

Start: 8.07.2013
Format:3 bitwy:
-1200 pkt
-2400 pkt
-2800 pkt
Wpisowe:10 zł
Nagrody:w zależności od frekwencji - pula + 50% od Vana, + boxy
Miejsce:Vanaheim
Liga będzie zgłoszona do ogólnopolskiej ligi WFB.
Liga rozpocznie się 8-go lipca i trwać będzie przez kolejne sześć tygodni (dwa tygodnie na bitwę)
Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu dwóch tygodni rozegrać jedną bitwę i do niedzieli każdego tygodnia do godziny 16:00 wysłać wyniki na PM, e-mail organizatora. W przeciwnym wypadku stół który nie wysłał wyników lub wysłał wyniki po wyżej wyznaczonym terminie otrzymuje 5:5 . Zgłoszony walkower to 13:7. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą w niedzielę w godzinach południowo-wieczornych.
Format ligi:
Rozgrywamy trzy bitwy każdą na inny format:
-pierwsza na 1200 Kudłaty&Furion CS
Kod: Zaznacz cały
[size=85]Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
Wystawiamy albo Pendant of Khaeleth albo Hydrę
Maksymalnie 15 kusz powtarzalnych w armii
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Loremaster jest dopuszczony, mimo że ma 2gi poziom magii.
Lizardmen
- 100 punktów do rozpiski
maksymalnie 2 Salamandry
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Bez 3+ wardów
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
[/size]
link do ograniczeń PKS: http://asur.republika.pl/PKS_zasady_05.07.2013.pdf
Progi:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0
-trzecia 2800 Silesian
Kod: Zaznacz cały
[size=85]General:
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
Skaven:
- Warlock Engineer 0-3
Chaos Dwarfs:
- K'daai Destroyer 0-1[/size]
Kod: Zaznacz cały
[size=85]
Progi 220VP:
0-219: 10:10
220-439: 11:9
440-659: 12:8
660-879: 13:7
880-1099: 14:6
1100-1319: 15:5
1320-1539: 16:4
1540-1759: 17:3
1760-1979: 18:2
1980-2199: 19:1
2200-∞: 20:0[/size]
Parowanie w pierwszej rundzie losowe, w kolejnych szwajcarem.
Jedna armia, trzy rozpiski
ZAPISY:
Zapisy dokonujemy wyłącznie poprzez: temat/PW
Wpłata wpisowego następuje przy pierwszej bitwie!!!