http://www.youtube.com/watch?v=2iUGfURqyhs
Który obędzie się 02.06.2013 w Świdniku

1. Informacje ogólne:
- Czas: 02.06.2013 - Niedziela
- Miejsce: Świdnik k. Lublina al. Lotników Polskich 24, http://www.mok.swidnik.pl/kontakt
- Godzina: zapisy od 09:00, start o 09:30
- Format: 2600
- Wpisowe: 15 zł od gracza
- Sędzia – Tocz , malowanie - Czopek
- Nagrody - przewidujemy

2. Harmonogram
9.30 - 12.20 I bitwa
12.20 - 15.20 II bitwa
15.20 - 18.00 III bitwa
3. Zgłoszenia:
Zgłoszenia graczy w formie: imię, nazwisko, (nick), miejscowość , nr ID ligowy oraz POPRAWNA rozpiska najlepiej w formacie HTML ( jeśli z ab ) - należy wysyłać na --kozacz_93@o2.pl-- do 29 maja, warto swoje przybycie zapowiedzieć w temacie poniżej. Za rozpiskę nadesłaną w określonym terminie + 3DP.
Wpisowe: 15 zł
4. Zasady turnieju:
Armie: 2600 pkt
- W pierwszej rundzie dobrowolne wyzwania lub parowanie losowe, później system szwajcarski,
- 5-9 terenów ustawionych przed turniejem
- Gracze muszą posiadać WYRAŹNE rozpiski armii - WYRAŹNE : posiadające statystyki, opis, ekwipunek jednostek, koszt - unikajmy pisanych ręcznie na kartce .
- Gracze powinni posiadać zasady swojej armii (w przypadku braku podręcznika każda sytuacja sporna rozstrzygana jest na niekorzyść takiego gracza) oraz wydrukowaną aktualną erratę GW do swojej armii,
- jeżeli ktoś ma jednostki korzystające z jakiś templatów lub kostek to proszę je przynieść,
5. Zasady bitew:
- 3 bitwy ( po 6 tur),
- stoły: 72x48 cali,
- scenariusze - brak
- WE mają dodatkowy las,
- NIE korzystamy ze Special Characters,
- Obowiązują faq-i GW armijne oraz do podręcznika (do ściągnięcia ze strony GW),
- Obowiązują uściślenia sędziowskie,
Punktacja i punkty karne / dodatkowe:
- progi co 240 małych pkt.
- jednostki z 50% stanem modeli uznajemy za społowione;
- jednostki uciekające są uznawane za zniszczone;
- liczymy punkty za społowienie bohaterów, potworów i maszyn (za zabicie potwora spod bohatera są punkty tylko za potwora),
- 100 punktów za zabicie generała,
- 100 punktów za zabicie BSB,
- 25 punktów za każdy zdobyty sztandar,
- za pokonanie przez własnego czempiona wrogiego bohatera w chalengu 50pkt,
6. Hobbystyka, maks 11 DP:
- 0-4 za malowanie (figurka musi być w 100% schludnie pomalowana, w przynajmniej 3 kolory i mieć pomalowaną podstawkę żeby była uznana za pomalowaną). 4pkt -1pkt za każdy niepomalowany/nie w pełni pomalowany oddział.
- 0-1 za podstawki – bonusowy punkt jeżeli 100% podstawek ma coś oprócz farby, piachu i figurki na sobie.
- 0-2 za traye. 1pkt za traye 5+ modeli, 2pkt jeżeli gracz ma traye 2+ modeli oraz modelowane (przycięte równo z podstawkami nie muszą być modelowane)
- 0-3 za akcesoria. 3pkt -1 za brak każdego z powyższych (RB, AB, kostki, templaty, miarka).
- +1 za WOW dla maks. 3 osób
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów, wyposażenia i grup dowodzenia (zgłasza przeciwnik, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP,
Kary za proxa:
- 1prox zostawiony na stole ale kara -5DP z hobbystyki. (pod warunkiem pozorów kultury proxa - ocena sędziego.
- 2proxy spadają ze stołu i 0pkt z hobbystyki.
- 3 i więcej proxów - ban dla gracza, a wszystkie jego wcześniejsze bitwy to 20:0 dla przeciwnika.
7. Modyfikacje zasad:
- Postacie mają prawo do "look out sir" przy czarach które automatycznie zabijają, używają templatek lub po prostu działają na cały model (z wyjątkiem snajperek) : np. Dwellers Below, Dreaded 13th, final transmutation itd.
- maks 12 kostek DD lub PD do wykorzystania w fazie magii
- maks 5 kostek PD / czar
- gramy na VLOS
- wzgórza mają wysokość 2 za każdą widoczną zmianę wysokości wzgórza.
- budynki są dwupoziomowe (wysokość do nieba i 10 modeli strzelających)
- rzeki i jeziora uznawane są za tereny wodne,
- ruiny, obeliski i tym podobne elementy są Impassable oraz blokują LOS,
- wszystkie tereny uznawane są od podstawki a nie od np. ściany budynku,
- Warlock Engineer 0-3
- Eteryki 0-4
Serdecznie Zapraszamy !
Lista Graczy:
1. Sokal - O&G
2. Tocz - HE
3. Czopek - Woch
4. Bojo - Vc
5. Turek - He
6. Kamil Sz. - OK
7. Kanadian - Woch
8. Murmi - Emp/De
9. Kordelas - Emp
10. White Lion -
11. Bastor - TK
12. Nina Love - Doch
13. Medzik - Emp
14. Kacpi - Skav
15. Pieter - Vc
16. Kali - We
17. Chudeusz - OK
18. Karolek - We
19. Marcin - Emp
20. Pingu - Dwarf Angels
21. Wa-Wa - OK
22. Kondek - De
23. Kowal
24. Teclis - Doch
25. Matamata - Dw
26. KacperB - DE
27. Kubencjusz - OK
28. Bilu - Dw