DoCh by Bearded Unclean 'Un 2400PKS
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
DoCh by Bearded Unclean 'Un 2400PKS
2400PKS
1 Great Unclean One @ 580
general; Death lv4; greater gift; greater gift
1 Herald of Nurgle @ 160
greater locus of fecundity; battle standard bearer
1 Herald of Tzeentch @ 125
Metal wizard lv2
5 Plague Drones of Nurgle @ 335
plague proboscis; standard; champion; Lichebone Pennant [15]
5 Beasts of Nurgle @ 300
2 Nurglings @ 80
5 Chaos Furies @ 70
Daemon of Nurgle
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 160
musician; iridescent horror; standard; Tzeentch wizard lv1
31 Plaguebearers of Nurgle @ 448
plagueridden, musician, standard bearer
Banner of Swiftness [15]
1 Skullcannon of Khorne @ 135
Co sądzicie o:
- nuglingach?
- heroldzie Tzeentcha w armii z GUO lv4 death?
- muchach w ilosci 5?
- Lichebone Pennant na muchach?
- bestiach w ilosci 5?
1 Great Unclean One @ 580
general; Death lv4; greater gift; greater gift
1 Herald of Nurgle @ 160
greater locus of fecundity; battle standard bearer
1 Herald of Tzeentch @ 125
Metal wizard lv2
5 Plague Drones of Nurgle @ 335
plague proboscis; standard; champion; Lichebone Pennant [15]
5 Beasts of Nurgle @ 300
2 Nurglings @ 80
5 Chaos Furies @ 70
Daemon of Nurgle
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 160
musician; iridescent horror; standard; Tzeentch wizard lv1
31 Plaguebearers of Nurgle @ 448
plagueridden, musician, standard bearer
Banner of Swiftness [15]
1 Skullcannon of Khorne @ 135
Co sądzicie o:
- nuglingach?
- heroldzie Tzeentcha w armii z GUO lv4 death?
- muchach w ilosci 5?
- Lichebone Pennant na muchach?
- bestiach w ilosci 5?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


1 furie to bieda. Będzie Ci brakować kolejnego oddziału i nie masz 2x1 bestii więc tego śmietnika robi się trochę mało. Cały czas gram na 5tkach much i to chyba optymalna liczba. Wyrzuciłbym nurglingi, bo one nic sensownego nie są w stanie zrobić i zdecydowanie znalazłbym pkty na 6stą bestie. One są głównym celem dla każdego przeciwnika. Nie wiem czy ten banner na horrorach jest niezbędny.

- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Banner na horrorach nie jest niezbędny, ale jak go zdejmę, to jestem ponizej 25% core.
Wolę ten banner niz +1 siewcę/horrora.
To ze bestie sa głównym celem dla przeciwnika, to wiem, i stad mój pomysł, by nie mieć ich 6, tylko 5, a zaoszczędzone punkty wydac na herolda Tzeentcha, który jest odpowiedzą na wiele niewygodnych zagrywek przeciwników, typu, MC, kowboje.
Poza tym 5 much i 5 bestii to zbliżony potencjał, i rywal zaczyna miec trudny wybór priorytetów.
na serio nurglingi sa az tak słabe? Są droższe o 10pkt od furii i mają sporo mniejszą mobilnosc, ale za to potrafia wytrzymac 2 tury w combacie, a jak stoja w lesie, to nawet wiecej
No i na tyły armii rywala tez potrafia się dostać. Wciąż staram sie dostrzegać w nich potencjał, ale moze faktycznie lepiej miec drugie furie..?
Chyba wychodzi na to, ze lepiej nie grac na GUO, wtedy punkty na większy śmietnik łatwo znaleźć, a klocki combatowe są solidniejsze.
Wolę ten banner niz +1 siewcę/horrora.
To ze bestie sa głównym celem dla przeciwnika, to wiem, i stad mój pomysł, by nie mieć ich 6, tylko 5, a zaoszczędzone punkty wydac na herolda Tzeentcha, który jest odpowiedzą na wiele niewygodnych zagrywek przeciwników, typu, MC, kowboje.
Poza tym 5 much i 5 bestii to zbliżony potencjał, i rywal zaczyna miec trudny wybór priorytetów.
na serio nurglingi sa az tak słabe? Są droższe o 10pkt od furii i mają sporo mniejszą mobilnosc, ale za to potrafia wytrzymac 2 tury w combacie, a jak stoja w lesie, to nawet wiecej

