Dzika Bomba! - Świdnik - 02.06. - 2600 pkt - 4CT

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Dzika Bomba! - Świdnik - 02.06. - 2600 pkt - 4CT

Post autor: Czopek »

Witam panie i panowie, zarządzam turniej - Dzika Bomba!

http://www.youtube.com/watch?v=2iUGfURqyhs

Który obędzie się 02.06.2013 w Świdniku

Obrazek


1. Informacje ogólne:
- Czas: 02.06.2013 - Niedziela
- Miejsce: Świdnik k. Lublina al. Lotników Polskich 24, http://www.mok.swidnik.pl/kontakt
- Godzina: zapisy od 09:00, start o 09:30
- Format: 2600
- Wpisowe: 15 zł od gracza
- Sędzia – Tocz , malowanie - Czopek
- Nagrody - przewidujemy :D A dla każdego uczestnika będzie dyplom

2. Harmonogram
9.30 - 12.20 I bitwa
12.20 - 15.20 II bitwa
15.20 - 18.00 III bitwa

3. Zgłoszenia:
Zgłoszenia graczy w formie: imię, nazwisko, (nick), miejscowość , nr ID ligowy oraz POPRAWNA rozpiska najlepiej w formacie HTML ( jeśli z ab ) - należy wysyłać na --kozacz_93@o2.pl-- do 29 maja, warto swoje przybycie zapowiedzieć w temacie poniżej. Za rozpiskę nadesłaną w określonym terminie + 3DP.

Wpisowe: 15 zł

4. Zasady turnieju:
Armie: 2600 pkt
- W pierwszej rundzie dobrowolne wyzwania lub parowanie losowe, później system szwajcarski,
- 5-9 terenów ustawionych przed turniejem
- Gracze muszą posiadać WYRAŹNE rozpiski armii - WYRAŹNE : posiadające statystyki, opis, ekwipunek jednostek, koszt - unikajmy pisanych ręcznie na kartce .
- Gracze powinni posiadać zasady swojej armii (w przypadku braku podręcznika każda sytuacja sporna rozstrzygana jest na niekorzyść takiego gracza) oraz wydrukowaną aktualną erratę GW do swojej armii,
- jeżeli ktoś ma jednostki korzystające z jakiś templatów lub kostek to proszę je przynieść,

5. Zasady bitew:
- 3 bitwy ( po 6 tur),
- stoły: 72x48 cali,
- scenariusze - brak
- WE mają dodatkowy las,
- NIE korzystamy ze Special Characters,
- Obowiązują faq-i GW armijne oraz do podręcznika (do ściągnięcia ze strony GW),
- Obowiązują uściślenia sędziowskie,

Punktacja i punkty karne / dodatkowe:
- progi co 240 małych pkt.
- jednostki z 50% stanem modeli uznajemy za społowione;
- jednostki uciekające są uznawane za zniszczone;
- liczymy punkty za społowienie bohaterów, potworów i maszyn (za zabicie potwora spod bohatera są punkty tylko za potwora),
- 100 punktów za zabicie generała,
- 100 punktów za zabicie BSB,
- 25 punktów za każdy zdobyty sztandar,
- za pokonanie przez własnego czempiona wrogiego bohatera w chalengu 50pkt,


6. Hobbystyka, maks 11 DP:
- 0-4 za malowanie (figurka musi być w 100% schludnie pomalowana, w przynajmniej 3 kolory i mieć pomalowaną podstawkę żeby była uznana za pomalowaną). 4pkt -1pkt za każdy niepomalowany/nie w pełni pomalowany oddział.
- 0-1 za podstawki – bonusowy punkt jeżeli 100% podstawek ma coś oprócz farby, piachu i figurki na sobie.
- 0-2 za traye. 1pkt za traye 5+ modeli, 2pkt jeżeli gracz ma traye 2+ modeli oraz modelowane (przycięte równo z podstawkami nie muszą być modelowane)
- 0-3 za akcesoria. 3pkt -1 za brak każdego z powyższych (RB, AB, kostki, templaty, miarka).
- +1 za WOW dla maks. 3 osób
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów, wyposażenia i grup dowodzenia (zgłasza przeciwnik, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP,

Kary za proxa:
- 1prox zostawiony na stole ale kara -5DP z hobbystyki. (pod warunkiem pozorów kultury proxa - ocena sędziego.
- 2proxy spadają ze stołu i 0pkt z hobbystyki.
- 3 i więcej proxów - ban dla gracza, a wszystkie jego wcześniejsze bitwy to 20:0 dla przeciwnika.


