Vampire Counts - Kap

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Vampire Counts - Kap

Post autor: Kap »

Cześć,

Pierwsza publikowana rozpiska.

2600 Euro

Vampire Lord - 538 pkt
General
Lore of the Vampires - lev 4
Barded Nightmare
Heavy armour
Shield
Equipment
Magic weapon - ogre blade (+2 str)
Magic armour - dragonhelm (2+ wsv fire)
Talisman - talisman of preservation (4+ ward)
Enchanted item - ironcurse icon
Vampiric powers
Red Fury
Quickblood

Vampire - 243 pkt
Battle Standard Bearer
Lore of Death - lev 2
Barded nightmare
Heavy armour
Equipment
Magic armour - enchanted shield
Talisman - obsidian loadstone (mg res 3)

Necromancer - 125 pkt
Lore of the Vampires - lev 2
Equipment
Arcane item - dispell scroll

Core units:
40 crypt ghouls (crypt ghast) (410 pkt)
26 zombies (muzyk + sztandar) (88 pkt)
20 zombies (muzyk + sztandar) (70 pkt)
10 Dire wolfs (Doom wolf) (90 pkt)

Special units:
13 black knights (full comand grp, banner of swiftness) (383 pkt)
8 hexwraiths (240 pkt)
3 fell bats (48 pkt)
3 Vargheists (138 pkt)

Rare units:
1 Terrorgheist (225 pkt)

RAZEM 2595 pkt

Dość standardowa rozpiska.

Generał klepacz i bsb idą do bk tworząc klocek 15tu modeli. Taki shinkansen ma ward na 6+ od maszyn (zapychacz punktów raczej), +1 do hita dla bk z baneru, magic res na oddziale 3, odporność generała na snajperki na 2+ praktycznie.

Nekro idzie do zombie i powolutku prze do przodu. Vanhels idzie do niego (zakładam, że przy 4 lev i 2 lev mam tylko 1/7 szansy na to, że nie będę miał vanhels na nekrolu przy pierwszym rzucie na lorda).

Obok zombie idą crypt ghoule.

Terror standardowo robi burdel. Hexy, vargi, wilki i baty robią swoje czyli burdel na tyłach ;).

Edit.
Literówka, sumowanie pkt.
Edit 2.
Nekromanta za 125, armybuilder mi zsumował go z zombiakami ;)
Ostatnio zmieniony 14 sty 2013, o 13:47 przez Kap, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Drogi ten Nekromanta jakiś wyszedł. 65pkt goły + 35pkt za poziom i 25pkt za DS to 125pkt daje. Możesz jeszcze wydać 70pkt na coś, choćby na Spirit Hosty ze 2, jak zaoszczędzisz gdzieś 20pkt. Ale fajnie, że wreszcie widzę Black Knightów uwzględnionych w rozpisce, bo zacząłem wątpić, czy oni są w ogóle wystawialni :D
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Edit ;)

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Zamień Barrows na +1MV i dodatkowy model kawalerzysty.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

W sensie, że i tak lord będzie kroił a reszta ma go po prostu trzymać?

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5113
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

jak euro to oddziały max 40 typa
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Kap pisze:W sensie, że i tak lord będzie kroił a reszta ma go po prostu trzymać?
Nie wiem czy warto wydawać 45 pkt na to, aby ze swoich 9 ataków trafić 6 razy zamiast 4.5.

Przekonfigurowałbym rówież herosów:
1. Dragonhelm + Shield na lordzie.
2. Enchated shield na BSB.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Edit.
Core
+6 zombie w jednym oddziale.
-1 crypt ghoul (zasada 40 max w oddziale)

Special:
+1 Fellbats
Black knights
- banner of the barrows
+ banner of swiftness (+1 mv)

Lord generał
- charmed shield
+ shield
+ dragonhelm

BSB
- shield
+ enchanted shield

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Dire wolfy lepiej 2x5 + championy (punkty znajdziesz zmniejszając zombie jedne trochę)

Osobiście nie jestem przekonany co do hexów (zdejmuje je 1 pocisk) i do terrora (za duzo pkt w modelu który łatwo spada), zamiast niego wziąłbym jakieś eteryki (3x pojedynczy host) + może więcej vargheistów?

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Wendigo pisze:Dire wolfy lepiej 2x5 + championy (punkty znajdziesz zmniejszając zombie jedne trochę)
Szczerze to nie umiem grać na piątkach wilków a 10tką kilka razy swoją rolę spełniła a odginanie liniami jakoś mnie tylko drażni w tej grze ;).
Wendigo pisze: Osobiście nie jestem przekonany co do hexów (zdejmuje je 1 pocisk) i do terrora (za duzo pkt w modelu który łatwo spada), zamiast niego wziąłbym jakieś eteryki (3x pojedynczy host) + może więcej vargheistów?
Hexy sprawdzają mi się w każdej grze ;). Piątka to może i za mało bo faktycznie fireball może je zmieść i nie zdążysz po wskrzeszać ale robią dym i wymuszają decydowanie czy magią walimy w nich czy w wagon BK + lorda i bsb. Nadal sporo ludzi nie umie grać vs hexy a ja gram bardziej for funowo niż prę na wyniki.

Terror - droga jednostka ale wygrał mi solo niejedną bitwę. Rzyganie na 6 woundach na dublecie szóstek vs liderka przykładowo 7 i mamy fizyczne wyniki. Jedną grę nisko-punktową vs woch wygrał mi praktycznie sam bo zanim cokolwiek mi doszło do combatu to on przerzygał 3 oddziały tak, że nie robiąc żadnych strat zombiakami a dostając w papę wszystkie ataki i woundy i tak połamałem te kilka modeli i poszedłem dalej ;).

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Imo by się jeszcze jakiś duszek przydał, albo nawet 2 jakbyś znalazł gdzies pkt :wink:

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Na jak są terrogeje to jakieś duszki się bardzo przydadzą......krzyczenie do walki...

ODPOWIEDZ