Warrior Priest - popraweczki, 02.07

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Warrior Priest - popraweczki, 02.07

Post autor: Mate »

A oto brat Wilhelm z zakonu Krwi Sigmara. Moje pierwsze przejścia z NMM (złoty pancerz oraz buty) oraz sourcelight (młoty i poświata).
Czekam na komentarze, zwłaszcza forumowych wyjadaczy techniki "nie-metalowego metalu" ;)

EDIT: Wkleiłem ostateczną wersję, młoty były kiedyś płonące, teraz są stalowe.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2 lip 2007, o 10:55 przez Mate, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

zaje-kurwa-biście :D

jak się malowało takiego konusa:D

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Chociaż ja bym nawet tak nie zrobił NMM, to porównując to z innymi mistrzami gatunku - widać, że to chyba twoja pierwsza próba. Zbyt widoczne te przejścia, i chyba ciemnozłoty zbyt ciemny. A sourcelightingu wogóle nie widać...

W każdym razie gdyby mi udało sie taką zrobić, to byłbym z niej dumny...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Mate przyznam , ze po bardzo mocnych pracach ogrowych liczylem na cos wiecej... Praca naprawde nie powala... JEsli chodzi o nmm to moim zdanie uyzles niewlasciwych kolorow - looknij na tutorial Hasha , jego kombinacja jest chyba najlepsza na uzyskanie fajnego zlotego nmmu. Poza tym , aby uzyskac dobry nmm trzeba nalozyc zilion warstw , a u ciebie jest ich zdecydowanie za malo. OSL jakos nie zauwazylem na tej figsie... Najbardziej podoba mi sie czerwona szata , choc te bardo bardo jasne male kreseczki psuja efekt... Mate stac Cie na wiecej...

Awatar użytkownika
max
Dziecię Zarazy
Posty: 1784
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: max »

ladnie ladnie
ale przejscia na mlocie lekko za ostre
reszta tak jak trzeba

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Sourcelight to poświata od młotów na skale ;)
Figurka jest jeszcze bez lakieru, zastanawiam się nad efektem światła na rękach (od strony wewnętrznej, od młotów) oraz szacie i twarzy po prawej stronie, ale bez porad i komentarzy wolałem nie ryzykować ;)

Pancerz wiem, że kuleje, ale jak w temacie - to mój pierwszy NMM ;)

@ Ziemko - złoto malowałem 16 warstwami, przechodząc od Bestial brown, snakebite leather, bubonic brown do skull white. Choć pewnie tego nie widać.

DwarfSlayer
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DwarfSlayer »

1.
Młtki zbyt pastelowo wygładają,tu mogłeś użyć mocnej kreski ukośnej w 3 odcieniach zaczynajac od najgrubszej najciemniejszej-kończąc na najjaśniejszej i najcieńszej (nakładając jedną na drugą kilkoma warstwami bardzo rozcieńczonej farby)
2.
Zupełnie niepotrzebne te żółte plamy na szacie!!! psują ją całkowicie, mogłeś zostawić poprzedi stopień cienia w tonacji wyblakłej czerwjeni, nie zawsze przejscie z czerwonego w pomarańcz i żółć jest miłe dla oka... w tym przypadku NIE!
3.
Z twarzą przesadziłeś... zrób łagodniejsze przejście a jeżeli chcesz żeby wyglądał groźnie (bo chyba o to ci chodziło?) to przyciemnij policzki, dolne okolice oczu, i jakieś 2 jaśniejsze kreski mocno rozwodniona farbą na górnej partii nosa co będzie sprawjało wrżenie zmarszczonej miny :x

A co do reszty to myśle że bardzo dobrze wyłapałeś cienie i do kolorów też nie ma zastrzerzeń... bardzo fajna figurka
Pozdrawjam

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

@ Dwarfslayer - młotki celowo są tak malowane, są rozgrzane do białości, kolor się rozmywa i faluje (efekt rozgrzanego powietrza wokół nich, "płynące" żelazo).

Szata faktycznie za bardzo rozjaśniona, powinienem zostać przy pomarańczy i tak przemaluję właśnie.

Bruzdy na twarzy mają imitować blizny i zmarszczki ;)

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

No coz... nmm jest absolutnie zle wykonany. czytaj tutoriale i ogladaj zdjecia. Jesli sie natomiast bawisz w OSL no to coz... swiatlo sie odbija od kazdej powierzchni - nie mozesz sobie wybierac gdzie rzucisz.
Poza tym twarz zle pocieniowales z lewej storny - wyglada jakby sie topila :?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Keidys ktos mi powiedzial niewazne ile warstw nalozyles , wanze jaki jest efekt i ile widac... Ja tutaj widze 5 warstw... ( nie zniechacaj sie , zeby dobrze malwoac nmmem trzeba duzo cwiczyc , sam pomimo pomalowanej sporej ilosci figsow ta metoda , nadal nie mam opanowanej tej techniki tak jakbym chcial ) Mlotki tez sa niestarannie zrobione... Ogry duzo bardziej mi sie podobaja...

