"Eskalacja" - 13.10.2012r Bydgoszcz !!!

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

"Eskalacja" - 13.10.2012r Bydgoszcz !!!

Post autor: Gokish »

Klub gier bitewnych
Obrazek
ma zaszczyt zaprosić na turniej lokalny :

Eskalacja

----------------------------------------------
I. SPRAWY OGÓLNE
----------------------------------------------

- wstęp 10 zł od osoby
- turniej odbędzie się w sobotę 13.10.2012
- turniej odbywać się będzie w restauracji Dworek nad Brdą - ul. Fordońska 116 ( wejście od ulicy Oksywskiej) http://www.dworeknadbrda.pl/ na miejscu będzie można kupić coś do zjedzenia lub picia ( także z procentami) - NIE MA ZAKAZU SPOŻYWANIU ALKOHOLU NA TERENIE TURNIEJU , ACZKOLWIEK PROSZĘ NIE WNOSIĆ SWOJEGO ALKOHOLU NA TEREN RESTAURACJI


Sędziowie

Michał "Byro" Byrszel
a od prostych spraw JA Gokish :)

Sędziów pytamy tylko w sprawach trudnych . Pytania na które odpowiedź idzie znaleźć w 3 minuty w Rulebooku będą IGNOROWANE !!

----------------------------------------------
II. ZGŁOSZENIA
----------------------------------------------

Zgłoszenia wysyłamy na adres turniejekohorta@gmail.com . Termin wysyłania zgłoszeń mija 11.10.2012r . Osoby które przyślą zgłoszenie w terminie otrzymają 5 VP do klasyfikacji generalnej.
Zgłoszenie powinno zawierać Imię , Nazwisko , Nick , Armia , ID , klub oraz rozpiski.


----------------------------------------------
III. DOJAZD
----------------------------------------------

Dojazd samochodami
http://www.13kohorta.com/mapy/1.htm

Dojazd z dworca PKP

Wysiadamy na Dworcu Głównym , wychodzimy z dworca i na przeciwko niego jest pętla autobusowa. Wsiadamy w autobus 67 , jedziemy ok 20-25 minut , wysiadamy przy przystanku obok Obi i Galerii Pomorskiej. Cofamy się z 20 m w ulice Oksywska i schodzimy na dół. Po przekroczeniu bramy będzie salon motorów i transparent z kierunkiem do Dworku stajni na prawo :) Przechodzimy 80 m i jesteśmy na miejscu.


----------------------------------------------
IV. SPONSORZY
----------------------------------------------

Obrazek
http://www.warfaber.pl

Obrazek
http://www.microartstudio.com



----------------------------------------------
V. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU
----------------------------------------------

- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich
- Rozpoczęcie takie jak opisano w scenariuszu
- gramy na stołach 72'’ na 48’’
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
Skaven:
- Warlock Engineer 0-3
Chaos Dwarfs:
- K'daai Destroyer 0-1

- Virtual Line of Sight
Tabela rozmiarów:
0: Swarms - modele tego rozmiaru nigdy nie blokują Line of Sight ani nie dają ochrony (Cover)
1: Infantry, War Beasts, War Machines, Unique bez zasady Large Target
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots
3: Monsters, wszystkie modele z zasadą Large Target

Modele "widzą" w swojej przedniej ćwiartce. Linia wzroku (Line of Sight) jest zablokowana, kiedy są na niej modele o rozmiarze
większym lub równym rozmiarowi zarówno oddziału patrzącego, jak i widzianego.
Górka ma rozmiar 2 za każdy poziom (czyli 3-poziomowe wzgórze ma rozmiar 6); oddziały stojące na górce dodają poziom, na
którym stoją, do swojego rozmiaru. Domki i obeliski zawsze całkowicie blokują linię wzroku.
Modele z zasadą harcowników (Skirmishers) nigdy nie blokują linii widzenia, zaś same są widziane / dają osłonę (Cover) zgodnie
ze swoim rozmiarem - zależnym od typu jednostki. Zasada ta nie obowiązuje, kiedy harcownicy ścieśniają się do walki - wtedy
blokują linię widzenia normalnie.

