Idzie zima Ciupaga głupców ścina! 15 XII 2012 VANAHEIM
Idzie zima Ciupaga głupców ścina! 15 XII 2012 VANAHEIM
Klub CIUPAGA TAALA wraz ze sklepem VANAHEIM, ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na turniej W:FB.
Data: 15.12.2012
Format: 4 bitwy po 1250 pkt
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Zależne od frekwencji, oraz dodatkowo:
Jest to TRZECI FINAŁOWY turniej organizowany przez nasz klub wraz ze sklepem VANAHAIM, każdorazowo po każdym turnieju zapisywane będą zdobyte duże punkty każdego z graczy, aby na końcu wyłonić najlepszego gracza. Zwycięzca otrzyma pamiątkowa statuetkę, Top3 dyplomiki sponsorowane przez nasz klub.
Limit miejsc: 20 + 1 (BAY na starcie).
ZAPISY W TEMACIE, BĄDŹ PRZEZ PW.
Adres: ul. Lubicz 34/6
Start turnieju: równo 10:00 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:30)
Zakończenie turnieju wraz z rozdaniem nagród: ok. 18:20-19:00
Czas na bitwę: 2h
Gramy 4 bitw, każda 6 tur:
1 – 10:00 – 12:00
2 – 12:05 – 14:10
(10min przerwa na jedzenie - zamówienia na pizze/kebaba będą zbierane po pierwszej bitwie)
3 – 14:25 – 16:25
4 – 16:30 – 18:30
Rozdanie nagród
ZASADY TURNIEJU
Zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych.
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630).
Gramy na VLOS
Gramy na stołach 48x48”
Proxy dopuszczalne.
Brak wymogu pomalowanej armii.
Bezwzględnie wymaganym, a zarazem syto premiowanym minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Dopuszczone listy armii:
Wszystkie armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
OGRANICZENIA
- Zakaz wystawiania lordów.
- Zakaz wystawiania dowódców „specjali” wszelakiej maści.
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template)
- Jednostki RARE dopuszczone za wyjątkiem: Steam Tank(emp), Hellpit Abomination(sk), Hydra(de), K`daai Destroyer, (...)
- Maksymalnie dwie jednostki eteryczne.
- Elektrycy 0-3/ Warp Thrower Cannon 0-1 (...)
- Można maksymalnie użyć 9 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, - Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- Kości magii generowane są k6+k3, dispel to wyższy wynik
- Czary rzucamy maksymalnie z 4PD.
- Zakaz "triplowania" specjali. (jednostek wyjatkowych?)
- Koszt jednostki/oddziału nie może przekraczać 300 pkt.
- Limit broni zasięgowej o zasięgu 12"+ maksymalnie 30. Z wyłączeniem broni na bohaterach.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- Folding Fortress & Power Scroll zakazane.
- Gdy ChD posiadają Chalice of D&D w rozpisce, to nie mogą używać innych arcanów.
- Magiczne sztandary dozwolone o koszcie nie większym niż 25pts.
PROGI:
0-99 – 10:10
100-199 – 11:9
200-299 – 12:8
300-399 – 13:7
400-499 – 14:6
500-599 – 15:5
600-699 – 16:4
700-799 – 17:3
800-899 – 18:2
900-999 – 19:1
1000+ - 20:0
BONUSY:
75pkt za generała,
75pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
25pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Ranking po 2 turniejach:
ZAPISANI ROZBÓJNICY:
1.
2. Syraf
3. panterQ
4. Legion
5. Xier
6. PSz
7. Sevi
8. Maku
9. Tyczka
10.
11. Mifarex
12. PiotrB
13.
14. Caledor
15. Dydu
16. Bafson
17. Opos ?
18. Viking
19.
20. Suchy
21. Kosa
Rezerwa:
22. Hypnotic
23.
Scenariusze:
Przed bitwa rzuć kością K6, na wyniku 2+ działa scenariusz.
I Bitwa. - Karczemna popijawa.
