O tych co czychaja na skarby grobowcow
Moderator: Shino
O tych co czychaja na skarby grobowcow
Jak w temacie. Z jakimi armiami sie najlatwiej gra a z jakimi najtrudniej?
Może nie gram TK ale śmiem twierdzic, że królom grobowców łatwo z bretka nie jest. Mają chyba najbardziej przerąbane ze wszystkich armii. Odrobina niefarta przy wykopywaniu i jest naprawdę trudno.
Działam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę
Najtrudniej z We. Na driadki nie poradzisz praktycznie nic. Skorpiona driady zamiotą, z łuczników ich nie wystrzelasz. Treeman bedzie siedział w lesie az nie zejdą klopy.
Najłatwiej się gra z armiami które mają słabą antymagię, wtedy biegasz sobie jednostkami jak chcesz . A konkretny przykład to np.demonic legion ;]
Najłatwiej się gra z armiami które mają słabą antymagię, wtedy biegasz sobie jednostkami jak chcesz . A konkretny przykład to np.demonic legion ;]
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
tak jak młody już napisał, ale z WE na remis sie da zawsze wyciągnąć chyba ze przeciwnik ma smoka :/ wtedy juz zaczynają sie schodzy, ale ja ogólnie przeciwko smokom grac nie lubie :/
z bretką ostatnio mam dobre wyniki, ale to dzieki temu ze przeciwnicy mieli tylko jakies 3-4 DS na 2000 pkt . Jak ktos da 3 maguski z 2ds kazda to moge tylko podziękowac za gre
Mi sie fajnie gra z: Krasnalami, Imperium, Orkami, DL, DE, Cult, Sylvanią, Beastmenami
(o ile nie ma tam smoka lub jego odpowiednika)
Średnio lubie grac z: HE, Skavenami, ogrami, TK, Lizardami, Sea Patrolem
Nie lubie grac z: bretką, WE, Chaosie Khorna lub Tzentha (bo w tych ostatnich zawsze jest smok bydlak )
z bretką ostatnio mam dobre wyniki, ale to dzieki temu ze przeciwnicy mieli tylko jakies 3-4 DS na 2000 pkt . Jak ktos da 3 maguski z 2ds kazda to moge tylko podziękowac za gre
Mi sie fajnie gra z: Krasnalami, Imperium, Orkami, DL, DE, Cult, Sylvanią, Beastmenami
(o ile nie ma tam smoka lub jego odpowiednika)
Średnio lubie grac z: HE, Skavenami, ogrami, TK, Lizardami, Sea Patrolem
Nie lubie grac z: bretką, WE, Chaosie Khorna lub Tzentha (bo w tych ostatnich zawsze jest smok bydlak )
No smok to wtopa dla khemritów. Bez kawy ciężko go na pojedynek złapać(a może praktycznie niemożliwe). Piechota z jej mv to wogóle szkoda gadać o łapaniu nią bydlaków. Ogólny problem jest z armiami twardymi + odpornymi na fear, vide woody, chałas khornowy itp.
dobra wiadomoscia jest brak s7 na smoku... dzieki temu mozna jeszcze latwiej go zlamac i zagonic... nie jest taki straszny
najgorszy to chaosnicki undiv. z kornikiem da sie latwo powalczyc.. szczegulnie jak sie zaczyna... najgorzej jest wlasnie z undiv...
delfickie welfickie sa do zniszczenia.. mozna z nimi dac rade. Z kolei helficki jesli ma stubborn i wardy savy to juz moze z nim nie byc tak piknie ale za to nie ma poza nim za wele w armii
ja z kolei nie lubie grac z:
bret ale tylko na duzych klockach.. male moga zostac przetrzymane przez scorpy.. na duze musze liczyc na klope:/ z pegazeria tez da sie powalczyc bo nie ma az takiej sily przebicia (a jak mnie nie sypni od razu to damy rade) choc juz jest z nia ciezej. NO i grale bola w tej armii (choc na szczescie malo kto ich ma;])
eshinem tego jest wiecej ma wiecej strzelania i ld 10... poza tym to pojechania;]
lizzie na slannie... klocka ze slannem nie ma jak uwalic... tlyko klopa (17.5 % szans ale zawsze cos;])
dl czinczowo slaneshowy.. szybsze twrde (changi) i szybkie.. brrr
we niby ciezka armia ale lubie z nia grac... nie ma to jak bojacy sie ciebie treemna po drugiej stronie;]
no i oczywiscie drugie tk;] nie lubie mirrorow nie zaleznie od armii jaka gram;]
najgorszy to chaosnicki undiv. z kornikiem da sie latwo powalczyc.. szczegulnie jak sie zaczyna... najgorzej jest wlasnie z undiv...