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Jak narazie poprawiłem szatę:

Obrazek

Co do twarzy - to blizna, nie stopienie ;)
Niestaranność młotów - jak napisałem, chciałem uzyskać efekt płynącego metalu - gdy jest rozgrzany do białości traci optycznie kontury.
A co do OSL - jak napisałem, narazie zrobiłem poświatę na skale, nie chciałem bez konsultacji malować jej na szacie, twarzy i rękach.
Zastanawiam się nad sposobem rozjaśnienia by uzyskać tę poświatę, spróbuję rozjaśniać podstawowe kolory dodając blood red, następnie sunburst yellow oraz skull white. Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
Roman Lord of the Druchii
Chuck Norris
Posty: 600
Lokalizacja: Z miasta, w którym ludzie wolą grać Dark Elfami i Mortalami Chaosu niż Bretką

Post autor: Roman Lord of the Druchii »

IMO wszystko idzie w dobrym kirunku

radzę zamienic farby na złoty NMM
najlepszy jest snakebite leather GW mieszany z czarnym a potem z białym

dobrze by było jakbyś nie robił tak grubych warsw ostatecznych rozjaśnienień, bo wtedy mozna odnieść wrażenie, że jest tylko ciemno i jasno, a warstwy pomiędzy jakoś znikają :)

przede wszystkim ćwicz

na razie najważniejsza jest płynność przejść, bez niej ani rusz

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Czekalem co nasz rzeznik Romek napisze , liczac na jakies pikantne najazdy , a tu sie mile zdziwilem czytajac kulturalny na poziomie komentarz... Oby tak dalej Romanie...

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Jak dla mnie za mocne przejscia .Nie wiem ale jakos wydaje mi sie ,ze za gesta farba niektore rzeczy malowales ;)
Zwaliles troche tymi zmarszczkami ,bo twarz dosc fajna i zarost mi sie bardzo podoba :)
Fajny kolor zbroi (taki inny .Imho mnie sie podoba :) ) .

p.s-sourcelight nie wyszedl tzn. powinien byc na calym figsie (tam gdzie pada ...) a nie tylko na podstawce ;)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Jak na pierwszy NMM to bardzo ok bo pamiętam jak wygląda moja pierwsza figsa NMM. A co do SL to powinieneś pooglądać sobie zdjęcia jak to wyglada, bo jeżeli nie napisałbyś że jest tam SL to pomyślałbym że skałki po prostu są dziwnie pomalowane. Jak dla mnie najlepszą metodą na zobaczenie jak SL powinien wyglądać, to zgasić swiatło w pokoju, stanąć przed jakimś lustrem i oświetlić się lampką z takiego punktu z jakiego ma padać SL, i wtedy idealnie zobaczysz jak intensywnie i w których miejscach ma byś łuna swietlan. Wiem że to dziwnie brzmi ale pomaga :)

Awatar użytkownika
Kerim
Master Convertor
Posty: 1193
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Kerim »

nie z amiękkie te przejścia, man

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Poprawiony pancerz oraz szata.
Co do sourcelightu to przecież kilka razy pisałem - narazie zrobiłem celowy tylko na podstawce, bo tam łatwo poprawiać ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Roman Lord of the Druchii
Chuck Norris
Posty: 600
Lokalizacja: Z miasta, w którym ludzie wolą grać Dark Elfami i Mortalami Chaosu niż Bretką

Post autor: Roman Lord of the Druchii »

ten dziubek zbroi i część zakrywająća szyję sporo zyskała dzięki korekcie aczkolwiek ejst to jeszcze za jasna na NMM ;)

nadal brakuje płynności ale w dobrą stronę zmierzasz

najgorsze są topry, bo niestaranne

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Ale młoty naprawdę miały tak wyglądać... One są rozgrzane do białości i straciły stałe kontury, to nie ma być NNM ;)
Wyobraźcie sobie płynne żelazo w kadziach, gdy się przelewa właśnie ma taki nieregularny kaształt.

DwarfSlayer
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DwarfSlayer »

Jeżeli to ma być rozgrzany metal to współczuje trzymającemu je kolesiowi..... przecież bjedak się poparzy!

ODPOWIEDZ