1600 z duza magia
Moderator: Ziemko
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
1600 z duza magia
Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 375.0 Pts
General; Magic Level 4
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
The Cloak of Feathers [35.0]
10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Cold One Riders @ 170.0 Pts
Shield; Standard
1 Pack Leader @ [10.0] Pts
5 Cold One @ [0.0] Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1600.0
1 Slann Mage-Priest @ 375.0 Pts
General; Magic Level 4
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
The Cloak of Feathers [35.0]
10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
4 Cold One Riders @ 170.0 Pts
Shield; Standard
1 Pack Leader @ [10.0] Pts
5 Cold One @ [0.0] Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1600.0
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Rozpiska ma sporo bledow generalnie.
Najbardziej mnie ciekawi gdzie planujesz trzymac slanna?
Najbardziej mnie ciekawi gdzie planujesz trzymac slanna?
Mnie zastanawia czym zamierzasz wygrać gre ;d A tak serio to zamiast kawy i jednego oddziału skinków dał bym jakis klocek saurusów do cc.Poza tym musisz pomyslec gdzie chcesz umieścić tego slana o czym napisał już Ziemko,bo jak narazie albo biega samopas albo z 10 skinkami w kohorcie
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
@ Olos.
To jest całkiem zasadne pytanie, bo ta armia faktycznie nie ma czym wygrywac gier.
Pomijam już takie detale jak 3 magów, którzy nie bardzo mają się gdzie podziac (ten bunkier 10 skinków to przecież żart )
To jest całkiem zasadne pytanie, bo ta armia faktycznie nie ma czym wygrywac gier.
Pomijam już takie detale jak 3 magów, którzy nie bardzo mają się gdzie podziac (ten bunkier 10 skinków to przecież żart )
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
macie całkowita racje... zbyt napaliłem się na czarowanie slana i puszczanie pocisków przez skini czym zrobiłem te armie bardzo zero jedynkowa.....
inna koncepcja na grę funowska bez lordów
Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts general
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
19 Skink Cohort @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
30 Saurus Warriors @ 371.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Terradon Riders @ 144.0 Pts
Fireleech Bolas
4 Terradon @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
5 Chameleon Skinks @ 65.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 93
jest jeszcze pomysł zdiecia cameleonow i dania jednemu z szamanow scrol of shielding oraz dopakowanie kohorty tymi kilkoma skinkami
inna koncepcja na grę funowska bez lordów
Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts general
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
19 Skink Cohort @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
30 Saurus Warriors @ 371.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
4 Terradon Riders @ 144.0 Pts
Fireleech Bolas
4 Terradon @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
5 Chameleon Skinks @ 65.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 93
jest jeszcze pomysł zdiecia cameleonow i dania jednemu z szamanow scrol of shielding oraz dopakowanie kohorty tymi kilkoma skinkami
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
ludzie z ktorymi gram bardzo czesto daja płonace ataki wiec dragonhel ratuje mnie przed nimi
tak samo jak przed magia metalu oraz magia ognia.....
inicjatywa 3 i tak jest niziutka( wiekszosc przeciwnikow z ktorymi walcze ma inicjatywe wyzsza wiec i tak mnie to nie ruszy)
magiczna kosałka racja sie przydaje szczegolnie na eteryki ale sadze ze siła 7 i ochrona przed ogbniem ( czesc maszyn wojennych ma płonace ataki) jest lepszym rozwiazaniem
tak samo jak przed magia metalu oraz magia ognia.....
inicjatywa 3 i tak jest niziutka( wiekszosc przeciwnikow z ktorymi walcze ma inicjatywe wyzsza wiec i tak mnie to nie ruszy)
magiczna kosałka racja sie przydaje szczegolnie na eteryki ale sadze ze siła 7 i ochrona przed ogbniem ( czesc maszyn wojennych ma płonace ataki) jest lepszym rozwiazaniem
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Oprócz krasnoludzkich run do płonących ataków są jeszcze demoniczne cannony i katapy TK (te 2 ostatnie mają bazowo ogniste ataki). Jeśli chodzi o krasnoludy, to nie dają one do wszystkich machin runek z ognistymi atakami, więc po kowboju po prostu uderzy taka bez flamingów. Empire żeby mieć płonącego cannona, to musi go "podpalić" z prayersa z war altara - a po co miałoby to robić walcząc z lizardami?
Natomiast z tym ratowaniem przed magią ognia scar-veterana to niezły żarcik. Pociski z fire mu nic nie zrobią, jedyne co to buff do woundowania dobrze wykorzystany przez przeciwnika mógłby mu zaszkodzić, ale to tylko w wypadku kiedy przeciwnik ma bazowo duże przebicie pancerza. Za to spostrzeżenie z magią metalu jak najbardziej słuszne.
Natomiast z tym ratowaniem przed magią ognia scar-veterana to niezły żarcik. Pociski z fire mu nic nie zrobią, jedyne co to buff do woundowania dobrze wykorzystany przez przeciwnika mógłby mu zaszkodzić, ale to tylko w wypadku kiedy przeciwnik ma bazowo duże przebicie pancerza. Za to spostrzeżenie z magią metalu jak najbardziej słuszne.