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera jako uczestnika popijawy ostatniej nocy. Bohater ten w trakcie trwania bitwy ma potężnego kaca, skutkującego modyfikatorem -1I. Dodatkowo gęba jednego z wrogich bohaterów (nominowanego przez wrogiego generała) wybitnie nie przypadła do gustu naszemu chempionowi, dając mu zasadę Hatered przeciwko temu modelowi - o ile spotkają się w CC na polu bitwy. Dodatkowo bohater posiada zasadę specjalną Panucku! Pockaj no.
Panucku! Pockaj no. - O ile obaj (wybrani przez swojego generała) bohaterowie przetrwają bitwę, chcą wyrównać zniewagi wypowiedziane w trakcie jej trwania pod swoim adresem na własna rękę. Biorą do ręki Ciupagę, i gnają co sił na wroga. Walczą do upadłego na normalnych zasadach ( kolejność ataków wykonują po I, uwzględniając własne zasady specjalne). Wygrana w tym epickim pojedynku niezależnie od kosztu pokonanego bohatera daje +1DP do wyniku bitwy.
Jeżeli jeden bądź obaj z bohaterów zginęli podczas trwania bitwy nic się nie dzieje.
*Bohaterowie walczą w takim stanie jak na końcu bitwy. Jeżeli byli ranni walczą zranieni. Mogą uzywać magicznych potionów, o ile ich wcześniej nie zużyli podczas walki. Nie ma bonusów za szarżę (lance, włócznię etc.) Normalny regularny combat po Inicjatywie.
II Bitwa. - Harnaś wisi za poślednie ziobro.
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera tytułem Harnasia - dzięki temu tytułowi model zyskuje +1LD, które może być wykorzystywane przez sojusznicze oddziały. Jeżeli model ten normalnie miałby zginąć w walce (CC), bądź nie zda break testu, zostaje pojmany, więziony, zakuty w dyby, aż w końcu powieszony za poślednie ziobro dając Murgrabiemu, który dokonał tego czynu +100Vpts, do ogólnego wyniku bitwy.
*+1LD liczy się rozpatrywania sygnaturki z magii death
III Bitwa - Pykna becułecka bimberku kochanego Sołtysa.
Ów zacna becułecka znajduje się w piwnicach domku Sołtysa, przez wieś którego ciągnie sie linia frontu (domek na polu bitwy). Gracz kontrolujący domek dowolnym oddziałem przez minimum 3 tury odkrywa, ją skrzętnie zamaskowaną w piwniczce tuż za kupą gruli przygotowana na wiosenne sadzenie. Beczkę po jej odkryciu można próbować odbić, ale nie można jej wynosić poza obszar domku. Na koniec bitwy gracz kontrolujący Pykną becułeckę bimberku może zebrać automatycznie (bez rzucania na Ld) wszystkie swoje uciekające oddziały o ile te wciąż są na stole. VC dostają bonus +50pts za każdy swój "zćwiartkowany" oddział na stole.
IV Bitwa - Battleline
ZAPRASZAMY!
Data: 15.12.2012
Format: 4 bitwy po 1250 pkt
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Zależne od frekwencji, oraz dodatkowo:
Jest to TRZECI FINAŁOWY turniej organizowany przez nasz klub wraz ze sklepem VANAHAIM, każdorazowo po każdym turnieju zapisywane będą zdobyte duże punkty każdego z graczy, aby na końcu wyłonić najlepszego gracza. Zwycięzca otrzyma pamiątkowa statuetkę, Top3 dyplomiki sponsorowane przez nasz klub.
Limit miejsc: 20 + 1 (BAY na starcie).
ZAPISY W TEMACIE, BĄDŹ PRZEZ PW.
Adres: ul. Lubicz 34/6
Start turnieju: równo 10:00 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:30)
Zakończenie turnieju wraz z rozdaniem nagród: ok. 18:20-19:00
Czas na bitwę: 2h
Gramy 4 bitw, każda 6 tur:
1 – 10:00 – 12:00
2 – 12:05 – 14:10
(10min przerwa na jedzenie - zamówienia na pizze/kebaba będą zbierane po pierwszej bitwie)
3 – 14:25 – 16:25
4 – 16:30 – 18:30
Rozdanie nagród
ZASADY TURNIEJU
Zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych.
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630).
Gramy na VLOS
Gramy na stołach 48x48”
Proxy dopuszczalne.
Brak wymogu pomalowanej armii.
