VC na ograniczeniach EURO
Moderator: misha
Re: Pytania co do 8ed VC
witam pewno już wiecie...ja niestety dziś się dowiedziałem że takie coś nam szykują...
Vampire Counts
Zombies, Dire Wolfs units are 0-3 each
Master of Black Arts/Blasphemous Tome upgrade are 1pd each
Ethereal units 0-3, and max 2 of same kind/characters.
Howls/shrieks max 2 in total.
Flying units 0-4
Max 15 mounted characters and black knights combined
Vargheists max 8 models
Red Fury/Quick Blood/Terrorgheist/Necromancer Lord, max 2 in total.
Terrorgheist 0-1
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615
pytanie, jak się zaopatrujecie na kolejne cięcia naszej armii na standardowe formaty Euro, które lubią być klepane na turniejach? według mnie najbardziej uderzyli w nas w drugim od dołu punkcie...
przepraszam jeśli robię bajzel
Vampire Counts
Zombies, Dire Wolfs units are 0-3 each
Master of Black Arts/Blasphemous Tome upgrade are 1pd each
Ethereal units 0-3, and max 2 of same kind/characters.
Howls/shrieks max 2 in total.
Flying units 0-4
Max 15 mounted characters and black knights combined
Vargheists max 8 models
Red Fury/Quick Blood/Terrorgheist/Necromancer Lord, max 2 in total.
Terrorgheist 0-1
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615
pytanie, jak się zaopatrujecie na kolejne cięcia naszej armii na standardowe formaty Euro, które lubią być klepane na turniejach? według mnie najbardziej uderzyli w nas w drugim od dołu punkcie...
przepraszam jeśli robię bajzel
1. jak dla mnie ok
2. MoBA nie jest takie gięte. Ale do przełknięcia.
3. może być
4. To jest chyba tak, że krąży legenda ,że armia oparta na krzykach jest OP i niszczy wszystko. Tak nie jest a w połączeniu z max 3 etherreal i 0-1 terrorgheist jest to moim zdaniem zupełnie nie potrzebne. To wygląda tak jakby kogoś bolało ,że VC można w przeciwieństwie do innych armii złożyć na milion grywalnych sposobów ,więc należy tego bezwzględnie zakazać. VC mają wyglądać tak: Lord klepacz, mortis, duże ghule, 3x zombie szkiele albo ghule i baty/ghosty/vargi.
5. Lepiej by było 0-2 na baty. i 0-2 na vargheisty.
6. ok
7. lepiej dać 0-2. Jak ktoś chce grać na klocu Vargheistów to niech gra . Dlaczego nie? Systemu to nie gnie.
8. Po co tu terrorgheist? Przez to nie mogę wziąć 3 dużych nekromantów. Lepiej by było gdyby można by było wybierać między lord with red fury and quickblood or Master Necromancers .
9. ok
2. MoBA nie jest takie gięte. Ale do przełknięcia.
3. może być
4. To jest chyba tak, że krąży legenda ,że armia oparta na krzykach jest OP i niszczy wszystko. Tak nie jest a w połączeniu z max 3 etherreal i 0-1 terrorgheist jest to moim zdaniem zupełnie nie potrzebne. To wygląda tak jakby kogoś bolało ,że VC można w przeciwieństwie do innych armii złożyć na milion grywalnych sposobów ,więc należy tego bezwzględnie zakazać. VC mają wyglądać tak: Lord klepacz, mortis, duże ghule, 3x zombie szkiele albo ghule i baty/ghosty/vargi.
5. Lepiej by było 0-2 na baty. i 0-2 na vargheisty.
6. ok
7. lepiej dać 0-2. Jak ktoś chce grać na klocu Vargheistów to niech gra . Dlaczego nie? Systemu to nie gnie.
8. Po co tu terrorgheist? Przez to nie mogę wziąć 3 dużych nekromantów. Lepiej by było gdyby można by było wybierać między lord with red fury and quickblood or Master Necromancers .
9. ok
Bojek pisze:dziwne że nie pocieli kombinacji 3x10hexy
Bojek pisze:Ethereal units 0-3, and max 2 of same kind/characters.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Bartosz pisze:krzyki pocięte - ja grałem na 3. Szkoda, że nie wchodzi Terrorgheist + Mortis.
nie jest napisane, że krzyk Terrorgeista liczy się za 2Howls/shrieks max 2 in total.
no nie weźmiesz 2x Lord Necro i Terror
zresztą widząc co ludzie piszą o tym drafcie to wydaje mi się, że długo on nie przetrwa i to takie robienie czegoś na siłę i na pokaz, że coś się zrobiło
zresztą czy trzeba grać na aktualne EURO?

