Empire...prosto z Zabrza
Empire...prosto z Zabrza
Rozpa na Euro.
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 97.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Dragonhelm [10.0]
2x5 Knightly Orders @ 120.0 Pts(muzyk)
13 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts(muzyk,szmata)
Standard of Discipline [15.0]
2x1 Great Cannon @ 120.0 Pts
2x5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts(muzyk)
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 97.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Dragonhelm [10.0]
2x5 Knightly Orders @ 120.0 Pts(muzyk)
13 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts(muzyk,szmata)
Standard of Discipline [15.0]
2x1 Great Cannon @ 120.0 Pts
2x5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts(muzyk)
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Ostatnio zmieniony 1 lis 2012, o 10:41 przez Szymon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
I pomysł nr II
Duży mag beast(mr3,DS,konno)
Mały mag beast(SoS,korona)
Capitan(+1asv,GW,+5wsv,konno)
Capitan(BSB,słomka,dawnstone,+1asv,konno)
Mały papież(+2S,+1asv,dragonhelm,konno)
5kawy
5kawy z muzykiem
14IC(FCG,dyscyplina)
6Demigryfów(steel,muzyk,szmata)
2xdziało
tank.
Działa to tak wszyscy herosi w IC wpadam tyczka 3 osobowa w odział i bustuje 3 kowbojów
Duży mag beast(mr3,DS,konno)
Mały mag beast(SoS,korona)
Capitan(+1asv,GW,+5wsv,konno)
Capitan(BSB,słomka,dawnstone,+1asv,konno)
Mały papież(+2S,+1asv,dragonhelm,konno)
5kawy
5kawy z muzykiem
14IC(FCG,dyscyplina)
6Demigryfów(steel,muzyk,szmata)
2xdziało
tank.
Działa to tak wszyscy herosi w IC wpadam tyczka 3 osobowa w odział i bustuje 3 kowbojów
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
1) Usunąłbym małego maga a na jego miejsce wrzucił Warrior Priesta na koniu co by to jazdę wspomógł znacząco
2) Nie wiem na ile lubisz grać piechotą ale mając tak mobilne oddziały pokusiłbym się o jeden duży klocek piechoty + detki. Pancerz 1+ na IC na takie punkty nie gwarantuje że oddział przetrwa do takiej liczby by mógł się skutecznie przebijać.
3) Wariant II zdecydowanie lepszy moim zdaniem
- Floret
2) Nie wiem na ile lubisz grać piechotą ale mając tak mobilne oddziały pokusiłbym się o jeden duży klocek piechoty + detki. Pancerz 1+ na IC na takie punkty nie gwarantuje że oddział przetrwa do takiej liczby by mógł się skutecznie przebijać.
3) Wariant II zdecydowanie lepszy moim zdaniem
- Floret
w pierwszej rozpie, dokładnie tym grałem na DMP, jeżeli chodzi o oddziały, miałem inny skład charakterów tylko, BSB-Pegaz-puszka, Arcy, WizLord z heaven i tyle; rozpa wdzięczna i IC wcale nie trzeba było wpadać w CC, na lizaki niesamowity bat, bo nie mają co zrobić z tym, jedyną wadę jaką zauważyłem to wymiana Arcy na GM-a, jest po prostu lepszy i daje ITP, co przy obecnym wszędobylskim Doom&Darknes daje niesamowite możliwości ich użycia; sam GM, płaszcz ulryka, Charmed Shield i mieczyk Nosave....wystarczy
przy pancernym imperium zbędny jest light, bo musisz mieć czym wykurzyć z zza górek i obelisków wredne stworki, light ci tego nie da, a boosty do CC mogą być zniweczone po prostu małą ilością kości,heaven w mojej opinii lepszy
przy pancernym imperium zbędny jest light, bo musisz mieć czym wykurzyć z zza górek i obelisków wredne stworki, light ci tego nie da, a boosty do CC mogą być zniweczone po prostu małą ilością kości,heaven w mojej opinii lepszy
nie zgadzam się ,że zbędny jest light. Imperium wygrywa do momentu walki z oddziałami WS 4 s5. Jeśli walczy z czymś lepszym prozaicznie dostaje łomot a nie mało jest takich oddziałów.
Ja uważam ,że :
1.ld 9 +1 z dyscypliny musi być.
2.Wystawieni małego oddziału piechoty lepiej chroni maga a daj możliwość wzięcia dwóch tanich i bezcennych odginaczek.Grałem tylko na kawie i zrezygnowałem.
3.Wózek jest bardzo ważny
4.hellblaster z inżynierem jest bardzo ważny bo pozwala stanąć i wobec naprawdę naporowych armii kupuje trochę czasu.
ale do rzeczy.... pierwsza rozpa wydaje mi się jednak lepsza...