Najlepsze IMO zlozenie na pieszego veterana to albo GW i pancerz z 4+ wardem lub slomka, dawnstone, e.shield - 2+ przrzucany sejw.
Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się, że to scar-veteran na cold one. Na pieszego ward na ogień czy tam charmed shield nie są tak bardzo potrzebne - to co proponuje Ziemko to dobre opcje.
Natomiast najmocniejszym pieszym scar-veteranem jest Gor-Rok, tylko wiadomo - to imienny bohater i szmaty nie ponosi.
Natomiast najmocniejszym pieszym scar-veteranem jest Gor-Rok, tylko wiadomo - to imienny bohater i szmaty nie ponosi.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
dragon hełm kosztuje tylko 10 pkt a faje dodatkowo plus 1 do as....
natomiast tarcza która niweluje 1 nietrafienie działa rownierz na trafienia ze strzelania np kuszników.. czyli krasnale najpierw do mnie strzelają z kuszników a ja tracę tarcze na głupiego bełta.. jest to tez przedmiot jednorazowy a weteran rzadko kiedy już w 2 turze jest w interesującym mnie kombacie.
ostatnia przeciwność to to ze z tarcza nie mogę mieć wielkiej broni...a siła 7 to cos z czego naprawdę ciężko zrezygnować
natomiast tarcza która niweluje 1 nietrafienie działa rownierz na trafienia ze strzelania np kuszników.. czyli krasnale najpierw do mnie strzelają z kuszników a ja tracę tarcze na głupiego bełta.. jest to tez przedmiot jednorazowy a weteran rzadko kiedy już w 2 turze jest w interesującym mnie kombacie.
ostatnia przeciwność to to ze z tarcza nie mogę mieć wielkiej broni...a siła 7 to cos z czego naprawdę ciężko zrezygnować
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
he he
wkradł sie glupi bład w rozpisce za ktory przepraszam.... od niedawna dopiero bawie sie AB i wciaz nie zaznaczam tego ci powinienem
weteran jest oczywiscie na c.o
wkradł sie glupi bład w rozpisce za ktory przepraszam.... od niedawna dopiero bawie sie AB i wciaz nie zaznaczam tego ci powinienem
weteran jest oczywiscie na c.o
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 171.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
15 Skink Cohort @ 85.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
3 Terradon Riders @ 108.0 Pts
Fireleech Bolas
3 Terradon @ [0.0] Pts
3 Terradon Riders @ 108.0 Pts
Fireleech Bolas
3 Terradon @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 1597.0
1 Saurus Scar-Veteran @ 171.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
15 Skink Cohort @ 85.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
3 Terradon Riders @ 108.0 Pts
Fireleech Bolas
3 Terradon @ [0.0] Pts
3 Terradon Riders @ 108.0 Pts
Fireleech Bolas
3 Terradon @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 1597.0
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Tym razem zapomniałeś o dodaniu GW na scar-veterana (koszt 4 pkt, więc braknie Ci 1 pkt).
Może od razu mała prośba. Staraj się obrabiać rozpiski przed wysłaniem ich, wtedy czyta się je dużo przyjemniej, tj. usuwasz oczywiste i niepotrzebne zapiski, na przykład nie warto pisać, że Terradon Ridersi latają na Terradonach, albo że Ancient Stegadon ma 5 Skink Crew uzbrojonych w Lustrian Javeliny.
Może od razu mała prośba. Staraj się obrabiać rozpiski przed wysłaniem ich, wtedy czyta się je dużo przyjemniej, tj. usuwasz oczywiste i niepotrzebne zapiski, na przykład nie warto pisać, że Terradon Ridersi latają na Terradonach, albo że Ancient Stegadon ma 5 Skink Crew uzbrojonych w Lustrian Javeliny.
Zlozenie Bsbka jest obecnie masakryczne. Dostaje z pierwszego lepszego cannona i ginie.
Na 2k+ wystawia sie kowbojow, bo nie sa oni generalami, bsbkami dlatego ich strata tak nie boli.
Poza tym kazdy z nich ma jakas obrone chociaz na 1 strzal od cannona.
Na male punkty bsbek na co to free frag.
Na 2k+ wystawia sie kowbojow, bo nie sa oni generalami, bsbkami dlatego ich strata tak nie boli.
Poza tym kazdy z nich ma jakas obrone chociaz na 1 strzal od cannona.
Na male punkty bsbek na co to free frag.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
tylko ja pecha mam do rzutów na ld dla weterana.. potrafi spieprzyć od kombatu w którym nic mu nie grozi... ostatnio przegrałem z wiedźmami kto re miały płonace ataki walke o 1 i nie zdałem ld
został przez wiedzmy pogoniony....a za 25 pkt dostaje dodatkowy przerzut ld
a propos rozpisek.... kopiuje je bezpośrednio z AB ale skoro się nie czytelne to oczywiście ze będę je poprawiać
został przez wiedzmy pogoniony....a za 25 pkt dostaje dodatkowy przerzut ld
a propos rozpisek.... kopiuje je bezpośrednio z AB ale skoro się nie czytelne to oczywiście ze będę je poprawiać
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki