Format turnieju:
- Turniej klasy MASTER
- 5x2400p (8edycja)
- Ograniczenia Euro
(https://www.dropbox.com/s/vgnkjq5312myc ... %201.1.doc)
lub (http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=114917)
- zgodnie z uściśleniami sędziowskimi
(http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294).
- Erraty by Games Workshop
(http://www.games-workshop.com/gws/conte ... eMode=true)
- Gramy na stary podręcznik do Lizadrmen'ów (nowy, wydany w sierpniu - niedopuszczony).
Gdzie i kiedy:
24-25.08.2013
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1
(Hala sportowa).
ul. Puszkina 31
66-400 Gorzów Wlkp.
CAŁKOWITY ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU ITD. NA TERENIE SZKOŁY!!!
Szkoła-Google:
TUTAJ
Parking dla zmotoryzwanych:
Uwaga! Parking dla uczestników w tym roku jest po drugiej stronie szkoły:
http://goo.gl/maps/LDwVb
Wjazd:
35zł od uczestnika (175zł drużyna) - przedpłata (przelewem). W dniu turnieju 40zł (drużyna 200zł) - Całość wpłacana przez kapitana drużyny.
Dla tych którzy nie chcą stać w kolejce możliwa będzie przedpłata - ułatwi to zapisy i nam i wam.
Nr konta: "Proszę o kontakt na priv wówczas namiary na konto zostaną przesłane."
Płatność przelewani max do -> 21.08.2013r
Wymóg na turnieju:
CAŁKOWICIE POMALOWANA ARMIA, BEZ PROKSÓW (wyjątek może stanowić drużyna rezerwowa, aby nie było nieparzyście).
W pełni pomalowana oznacza że każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i figurka musi mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp.)
Zasady oceny malowania znajdują się na dole tego postu.
Zgłoszenia
Zgłoszenie z rozpiskami kapitan drużyny powinien wysłać do 21.08.2013r (do 24:00) na adres dmp.gorzow@gmail.com
Zgłoszenia również na T3:
Zgłoszenie powinno zawierać:
a) Nazwę drużyny
b) Imiona, Nazwiska i ID graczy oraz przyporządkowane do nich armie (kapitan jako nr.1).
c) 5 rozpisek w formacie *.txt (najlepiej text summary)
Limit miejsc:
brak ale warunkiem przyjęcia drużyny jest zgłoszeniem w wyznaczonym terminie.
Sędziowie:
Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą. Jeśli nie potrafią będą mogli się zgłosić do jednego z sędziów, którzy będą do dyspozycji graczy.
Sędzia rozstrzyga tylko i wyłącznie kwestie sporne nie ujęte w zasadach i uściśleniach.
Sędziowie:
Ziemowit "Ziemko" Żywiołowski (Sędzia główny)
Piotr "Szmajson" Szmajewski
Marcin "Oczko" Chłopek
Tomasz "Wertyg" Solich (techniczny)
Rafał "Sasza" Tyczyński (techniczny)
Sławek "Sławol" Borysowski (techniczny)(hobbystka)
Sędziowie grający:
Maciej "Kudłaty" Przygórzewski
Tomasz "Tutajec" Tutaj
ZASADY SĘDZIOWANIA:
http://www.mediafire.com/view/?1ucpaoab4tfjfn7
Obostrzenia dot. składu drużyn:
W drużynie nie można powtarzać armii.
Klub a drużyna:
Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Rozpiski:
Gramy na jawne rozpiski.
Scenariusze:
5x PB. Losowanie strony, wystawiania, zaczęcia zgodnie z podręcznikiem.
Stoły dla poszczególnych par wybierane są losowo. (Rzut D6 dla kaźdej pary, wynik 6 i wynik już wylosowany przerzucamył).
Mapki:
Mapki z ETC 2012.
Rozstawienie poszczególnych makiet będzie lekko skorygowana.
Rozstawienie graczy:
Parowanie EURO
1. (1&2th match up of Team A v. Team B)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
2. (3&4)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
5. (5)
Team A last army («in hand»)
Team B last army («in hand»)
All this must be time limited to 20 minutes max.