Ja uważam ,że :
1.ld 9 +1 z dyscypliny musi być.
2.Wystawieni małego oddziału piechoty lepiej chroni maga a daj możliwość wzięcia dwóch tanich i bezcennych odginaczek.Grałem tylko na kawie i zrezygnowałem.
3.Wózek jest bardzo ważny
4.hellblaster z inżynierem jest bardzo ważny bo pozwala stanąć i wobec naprawdę naporowych armii kupuje trochę czasu.
ale do rzeczy.... pierwsza rozpa wydaje mi się jednak lepsza...
Mi też się wydaje, że pierwsza rozpa jest lepsza, ale wymieniłbym małego maga na kapłana (a jakby jakimś cudem wszedł arcy to byłoby cudownie) i zmienił domenę na dużym magu na heaven.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Rozpą nr 1 grałem na DMP.(bardzo podobną zamiast kowboja nr dwa miałem wózek z havena)
Hellblaster jest mocny ale też łatwo go stracić wózek testowałem i nie jest az tak potrzebny
10LD jakoś mi nie jest potrzebne nie odczuwam jego braku.
Helion co do twoich spostrzeżeń postaram się wcisnąć GM wywalając kowboja słabszego i małego maga ;D
Hellblaster jest mocny ale też łatwo go stracić wózek testowałem i nie jest az tak potrzebny
10LD jakoś mi nie jest potrzebne nie odczuwam jego braku.
Helion co do twoich spostrzeżeń postaram się wcisnąć GM wywalając kowboja słabszego i małego maga ;D
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
A ja Ci mówię ,że ta jazda i demisie - bez boostów z wózka ,bez księży i bez light nie przebiją się przez głupie krasnale a co dopiero przez coś porządniejszego. Nie da się tak po prostu wystawić w Imperium naporowych oddziałów i jechać do przodu
co kraj to obyczaj, a jednego pomysłu obecne imperium po prosu nie ma, a każdyy gra tym co mu się podoba; ja zainteresowałem się takim GM, testowałem na ograch na ich Mournach, fajnie spadają, przeraża ilość W, ale przy takiej WoChowej kawie jest bezcenny, sam przytrzymać może regon kawy Wochu, a oni trafiają na 5+ typa, który ich w końcu wytnie
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Hmm, muszę przemyśleć tego GM-a; na DMŚ grałem na heavenie i spisywał się fenomenalnie,
zdecydowanie efektywniejszy niż light; jak Piotr sądzę jednak, że przyda się regon piechoty z detkami;
zdecydowanie efektywniejszy niż light; jak Piotr sądzę jednak, że przyda się regon piechoty z detkami;
Sam jesteś głupi Wózek i hate to zdecydowanie za mało, od drugiej tury combatu masz problem.PiotrB pisze:
A ja Ci mówię ,że ta jazda i demisie - bez boostów z wózka ,bez księży i bez light nie przebiją się przez głupie krasnale
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Grand Master @ 254.0 Pts(puszka,+4wsv,no armor save)
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts(haven,DS)
Captain of the Empire @ 154.0 Pts(słomka,Dawnstone,BSB,puszka)
Master Engineer @ 65.0 Pts
11 Archers @ 77.0 Pts
2x5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 305.0 Pts(muzyk,sztandar,WB)
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts muzyk
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts muzyk
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Rozpa wymyślona dzisiaj
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts(haven,DS)
Captain of the Empire @ 154.0 Pts(słomka,Dawnstone,BSB,puszka)
Master Engineer @ 65.0 Pts
11 Archers @ 77.0 Pts
2x5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 305.0 Pts(muzyk,sztandar,WB)
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts muzyk
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts muzyk
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Rozpa wymyślona dzisiaj
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
mag celowo nie ma konia :/ niestety nie zapomniałem o pegazie ale musiałem go niestety w bólem serca zamienić na konia by wlazł inżynier :/ do hellblastera
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
A nie lepiej wymienić inżyniera z helblasterem na 2 demigryfy, pegaza, dodatkowego IC i 2 muzyków na małych kawaleriach?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Wracam do starej rozpy i nie trzeba testować wszystkie złożenia EMp ma dużo możliwości i trzeba sie bawić ja swój standard biorę na lokale i mastery a inne odmiany rozpy testuje w klubie
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Wywal inżyniera i hekkblaster, masz kolejną trójkę demisiów, w dodatku punkt ci zostaje.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Wydaje mi się że akurat taka zmiana nie jest az tak konieczna w piątek bede testował rozpiskę. Niestety nie podoba mi się strasznie haven
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą