Empire...prosto z Zabrza

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Empire...prosto z Zabrza

Post autor: Szymon »

Rozpa na Euro.
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]


Battle Wizard of the Light Order @ 97.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]


Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]


Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Dragonhelm [10.0]

2x5 Knightly Orders @ 120.0 Pts(muzyk)

13 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts(muzyk,szmata)
Standard of Discipline [15.0]

2x1 Great Cannon @ 120.0 Pts

2x5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts(muzyk)

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Ostatnio zmieniony 1 lis 2012, o 10:41 przez Szymon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

I pomysł nr II
Duży mag beast(mr3,DS,konno)
Mały mag beast(SoS,korona)
Capitan(+1asv,GW,+5wsv,konno)
Capitan(BSB,słomka,dawnstone,+1asv,konno)
Mały papież(+2S,+1asv,dragonhelm,konno)
5kawy
5kawy z muzykiem
14IC(FCG,dyscyplina)
6Demigryfów(steel,muzyk,szmata)
2xdziało
tank.
Działa to tak wszyscy herosi w IC wpadam tyczka 3 osobowa w odział i bustuje 3 kowbojów :D
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Floret
Plewa
Posty: 8

Post autor: Floret »

1) Usunąłbym małego maga a na jego miejsce wrzucił Warrior Priesta na koniu co by to jazdę wspomógł znacząco
2) Nie wiem na ile lubisz grać piechotą ale mając tak mobilne oddziały pokusiłbym się o jeden duży klocek piechoty + detki. Pancerz 1+ na IC na takie punkty nie gwarantuje że oddział przetrwa do takiej liczby by mógł się skutecznie przebijać.
3) Wariant II zdecydowanie lepszy moim zdaniem

- Floret

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

w pierwszej rozpie, dokładnie tym grałem na DMP, jeżeli chodzi o oddziały, miałem inny skład charakterów tylko, BSB-Pegaz-puszka, Arcy, WizLord z heaven i tyle; rozpa wdzięczna i IC wcale nie trzeba było wpadać w CC, na lizaki niesamowity bat, bo nie mają co zrobić z tym, jedyną wadę jaką zauważyłem to wymiana Arcy na GM-a, jest po prostu lepszy i daje ITP, co przy obecnym wszędobylskim Doom&Darknes daje niesamowite możliwości ich użycia; sam GM, płaszcz ulryka, Charmed Shield i mieczyk Nosave....wystarczy 8)
przy pancernym imperium zbędny jest light, bo musisz mieć czym wykurzyć z zza górek i obelisków wredne stworki, light ci tego nie da, a boosty do CC mogą być zniweczone po prostu małą ilością kości,heaven w mojej opinii lepszy
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nie zgadzam się ,że zbędny jest light. Imperium wygrywa do momentu walki z oddziałami WS 4 s5. Jeśli walczy z czymś lepszym prozaicznie dostaje łomot a nie mało jest takich oddziałów.
Ja uważam ,że :
1.ld 9 +1 z dyscypliny musi być.
2.Wystawieni małego oddziału piechoty lepiej chroni maga a daj możliwość wzięcia dwóch tanich i bezcennych odginaczek.Grałem tylko na kawie i zrezygnowałem.
3.Wózek jest bardzo ważny
4.hellblaster z inżynierem jest bardzo ważny bo pozwala stanąć i wobec naprawdę naporowych armii kupuje trochę czasu.

ale do rzeczy.... pierwsza rozpa wydaje mi się jednak lepsza...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Mi też się wydaje, że pierwsza rozpa jest lepsza, ale wymieniłbym małego maga na kapłana (a jakby jakimś cudem wszedł arcy to byłoby cudownie) i zmienił domenę na dużym magu na heaven.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Rozpą nr 1 grałem na DMP.(bardzo podobną zamiast kowboja nr dwa miałem wózek z havena)
Hellblaster jest mocny ale też łatwo go stracić wózek testowałem i nie jest az tak potrzebny
10LD jakoś mi nie jest potrzebne nie odczuwam jego braku.
Helion co do twoich spostrzeżeń postaram się wcisnąć GM wywalając kowboja słabszego i małego maga ;D
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

[-X [-X [-X
A ja Ci mówię ,że ta jazda i demisie - bez boostów z wózka ,bez księży i bez light nie przebiją się przez głupie krasnale a co dopiero przez coś porządniejszego. Nie da się tak po prostu wystawić w Imperium naporowych oddziałów i jechać do przodu :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

co kraj to obyczaj, a jednego pomysłu obecne imperium po prosu nie ma, a każdyy gra tym co mu się podoba; ja zainteresowałem się takim GM, testowałem na ograch na ich Mournach, fajnie spadają, przeraża ilość W, ale przy takiej WoChowej kawie jest bezcenny, sam przytrzymać może regon kawy Wochu, a oni trafiają na 5+ typa, który ich w końcu wytnie :mrgreen:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Catafractus
Mudżahedin
Posty: 231

Post autor: Catafractus »

Hmm, muszę przemyśleć tego GM-a; na DMŚ grałem na heavenie i spisywał się fenomenalnie,
zdecydowanie efektywniejszy niż light; jak Piotr sądzę jednak, że przyda się regon piechoty z detkami;

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

PiotrB pisze:[-X [-X [-X
A ja Ci mówię ,że ta jazda i demisie - bez boostów z wózka ,bez księży i bez light nie przebiją się przez głupie krasnale
Sam jesteś głupi :mrgreen: Wózek i hate to zdecydowanie za mało, od drugiej tury combatu masz problem.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Grand Master @ 254.0 Pts(puszka,+4wsv,no armor save)
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts(haven,DS)
Captain of the Empire @ 154.0 Pts(słomka,Dawnstone,BSB,puszka)
Master Engineer @ 65.0 Pts
11 Archers @ 77.0 Pts
2x5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 305.0 Pts(muzyk,sztandar,WB)
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts muzyk
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts muzyk
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts

Rozpa wymyślona dzisiaj :)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

gdzie trzymasz maga? Ta 11 łuków to nie jest najlepsza opcja. ja zawsze staram się mieć 2-3 oddziały dające look out'a.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

pewnie zapomniał o koniku dla maga i pegazie dla BSB...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

mag celowo nie ma konia :/ niestety nie zapomniałem o pegazie ale musiałem go niestety w bólem serca zamienić na konia by wlazł inżynier :/ do hellblastera
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

A nie lepiej wymienić inżyniera z helblasterem na 2 demigryfy, pegaza, dodatkowego IC i 2 muzyków na małych kawaleriach?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Wracam do starej rozpy i nie ;) trzeba testować wszystkie złożenia EMp ma dużo możliwości i trzeba sie bawić ja swój standard biorę na lokale i mastery a inne odmiany rozpy testuje w klubie ;)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Wywal inżyniera i hekkblaster, masz kolejną trójkę demisiów, w dodatku punkt ci zostaje.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Wydaje mi się że akurat taka zmiana nie jest az tak konieczna w piątek bede testował rozpiskę. Niestety nie podoba mi się strasznie haven
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

ja się cały czas waham między trójką Demisiów a helką . Helka robi różnicę w grze a Demisie są po prostu dobre:).
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

ODPOWIEDZ