Osłona (Cover) od strzelania (twarda lub miękka, zgodnie z Podręcznikiem WFB) przysługuje:
-Jeśli większa część oddziału (lub, w wypadku modeli pojedynczych – modelu), do którego strzelamy, znajduje się za
terenem / w terenie dającym osłonę (np. las) względem oddziału/modelu strzelającego
-Jeśli większa część oddziału (lub, w wypadku modeli pojedynczych – modelu), do którego strzelamy, jest przesłonięta przez
inny oddział, cel ma twardą osłonę. Nie przysługuje ona jednak, jeśli rozmiar jednostki blokującej linię strzału jest o 2+
rozmiary mniejszy od strzelającego, lub gdy jest o 2 rozmiary mniejszy od celu
-Strzelanie z broni stosujących wzorniki (template) a linia wzroku:
a) Maszyna nie korzystająca ze strzelania BSowego: w fazie strzelania gracz musi wskazać, jaki będący w LOS oddział jest
celem maszyny i obrócić maszynę w tym kierunku. Modele ze wskazanego oddziału nie blokują LOS do innych modeli z
tego oddziału ( tak, aby możliwe było ułożenie wzornika centralnie nad oddziałem).
b) Niedozwolone jest kładzenie wzorników tak, by dotykały jakiekolwiek modele nie będące w LOS (chyba, że stosujemy
zasadę indirect fire) – za wyjątkiem wzornika katapult, wg FAQa GW tylko środek wzornika katapulty musi być w
zasięgu LOS. c) Niedozwolone jest strzelanie z dział tak, by najbardziej prawdopodobnym wynikiem strzału było
trafienie modeli nie będących w LOS lub z innych powodów nie będących legalnym celem.

----------------------------------------------
VI. KOMPOZYCJA ARMII
----------------------------------------------
Gramy format eskalacji zaczerpnięty z Warmachine&Hordes.
Każdy z graczy tworzy trzy rozpiski na 2000/2400/2800. W pierwszej rundzie gracz gra rozpiską na 2000 pkt w drugiej na 2400 i w trzeciej na 2800.

Rozpiska na 2000 pkt jest rozpiską podstawową. Gracz tworzy rozpiskę na 2400 pkt w oparciu o nią. W rozpisce na 2400 pkt muszą znajdować się wszystkie jednostki/lordowie/bohaterowie z rozpiski na 2000 pkt. Analogicznie występuje to w rozpisce na 2800 pkt tylko, że wtedy muszą się w niej znaleźć wszystkie jednostki/lordowie/bohaterowie z rozpiski na 2400 pkt.
Bohaterowie nie mogą mieć zmienionych/dodanych przedmiotów. Jednostki nie mogą zostać ani powiększone ani pomniejszone. Nie mogą mieć dodanego/usuniętego uzbrojenia oraz grupy dowodzenia.
Gdy w rozpisce na 2400/2800 pkt dodajemy bohatera z wyższym LD niż obecny generał staje się on automatycznie generałem jak to jest napisane w RB.

Przykład kompozycji rozpisek:
2000 pkt
1 Slaughtermaster @ 385.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Great Weapon
Greedy Fist [40.0]
Armour of Destiny [50.0]

1 Butcher @ 189.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Gnoblar Thiefstone [45.0]

1 Bruiser @ 191.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]

1 Firebelly @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire

11 Ironguts @ 518.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

5 Mournfang Cavalry @ 405.0 Pts
Heavy Armour; FCG
Dragonhide Banner [50.0]

1 Ironblaster @ 170.0 Pts

Total Army Cost: 1999.0
2400
Na zielono jednostki z rozpiski na 2000 pkt. Na czerwono dodane jednostki.

1 Slaughtermaster @ 385.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Great Weapon
Greedy Fist [40.0]
Armour of Destiny [50.0]

1 Butcher @ 189.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Gnoblar Thiefstone [45.0]

1 Bruiser @ 191.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]

1 Firebelly @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire

11 Ironguts @ 518.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]


1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

5 Mournfang Cavalry @ 405.0 Pts
Heavy Armour; FCG
Dragonhide Banner [50.0]

1 Ironblaster @ 170.0 Pts

3 Maneaters @ 294.0 Pts
Scout; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x4);
Heavy Armour; FCG

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician


Total Army Cost: 2396.0
2800
Na niebiesko jednostki z rozpiski na 2400. Na czerwono jednostki dodane.

1 Slaughtermaster @ 385.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Great Weapon
Greedy Fist [40.0]
Armour of Destiny [50.0]

1 Butcher @ 189.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Gnoblar Thiefstone [45.0]

1 Bruiser @ 191.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]

1 Firebelly @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire

11 Ironguts @ 518.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]


1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

5 Mournfang Cavalry @ 405.0 Pts
Heavy Armour; FCG
Dragonhide Banner [50.0]


1 Ironblaster @ 170.0 Pts

3 Maneaters @ 294.0 Pts
Scout; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x4);
Heavy Armour; FCG

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician


3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician


3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Ironblaster @ 170.0 Pts


Total Army Cost: 2793.0

----------------------------------------------
VII. SCENARIUSZE
----------------------------------------------

1. Battleline
2. Battleline
3. Battleline

----------------------------------------------
VIII. PUNKTACJA
----------------------------------------------
Na 2000 pkt progi co 125
Na 2400 pkt progi co 150
Na 2800 pkt progi co 220.

