WoC 2400 ETC - no DP list
WoC 2400 ETC - no DP list
General - Chaos Lord - MoT, Disc, Destiny, Scaled, Soul Feeder, Dawnstone, The Other Trickers Shard, Great Weapon, Shield ... 383 points
BSB - Exalted - MoT, Daemonic with barding, Charmed Shield, Preservation, Halberd, Burning Body ... 261 points
Chaos Sorc - MoS, lvl2, Barded Chaos Steed, Dispel Scroll ... 191 points
3x Chaos Chariot - MoN ...375 points
2x5xHorsemen Mar - MoS, Javelins ... 160 points
5x Warhounds - vanguard ...40 points
5x Warhounds - ...30 points
1x Chimera - regen, poison ... 260 points
1x Chimera - regen ... 245 points
3x Scull Crushers - music, enscrolled ... 244 points
1x Hell cannon ... 210 points
Total: 2399
Jakies sugestie? komentarze?
BSB - Exalted - MoT, Daemonic with barding, Charmed Shield, Preservation, Halberd, Burning Body ... 261 points
Chaos Sorc - MoS, lvl2, Barded Chaos Steed, Dispel Scroll ... 191 points
3x Chaos Chariot - MoN ...375 points
2x5xHorsemen Mar - MoS, Javelins ... 160 points
5x Warhounds - vanguard ...40 points
5x Warhounds - ...30 points
1x Chimera - regen, poison ... 260 points
1x Chimera - regen ... 245 points
3x Scull Crushers - music, enscrolled ... 244 points
1x Hell cannon ... 210 points
Total: 2399
Jakies sugestie? komentarze?
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2013, o 12:18 przez Hortensie, łącznie zmieniany 3 razy.
... albo zianie 

wyrzucilem 1 psa i Flaile i dodalem 5 psow bez vanguarda. Nadal sa poisony na chimerze. Moge je wyrzucic i dac poisony na lorda lub chalice of chaos na maga.. lub banner + gleaming pennant na sc
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2013, o 12:27 przez Hortensie, łącznie zmieniany 1 raz.
charmed z bronią dwuręczną nie działa. Nie wiem czy lord majac save 1+ ward 3+ potrzebuje jeszcze rerolla save'a
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Wcale nieNiltag pisze:Wszystkie rozpy WoC wygladaje prawie tak samo :S


Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Oto nie oklepana lista, zgadza sie ? zapowiada dobra zabawe 
Chaos Sorc Lord of Slaanesh - Lvl4, Steed of Slaanesh, Charmed Shield, Talisman of Preservation, Chaos Familiar, Crown of Command ... 410 points
General -Exalted Hero - MoT, Talis of Endurance, Third Eye, OTS, Soul Feeder, Daemonic mount /w Barding, Great Weapon ... 241 points
Exalted Hero BSB - MoT, Disc, Armor of Destiny, Scaled Skin, Halberd ... 254 points
3x Nurgle Chariots ... 475 points
2x5 Warhounds ... 60 points
5x Marauder Horsemen- MoS, Javelins ... 80 points
5x Marauder Horsemen- MoS, Javelins, Shield ... 85 points
2x Chimera- Regen, Flaming Breath ... 550 points
1x Warshrine - MoT - 135 points
1x Hellcannon
Total: 2400

Chaos Sorc Lord of Slaanesh - Lvl4, Steed of Slaanesh, Charmed Shield, Talisman of Preservation, Chaos Familiar, Crown of Command ... 410 points
General -Exalted Hero - MoT, Talis of Endurance, Third Eye, OTS, Soul Feeder, Daemonic mount /w Barding, Great Weapon ... 241 points
Exalted Hero BSB - MoT, Disc, Armor of Destiny, Scaled Skin, Halberd ... 254 points
3x Nurgle Chariots ... 475 points
2x5 Warhounds ... 60 points
5x Marauder Horsemen- MoS, Javelins ... 80 points
5x Marauder Horsemen- MoS, Javelins, Shield ... 85 points
2x Chimera- Regen, Flaming Breath ... 550 points
1x Warshrine - MoT - 135 points
1x Hellcannon
Total: 2400
Masz naporową armię, wywal helkę z rozpy.
Fajna lista. Pograj poćwicz wrzuć raporty bo brzmi syto
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Tylko dużo jeśliHortensie pisze:Hellcannon + Phantasmagoria potrafi zdzialac cuda. Dodatkowo Hellcannon jak nie wybuchnie to bardzo dobrze trzyma punkty
1. Jeśli czar wejdzie
2. Jeśli helka trafi
3. Jeśli helka wbije W
4. O ile przeciwnik nie jest ITP
5. Jeśli obleje panikę
Duża losowość jak na turniejowe granie. Polegać na tym nie można stabilne, a kombos kosztuje ponad 600 punktow.
zgadzam sie duza losowosc natomiast moj przeciwnik musi sie duzo naglowkowac by dobrze dispelowac w fazie magii (warshrine, choir, phantasmagoria lub acquisence). W dodatku nie widze rozsadnej alternatywy przeciwko terrorgheistowi.. 3+ ward rowniez potrafi zawiesc przy testach wielu woundow
@Kanadian
Ale nie służy wyłącznie do tego, moim zdaniem warto próbować na tym grać. Ja doceniam każde odejscie od schematu, tym bardziej jeśli ma ono faktyczne szanse powodzenia.
Ale nie służy wyłącznie do tego, moim zdaniem warto próbować na tym grać. Ja doceniam każde odejscie od schematu, tym bardziej jeśli ma ono faktyczne szanse powodzenia.

