Skavenki Qc'a

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Skavenki Qc'a

Post autor: QQrydza »

No niestety w galerii rozpiski głupio wsadzac :D

Po standardzie na dzwonie który pograł na Gdańsku dośc ok (poza Gąską ; p ), postanowiłem sie pobawic. Oto efekt:
1 Grey Seer @ 300.0 Pts
Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
Warpstone Token [15.0]

1 Grey Seer @ 300.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
The Foul Pendant [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Chieftain @ 82.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

1 Warlock Engineer @ 110.0 Pts
Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]
Obsidian Amulet [30.0]

1 Chieftain @ 47.0 Pts
Halberd; Heavy Armour

1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts

19 Skavenslaves @ 46.0 Pts
Slave Musician
1 Pawleader @ [4.0] Pts

28 Skavenslaves @ 64.0 Pts
Slave Musician
1 Pawleader @ [4.0] Pts

38 Skavenslaves @ 84.0 Pts
Slave Musician
1 Pawleader @ [4.0] Pts

37 Clanrats @ 191.0 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8.0] Pts

27 Stormvermin @ 271.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts


Models in Army: 161
Total Army Cost: 2400.0
jestem po dwóch bitwach z naporowym WoChem Sola, pierwsza, nic mi n ie wyszło więc 4-16 druga tu już ryzykowałem i się poślizgnąłem, ale na początku weszło mi parę rzeczy więc 10-10.

Założenia - chce mieć możliwość kombinowania w magii, a 2 teleporty + 4 inne czary z ruin i 3 z plagi mi to dają (przeważnie tak to rozkładam). Rozpiska może pouciekać w kluczowym momencie żeby nie oddawać punktów, ma coś do przepychania - 40tki klocków, i kontrę w postaci mojego ulubionego kółka (sorry Kaleson) i abomy. W tej rozpisce wyrzuciłem mortary bo robią dużo ale bez dzwonu muszę mieć dłuższe unity niż na dzwonie więc bezlitośnie musiały polecieć

goły chieftain to oczywiście odginaczka, z 2xteleport naprawdę fajnie robią grę te małe tanie modele

Przyjmę każdą krytykę poza samym faktem grania na dwóch seerach i kolko bez dzwonu - każde złożenie herosów mnie ciekawi długo siedziałem w rozpiskach euro żeby znaleźć coś dla siebie ale ta rozpiska pozwala kombinować ; )

oczywiście - mogę sztormy zamienić na clanraty i sztorm dać bsb, ale chciałbym mieć te flamingi jednak, na mirror czy DE czy WoCh czasem - a rozpiska jest w domyśle pod dmp

Pierwszy test tego złożenia - na lokalu w sobote
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

IMO powinieneś tak kombinować, żeby mieć jednak gdzieś MR3 i po 5+ warda na szarakach. No i power scroll!
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

a power scroll dla 13 to już nie pasi?

za mało piechoty?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Screaming Bell/Second Grey Seer/Power scroll, max 1 in total.

Tyle wam powiem ; ) tez myslalem o power scrollu ; / Ale mam założenie: 2 serki i nie chce go ruszać. ogr jako dopelnienie do seera po prostu mi sie nie sprawdzał, magia była za słaba (za mała dywersyfikacja czarów)

mam tak: 4+ warda na seerze ktory potencjalnie moze sie teleportowac, i 3+ warda na snajpery na generale. sam elektryk z mr2 ma SoS żeby raz miec warda 2+ na snajpery bo imo on bedzie pierwszym celem snajperek. Wiecej imo wyciagnac sie nie da - juz kminilem tu dziesiątki róznych złożen ; / z tymi 5= wardami na seerach + mr3 jest problem ze mr3 ma niskie staty wiec snajperki latwo go jedza, nie mam scroll of shielding i dodatkowego tokena ktory jednak jest na tym magu potrzebny
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Zagrałem sobie turniej, niestety wyniki malo ciekawe:

Marek Bak - lizz na deathie i metalu

Zaczałem, piirwsza tura, skorczyk z 3 kosci, IFka generał (z DS sie wysadza) - mag z ruiną całą, potem jego kolega po fachu juz z magi szalał niewiele - zreszta okazało się ze ten podly grey serr chcial zostać generałem! o czym później. Myślę sobie, ok jest spoko. Chwile potem działo rzuca misfire - mówię sobie będzie cieżko ; ) marek zachodzi mnie od mojej lewej horda z kroxami kowbojem i salkami - salki penetruja mi klocek z all hero, który na ifce dostał DD (^^) ale zdali. w Tym momencie karta zaczęła sie odwracać - aboma delikatnie na 14 cali do przodu kolko tuz za nia zaczyna tworzyc "banki" - 12 calowe strefy instant death. Tu siadly dwie akcje gry - z jednej strony slanowie rozdzielili się, uciekajac na 15 cali od abominacji każdy. Ale na lewej flance podzialy się cuda - kohorta z kroxami z kowbojem zbreakowala clanraty, ale nie zagonila w tak smerfny sposob, ze kontra slavowo z cala moja kadra stykala sie rog w rog ze skinkami, w efekcie zbreakowalem ten unit i wpadlem z pogoni na tyl kowboja i to byla jedna dobra akcja a druga to - slavy zdaja panike na 4 od salek, maja 9 cali do jednego z uceikajacych od abomki slanów - marek daje flee, ale abominacja z overruna z rteradonow zjada BSBeka z odrzucaniem szostek! Marek myslal ze na abominacje ma autoflee ale ona wyprowadziła go z blędu konsumując z lekko niestrawnością. Dla formalnosci abominacja pojechala na drugiego slana, zginela od poisonow, wstala na dwoch ranach, nie dojechala do slana na 11 i potem zdala 13 na 14 regeneracji i zabila przez to skirmish i przezyla ;) niestety obok kolko nie doszlo na 9 i nie bylo w stanie pomoc sztormom i slavom zbreakowac drugiej kohorty w efekcie - 12 dla szczurzego pomiotu

Druga bitwa bartuś an gorszej rozpisce Rince'a

Tu peirwsza tura syto, brass orb w hydre i PoKa zabija hydre i PoKa :D dzialo sciaga rydwan i syto - i to byłoby na tyle. Szedłem po swoje ale w drugiej turze general sie wysadzil (przez jego kolege ktory podrzucal mu zle kosci magii!) a w kluczowym momencie z 3 szarz na 2x5 i jedna na 8 nie doszla zadna przez co dostalem ture darmowego strzelania bez banneru na ryj co uszczuplilo mi klocki. koniec koncow po bledach bartka zjadlem asskowi i kusze a aboma dojechala dwa razy harpie i klocek wloczni. Man of the match - goly chieftain dumnie breakujacy dwa klocki a potem 3 tury uciekajacy :D He Lived to figth another day!

Trzecia bitwa - Andrzej rozpiska swoja zxerowana przez Szaitisa na ETC

W skrocie - poszedl do mnie, ja zaryzykowalem na maske czyt. kolko od przodu clanraty z asskiem z PoS na bok i assek do lorda, nie zadalem zadnej rany wiec tu mnie zdeptal. Abominacja zjadla grube ale na lorda braklo juz jej sily, seerowie sie wyteleprotowali z kluczowych kombatow i po przepychance wyszlo 17 - 3 dla VC ; /

W sumie wyniki vbez szalu ale wiem jedno - grajac na dzwonie i tracac seera w pierwszej/drugiej turze (z 3 kosci zawsze na skorczyku!) mialbym ciezko, tutaj jakos jeszcze dalo sie grac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Mówiłem, ze słaba rozpa.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

A Ty bys chcial ogra co nie ; p ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Przynajmniej spiki daj, bo znowu będzie : a nie mówiłem?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Verminlord (warpseer)
seer, DS
BSB, flaming, halabarda
2xWE goły

3x30 slaves mus, champ
30 clanrats tarcze FCG
30 sztormów dyscyplina FCG

2x9 gutersów

3 stomrfiends 2+1 (ratling+DF)
4 stromfiends 3+1 (rat+DF)

Z obecnych wyborów mam: elektryka (da sie wyrzucic), 15+ gutersów. Czyli mam potencjalnie zapas 4 punktów z puli na stormfiendy i verminlorda. - nie biore max ratlingów bo przeczuwam ze będzie to ograniczone. Jak beda miejsca w slotach to dodam stormbanner i dyscyplina na BSB.