Gracz otrzymuje połowę punktów za oddział uciekający na koniec gry.
Gracz otrzymuje połowę punktów za oddział który zostanie zmniejszony liczebnie poniżej 25% stanu początkowego.
----------------------------------------------
IX. HARMONOGRAM
----------------------------------------------

do 8:50 - ZAPISY
9:00-11:45 - 1 Bitwa
11:55-14:55 - 2 Bitwa
15:00-18:15 - 3 Bitwa
18:30 - WYNIKI
Wyniki muszą być zgłoszone do godziny zakończenia danej bitwy jeżeli mamy skończyć o czasie . Dlatego każde 2 minuty spóźnienia = 1 pkt karny. Koniec czasu będzie ogłaszany 15 minut przed końcem/10 minut/5 minut.

----------------------------------------------
X. PODSUMOWANIE
----------------------------------------------

- Maksymalnie można zdobyć 65 punkty (60 bitwy + 5 rozpiska)
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią się punkty karne


ZAPRASZAMY :)

----------------------------------------------
XI. ZGŁOSZENIA
----------------------------------------------

Zgłoszenia z rozpiską zaznaczone na niebiesko.

1. el Gokish
2. Byro
3. Grolshek
4. Filup
5. Szkapa
6. Duży Szkapa
7. Zawisza
8. Urban
9. Afro
10. Fumijako
11. Morog
12. Megi
13. Silvermen
14. Andrew
15. Kemot
16. Hellsing
17. Damas
18. Yahoo
19. Krzychoss
Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, o 18:54 przez Gokish, łącznie zmieniany 9 razy.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Wiadomo
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Bardzo ciekawe zasady :) Zapisz mnie + syn. Zawsze miło podjechać do Dworku nad Brdą :mrgreen:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Heptun pisze:Bardzo ciekawe zasady :) Zapisz mnie + syn. Zawsze miło podjechać do Dworku nad Brdą :mrgreen:
No to zaczynamy montować ekipę.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Spokojnie się zmontuje.

@Grolshku zmontuj kogoś z Paradoxu na 22.09 na pre-Silesiana we Włocławku :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Heptun pisze:Spokojnie się zmontuje.

@Grolshku zmontuj kogoś z Paradoxu na 22.09 na pre-Silesiana we Włocławku :)
Mój młody ma operację i nie da rady...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Lubin
Calineczka
Posty: 2178
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Lubin »

Zagram
Obrazek

Awatar użytkownika
Damas
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Twierdza Toruń

Post autor: Damas »

Czy można proksować modele?
DE turniejowo (W/D/L)
12/4/10
Nowe DE turniejowo (W/D/L)
8/3/3

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Wszystko w granicach rozsądku aby przeciwnik wiedział co jest czym.

A najlepiej to rzucić pytanie czy ktoś Ci czegoś nie pożyczy na turniej :)
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Wstępnie sie zgłaszam, jeszcze zależy czy trójmiasto sie ruszy bo nie wiem czy mi sie chce korzystać z pkp :wink:

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

Format fajny ale przy tych zasadach greater demon niegrywalny i niewystawialny, no chyba, że zrobię na pierwszą grę rozpę na 1830 punktów. Przy takim założeniu nie wiem czy będę się wybierał, a szkoda.
Obrazek

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

A dawaj... pobawimy sie :)

W najgorszym przypadku napije sie borwara. :wink:
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

Ale kołomyja z tymi zasadami #-o , no ale będę.

"Eskalacja" -wow, co Wy bierzecie jak te nazwy wymyslacie, można działke prosić :wink:
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Przyjadę.
Fajne te zasady. :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Anbu
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Iława/Toruń/Warszawa

Post autor: Anbu »

Z chęcią bym się pojawił, jak będzie ktoś jechał z Warszawy to chętnie się zabiorę. Peace

Awatar użytkownika
Szkapa
Wałkarz
Posty: 51
Lokalizacja: Bydgoszcz, XIII Kohorta

Post autor: Szkapa »

oczywiście będę wpisuj

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

Jeśli nic mi nie przeszkodzi to się zjawię :)

Awatar użytkownika
zawisza
Chuck Norris
Posty: 375

Post autor: zawisza »

Też gram.
MOLON LAVE

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

ciekawe zasady, spróbuję namówić chłopaków :twisted:

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Być ja :D

ODPOWIEDZ