Idzie zima Ciupaga głupców ścina! 15 XII 2012 VANAHEIM

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Idzie zima Ciupaga głupców ścina! 15 XII 2012 VANAHEIM

Post autor: Gremlin »

Klub CIUPAGA TAALA wraz ze sklepem VANAHEIM, ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na turniej W:FB.
Obrazek

Obrazek

Data: 15.12.2012
Format: 4 bitwy po 1250 pkt
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Zależne od frekwencji, oraz dodatkowo:
Jest to TRZECI FINAŁOWY turniej organizowany przez nasz klub wraz ze sklepem VANAHAIM, każdorazowo po każdym turnieju zapisywane będą zdobyte duże punkty każdego z graczy, aby na końcu wyłonić najlepszego gracza. Zwycięzca otrzyma pamiątkowa statuetkę, Top3 dyplomiki sponsorowane przez nasz klub.
Limit miejsc: 20 + 1 (BAY na starcie).

ZAPISY W TEMACIE, BĄDŹ PRZEZ PW.
Adres: ul. Lubicz 34/6
Start turnieju: równo 10:00 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:30)
Zakończenie turnieju wraz z rozdaniem nagród: ok. 18:20-19:00
Czas na bitwę: 2h
Gramy 4 bitw, każda 6 tur:
1 – 10:00 – 12:00
2 – 12:05 – 14:10
(10min przerwa na jedzenie - zamówienia na pizze/kebaba będą zbierane po pierwszej bitwie)
3 – 14:25 – 16:25
4 – 16:30 – 18:30
Rozdanie nagród :)

ZASADY TURNIEJU
Zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych.
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630).
Gramy na VLOS
Gramy na stołach 48x48”
Proxy dopuszczalne.
Brak wymogu pomalowanej armii.
Bezwzględnie wymaganym, a zarazem syto premiowanym minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.

Dopuszczone listy armii:
Wszystkie armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.

OGRANICZENIA

- Zakaz wystawiania lordów.
- Zakaz wystawiania dowódców „specjali” wszelakiej maści.
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template)
- Jednostki RARE dopuszczone za wyjątkiem: Steam Tank(emp), Hellpit Abomination(sk), Hydra(de), K`daai Destroyer, (...)
- Maksymalnie dwie jednostki eteryczne.
- Elektrycy 0-3/ Warp Thrower Cannon 0-1 (...)
- Można maksymalnie użyć 9 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, - Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- Kości magii generowane są k6+k3, dispel to wyższy wynik
- Czary rzucamy maksymalnie z 4PD.
- Zakaz "triplowania" specjali. (jednostek wyjatkowych?)
- Koszt jednostki/oddziału nie może przekraczać 300 pkt.
- Limit broni zasięgowej o zasięgu 12"+ maksymalnie 30. Z wyłączeniem broni na bohaterach.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- Folding Fortress & Power Scroll zakazane.
- Gdy ChD posiadają Chalice of D&D w rozpisce, to nie mogą używać innych arcanów.
- Magiczne sztandary dozwolone o koszcie nie większym niż 25pts.

PROGI:
0-99 – 10:10
100-199 – 11:9
200-299 – 12:8
300-399 – 13:7
400-499 – 14:6
500-599 – 15:5
600-699 – 16:4
700-799 – 17:3
800-899 – 18:2
900-999 – 19:1
1000+ - 20:0

BONUSY:
75pkt za generała,
75pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
25pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.

Ranking po 2 turniejach:
Obrazek

ZAPISANI ROZBÓJNICY:
1.
2. Syraf
3. panterQ
4. Legion
5. Xier
6. PSz
7. Sevi
8. Maku
9. Tyczka
10.
11. Mifarex
12. PiotrB
13.
14. Caledor
15. Dydu
16. Bafson
17. Opos ?
18. Viking
19.
20. Suchy

21. Kosa

Rezerwa:
22. Hypnotic
23.

Scenariusze:

Przed bitwa rzuć kością K6, na wyniku 2+ działa scenariusz.

I Bitwa. - Karczemna popijawa.

Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera jako uczestnika popijawy ostatniej nocy. Bohater ten w trakcie trwania bitwy ma potężnego kaca, skutkującego modyfikatorem -1I. Dodatkowo gęba jednego z wrogich bohaterów (nominowanego przez wrogiego generała) wybitnie nie przypadła do gustu naszemu chempionowi, dając mu zasadę Hatered przeciwko temu modelowi - o ile spotkają się w CC na polu bitwy. Dodatkowo bohater posiada zasadę specjalną Panucku! Pockaj no.

Panucku! Pockaj no. - O ile obaj (wybrani przez swojego generała) bohaterowie przetrwają bitwę, chcą wyrównać zniewagi wypowiedziane w trakcie jej trwania pod swoim adresem na własna rękę. Biorą do ręki Ciupagę, i gnają co sił na wroga. Walczą do upadłego na normalnych zasadach ( kolejność ataków wykonują po I, uwzględniając własne zasady specjalne). Wygrana w tym epickim pojedynku niezależnie od kosztu pokonanego bohatera daje +1DP do wyniku bitwy.

Jeżeli jeden bądź obaj z bohaterów zginęli podczas trwania bitwy nic się nie dzieje.

*Bohaterowie walczą w takim stanie jak na końcu bitwy. Jeżeli byli ranni walczą zranieni. Mogą uzywać magicznych potionów, o ile ich wcześniej nie zużyli podczas walki. Nie ma bonusów za szarżę (lance, włócznię etc.) Normalny regularny combat po Inicjatywie.