No i na tyły armii rywala tez potrafia się dostać. Wciąż staram sie dostrzegać w nich potencjał, ale moze faktycznie lepiej miec drugie furie..?
Chyba wychodzi na to, ze lepiej nie grac na GUO, wtedy punkty na większy śmietnik łatwo znaleźć, a klocki combatowe są solidniejsze.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2013, o 23:25 przez Bearded Unclean 'Un, łącznie zmieniany 1 raz.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nie zgadzam się co do locusa na BSB, zdecydowanie wolę regenerację.
@dastor:
Coś mi wcieło linijke tekstu z poprzedniego posta, a chciałem napisac, ze cieszy mnie ze ktoś jeszcze ma dobre wnioski z gry 5 muchami.
@ Jawor: co masz na mysli pisząc "cos bardziej mobilnego"?
@dastor:
Coś mi wcieło linijke tekstu z poprzedniego posta, a chciałem napisac, ze cieszy mnie ze ktoś jeszcze ma dobre wnioski z gry 5 muchami.
@ Jawor: co masz na mysli pisząc "cos bardziej mobilnego"?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Mnie nurglęta bardzo się sprawdzały, ale może wynika że w mono armii jest mało wyborów, a modeli much jeszcze nie miałem. Niemniej, kilku graczy na nich się przejechało i stwierdziłem, ze są całkiem fajnym supportem.
Chodzi o to ze GUO może mieć problem 1 na 1?GUO na solo może mieć problem
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Ja tez mam pozytywne wnioski z gry nurglingami.
Ostatnio np zatrzymały na pełna turę hordę saurusów, przez co nie było potencjalnego overruna dochodzącego na 8+ do moich siewców walczących z TG. Furie raczej nie miałyby szans na taki wyczyn.
We wczesniejszej bitwie z tym rywalem wystawiłem nurglingi w moim deploymencie, zaraz po tym jak wystawił swoje kameleony w scoucie. Potem wygralem rzut na rozpoczęcie, i zamiast robic mi niemiłe rzeczy strzelaniem na flance/tyle, musiał salwować kameleony ucieczką. Potem jeszcze te same nurglingi wpadły w bok walczącej kohorty, i nabijały mi sporo CR aż w koncu kohorta pękła.
Furie sa świetne, i chętnie poszukałbym punktów na drugie, ale to raczej wiąże sie z wyrzuceniem nurglingów.
Ostatnio np zatrzymały na pełna turę hordę saurusów, przez co nie było potencjalnego overruna dochodzącego na 8+ do moich siewców walczących z TG. Furie raczej nie miałyby szans na taki wyczyn.
We wczesniejszej bitwie z tym rywalem wystawiłem nurglingi w moim deploymencie, zaraz po tym jak wystawił swoje kameleony w scoucie. Potem wygralem rzut na rozpoczęcie, i zamiast robic mi niemiłe rzeczy strzelaniem na flance/tyle, musiał salwować kameleony ucieczką. Potem jeszcze te same nurglingi wpadły w bok walczącej kohorty, i nabijały mi sporo CR aż w koncu kohorta pękła.
Furie sa świetne, i chętnie poszukałbym punktów na drugie, ale to raczej wiąże sie z wyrzuceniem nurglingów.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Jeżeli Ci się sprawdzają- to na nich graj. Na pewno mają swoje zastosowania, wymagają innego stylu gry, ale słabe nie są. Z guo i bsb mogą dać radę, chociaż ze swojej strony i tak wolę furie
Najbardziej w tej rozpie podoba mi się ten mały mag z metalem. Fakt, że teraz będziesz musiał strasznie niańczyć te horrory, ale w jakimś stopniu niweluje to problem kowbojów w bestie. Z 2jka w combacie bestie/muchy są oddziałem straszliwym
Na klocku tylko regenka.
Ps. Świetne raporty

Najbardziej w tej rozpie podoba mi się ten mały mag z metalem. Fakt, że teraz będziesz musiał strasznie niańczyć te horrory, ale w jakimś stopniu niweluje to problem kowbojów w bestie. Z 2jka w combacie bestie/muchy są oddziałem straszliwym

