
Mam nadzieję, że Kharnan mnie nie zabije za prawa autorskie

Chariot nr. 1 rzucił bardzo dużo ale rozbił się o moje zombi "móóózg", chariot nr. 2 rzucił mniej ale tyle że odległościowo był za swoją kawalerią, ale ja Black Knightsami rzuciłem więcej. I teraz rodzi się moje pytanie. Goniąc ten drugi rydwan mam na swojej drodze moje zombi i czy mogę zrobić tak, że ten jego rydwan zostaje zjedzony bo rzuciłem więcej i dostawiam się do jego kawalerii?
I bym prosił tez o poparciem swojej odpowiedzi jakąś stroną lub zasadą czy cuś aby mógł koledze powiedzieć: „A widzisz miałem rację”