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Wampiry mają możliwość na 5 zupełnie różnych złożeń, w każdym na innych jednostkach. Nie rozumiem, czemu dla 1 turnieju drużynowego w roku, kasują tej armii różnorodność, sprowadzając buildy tylko do tych opartych na Crypt Horrorach. Przecież jak ktoś chce sobie zagrać na Eterykach, Lataczach, Krzykach, czy Kawalerii, to nie są to gięcia, a tną to wszystko równo, chyba tylko dlatego, aby na jednym DMP nie dało się Wampirów układać pod konkretne armie 

+1
O ile cięcia na eterykach są zrozumiałe ,bo stadko latajacych sobie luzem duszków, banshe i wrajciaków dla wielu armi mogłobybyć problem to już tak drastyczne cięcia na lataczach i krzykaczach są IMO tylko po to żeby VCety miały jedną słuszną rozpe.
O ile cięcia na eterykach są zrozumiałe ,bo stadko latajacych sobie luzem duszków, banshe i wrajciaków dla wielu armi mogłobybyć problem to już tak drastyczne cięcia na lataczach i krzykaczach są IMO tylko po to żeby VCety miały jedną słuszną rozpe.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ale tu nawet nie chodzi o "Jedyną Słuszną Rozpiskę", bo nic innego niż standard nie opłaca się wystawiać, ale wręcz nic innego nie można wystawić, bo Euro nie dopuszcza tego. Czemu nie może być osobne Euro do Drużynówek i osobne do Singli? 

może dlatego, że ETC z założenia jest turniejem drużynowym? a nie singlem? a u nas by ograć się odpowiednio na takie ograniczenia robi się singleCzemu nie może być osobne Euro do Drużynówek i osobne do Singli
gdyby nie masowy trening w Polsce to pewnie 2x ETC nasi koledzy by nie wygrali, więc coś za coś
a że to powoduje schematyczność rozpisek? trochę spadek radochy z gry? że ludzie zobaczą nagle inne złożenie i "ku** jak mam z tym grać"
olać

a i tak pewnie turnieje będą na to ogranizowane i tak bo to niby "zbalansowane" jest
w VC jak w VC, ale Lizaki mają ciekawie

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
SMOLEŃSK QRNA!!Bojek pisze:Euro-sreuro
A tak serio to zdanie, które nas chyba najbardziej interesuje jest wieloznaczne w zależności jak rozpoznać slasze i "in total". Na logikę po prostu lord klepacz wyklucza terrora i lorda nekro więc będzie w towarzystwie 2 banszetek i 1 unitu hexów. Jak ktoś grał na nekro lordzie to i tak marnuje jeden z naszych "przegiętych" slotów bo może dobrać sobie tylko terrora żeby to jakoś wyglądało z przegięć i powiedzmy ghoul kinga z red fury. Tak czy siak jak dla mnie zmiany niepotrzebne a ten 0-3 dla dire wolfów i zombie to chyba dodane żeby odciągnąć uwagę od tego z "in total". 8 vargheistów max? Ktoś z góry dostał wpierdziel na turnieju od gracza grającego na vargach. Rok temu jak kleiłem box i pytałem czy vargi czy crypty a potem czytałem po forach światowych to ogólnie wszyscy "CRYPTY!" a na vargach praktycznie nie widuje się rozpisek.
Bardzo dobry pomysł. Mam nadzieję że w drafcie 1.1 ktoś wreszcie na to wpadnie.Morti pisze:Właściwie to dziwie się ,że nie porobili jeszcze ograniczeń na max 8 cryptów i nie dorzucili mortisa do wyboru z pomiędzy 2 in total.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Mortis już ogranicza magię i krzyki, więc może uznali, ze to wystarczy
ogólnie to coraz mniej mi się ogólnie idea grania EURO podoba, różnorodności rozpisek próżno szukać wszyscy będą grać na tym samym, a to chyba nie o to chodzi w tej zabawie
szkoda, że szkieletów nie zrobili 0-3 to byłoby ciekawe
ogólnie to coraz mniej mi się ogólnie idea grania EURO podoba, różnorodności rozpisek próżno szukać wszyscy będą grać na tym samym, a to chyba nie o to chodzi w tej zabawie
szkoda, że szkieletów nie zrobili 0-3 to byłoby ciekawe