delfickie welfickie sa do zniszczenia.. mozna z nimi dac rade. Z kolei helficki jesli ma stubborn i wardy savy to juz moze z nim nie byc tak piknie ale za to nie ma poza nim za wele w armii
ja z kolei nie lubie grac z:
bret ale tylko na duzych klockach.. male moga zostac przetrzymane przez scorpy.. na duze musze liczyc na klope:/ z pegazeria tez da sie powalczyc bo nie ma az takiej sily przebicia (a jak mnie nie sypni od razu to damy rade) choc juz jest z nia ciezej. NO i grale bola w tej armii (choc na szczescie malo kto ich ma;])
eshinem tego jest wiecej ma wiecej strzelania i ld 10... poza tym to pojechania;]
lizzie na slannie... klocka ze slannem nie ma jak uwalic... tlyko klopa (17.5 % szans ale zawsze cos;])
dl czinczowo slaneshowy.. szybsze twrde (changi) i szybkie.. brrr
we niby ciezka armia ale lubie z nia grac... nie ma to jak bojacy sie ciebie treemna po drugiej stronie;]
no i oczywiscie drugie tk;] nie lubie mirrorow nie zaleznie od armii jaka gram;]
Shakin' Dudi pisze:Jak sobie radzicie z tym ścierwem? chodzi generalnie o skaveny - Jose Jakie macie sposoby na wykopki/magię
to jest poprawne miejsce na tego typu wywody tamten temat kasujęMłody pisze:Na wykopki chyba jest prosty sposób, dla mnie dziwne że nikt nie robi tak:Shakin' Dudi pisze:Jak sobie radzicie z tym ścierwem? Jakie macie sposoby na wykopki/magię
ruszamy katapke spod markera, zastawiamy to byle jakim klockiem i juz . Ew rydwany, cokolwiek. Jeśli zniesie to szczur musi zdac feara, a na ld7 nie tak łatwo. Na magię nie ma sposobu . Tzn sposobem jest szybko ściągnąć magów ;p
klopa i panikujemy.. pierwszy strzal w klocek powinien mu odjac 2 z ld przy panice... (tak.. wiem)
na wykpki jest jeden sposob... nie bede go jednak pisal bo jest dosc oczywisty i taki sam na nasze wykopki
a z magia trzeba sobie poradzic radzac przeciwnikowi zuzywac pixy... sam moze sie zoblitowac... dodatkowo samobojcza szarza carriojnow zalatwia kolejnego... jedynie problemem moze byc ser.. na niego trzeba wyslac scorpa.. w koncu regenka nie dziala od kb .. ew. zaklopowac jesli stoi na dzwonku
na wykpki jest jeden sposob... nie bede go jednak pisal bo jest dosc oczywisty i taki sam na nasze wykopki
a z magia trzeba sobie poradzic radzac przeciwnikowi zuzywac pixy... sam moze sie zoblitowac... dodatkowo samobojcza szarza carriojnow zalatwia kolejnego... jedynie problemem moze byc ser.. na niego trzeba wyslac scorpa.. w koncu regenka nie dziala od kb .. ew. zaklopowac jesli stoi na dzwonku
U WE najgorsze sa treemeny (oczywiscie dla mnie bo w mojej rozpie nie uswidczysz klopy ) .Reszta armii jest dosc wolna (nie licze kawy) wiec zazwyczaj moje charioty wpadaja i maja spore szanse pojechac driady (wszystko zalezy od rzutow ) .Duzy plus wbrew pozorom to odpornosc na psyche(bo nie moze uciekac wiec ciezko jest ustawic jakas pulapke itp.) .
Jak gralem z bula na 1500 pkt. (nie mialem klopy) to probowalem 2 sposobow zeby go zdjac :
1-szarza 3 rydwanow z princem (chariot of fire) = 1 rana dla bydlaka i sypanie ZENADA !!:D
2-strzelanie 40 lucznikami po 2 razy na ture przez chyba 3-4 tury = 0 ran :D
Jak dla mnie Treemen jest nie do ruszenia (no moze na 2K+ king moze go rozmontowac) .
Innym problemem dla TK ( szczegolnie dla mojej DZIWNEJ rozpy ) to smok .IMHO TK moga liczyc tylko na farta klopy/klop ,mozna sprobowac skorpami i liczyc na 6 albo przyblokowac go czyms (u mnie niezbytnio jest czym )
Ja tam po cichu licze na jakas gadzine dla kinga w nowym kodeksie
Jak gralem z bula na 1500 pkt. (nie mialem klopy) to probowalem 2 sposobow zeby go zdjac :
1-szarza 3 rydwanow z princem (chariot of fire) = 1 rana dla bydlaka i sypanie ZENADA !!:D
2-strzelanie 40 lucznikami po 2 razy na ture przez chyba 3-4 tury = 0 ran :D
Jak dla mnie Treemen jest nie do ruszenia (no moze na 2K+ king moze go rozmontowac) .
