Po kilkumiesięcznej przerwie, spowodowanej obowiązkami służbowymi, w końcu udało mi się wygospodarować nieco wolnego czasu. A, że QC ma w listopadzie urlop (no bo, który facet lubi ciepłą wódkę i spocone baby) to omówiliśmy się na rozegranie kilku potyczek w Warheim FS.
Jako, że od czasów pierwszych sesji w WFRP lubiłam grać nieludźmi, szczególnie Elfami, najlepiej Druchii, to bardzo ucieszyłam się gdy na FB zobaczyłam zdjęcia pomalowanych przez QC Mrocznych Elfów. Pozostało tylko kupić dobrą kawę i namówić QC by pozwolił mi nimi zagrać. I pozwolił...
Wróciłam do domu, wydrukowałam kartę drużyny i przygotowałam rozpiskę.
Cóż, Elfy są drogie. Rekrutacji samych bohaterów pochłonęła przeszło połowę budżetu. Spośród stronników wybrałam dwóch Niewolników, których jedynym zadaniem będzie służba jako mięso armatnie, dwie Wiedźmy Khaina oraz dwie Harpie. Łącznie daje to kompanie liczącą 10 modeli. Całkiem sporo jak na Elfy, niestety wszystko kosztem uzbrojenia. Drużyna posiada jedynie dwa pistolety strzałkowe powtarzalne. Cóż trzeba będzie szybko wejść w walkę wręcz i wyciąć w pień przeciwnika... Ku większej chwale Kaela Mensha Khaine
Nazwali Nas Druchii, co znaczy Mroczni. Oto stoisz przed Majestatem Kaela Mensha Khaine! Pochyl karnie kark!!! My wyznawcy Boga Mordu i Wojny ku Jego czci zabijamy kolejne ofiary… Tutaj, przed Jego Obliczem czerpiemy Moc do Naszej Walki! Nie zwlekaj! Obierz jedyny prawdziwy kierunek i wciel swego ducha w postać Jednego z Nas… Kaela Mensha Khaine doceni ten krok…
- Daerkhil, kapitan Czarnej Arki Niosący Zapomnienie.
BOHATEROWIE:
SZLACHCIC: Ceifeiro
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 5 5 3 3 1 6 1 9
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; nienawiść; zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Pistolet strzałkowy powtarzalny); pancerz (Tarcza).
Ochrona Pancerza: 5+/6+
WIESZCZKA KHAINA: Visto
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 4 3 3 1 5 1 8
Umiejętności:
Czary: Mroźny Wiatr.
Zasady specjalne: Mag; magia Druchii; nienawiść.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
KORSARZ: Pasado
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 4 3 3 1 5 1 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Handlarz Niewolników; nienawiść; zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Draich, Pistolet strzałkowy powtarzalny); pancerz (Płaszcz z łusek morskiego smoka)
Ochrona Pancerza: 6+/5+
EGZEKUTOR: Abondo
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 5 4 3 3 1 5 1 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Nienawiść; zabójczy cios
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Draich); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
STRONNICY:
NIEWOLNICY: -
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 2 2 3 3 1 3 1 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Mięso armatnie; niewolnik; przeznaczony na straty.
Ekwipunek: oręż (sztylet); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
WIEDŹMY KHAINA: Seda & Azafran
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 4 3 3 1 6 1 10
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Fanatyk; furia; nienawiść; zatruty atak.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
Harpie: Dentes & Garras
Kod: Zaznacz cały
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 0 4 3 1 4 2 6
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Głód krwi; lot; przeznaczony na straty; zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna z cechą oręża szybki); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
Prestiż drużyny: 104
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: -