Termin: 13.04.13
Bitwy: 3
Zasady: 8 edycja + uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia.html
Format: 2400 ETC
Zasady ETC:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=26&t=36920
Stoły i makiety: stoły 72x48 cali.
Ranga turnieju: Lokalny, dla zwycięzcy przewidziana będzie nagroda
Miejsce turnieju: sklep Fenix
Liczba miejsc: 16-20
Zgłoszenia: http://www.tabletoptournaments.net/pl/t ... ?tid=10448
Sędzia: Sędzia Główny: Rule Book wsparty przez Chestera
Proxy: Dopuszczone
Wpisowe: 10zł (gracze, którzy pierwszy raz grają na turnieju za free)
Gramy 3 bitwy każda 6 tur lub 3h
Grafik bitew:
8.30 – 9.00 zapisy
9:00 – 12:00 I bitwa
12:00 – 15:00 II bitwa
15:00 – 18:00 III bitwa
18.15 - ogłoszenie wyników.
REGULAMIN:
- gramy scenariusz "Marzanna" czyli zwykła wyrzynka plus informacje poniżej
- punktacja jak na ETC (progi co 150)
- jawne rozpiski
- do zdobycia 3x20=60pkt z bitew + 10 punktów dodatkowych (nie wliczone punkty dodatkowe za wyniki bitew).
- na stołach będą mapki ETC
Punkty dodatkowe (10 do generalki):
0-2 posiadanie kostek/miarki/templatów/armybooka (-0,5 punkta za brak każdego z elementów)
0-2 posiadanie trayów pod oddziały które tego logicznie potrzebują
0-2 brak proxów
0-4 całość pomalowanej armii w 3 kolorach
Marzanna:
Mroźne szpony Marzanny opętały Stary Świat! Mimo, że astrologowie i geomanci dawno już ogłosili wiosnę trakty Imperium wciąż zakrywają warstwy śniegu a rzeki skute są lodem. Ten stan rzeczy zjednoczył wszystkich – wyznawców Sigmara i heretyków chaosu, krasnoludy i zielonoskórych, mroczne i leśne elfy a nawet skavenów… bohaterom i łotrom przyświeca jeden cel: Zabić Marzannę! Odciąć jej ziejącą mrozem głowę! nabić truchło na pal i spalić! O tym śnią chłopi i zbrojni, kobiety i dzieci, chromi i głusi. Nienawiść do zimy przezwycięża nawet wrodzone animozje. Bić wroga czy znienawidzoną boginię? Zastanawiają się generałowie a wśród szeregów coraz częściej słychać szemranie: Spalić. Spalić. Spalić Marzannę.
Marzanna wszystkim dała się już we znaki i sztandary ruszyły na wiosenne krucjaty. Zima jak to zima im dłużej się ima tym cenniejsze jest nad nią zwycięstwo. W czasie regularnych potyczek generałowie będą mieli szansę skierować część swoich sił przeciwko znienawidzonej kislevskiej bogini Marzannie, a im później jędza padnie tym więcej glorii przyniesie pogromcy. Zabicie Marzanny w pierwszej bitwie daje 1 punkt krzyżowca wiosny, w drugiej 2 a w trzeciej odpowiednio 3 punkty. Na zdobywcę największej liczby punktów krzyżowca wiosny czeka Laur Odwilży specjalna nagroda ufundowana przez organizatora. W przypadku gdy więcej osób zdobędzie tyle samo punktów Laur przypadnie najmężniejszemu w bojach.
Marzana jest zaznaczona na każdej mapie, jest traktowana zawsze jak wroga jednostka, nie porusza sie. Można do niej strzelać, nie ma boków ani tyłu, szarżować na nią tak samo jakby szarżowało się na machine wojenną(mogą ją bić 4 modele z monstrous w nazwie, reszta 12), lecz jeżeli jej się nie zabiło w turze w której się szarżowało, jednostka musi się cofnąc o cal od niej, analogicznie do sytuacji, gdy nie uda się zdobyć budynku oraz może być zaszarżowana tylko przez jedną jednostke naraz. Przy podawaniu wyników sędziemu, będzie sie mówiło także czy pokonało się Marzanne. Marzanna ma następujące statystyki:
1 bitwa: ws4 s4 t4 w6 i3 a4 regena 3+, flameable, unbreakable, icy aura, daje 1 pkt
2 bitwa: ws5 s5 t5 w7 i4 a5 regena 3+, flameable, unbreakable, icy aura, daje 2 pkt
3 bitwa: ws6 s6 t6 w8 i5 a6 regena 3+, flameable, unbreakable, icy aura, daje 3 pkt
Icy aura: Na początku tury magii każdego gracza, przed rzutem na wiatry magii, wszystkie jednostki w odległości d6+3 od Marzanny dostają 2d6 trafień z siłą 1. Straty zadane z tych obrażeń nie wywołują paniki.
Marzanna jest lodową boginią śmierci więc jest całkowicie odporna na magie Death, oraz czary Icyshard Blizzard i Wind Blast z domeny Heaven, ale za to podatna magię Light, jest traktowana jak nieumarły na potrzeby atrybutu tej domeny.
Serdecznie zapraszamy do nas graczy z Koszalina i Gorzowa