Defens duzo stabilniejszy niż był - bo WLC sie jednak wysadzały. Brass orb to cos co tez chcialbym mieć (ale wtedy mnie gutersów), no i jest kula na Verminlordzie.

I co, ma to sens?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Hmm według mnie próbowałeś za dużo rzeczy tu wcisnąć i w końcu nic nie wyszło;p
Po kolei:
Moze gra Ci się dobrze na 2x9 gutterów, ale ja bym wcisnął 3x6. mniej pkt w przypadku paniki, a moc uderzeniowa ta sama.
Stormfiends:
Już to przemyślałem. Autorzy specjalni zrobili ich po 85 pkt, aby zmieścił się zestaw latarka + 6 storm fiendów[2x3 optimum]. 4 panikuje tak samo jak 3, a latarka zawsze straszy. jak wybucha to nie strzelaj, chociaż utrata 90 pkt za to co może zrobić to nie jest taka duża strata.

Dyscyplina na stormach: imo must have przy niskiej liderce Sfiendów.

Storm banner- jeśli masz tyle gutlingów nie jest aż tak obowiązkowy, ale nadal warty przemyślenia

generał seer- bez żadnej ochrony nie nadaje sie do niczego... masz juz lvl 4 na verminlordzie i teraz decyzja albo grasz defensywnie czyli seer [musi miec jakas ochronę] lub ofensywnie czyli zmiana broni na Sfiendach + warlord.

Co Verminlorda się nie wypowiem, myślę że staty ma fajne, ale który z 5 to nie wiem bo nadal nie mogę znaleźć zasad tych poszczególnych 5... - jak masz to daj linka pls

Cory- 30 stormów to bardzo mało ani się nie pobiją ani obronią, 30 slavów też bez sensu. Albo 40 albo 20/21 zrobiłbym

3x20 slavów fcg
41 stormów fcg dyscyplina
26 clanrats fcg+shield
wychodzi 602 pkt
pzdr


EDIT, w Twojej defensywnej formie zrobiłbym tak jak poniżej. miesci sie jeszcze storm banner i jest nadmiar w corach o 28 pkt, które można zamienic na inżynierów. 3x5 gutterów wystarcza, zawsze tak gram, ale mozesz coś pokombinować.

1 Vermin Lord @ 500.0 Pts

1 Grey Seer @ 315.0 Pts
General; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Chieftain @ 87.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

41 Stormvermin @ 362.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Storm Banner [50.0]

3x 20 Skavenslaves @ 46.0 Pts
Slave Musician; champ

24 Clanrats @ 128.0 Pts
Light Armour; Shields; FCG

3x 5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

2x3 Stormfiends @ 255.0 Pts

Models in Army: 142
Total Army Cost: 2400.0
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ja lubie duzych gutersów (najchetniej miałbym 2x11)

No ciekawie z tym WLC + 2x3 ale moze nie wejsc w punktach kompozycji

Ładnie złożone core

Brakuje tylko BrassOrba drugiego (poza tym na VL) musze go jakos wrzucic
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Mishry
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Mishry »

Wiecie słabo sie znam na myszach, a pragnę to zmienić. Wobec tego moje pytanie: można mieć 2 brass orby? Nie jest to wybor 1 w armii wiecie w sensie jak dispel scroll ?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

W takim razie musisz sie zapoznać z zasadami VerminLorda warpseera :)

Verminlord ma przedmiot o innej nazwie i zblizonym dzialaniu do brass orba, dlatego mowie, ze sa dwa
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Na nowy draft obie rozpiski i tak do przeróbki :P

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

2x3 SF zawsze na propsie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

1x4 + 2WLC
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Klient płaci klient wymaga.

Kmina na ETC FAQ to dzwon szarżujący na 24 cale bez reakcji
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

3/4 armii próbuje się przez 6 tur dobić do klocka z dzwonem a ty chcesz nim przejść 24" w strone przeciwnika?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

Dzwon jest spoko ale dwa dzwony są Jeszcze bardziej spoko

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

JarekK pisze:3/4 armii próbuje się przez 6 tur dobić do klocka z dzwonem a ty chcesz nim przejść 24" w strone przeciwnika?
Niestety stary ale do sukcesu trzeba czasem myśleć out of the box :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