II Bitwa. - Harnaś wisi za poślednie ziobro.

Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera tytułem Harnasia - dzięki temu tytułowi model zyskuje +1LD, które może być wykorzystywane przez sojusznicze oddziały. Jeżeli model ten normalnie miałby zginąć w walce (CC), bądź nie zda break testu, zostaje pojmany, więziony, zakuty w dyby, aż w końcu powieszony za poślednie ziobro dając Murgrabiemu, który dokonał tego czynu +100Vpts, do ogólnego wyniku bitwy.

*+1LD liczy się rozpatrywania sygnaturki z magii death

III Bitwa - Pykna becułecka bimberku kochanego Sołtysa.

Ów zacna becułecka znajduje się w piwnicach domku Sołtysa, przez wieś którego ciągnie sie linia frontu (domek na polu bitwy). Gracz kontrolujący domek dowolnym oddziałem przez minimum 3 tury odkrywa, ją skrzętnie zamaskowaną w piwniczce tuż za kupą gruli przygotowana na wiosenne sadzenie. Beczkę po jej odkryciu można próbować odbić, ale nie można jej wynosić poza obszar domku. Na koniec bitwy gracz kontrolujący Pykną becułeckę bimberku może zebrać automatycznie (bez rzucania na Ld) wszystkie swoje uciekające oddziały o ile te wciąż są na stole. VC dostają bonus +50pts za każdy swój "zćwiartkowany" oddział na stole.

IV Bitwa - Battleline

ZAPRASZAMY!
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 20:28 przez Gremlin, łącznie zmieniany 14 razy.
xYz

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Z tymi lorami wymysliłeś, Skaveny z Lore of Life! VC z lore of Light! Orki z lore of heavens! Z kosmosu zasada :wink: :roll:

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

VC moga uzywac light nie moga tylko life
zapisz mnie
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 14:25 przez Syraf, łącznie zmieniany 1 raz.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Tym razem, kurna, będę

EDIT:

" Wszystkie podstawowe 8 domen magii dostępne dla każdej armii. "

Jak to niby ma działać? Krasnoludy mogą rzucać czary? :D
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

A jak! :mrgreen: =D>

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

panterq pisze:" Wszystkie podstawowe 8 domen magii dostępne dla każdej armii. "

Jak to niby ma działać? Krasnoludy mogą rzucać czary? :D
Jak dasz radę wystawić model w kraśkach, który może rzucać czary, to tak :mrgreen:

STank uwolniony, rozumiem, że wobec tego Piotrek przybędzie swoim EMP? :mrgreen:

Edit:
Mogę mieć 4 Bolt Throwery w Kraśkach? One są 2 za 1 slot.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 14:55 przez Danrakh, łącznie zmieniany 2 razy.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

btw ale w tabeli ogolnej jest juz ujawniony zwyciezca(podswietlona 3) i jest nim Garg brat Gremlina wiedzialem ze to ejst ustawione :D

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Czekam na resztę uśmiechniętych flejmujących mordek :)
panterq pisze:Jak to niby ma działać? Krasnoludy mogą rzucać czary? :D


Zaraz dopiszę, że armię które mają do tego predyspozycję :) i mozliwość - dla pełnej jasnośći. Zostajesz przy runach ;P

Poza tym pospamujcie, sobie jeszczę trochę :) powrzucajcie opinie - do końca tygodnia myślę, o ile nie będzie większych obiekcji powstanie ostateczna wersja.
xYz

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Nice, czyli VC maja wbudowany Forbiden Lore (30 pts) a do tego jeszcze Life :)
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Zapisz mnie, trzeba odkuć się po poprzednim blamażu :D

Skąd wziął się ten dziwaczny pomysł z szkołami magii dla wszystkich? ;)
Vae victis!

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

1. Tylko 300pkt na oddział? Dałbyś 350 :)
2. Jak działają te lory mam 1 lvl maga i losuje 1 spell z lora który sobie wybiorę czy znam wszystkie?

Zapisz :wink:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Masz do wyboru jeden z 8 lorów na poziomie rozpiski. Tyle :wink:

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

300 ptk jest w zupelnosci wystarczajace ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Prosze o zapisanie

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

GarG pisze:300 ptk jest w zupelnosci wystarczajace ;)
Może dla DE :mrgreen:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

O Herohammer. Proponuje taki mały zapis... Zakaz duplikowania bohaterów :D

Chyba, że chcesz mieć 5x Night Goblin Shaman ciskajacych pociski z lighta boostowanych grzybkami :D

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Kurcze za szybko ktos na to wpałd! Psujesz zabawe Butan :< - liczyłem na Suchego, że będzie bardziej przeciążał klawiaturę ...

2 bolce - 4ry od "grand army" - powyżej 3k

P.s. Od kiedy to znow interesuje Cie battlowy półświatek?
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 16:05 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
xYz

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Xier ja sam sobie strzał w stope ogranicajac to, bo fajnie by walnac sobie 33 wiedzmy a tak mam ich mniej + light ;]
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

c4h10 pisze:O Herohammer. Proponuje taki mały zapis... Zakaz duplikowania bohaterów :D

Chyba, że chcesz mieć 5x Night Goblin Shaman ciskajacych pociski z lighta boostowanych grzybkami :D
Zakaz duplikowania? Kogo ma wtedy wystawić Bretonnia, jeśli bohaterów ma do wyboru aż dwóch, a jeden jeszcze musi być BSB? ;)
Vae victis!

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Oczywiście oprócz bsb, ten moze być zduplikowany :wink:

ODPOWIEDZ