![Obrazek](http://img26.imageshack.us/img26/8880/rivendelllogo.png)
Witam,
w imieniu swoim, Scoutmastera oraz AlMalika, mam zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w VI Lidze Rivendell.
WSTĘP:
- Liga NIE zostanie zgłoszona do Polskiej Ligi WFB.
- Liga rozpocznie się 10-go czerwca i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie.
- Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu tygodnia rozegrać jedną bitwę i do niedzieli każdego tygodnia do godziny 20:00 wysłać wyniki na PM lub SMS do organizatora. Nie zostawiamy wyników w sklepie. Stół który nie wysłał wyników lub wysłał wyniki po wyżej wyznaczonym terminie otrzymuje 0 DP Zgłoszony walkower to standardowe 3-0, w przypadku nieparzystej ilości uczestników, pauzujący gracz (ostatni w tabeli) otrzymuje 2 DP. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą najpóźniej w niedzielę o 22:00.
- Sklep Rivendell znajduje się w Warszawie na ulicy Aleja Jana Pawła II 43a pawilon 24b poziom -1
Godziny otwarcia: poniedziałek-niedziela 11:00-19:00
- Wpisowe: 10zł od osoby płatne przy pierwszej bitwie w sklepie przeznaczone w całości na nagrody dla podium. Płatność przy pierwszej bitwie. Przy braku opłaty gracz wylatuje z ligi z 3-0 dla przeciwnika.
- Zgłoszenia proszę wysyłać do 3 czerwca do godziny 22:00 na adres: solider4[małpa]interia.pl . Zgłoszenie zawierać powinno: Imię, Nazwisko, Nick i rozpiskę w formacie TXT oraz numer telefonu kontaktowego (w celu podania go przeciwnikowi na wniosek przeciwnika). Maile proszę tytułować nazwą ligi.
- Wszelkie pytania proszę kierować na pm do mnie lub na maila zgłoszeniowego.
- Zgłoszeniem jest: wysłanie poprawnej rozpiski oraz wszystkich powyżej wymienionych danych. Proszę o przemyślenie swoich rozpisek, wolałbym uniknąć ich modyfikacji.
ZASADY GRY:
- Format 2000 zgodnie z podręcznikiem głównym 8 ed., Faq, Q&A oraz podręcznikami armijnymi. Gramy bez sojuszników. NIE GRAMY NA EURO!!!!!!
- Gramy na TLoS, czyli zgodnie z RB.
- Dopuszczeni bohaterowie specjalni. gracz powinien posiadać oryginalny model, jeżeli nie został wydany dopuszczona jest konwersja.
- Obowiązuje całkowity zakaz proksowania. Gramy tym co mamy, SH nie przejdą jako DP itd. Jeżeli gracz używa modeli innych niż GW, modele te powinny być tego samego rozmiaru. Jest to ważne z uwagi na zasady TLoS.
- Stoły 72"/48".
- Czas na bitwę to 3h 15min. Jeżeli nie ma rezerwacji stołu po waszej grze, to może ona być przedłużona.
- Scenariusze:
Gramy według RB (Str. 141 Warhammer Rulebook). Przed każdą bitwą scenariusz jest losowany, o tym jaki to scenariusz decyduje rzut D6. (TAK, JAK SIĘ MA PECHA MOŻNA ZAGRAĆ 4 x TEN SAM SCENARIUSZ).
- Tereny dobieramy z takich jakimi dysponuje sklep Rivendell w obecnej chwili.
Ilość terenów i ich rodzaj określamy zgodnie z zasadami zawartymi w RB.
- Punktacja:
Punktacja wzorowana jest na systemie piłkarskim, czyli za zwycięstwo gracz otrzymuje 3 DP, remis nagradzany jest 1 DP, a przegrany otrzymuje 0 DP. W przypadku gdy gracz uzyska 2 x więcej małych punktów niż przeciwnik otrzymuje on premię w postaci 2 DP. Dodatkowo liczymy małe punkty, aby w przypadku kilku graczy posiadających tę samą ilość dużych punktów określić, kolejność w tabeli. Zasady sposobu określenia kto wygrał znajdują się na stronie 143 dużego RB.
- Zasady oceny malowania:
1 DP za przygotowanie do bitwy, czyli kodeks, kostki, miarka i wzorniki oraz czytelną rozpiskę
1 DP za armię, która posiada wisiwig, nie dotyczy to bohaterów.
1 DP jeżeli armia jest w całości spodkładowana.
1 DP jeżeli armia jest w całości pomalowana.
1 DP jeżeli armia ma wymodelowane (całkowicie skończone podstawki) podstawki.
Spełniając powyższe wymogi można otrzymać 5 DP, czyli niezłą zaliczkę na początek. Oczywiście nie trzeba mieć pomalowanej armii, ale wprowadzenie oceny malowania ma służyć zmotywowaniu Was do pracy nad armiami.
SEKTOR TECHNICZNY, CZYLI KTO Z KIM I DLACZEGO:
Lista chętnych („R” oznacza przesłaną, poprawną rozpiskę):
1. Solider Emp "R"
2. AlMalik DE "R"
3. Scoutmaster Emp "R"
4. Rimbo Liz "R"
5. LajoN VC "R"
6. Lonit VC "R"
7. Bartosz VC "R"
8. Janus SK "R"
9. Morog DoCh "R"
10. Dreef DE "R"
11. Bayer Emp "R"
12. Misha VC "R"
13. Lires HE "R"
14. Mati.pl OK "R"
15. Loremaster HE "R"
16. Wojpajek Emp "R"
17. Equos HE "R"
18. Anbu VC "R"
19. kegriz O&G "R"
20. Offspringman DoCh "R"
21. Ironhead VC "R"
22. Berbeć OK "R"
23. Adamyetz WoCh "R"
24. stithu VC "R"
25. Shenq DF "R"
26. Sławek HE "R"
27. Walker VC "R"
Paringi na I rundę:
1. Dreef vs Solider
2. Offspringman vs AlMalik
3. Wojpajek vs Morog
4. stithu vs Janus
5. Misha vs Lonit
6. Ironhead vs Bayer
7. Scoutmaster vs Shenq
8. Adamyetz vs Lires
9. Kegriz vs Bartosz
10. Anbu vs Rimbo
11. Berbeć vs Loremaster
12. Equos vs Lajon
13. Mati.pl vs Sławek
14. Walker - pauza
ROZPISKI