Innym problemem dla TK ( szczegolnie dla mojej DZIWNEJ rozpy ) to smok .IMHO TK moga liczyc tylko na farta klopy/klop ,mozna sprobowac skorpami i liczyc na 6 albo przyblokowac go czyms (u mnie niezbytnio jest czym )
Ja tam po cichu licze na jakas gadzine dla kinga w nowym kodeksie
przy 4-5 strzale z kolopy juz nie p[owinno byc treemana... a zazwyczaj musi podchodzic te dwie tury do ciebie.... wiec to nie fart a statystyka... innych sposobow na niegonie ma (ew. multiszarza gigsona i kinga/princa - jak tego drugiego to z flail of skulls)
na smoki sa sposoby i wacle nie sa one takie straszne....
na smoki sa sposoby i wacle nie sa one takie straszne....
moze byc zawsze niewypal ,albo zniesie ....... statystyka statystyka ale nie zawsze jest tak pieknie szczegolnie jak 2 buly do ciebie ida
a ze smokiem to moja standardowa rozpa ma duze problemy
a ze smokiem to moja standardowa rozpa ma duze problemy
Mam pytanie co sądzicie o pojedynku TK kontra VC.
Która armia ma większe szanse??
Rodzaje armi VC (ok 2000pts z lordem):
*Oparta na necromantah i piechoty
(w tym 2 klocki GG, ghoule, spiryty reszta to szkielty i zombie)
*Oparta na kawalerii
(BD lord, Wight Lord, 1-2 necro, 3 kawalerie fell baty pelno wików i
2 klocki szkieletów/zombie do schowania necromantów, ew. Black Coach-chociaż wątpię żeby go ktoś wystawił)
Jeśli można, proszę o taką ogólną odp i taką z rozpatrzeniem konkretnych podpunktów.
Z góry wielkie dzięki.
Która armia ma większe szanse??
Rodzaje armi VC (ok 2000pts z lordem):
*Oparta na necromantah i piechoty
(w tym 2 klocki GG, ghoule, spiryty reszta to szkielty i zombie)
*Oparta na kawalerii
(BD lord, Wight Lord, 1-2 necro, 3 kawalerie fell baty pelno wików i
2 klocki szkieletów/zombie do schowania necromantów, ew. Black Coach-chociaż wątpię żeby go ktoś wystawił)
Jeśli można, proszę o taką ogólną odp i taką z rozpatrzeniem konkretnych podpunktów.
Z góry wielkie dzięki.
Ta na piechotę jest do pojechania.
Z tą na kawalerii gorzej - chociaż dawno temu, kiedy miałem dwie klopy i TG w rozpisce, dawało się ugrać remis z VC z lordem na gadzinie i dwóch wagonikach
Z tą na kawalerii gorzej - chociaż dawno temu, kiedy miałem dwie klopy i TG w rozpisce, dawało się ugrać remis z VC z lordem na gadzinie i dwóch wagonikach
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Moj ofens z VC sobie radzi .Szczegolnie jak przeciwnik ma counta + 2 x necro i ksiazka (8 kostek i bound) .Jak wiecej to moze byc problem .
Ale tak do osmiu PD z 2 klocami BK ,wilkami ,ghulami ,fell batami sobie radze i to bardzo dobrze .
Troche lipnie sie z vampami gra bo nie mozna wykorzystac swojej glownej zasady (czyt. strach) + to ,ze nie moze praktycznie deklarowac flee wiec nie zastawi na nas wogule pulapek
Ale tak do osmiu PD z 2 klocami BK ,wilkami ,ghulami ,fell batami sobie radze i to bardzo dobrze .
Troche lipnie sie z vampami gra bo nie mozna wykorzystac swojej glownej zasady (czyt. strach) + to ,ze nie moze praktycznie deklarowac flee wiec nie zastawi na nas wogule pulapek
A właśnie, jakbyście smokozorda ściągneli ? Nielicząc klop.
Mało mnie to interesuje jak straciłeś smoka.
Ja chce sie dowiedzieć jak tą armią ściągnąć smoka bez klopy.
Ja chce sie dowiedzieć jak tą armią ściągnąć smoka bez klopy.
Przyjąć klocem, niech ugrzęźnie. A potem kanapkować - osobiście polecam do tego celu trójkę ushabti (z chałasowym lordem na mouncie sobie radzą, ze smokiem niesprawdzane), chociaż pewnie inni polecą Ci giganta
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
No tak, tylko jak ktoś myśli to ci niewpadnie smokiem w regiment bo będzie wiedział, że ugrzęźnie, a ushabti raczej w moim ofensie niebędę wystawiać.
moim zdaniem na smoka :
-klopa
-szarza 2-3 skorpow i liczenie na 6
-7 lekkich z championem
-jak masz spora magie to mozesz popchnac klockawy czy szkieli wpasc co by ugrzezl (ciezko to wykonac szczegolnie piechota i gdy gra sie z myslacym przeciwnikiem )
-klopa
-szarza 2-3 skorpow i liczenie na 6
-7 lekkich z championem
-jak masz spora magie to mozesz popchnac klockawy czy szkieli wpasc co by ugrzezl (ciezko to wykonac szczegolnie piechota i gdy gra sie z myslacym przeciwnikiem )