Nietypowe Skaveny ETC
Nietypowe Skaveny ETC
Skaven 2400pkt
Grey seer @ 305pkt
general, talisman of preservation, power stone, k3 tokens
Grey seer @ 295pkt
talisman of endurance, dispel scroll, k3 tokens
Chieftain @ 82pkt
BSB, banner of eternal flame, shield
Warlock engineer @ 65pkt
brass orb
Warlock engineer @ 45pkt
doomrocket
Warlock engineer @ 15pkt
32 stormvermins @ 299pkt
FCG, stormbanner
30 clanrats @ 155pkt
FCG, shield
4*20 slaves @ 4*42pkt
musician
3*5 giant rats @ 3*23pkt
packmaster
6 rat ogres @ 287pkt
rat ogres champion, 4 packmaster
2*5 poison wind globardiers @ 2*55pkt
champion
2*5 gutter runners @ 2*90pkt
slings, poison
Warp-lighting cannon @ 90pkt
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Takim czymś grałem na turnieju ostatnio i jestem ciekaw waszych opinii.
Dwaj seerzy są najlepszym złożeniem lordów na jakim grałem. Mam prawie wszystkie główne czary z plagi i ruiny oraz 2 teleporty. Kości spokojnie starcza przy tym złożeniu. Nie zauważyłym by 2 dużych magów było stratą punktów.
20 slavów są dla mnie lepsze bo bardziej manewrowne i nie szkoda ich poświęcić, a to co mają przytrzymać to przytrzymają.
Globki są spoko przeciw pancernym herosom z którymi mam problem, a zawsze można ich użyć jako odginaczki.
Rat ogry są bo chciałem zobaczyć jak się klepią w porównaniu do monków. Niby są lepsi na pancerne rzeczy (zabili demon prince'a) ale często brakuje tego steadfasta gdy walka się przedłuża. Chyba ich wymięnie na 33 monków z pb.
Co myślicie?
Grey seer @ 305pkt
general, talisman of preservation, power stone, k3 tokens
Grey seer @ 295pkt
talisman of endurance, dispel scroll, k3 tokens
Chieftain @ 82pkt
BSB, banner of eternal flame, shield
Warlock engineer @ 65pkt
brass orb
Warlock engineer @ 45pkt
doomrocket
Warlock engineer @ 15pkt
32 stormvermins @ 299pkt
FCG, stormbanner
30 clanrats @ 155pkt
FCG, shield
4*20 slaves @ 4*42pkt
musician
3*5 giant rats @ 3*23pkt
packmaster
6 rat ogres @ 287pkt
rat ogres champion, 4 packmaster
2*5 poison wind globardiers @ 2*55pkt
champion
2*5 gutter runners @ 2*90pkt
slings, poison
Warp-lighting cannon @ 90pkt
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Takim czymś grałem na turnieju ostatnio i jestem ciekaw waszych opinii.
Dwaj seerzy są najlepszym złożeniem lordów na jakim grałem. Mam prawie wszystkie główne czary z plagi i ruiny oraz 2 teleporty. Kości spokojnie starcza przy tym złożeniu. Nie zauważyłym by 2 dużych magów było stratą punktów.
20 slavów są dla mnie lepsze bo bardziej manewrowne i nie szkoda ich poświęcić, a to co mają przytrzymać to przytrzymają.
Globki są spoko przeciw pancernym herosom z którymi mam problem, a zawsze można ich użyć jako odginaczki.
Rat ogry są bo chciałem zobaczyć jak się klepią w porównaniu do monków. Niby są lepsi na pancerne rzeczy (zabili demon prince'a) ale często brakuje tego steadfasta gdy walka się przedłuża. Chyba ich wymięnie na 33 monków z pb.
Co myślicie?
1. Wstaw power Scrola na któregoś seera, nawet kosztem doomrocketa i jakis itemów
2. Monki są tylko trochę lepsze od rat ogrów
3. Gdzie trzymasz magów?- myślę że w claratach,
4. Ja bym dodał zamiast ogrów 20 monków[będzie siedziała kadra odporna na paniki], swarmy[jako odginaczki, czasem lepsze od gratów], dobił stormy do tyle ile zostanie pkt.
5. na bsb daj halabarde inaczej n igdy nie wykorzystasz tych flamingów, a tak to wchodzi do stormów i jedzą trolle/crypty
2. Monki są tylko trochę lepsze od rat ogrów
3. Gdzie trzymasz magów?- myślę że w claratach,
4. Ja bym dodał zamiast ogrów 20 monków[będzie siedziała kadra odporna na paniki], swarmy[jako odginaczki, czasem lepsze od gratów], dobił stormy do tyle ile zostanie pkt.