Tables - random.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
Kod: Zaznacz cały
[u]Progi:[/u]
0-150 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 – 15-5
901-1050 – 16-4
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500-19-1
1501+ - 20/0
Kod: Zaznacz cały
Rozkład jazdy:
sobota:
08:00 - otwarcie szkoły
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali
niedziela:
7:30 - otwarcie szkoły
08.30 - 12.00 - runda IV
12.15 - 15.45 - runda V
16.00+ - ogłoszenie wyników
Zapewniamy nocleg w szkole z soboty na niedzielę.
Nocleg - piątek/sobota i/lub sobota/niedziela
1. Pokoje w Akademiku AWF ul. Myśliborska 36.
Cena 33 zł od osoby za 1 noc. Każda następna noc - 28 zł.
Bardzo dobre warunki.
Rezerwacje: tel. 95 7279114 w godzinach od 7.00-14.30
Informacje na temat akademika -TUTAJ-
Mapka (trasa między akademikiem, a szkołą):
http://goo.gl/maps/gP5mc
2. Pokoje w Akademiku "desant" ul. gen. Józefa Piłsudskiego 9
+48 95 7216 099
od 7:30 do 14:00 można rezerwować miejsca.
Informacje na temat akademika -TUTAJ-
Mapka (trasa między akademikiem, a szkołą):
http://goo.gl/maps/2pxfD
Nocleg inne opcje:
Hotel Pod Słońcem (http://www.podsloncem.eu/)
Hotel Azyl ( http://hotelazyl.prv.pl/)
Hotel Dworcowy (przy dworcu PKP) ( http://www.hotelikdworcowy.pl) - jeżeli strona nie działa to: Dworcowa 1 Gorzów Wielkopolski 95 722 85 91
Hotle Huzar (http://www.hotel-huzar.pl)
Hotel Gorzów (http://www.hotelgorzow.pl)
Schronisko Młodzierzowe
(http://panoramafirm.pl/lubuskie,,gorzów ... i.html#tab )
Hotle MCM ( http://www.hotel-gorzow.pl/ )
I trochę droższe:
Hotle Gracja *** (http://www.hotelgracja.pl/)
Hotle Mieszko *** (http://www.hotel-mieszko.pl/)
Hotel Qubus **** (http://www.qubushotel.com/hotele.php?id_h=2&lang=1)
Hotel Best Western *** ( http://www.bestwesterngorzowwlkp.pl/ )
- Jeżeli ktoś chce coś więcej się dowiedzieć o GWlkp. http://www.gorzow.pl/przystan/
- A jak ktoś wybiera się z osobą towarzyszącą-kibicującą to polecamy:
- http://www.slowianka.pl/
- http://www.galeria-askana.pl/pl/index.php
- http://gorzow.mynight.pl/wydarzenia,2010_05_29.html
- http://www.nova-park.pl/
INNE:
Szkoła posiada dużą ilość pryszniców.
- W pobliżu jest NETTO.
- Będzie wielki grill (spoko ceny, dobre jedzenie).
- Ulotki z jedzeniem na dowóz będą dostępne przy stoliku sędziowskim. Warto obadać linka poniżej.
- http://www.hotgorzow.pl (Restauracja, Puby, Dyskoteki itd.)
Taxi:
"Tylko Gorzów" 957288888 (Low cost )
"Eska Taxi" 957222222
"NoVa Taxi" 957255555
"Plus Taxi" 95 1 9661
"City Taxi" 95 1 9627
"Joker Taxi" 95 1 9464
"TOP Taxi" 95 1 9629
============================
OCENA MALOWANIA
W tym roku nie będzie Grey Seera, o czym już powszechnie wiadomo, ale w zamian zrobimy ocenę malowania i wyróżnimy najlepsze figurki naszych Hobbystów, którzy lubią także tę stronę Warhammera.
Ocena ma być z uwagi na Waszą pasję, a nie żebyście się niezdrowo naparzali. Ma to być bardzo luźna zabawa i przyjemność, a nie ostre regulaminy.
Do oceny można wystawić tylko i wyłącznie armie robione samodzielnie w 100%. Armii malowanych na zlecenie (w całości lub w części) oceniać niestety nie będziemy. Uczciwe potraktowanie tej zasady zależy już tylko od Was, a nam chodzi o zabawę. Wyróżnienia są dla tych, którzy wkładają serducho w hobby cały czas i robią to z pasją. Oprócz kupowania i grania - także malują i tworzą unikatowe armie. Dla pozostałych przewidziane są losowe nagrody-niespodzianki od sponsorów. Spośród wszystkich uczestników rozlosowane zostaną różne produkty związane z naszym hobby, więc każdy gość w Gorzowie ma szansę otrzymać upominek
I ZASADY UCZESTNICTWA:
- każdy kto zagra na DMP
- przygotowanie do bitwy nie ma żadnego znaczenia (kostki, miarki, podręczniki). Oceniać będziemy tylko same armie.
