju musi posiadać CZYTELNY zapis swoich rozpisek do wglądu dla przeciwnika
9. Oddawanie wyników: przy stoliku z komputerem zostanie wyłożona specjalna lista z numerami stołów i parami na każdą rundę. Po rozegraniu bitwy gracze proszeni są wpisanie wyniku na listę i autografy.