Twoje podpunkty można dać do wsystkiego, przykładowo do strzału z działa do smoka.
1. Jeśli sie nie wysadzi
2. Jeśli doleci
3. Jeśli nie przeleci
4. Jeśli sie nie zaryje
5. Jeśli przebije
6. Jeśli zada 6 ran
Tyle warunków trzeba spełnić, że walić sie nie opłaca zbytnio.
1. Jeśli sie nie wysadzi
2. Jeśli doleci
3. Jeśli nie przeleci
4. Jeśli sie nie zaryje
5. Jeśli przebije
6. Jeśli zada 6 ran
Tyle warunków trzeba spełnić, że walić sie nie opłaca zbytnio.
Próbować owszem trzeba.
Tylko jak na helce to bardziej defensywy build można zastosować, lepiej będzie się grało niż full offense + helka. Tak by armią pasowała do strategii. Bynajmniej tak to widzę, w wersji papierowej, nie widziałem tego w akcji. Niemniej sporo grałem przeciw helkom i offens, przegrywało. Z prostej przyczyny że armią słabo wspierała i uzupełniła. Część biegła do przodu i chciała jak najszybciej do combatu, a część chciała opóźniać i z dystansu walczyć. Wychodzi z tego taka szarpanina.
Działo częściej trafia i zawsze z dużą siłą. A do tego rzadko jest tylko jedno i nie wymaga by wszedł czar (który przeciwnik morze zniwelować) oraz nie wymaga oblania paniki. A to robi ogromną różnicę. Nie wspominając że działo jest o 80-120 punktów tańsze.
Tylko jak na helce to bardziej defensywy build można zastosować, lepiej będzie się grało niż full offense + helka. Tak by armią pasowała do strategii. Bynajmniej tak to widzę, w wersji papierowej, nie widziałem tego w akcji. Niemniej sporo grałem przeciw helkom i offens, przegrywało. Z prostej przyczyny że armią słabo wspierała i uzupełniła. Część biegła do przodu i chciała jak najszybciej do combatu, a część chciała opóźniać i z dystansu walczyć. Wychodzi z tego taka szarpanina.
Działo częściej trafia i zawsze z dużą siłą. A do tego rzadko jest tylko jedno i nie wymaga by wszedł czar (który przeciwnik morze zniwelować) oraz nie wymaga oblania paniki. A to robi ogromną różnicę. Nie wspominając że działo jest o 80-120 punktów tańsze.
Z tą armatą to niezbyt udany przykład. Armata ma praktycznie autohita w podstawkę rydwanową. W MC podobnie. Na inne cele szkoda tego używać, chyba że flanka hordy.
Klopą trudniej trafić. Hellcannon mi się średnio sprawdził. Co prawda na 3 gry tylko raz miałem missfire i ani razu nie zerwał mi się, ale trafiał też słabo. Jedyne co dobrego zrobił to hit w manglera i hit w dużego maga na dysku. Obu ubił, ale to tyle. Trzeba mieć dużego maga death żeby próbować panikować kluczowe oddziały. W pierwszej turze można tak wygrać grę. Na B&G może się okazać opłacalna.
Klopą trudniej trafić. Hellcannon mi się średnio sprawdził. Co prawda na 3 gry tylko raz miałem missfire i ani razu nie zerwał mi się, ale trafiał też słabo. Jedyne co dobrego zrobił to hit w manglera i hit w dużego maga na dysku. Obu ubił, ale to tyle. Trzeba mieć dużego maga death żeby próbować panikować kluczowe oddziały. W pierwszej turze można tak wygrać grę. Na B&G może się okazać opłacalna.