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ale w grach turniejowych chodzi o wymaksowanie rozpy w tym przypadku z ograniczeniami naeuro.
Gdzie sie nie pojdzie na forum w temat z rozpiskami tam wszyscy maja metagame porobione i edytuja Ci rozpe do jego postaci i stad nie rozumie zawodzenia na temat roznorodnosci.
Co nie zmienia faktu o tym,ze az przykro sie patrzy na te ciecia.
Gdzie sie nie pojdzie na forum w temat z rozpiskami tam wszyscy maja metagame porobione i edytuja Ci rozpe do jego postaci i stad nie rozumie zawodzenia na temat roznorodnosci.
Co nie zmienia faktu o tym,ze az przykro sie patrzy na te ciecia.
@Fanatic
no tak, tylko skoro ktoś dostał wpier**l od gracza na rozpizce 10 Vargeistów to nie znaczy, że wszyscy tym grają i to się spotyka, że sam nie miał na to kontry to nie znaczy, że inni nie mają
skąd się wzięło ograniczenie 15BK +herosow? nie kojarzę by w PL ktoś cisnął takim klockiem i miał jakieś uber wyniki
4 armaty zabiły mi generała bo za 4 razem nie zdałem Look Out Sir to zetnijmy armaty
skupili się nie na tym co trzeba
Terrorgeist jest plewą, schodzi od armat i wszelkiego rodzaju pestek a to milion ptk w rozpie, krzyki są gięte ale na to jest kontra, w walce geist płynie jak odchodzy w ściekach, nie wystawiasz kowbojów na zasięg krzyku, ale czy to powód by zabraniać na nich grać? bez sensu
A jak do 2 Lordów Necro zechcę wsadzić zwykłego wampa z QuickBlood no to już nie mogę, co z tego, że jest ujowym klepaczem i ginie raz dwa
chłopaki nie pomyśleli jak dla mnie, poza tym chyba wlasnie dlatego dostawiani są przeciwnicy w drużynówce by móc tak dobrać paringi by było optymalnie
chyba, że ludzie na zachodzie europy są ograniczeni i nie są w stanie tego zrobić wystarczająco dobrze
no tak, tylko skoro ktoś dostał wpier**l od gracza na rozpizce 10 Vargeistów to nie znaczy, że wszyscy tym grają i to się spotyka, że sam nie miał na to kontry to nie znaczy, że inni nie mają
skąd się wzięło ograniczenie 15BK +herosow? nie kojarzę by w PL ktoś cisnął takim klockiem i miał jakieś uber wyniki
4 armaty zabiły mi generała bo za 4 razem nie zdałem Look Out Sir to zetnijmy armaty

Terrorgeist jest plewą, schodzi od armat i wszelkiego rodzaju pestek a to milion ptk w rozpie, krzyki są gięte ale na to jest kontra, w walce geist płynie jak odchodzy w ściekach, nie wystawiasz kowbojów na zasięg krzyku, ale czy to powód by zabraniać na nich grać? bez sensu
A jak do 2 Lordów Necro zechcę wsadzić zwykłego wampa z QuickBlood no to już nie mogę, co z tego, że jest ujowym klepaczem i ginie raz dwa
chłopaki nie pomyśleli jak dla mnie, poza tym chyba wlasnie dlatego dostawiani są przeciwnicy w drużynówce by móc tak dobrać paringi by było optymalnie
chyba, że ludzie na zachodzie europy są ograniczeni i nie są w stanie tego zrobić wystarczająco dobrze
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Chłopaki jeśli macie jakieś sugestie piszcie na http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615, większość lamentuje nad De, Lizakami, Ok - i słusznie, zrobią dodatek do drafta im poluzują
, a my zostaniemy z tą biedą, nie mając lobby.

uważam że ograniczyć można krzyki ok....w deseń takowy:
a.)4krzyki na armię...gejek=2/baśki&mortis po 1(masz kombo 2 geje, gej+baśka+motis, gej+2baśki/mortis+3baśki) 2gejki to problem, ale i łatwe punkty, a żeby baśki z mortisem coś ugrały potrzebny jest deat, który i tak jest okrojony. I takie oto płakanie bo kowboj spada, bo 3baśki w niego krzyknęły i spadł od 3krzyku...Kur..a od czego jest baśka?
b.)nie ma ścinania klepacza i nekra...błąd bo jedyny umiejący się w armii model musi być magiem, który w przypadku wessania z ify kończę praktycznie grę...
c.)eteryki ograniczyć...dobra niech zostanie to max 3.
d.)ok motis niech zabiera -1PD...MoBA nie...fakt ratuje magię(choć nie zawsze bo możesz rzucić gorzej lub tak samo, a kosztuje w uj...wymusza brać plewo maga, który jest drogi i się nie biję i musi być generałem)
e.)pozostałe ograniczenia są śmieszne i z pupy(max 15BK i inne....)
a.)4krzyki na armię...gejek=2/baśki&mortis po 1(masz kombo 2 geje, gej+baśka+motis, gej+2baśki/mortis+3baśki) 2gejki to problem, ale i łatwe punkty, a żeby baśki z mortisem coś ugrały potrzebny jest deat, który i tak jest okrojony. I takie oto płakanie bo kowboj spada, bo 3baśki w niego krzyknęły i spadł od 3krzyku...Kur..a od czego jest baśka?

b.)nie ma ścinania klepacza i nekra...błąd bo jedyny umiejący się w armii model musi być magiem, który w przypadku wessania z ify kończę praktycznie grę...
c.)eteryki ograniczyć...dobra niech zostanie to max 3.
d.)ok motis niech zabiera -1PD...MoBA nie...fakt ratuje magię(choć nie zawsze bo możesz rzucić gorzej lub tak samo, a kosztuje w uj...wymusza brać plewo maga, który jest drogi i się nie biję i musi być generałem)
e.)pozostałe ograniczenia są śmieszne i z pupy(max 15BK i inne....)