[Wrocław]Gamble with it! Breslau - Krakau 10.11
[Wrocław]Gamble with it! Breslau - Krakau 10.11
Zapraszamy na turniej, ostatnią szansę sprawdzenia rozpisek przed OSTATNIM MASTEREM SEZONU!
Miejsce: Sklep Bolter, ul.Sokolnicza
Organizator: The Gamblers
Wpisowe: 10zł
Zasady dodatkowe: Za każde wulgarne słowo wpłacamy do specjalnej puli 1 zł - z tej puli rozlosujemy nagrodę specjalną (w losowaniu nie mogą brać udziału osoby, które wygrały coś w regularnym turnieju i/lub same dorzuciły się do puli). Trzeba tępić chamstwo we własnym gronie
Ocena malowania:
malowanie: 0-3 pts (kompletność, spójność)
przygotowanie do gry: Miarki i kostki/podręcznik i traye/rozpiska - każdy 0-1 pts
nie dorzucenie się do puli za przeklinanie: 1 pts
Nagrody: Ilość graczy x 10 zł +30% od Sklepu Bolter w towarze (można zamawiać!)
Limit miejsc: 27 osób
Zasady turnieju:
- Turniej klasy lokalnej, single.
- Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
- Rozpiski jawne.
- Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ(nadrzędne) i polskie uściślenia sędziowskie.
Dopuszczone listy armii:
Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
Format turnieju:
Singiel, 1600 punktów,
Ograniczenia główne:
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
Progi:
*0*-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Scenariusze:
1. Battleline
2. Blood&Glory (według liczenia krakowskiego - nalezy sprowadzić przeciwnika do 2 punktów. Wówczas wygrywamy bitwę 20:0 minus każdy stracony punkt (sztandar, bsb generał)
3. Dawn Attack (bez rezerw)
LISTA ZGŁOSZONYCH:
1. Dymitr
2. Maryś
3. Kumek
4. Golonka
5. Podwys
6. Jarekk
7. Skraaj
8. Gniewko
9. Domining
10. Krzysiek
11. Kojot
12. Marcins
13. Generał
14. Kocitz
15. Skaven
16. Kuyash
17. r.j.
18. Tombo
19. Wojtuś
Miejsce: Sklep Bolter, ul.Sokolnicza
Organizator: The Gamblers
Wpisowe: 10zł
Zasady dodatkowe: Za każde wulgarne słowo wpłacamy do specjalnej puli 1 zł - z tej puli rozlosujemy nagrodę specjalną (w losowaniu nie mogą brać udziału osoby, które wygrały coś w regularnym turnieju i/lub same dorzuciły się do puli). Trzeba tępić chamstwo we własnym gronie
Ocena malowania:
malowanie: 0-3 pts (kompletność, spójność)
przygotowanie do gry: Miarki i kostki/podręcznik i traye/rozpiska - każdy 0-1 pts
nie dorzucenie się do puli za przeklinanie: 1 pts
Nagrody: Ilość graczy x 10 zł +30% od Sklepu Bolter w towarze (można zamawiać!)
Limit miejsc: 27 osób
Zasady turnieju:
- Turniej klasy lokalnej, single.
- Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
- Rozpiski jawne.
- Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ(nadrzędne) i polskie uściślenia sędziowskie.
Dopuszczone listy armii:
Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
Format turnieju:
Singiel, 1600 punktów,
Ograniczenia główne:
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
Progi:
*0*-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Scenariusze:
1. Battleline
2. Blood&Glory (według liczenia krakowskiego - nalezy sprowadzić przeciwnika do 2 punktów. Wówczas wygrywamy bitwę 20:0 minus każdy stracony punkt (sztandar, bsb generał)
3. Dawn Attack (bez rezerw)
LISTA ZGŁOSZONYCH:
1. Dymitr
2. Maryś
3. Kumek
4. Golonka
5. Podwys
6. Jarekk
7. Skraaj
8. Gniewko
9. Domining
10. Krzysiek
11. Kojot
12. Marcins
13. Generał
14. Kocitz
15. Skaven
16. Kuyash
17. r.j.
18. Tombo
19. Wojtuś
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Proszę o wpisanie mnie + Krzysztof Palenica
Jeżeli znowu jakies kakao się nie stanie to będę, za dużo ostatnio opuściłem ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moja oferta malarska:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 75#p136275
Hellfire Studio:
http://www.hellfirestudio.com.pl
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 75#p136275
Hellfire Studio:
http://www.hellfirestudio.com.pl
Podaje poniżej rozpiskę czasową
11.00 - zbiórka
11.15 - 13.15 - I Bitwa
13.20 - 15.20 - II Bitwa
15.25 - 17.25 - III Bitwa
17.35 - rozdanie nagród
11.00 - zbiórka
11.15 - 13.15 - I Bitwa
13.20 - 15.20 - II Bitwa
15.25 - 17.25 - III Bitwa
17.35 - rozdanie nagród
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
zapisz i mnie
Ja też.
Do oceny malowania, chyba warto wliczyć jakość. 4 ilość 2 jakość 2 proxy
2 podstawki i treje i karne za brak przyborów.
Normalna armia to dwa, brzydka to 1, a trikolor to 0.
Dopisz może też, że za niezapłacenie za klniecie że podwojona wejściówka na nastepny, albo coś.
Do oceny malowania, chyba warto wliczyć jakość. 4 ilość 2 jakość 2 proxy
2 podstawki i treje i karne za brak przyborów.
Normalna armia to dwa, brzydka to 1, a trikolor to 0.
Dopisz może też, że za niezapłacenie za klniecie że podwojona wejściówka na nastepny, albo coś.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!