7. Modyfikacje zasad:
- Postacie mają prawo do "look out sir" przy czarach które automatycznie zabijają, używają templatek lub po prostu działają na cały model (z wyjątkiem snajperek) : np. Dwellers Below, Dreaded 13th, final transmutation itd.
- maks 12 kostek DD lub PD do wykorzystania w fazie magii
- maks 5 kostek PD / czar
- gramy na VLOS
- wzgórza mają wysokość 2 za każdą widoczną zmianę wysokości wzgórza.
- budynki są dwupoziomowe (wysokość do nieba i 10 modeli strzelających)
- rzeki i jeziora uznawane są za tereny wodne,
- ruiny, obeliski i tym podobne elementy są Impassable oraz blokują LOS,
- wszystkie tereny uznawane są od podstawki a nie od np. ściany budynku,
- Warlock Engineer 0-3
- Eteryki 0-4

Serdecznie Zapraszamy !

Lista Graczy:
1. Sokal - O&G
2. Tocz - HE
3. Czopek - Woch
4. Bojo - Vc
5. Turek - He
6. Kamil Sz. - OK
7. Kanadian - Woch
8. Murmi - Emp/De
9. Kordelas - Emp
10. White Lion -
11. Bastor - TK
12. Nina Love - Doch
13. Medzik - Emp
14. Kacpi - Skav
15. Pieter - Vc
16. Kali - We
17. Chudeusz - OK
18. Karolek - We
19. Marcin - Emp
20. Pingu - Dwarf Angels
21. Wa-Wa - OK
22. Kondek - De
23. Kowal
24. Teclis - Doch
25. Matamata - Dw
26. KacperB - DE
27. Kubencjusz - OK
28. Bilu - Dw
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 23:02 przez Czopek, łącznie zmieniany 9 razy.
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Fajny termin ,może zdążę pomalować Zakon Gorejącego Korde... Słońca 8)
-wzgórza mają wysokość 2 za każdą widoczną zmianę wysokości wzgórza.
rozumiem ,że zależy od makiety ?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Kordelas pisze:Fajny termin ,może zdążę pomalować Zakon Gorejącego Korde... Słońca 8)
-wzgórza mają wysokość 2 za każdą widoczną zmianę wysokości wzgórza.
rozumiem ,że zależy od makiety ?
Tak, jednak większość to będą jednej wysokości (2).
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Będę na pewno.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

turek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159
Lokalizacja: Lublin/Gdańsk

Post autor: turek »

ja też będę

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Kamil.Sz pisze:Będę na pewno.
Byku Ty !
turek pisze:ja też będę
Ty też ! :mrgreen:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.


xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

i ja będę skoro moge pojść na turniej piechotą ;)

Nina_love
Chuck Norris
Posty: 377
Lokalizacja: Lewa Flanka - Mielec

Post autor: Nina_love »

Dzika Bomba :) Wpiszcie :)

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

będę. Zapiszcie mnie

Albowiem czas na Dork Elfy lub Imperialne Świnie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Kanadian
Falubaz
Posty: 1304

Post autor: Kanadian »

Uwagii,

1. Scenariusze, nie może być brak. Podejrzewam że chodzi o 3x battleline
2. Bagna mają własne zasady, dlaczego mają korzystać z zasad rzek?
3. Domki mają wysokość 2?

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Kanadian pisze:Uwagii,

1. Scenariusze, nie może być brak. Podejrzewam że chodzi o 3x battleline
2. Bagna mają własne zasady, dlaczego mają korzystać z zasad rzek?
3. Domki mają wysokość 2?
1. Wiadomo - 3x Battleline
2. Fakt
3. Tak, wysokość 2.
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

daj domki 3 ;)

ogólnie super ograniczenia :) mało ingerencji i luz! wreszcie wystawię coś czego dawno nie mogłem wystawić! :)

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Właśnie się zastanawiam nad tymi domkami. Nie ma ograniczeń maszyn, large targety nie będę się zazwyczaj miały gdzie schować, mając 1 obelisk na stole.
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

o czym wy gadacie z tymi domkami ? :shock: Przecież domki są do nieba a poziomy domku są tylko na potrzeby strzelania.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Pisz mnie...
Dzikiej Bomby nie odpuszczę :twisted:

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Proszę mnie wpisać.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

ja tyż się piszę :)


co z magicznością terenów ?


p.s. i zgłaszam też Kordelasa

p.p.s. żadnych bonusów dla WE ?
:)
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Czopek pisze:Właśnie się zastanawiam nad tymi domkami. Nie ma ograniczeń maszyn, large targety nie będę się zazwyczaj miały gdzie schować, mając 1 obelisk na stole.

domek 3 do nieba i koniec!

brak ograniczeń na maszyny i LT, na stole będzie jeden monument/obelisk lub go nie będzie...trochę mało by schować jakiś LT przed np. 7 maszynami Liona ;)
White Lion pisze:ja tyż się piszę :)


co z magicznością terenów ?


p.s. i zgłaszam też Kordelasa

p.p.s. żadnych bonusów dla WE ?
:)
sie nauczyli z premiami...ten turniej ma być czysty, a ograniczenia minimalne ;) cie się że WE nie mają ściętą ilość łuków..nie przesadzaj Lion ;)

w założeniu ma być jak najmniejsza ingerencja na to co się dzieje na stole= 3xpiczka i zero magicznych terenów

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Oj będzie DZIKA BOMBA... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ODPOWIEDZ