Zakup 4 armii za 4 tyś zł

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mirabelka
Mudżahedin

Zakup 4 armii za 4 tyś zł

Post autor: Mirabelka »

Cześć chłopaki!

Słuchajcie mnie uważnie bo tak oto ja rzecze :)

Gadałam dziś z dyrektorem mojej byłej szkoły podstawowej ( hoho już chyba z 12 lat minęło jka tam główkowałam ) i zainteresowałam go akcją jaką chcemy zorganizować w Naszej okolicy, ale do rzeczy:

- Otrzymaliśmy zgodę na zakup do klubu figurek do Warhammera w kwocie nie przekraczającej 3 tyś

Problem jest taki, że ja zbieram sobie powolutku TK i absolutnie nie znam się na innych armiach ( grałam do tej pory tylko z Orkami oraz Elfami ), prośba jest zatem do Was aby poradzić jakie zestawy można kupić tak aby zawierały one 3 armie najlepiej w okolicach punktowych 1,6k - bez książek oraz innych rzeczy ( to już zorganizujemy na własną rękę ) podobnie farbki będą szły z budżetu Pani od plastyki :)
Ostatnio zmieniony 9 lip 2013, o 17:02 przez Mirabelka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer

Post autor: Rasti »

Hmmm. Zestaw startowy to dobra inwestycja. To już ładna ilość punktów. Chociaż do tych 1,6k trzeba by coś dokupić, a HE stały się mega drogie teraz...

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: kubencjusz »

Ogry to stosunkowo tania inwestycja.
-Batalion 250
-Firebelly 100
-Butcher 100
-2x Mournfangi 200
i jeśli zrobisz z batalionu jednego bsb by konwersja to masz około 1500-1700 pkt :)

Awatar użytkownika
Mirabelka
Mudżahedin

Rasti poprosiłabym jednak o konkrety. Figurki oczywiście nowe bo musi być fakturka - co do sklepu to czytałam w temacie w tym dziale, że wszyscy polecają GNOMa, ceny tam są faktyczne chyba najniższe, teraz kwestia tylko skompletowania konkretnych zestawów dla dzieciaków.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer

Post autor: Naviedzony »