II WYRÓŻNIENIA
1. Najładniejsza Armia
Armia, która najlepiej się prezentuje oraz jest najstaranniej wykonana pod każdym względem. Armia może być pomalowana trzema kolorami, a i tak może się lepiej prezentować, niż zapaćkana armia pomalowana całą paletą farb GW. Mówimy o wyglądzie estetycznym (klejenie, przygotowanie modeli do malowania, estetyka podstawek i movement trayów) oraz o jakości malowania (równo nałożona farba, dokładność malowania, bogactwo detali i inne). Ocenione będzie wszystko (także konwersje) i zsumowane jako całość. Najlepsza armia otrzyma wyróżnienie. Jakakolwiek zgodność kolorystyczna z podręcznikami Games Workshop nie ma znaczenia: to gracz decyduje, jak chce mieć wykonają armię i my to szanujemy.
2. Najlepsze freehandy
Mamy tu na myśli freehandy wkomponowane w armię. Jednakże jeden model z cudownymi freehandami niekoniecznie musi wygrać z całą wymalowaną armią. Ocena należy do członków jury i wpływ na nią ma widok ogólny. Liczy się pomysł oraz jakość wykonania. Dopasowanie do armii nie ma znaczenia (mogą to być np. kwiatki i serduszka na tarczach Krasnoludów), gdyż rozumiemy, że każdy robi sobie armię tak, jak chce. Oceniać będziemy obiektywnie aspekty techniczne. Kwestia gustu jury nie ma tu znaczenia. W tej kategorii będą brane pod uwagę także sztandary jako malunek wykonany ręcznie.
3. Najlepszy sztandar
Jeden. Jeżeli ktoś ma w armii kilka pięknych sztandarów, to sędziowie wybiorą najładniejszy z tej armii i dopiero potem będą go oceniać razem ze sztandarami z innych armii (czyli najpierw takie szybkie wew. eliminacje, a potem ocena główna). Może to być BSB, może to być sztandar zwykły, może to być sztandar herosa na smoku.
4. Najlepszy NMM
Najlepiej wykonana technika NMM w całej armii. Warunek konieczny: wszystkie modele muszą być malowanie tą techniką. Jakiekolwiek odstępstwa od tej zasady skutkują odrzuceniem pracy do oceny.
5. Najlepsze metaliki
Najlepiej wykonane metaliki w całej armii. Warunek konieczny: wszystkie modele muszą być malowanie tą techniką. Jakiekolwiek odstępstwa od tej zasady skutkują odrzuceniem pracy do oceny.
6. Najlepsze podstawki.
Czyli to, na czym stoją modele. Ocenione będą: spójność, jakość i bogactwo wykonania. Movement traye niekoniecznie muszą przesądzić o wygranej, a dopasowanie klimatem do armii nie ma tutaj znaczenia (np. zombie na pustyni zamiast na cmentarzu). Oceniać będziemy podstawki same w sobie, a nie to, jak wyglądają z całą armią.
Kto będzie oceniał malowanie?
1. Sławomir "Sławol" Borysowski
2. Rafał "Sasza" Tyczyński
3. Ziemowit "Ziemko" Żywiołowski
III UWAGI OGÓLNE
Szybki FAQ:
1. Jeżeli mam najładniejszą armię i mam freehandy, to czy dostanę 2 wyróżnienia?
Jest to możliwe, ale nie jest jednoznaczne. Można otrzymać wyróżnienie za najładniejszą armię ogólnie, ale nie znaczy to, że freehandy w niej są także najlepsze.
2. Czy kalkomanie będą traktowane jako freehandy?
Nie. Kalkomania z definicji nie jest freehandem. Za to armia z naklejkami na tarczach może zostać wybrana jako najładniejsza.
3. Czy jeden model może mieć nieco inną podstawkę, niż pozostałe?
Oczywiście, że może, ale będzie to miało wpływ na ocenę. Przy ocenianiu podstawek pod uwagę jury weźmie spójność i jednolity wygląd.
================
PEŁNA LISTA
TUTAJ