Na klocku tylko regenka.
Ps. Świetne raporty


- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Równie dobrze można powiedzieć o wyższości deatha nad resztą domen. Jeśli na DMP w każdym teamie nie będzie przynajmniej 2 razy deatha to się zdziwię.
BTW: Wrona po prostu jest słaba, bo jest nic więcej nie da się tutaj napisać.
BTW: Wrona po prostu jest słaba, bo jest nic więcej nie da się tutaj napisać.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nie bardzo widze sens posiadania maga lv4 metal, kiedy i tak rozchodzi się o Searing Doom. Wolałbym juz 2x herold lv2, a gdybym koniecznie pragnął mobilnosci, to ewentualnie na dyskach.
O Death wszystko juz chyba zostało powiedziane.
Wrona jest bardzo krucha, i skoro mówimy o argumentach druzynówka-niedrużynówka, to powiem szczerze, że poza drużynówką wrony sobie nie wyobrazam. Przy czym moje doswiadczenie jest małe, wiec chetnie wysłucham kontrargumentów.
O Death wszystko juz chyba zostało powiedziane.
Wrona jest bardzo krucha, i skoro mówimy o argumentach druzynówka-niedrużynówka, to powiem szczerze, że poza drużynówką wrony sobie nie wyobrazam. Przy czym moje doswiadczenie jest małe, wiec chetnie wysłucham kontrargumentów.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Tak sobie teraz myślałem- próbowałeś grać na princie? Mam za sobą 1 turniej drużynowy w Gampie na nim (10, 20, 20) i muszę powiedzieć, ze jest bardzo fajny. Fakt jest kruchy. Najgorsze są doomdivery, które ściągają go bez mydła, ale w Twojej rozpie mógłbyś go zmieścić i wcisnąć furie. Trzeba na niego trochę bardziej uważać niż na Guo, ale w combacie ( z exalted giftem) jest mega koksem. Praktycznie wszyscy trafiają go na 5+, jest tam gdzie go potrzebujesz, też daje 18 ld i jest trochę tańszy. Z tego co pamiętam
Lohost też na nim gra i bardzo sobie chwali.
Polecam też banner ap na bsbka. Wtedy plagusy są już klockiem z którym 90% innych nie chce walczyć. Niestety nie mam pomysłu jak go wcisnąć

Polecam też banner ap na bsbka. Wtedy plagusy są już klockiem z którym 90% innych nie chce walczyć. Niestety nie mam pomysłu jak go wcisnąć


Wrona jest strasznie krucha? No bo to tylko 6T i 5W, masakra... Co do metalu to jest bardzo przydatny,
0: to wiadomo, nie ma to jak otwieracz do konserw;
1: zmniejszenie czemuś Sv na stałe jest zawsze spoko;
2: +1 do hita, armour piercing, dosyć niski cast i duży zasięg;
3: mało przydatny;
4: psy to dobry czar, nie musisz widzieć i możesz wyciągać np. takich kowbojów z cohort u lizaków lub coś co jest ukryte poza polem widzenia;
5: ws 3 u nurglitów to mało, większość piechoty ma 4 więc zmniejszasz i trafiają już na 5+, poza tym minus do armour save;
6: czar doskonały, duży zasięg, nie wymaga pola widzenia, masz wywalone chociażby na pedalski banner u HE i oddział mr, poza tym głupota czasem ustawia grę.
0: to wiadomo, nie ma to jak otwieracz do konserw;
1: zmniejszenie czemuś Sv na stałe jest zawsze spoko;
2: +1 do hita, armour piercing, dosyć niski cast i duży zasięg;
3: mało przydatny;
4: psy to dobry czar, nie musisz widzieć i możesz wyciągać np. takich kowbojów z cohort u lizaków lub coś co jest ukryte poza polem widzenia;
5: ws 3 u nurglitów to mało, większość piechoty ma 4 więc zmniejszasz i trafiają już na 5+, poza tym minus do armour save;
6: czar doskonały, duży zasięg, nie wymaga pola widzenia, masz wywalone chociażby na pedalski banner u HE i oddział mr, poza tym głupota czasem ustawia grę.

- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
To nie jest wątek do dyskutowania wyższości death nad metal.
Metal oferuje tylko 3 zaklecia, których rzucaniem jestem zainteresowany: Searing Doom (priorytetowo), Plague of Rust, Enchanted Blades of Aiban. Final transmutation jest ok, ale Purple Sun ma tę sama trudnosc i w wiekszosc wypadków czyni nie mniejsze szkody, a ma potencjał do wyrządzenia szkód znacząco wiekszych, i co wazne, moze dac punkty "od reki".
Co do Twoich komentarzy do zaklęć:
0: po to biorę herolda, zeby miec dostep do tego czaru, dla mnie jest najlepszy w tej domenie
1: to tez dobry czar, i mozna smiało ciskac z 2 kosci, bardzo lubię go miec jako drugi czar
2: j/w, pomaga na jedna z głownych bolaczek mojej armii- wysoki ASv
3: zgadzam sie, słabe
4: kazda snajperka z deatha wydaje sie być lepsza
5: niezle, z -1 to hit ma to spore znaczenie w kluczowych combatrach, szczególnie przeciwko WS4.
6: PSun po prostu lepsze w wkeszosci sytuacji
Wrona:
-1T, -1W to duzo, do tego dochodzi -1 to hit, i nagle okazuje sie, ze o ile GUO świetnie czuje sie w wiekszości combatów, podczas gdy wrona nie.
18" inspiring presence jest czymś, co ma spore znaczenie, a furie nurgla>furie tzeentcha.
@ Dastor
Myślałem nad DP, ale skresliłem go ze względu na podatnosc na pociski i strzelanie. Moze faktycznie powinienem ponownie rozwazyc, w sumie czaruje tak samo jak papa, jest bardzo mobilny i lepszy w combacie. A jakie gifty na nim miałes?
Metal oferuje tylko 3 zaklecia, których rzucaniem jestem zainteresowany: Searing Doom (priorytetowo), Plague of Rust, Enchanted Blades of Aiban. Final transmutation jest ok, ale Purple Sun ma tę sama trudnosc i w wiekszosc wypadków czyni nie mniejsze szkody, a ma potencjał do wyrządzenia szkód znacząco wiekszych, i co wazne, moze dac punkty "od reki".
Co do Twoich komentarzy do zaklęć:
0: po to biorę herolda, zeby miec dostep do tego czaru, dla mnie jest najlepszy w tej domenie
1: to tez dobry czar, i mozna smiało ciskac z 2 kosci, bardzo lubię go miec jako drugi czar
2: j/w, pomaga na jedna z głownych bolaczek mojej armii- wysoki ASv
3: zgadzam sie, słabe
4: kazda snajperka z deatha wydaje sie być lepsza
5: niezle, z -1 to hit ma to spore znaczenie w kluczowych combatrach, szczególnie przeciwko WS4.
6: PSun po prostu lepsze w wkeszosci sytuacji
Wrona:
-1T, -1W to duzo, do tego dochodzi -1 to hit, i nagle okazuje sie, ze o ile GUO świetnie czuje sie w wiekszości combatów, podczas gdy wrona nie.
18" inspiring presence jest czymś, co ma spore znaczenie, a furie nurgla>furie tzeentcha.
@ Dastor
Myślałem nad DP, ale skresliłem go ze względu na podatnosc na pociski i strzelanie. Moze faktycznie powinienem ponownie rozwazyc, w sumie czaruje tak samo jak papa, jest bardzo mobilny i lepszy w combacie. A jakie gifty na nim miałes?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


DP z exaltedem, jak nie kulniesz +1dd do dispela, leczenia, ewentualnie +2 do T, to bierzesz mieczyk +d3 do s at ws in (zależy od pairingu czasem lepiej wziąć po prostu mieczyk). DP trzeba trochę agresywniej grać, bo ze strzelania czy magii schodzi bardzo łatwo, a w combacie jest ciężki do zabicia. Kluczem jest taka szarża, że DP dostawiasz po kancie, albo do sytych dla Ciebie celów, które nie są dla niego większym zagrożeniem. Wpadanie w hordy, kawy od frontu samemu nie ma większego sensu. Nie wiem czy jest lepszy, na singlach zamierzam grać właśnie na nim. To fakt, że jest troche 0-1 i trzeba nim szybko wejść do combatu. Na szczęście można wtedy rzucać słoneczko 
a! i nie rozchodzi się o searing of doom. w tym czarze, najlepsze cele zazwyczaj mają 2+ward na flaming. IMO najważniejszy czar to enchanted blades of aiban. +1hit i AP na bestie/muchy jest po prostu PRZEGIĘTE.

a! i nie rozchodzi się o searing of doom. w tym czarze, najlepsze cele zazwyczaj mają 2+ward na flaming. IMO najważniejszy czar to enchanted blades of aiban. +1hit i AP na bestie/muchy jest po prostu PRZEGIĘTE.