Bezwzględnie wymaganym, a zarazem syto premiowanym minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Dopuszczone listy armii:
Wszystkie armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
OGRANICZENIA
- Zakaz wystawiania lordów.
- Zakaz wystawiania dowódców „specjali” wszelakiej maści.
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template)
- Jednostki RARE dopuszczone za wyjątkiem: Steam Tank(emp), Hellpit Abomination(sk), Hydra(de), K`daai Destroyer, (...)
- Maksymalnie dwie jednostki eteryczne.
- Elektrycy 0-3/ Warp Thrower Cannon 0-1 (...)
- Można maksymalnie użyć 9 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, - Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- Kości magii generowane są k6+k3, dispel to wyższy wynik
- Czary rzucamy maksymalnie z 4PD.
- Zakaz "triplowania" specjali. (jednostek wyjatkowych?)
- Koszt jednostki/oddziału nie może przekraczać 300 pkt.
- Limit broni zasięgowej o zasięgu 12"+ maksymalnie 30. Z wyłączeniem broni na bohaterach.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- Folding Fortress & Power Scroll zakazane.
- Gdy ChD posiadają Chalice of D&D w rozpisce, to nie mogą używać innych arcanów.
- Magiczne sztandary dozwolone o koszcie nie większym niż 25pts.
PROGI:
0-99 – 10:10
100-199 – 11:9
200-299 – 12:8
300-399 – 13:7
400-499 – 14:6
500-599 – 15:5
600-699 – 16:4
700-799 – 17:3
800-899 – 18:2
900-999 – 19:1
1000+ - 20:0
BONUSY:
75pkt za generała,
75pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
25pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Ranking po 2 turniejach:
ZAPISANI ROZBÓJNICY:
1.
2. Syraf
3. panterQ
4. Legion
5. Xier
6. PSz
7. Sevi
8. Maku
9. Tyczka
10.
11. Mifarex
12. PiotrB
13.
14. Caledor
15. Dydu
16. Bafson
17. Opos ?
18. Viking
19.
20. Suchy
21. Kosa
Rezerwa:
22. Hypnotic
23.
Scenariusze:
Przed bitwa rzuć kością K6, na wyniku 2+ działa scenariusz.
I Bitwa. - Karczemna popijawa.
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera jako uczestnika popijawy ostatniej nocy. Bohater ten w trakcie trwania bitwy ma potężnego kaca, skutkującego modyfikatorem -1I. Dodatkowo gęba jednego z wrogich bohaterów (nominowanego przez wrogiego generała) wybitnie nie przypadła do gustu naszemu chempionowi, dając mu zasadę Hatered przeciwko temu modelowi - o ile spotkają się w CC na polu bitwy. Dodatkowo bohater posiada zasadę specjalną Panucku! Pockaj no.
Panucku! Pockaj no. - O ile obaj (wybrani przez swojego generała) bohaterowie przetrwają bitwę, chcą wyrównać zniewagi wypowiedziane w trakcie jej trwania pod swoim adresem na własna rękę. Biorą do ręki Ciupagę, i gnają co sił na wroga. Walczą do upadłego na normalnych zasadach ( kolejność ataków wykonują po I, uwzględniając własne zasady specjalne). Wygrana w tym epickim pojedynku niezależnie od kosztu pokonanego bohatera daje +1DP do wyniku bitwy.
Jeżeli jeden bądź obaj z bohaterów zginęli podczas trwania bitwy nic się nie dzieje.
*Bohaterowie walczą w takim stanie jak na końcu bitwy. Jeżeli byli ranni walczą zranieni. Mogą uzywać magicznych potionów, o ile ich wcześniej nie zużyli podczas walki. Nie ma bonusów za szarżę (lance, włócznię etc.) Normalny regularny combat po Inicjatywie.
II Bitwa. - Harnaś wisi za poślednie ziobro.
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera tytułem Harnasia - dzięki temu tytułowi model zyskuje +1LD, które może być wykorzystywane przez sojusznicze oddziały. Jeżeli model ten normalnie miałby zginąć w walce (CC), bądź nie zda break testu, zostaje pojmany, więziony, zakuty w dyby, aż w końcu powieszony za poślednie ziobro dając Murgrabiemu, który dokonał tego czynu +100Vpts, do ogólnego wyniku bitwy.
*+1LD liczy się rozpatrywania sygnaturki z magii death
III Bitwa - Pykna becułecka bimberku kochanego Sołtysa.
Ów zacna becułecka znajduje się w piwnicach domku Sołtysa, przez wieś którego ciągnie sie linia frontu (domek na polu bitwy). Gracz kontrolujący domek dowolnym oddziałem przez minimum 3 tury odkrywa, ją skrzętnie zamaskowaną w piwniczce tuż za kupą gruli przygotowana na wiosenne sadzenie. Beczkę po jej odkryciu można próbować odbić, ale nie można jej wynosić poza obszar domku. Na koniec bitwy gracz kontrolujący Pykną becułeckę bimberku może zebrać automatycznie (bez rzucania na Ld) wszystkie swoje uciekające oddziały o ile te wciąż są na stole. VC dostają bonus +50pts za każdy swój "zćwiartkowany" oddział na stole.
IV Bitwa - Battleline
ZAPRASZAMY!
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 20:28 przez Gremlin, łącznie zmieniany 14 razy.
xYz
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Z tymi lorami wymysliłeś, Skaveny z Lore of Life! VC z lore of Light! Orki z lore of heavens! Z kosmosu zasada
Tym razem, kurna, będę
EDIT:
" Wszystkie podstawowe 8 domen magii dostępne dla każdej armii. "
Jak to niby ma działać? Krasnoludy mogą rzucać czary?
EDIT:
" Wszystkie podstawowe 8 domen magii dostępne dla każdej armii. "
Jak to niby ma działać? Krasnoludy mogą rzucać czary?
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Jak dasz radę wystawić model w kraśkach, który może rzucać czary, to takpanterq pisze:" Wszystkie podstawowe 8 domen magii dostępne dla każdej armii. "
Jak to niby ma działać? Krasnoludy mogą rzucać czary?
STank uwolniony, rozumiem, że wobec tego Piotrek przybędzie swoim EMP?
Edit:
Mogę mieć 4 Bolt Throwery w Kraśkach? One są 2 za 1 slot.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 14:55 przez Danrakh, łącznie zmieniany 2 razy.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Czekam na resztę uśmiechniętych flejmujących mordek
Zaraz dopiszę, że armię które mają do tego predyspozycję i mozliwość - dla pełnej jasnośći. Zostajesz przy runach ;P
Poza tym pospamujcie, sobie jeszczę trochę powrzucajcie opinie - do końca tygodnia myślę, o ile nie będzie większych obiekcji powstanie ostateczna wersja.
panterq pisze:Jak to niby ma działać? Krasnoludy mogą rzucać czary?
Zaraz dopiszę, że armię które mają do tego predyspozycję i mozliwość - dla pełnej jasnośći. Zostajesz przy runach ;P
Poza tym pospamujcie, sobie jeszczę trochę powrzucajcie opinie - do końca tygodnia myślę, o ile nie będzie większych obiekcji powstanie ostateczna wersja.
xYz
300 ptk jest w zupelnosci wystarczajace
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Kurcze za szybko ktos na to wpałd! Psujesz zabawe Butan :< - liczyłem na Suchego, że będzie bardziej przeciążał klawiaturę ...
2 bolce - 4ry od "grand army" - powyżej 3k
P.s. Od kiedy to znow interesuje Cie battlowy półświatek?
2 bolce - 4ry od "grand army" - powyżej 3k
P.s. Od kiedy to znow interesuje Cie battlowy półświatek?
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 16:05 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
xYz
Xier ja sam sobie strzał w stope ogranicajac to, bo fajnie by walnac sobie 33 wiedzmy a tak mam ich mniej + light ;]
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Zakaz duplikowania? Kogo ma wtedy wystawić Bretonnia, jeśli bohaterów ma do wyboru aż dwóch, a jeden jeszcze musi być BSB?c4h10 pisze:O Herohammer. Proponuje taki mały zapis... Zakaz duplikowania bohaterów
Chyba, że chcesz mieć 5x Night Goblin Shaman ciskajacych pociski z lighta boostowanych grzybkami
Vae victis!