5. na bsb daj halabarde inaczej n igdy nie wykorzystasz tych flamingów, a tak to wchodzi do stormów i jedzą trolle/crypty
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
@Janus
Ad 4 jedno ale. 900 pkt bo tyle monki z 600 pkt w herosach +100 za genka będą warte pewnikiem nie trzymałbym w oddziale z frenzy.
Ad 4 jedno ale. 900 pkt bo tyle monki z 600 pkt w herosach +100 za genka będą warte pewnikiem nie trzymałbym w oddziale z frenzy.
Rozpiska jak moja przed 20 bitwami testów. Kibicuje Ci i zobaczymy gdzie dotrzesz
powerscroll to mus
powerscroll to mus
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dzięki za pozytywny oddzew.
Po waszych radach i moich przemyśleniach powstało coś takiego:
Skaven 2400pkt
Grey seer @ 320pkt
general, talisman of preservation, power scroll, k3 tokens
Grey seer @ 280pkt
opal amulet, dispel scroll, k3 tokens
Chieftain @ 82pkt
BSB, banner of eternal flame, shield
Warlock engineer @ 65pkt
brass orb
Warlock engineer @ 15pkt
Warlock engineer @ 15pkt
33 stormvermins @ 301pkt
FCG, razor standard
24 clanrats @ 128pkt
FCG, shield
2*20 slaves @ 2*42pkt
musician
2*21 slaves @ 2*44pkt
musician
2*5 giant rats @ 2*23pkt
packmaster
18 plague monks @ 201pkt
FCG, stormbanner
2*5 plague censer bearers @ 2@ 80pkt
2*5 poison wind globardiers @ 2*55pkt
champion
2*5 gutter runners @ 2*90pkt
slings, poison
Warp-lighting cannon @ 90pkt
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Kadra siedzi w monkach, ewentualnie w clanach. Trochę nie jestem przekony do tych dwóch oddziałów, za mało ich, ale na więcej nie starczyło punktów. Jak nie siedzi w nich kadra to mają flankować i może coś złamią (napewno lepiej od slavów)
Razor banner teorytycznie zwieksza potencjalną siłę stormów ale chyba wróci na nich stormbanner, żeby monki zwiększyły swoją liczebność i dostały banner +1 do ld (8ld przy tylu małych unitach może być fajna)
2*censerzy jako druga po stormach siła uderzeniowa. Mogą być fajni tam gdzie stormy zawodzą na kawę i kowbojów.
Jak to wygląda?
Po waszych radach i moich przemyśleniach powstało coś takiego:
Skaven 2400pkt
Grey seer @ 320pkt
general, talisman of preservation, power scroll, k3 tokens
Grey seer @ 280pkt
opal amulet, dispel scroll, k3 tokens
Chieftain @ 82pkt
BSB, banner of eternal flame, shield
Warlock engineer @ 65pkt
brass orb
Warlock engineer @ 15pkt
Warlock engineer @ 15pkt
33 stormvermins @ 301pkt
FCG, razor standard
24 clanrats @ 128pkt
FCG, shield
2*20 slaves @ 2*42pkt
musician
2*21 slaves @ 2*44pkt
musician
2*5 giant rats @ 2*23pkt
packmaster
18 plague monks @ 201pkt
FCG, stormbanner
2*5 plague censer bearers @ 2@ 80pkt
2*5 poison wind globardiers @ 2*55pkt
champion
2*5 gutter runners @ 2*90pkt
slings, poison
Warp-lighting cannon @ 90pkt
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Kadra siedzi w monkach, ewentualnie w clanach. Trochę nie jestem przekony do tych dwóch oddziałów, za mało ich, ale na więcej nie starczyło punktów. Jak nie siedzi w nich kadra to mają flankować i może coś złamią (napewno lepiej od slavów)
Razor banner teorytycznie zwieksza potencjalną siłę stormów ale chyba wróci na nich stormbanner, żeby monki zwiększyły swoją liczebność i dostały banner +1 do ld (8ld przy tylu małych unitach może być fajna)
2*censerzy jako druga po stormach siła uderzeniowa. Mogą być fajni tam gdzie stormy zawodzą na kawę i kowbojów.
Jak to wygląda?
ciekawie. Zupelnie inna koncepcja niz moja od zlozenia lordow po rary, ale powiem Ci - ciekawa. bardzo dużo CC unitowego, do ktorego nie jestem przekonany, bardzo duzo wystawien. Pozostaje Ci to ogrywac - od siebie powiem ze przy tej ilosci slavowo giant raty sa totalnie zbedne a masz za to 6 monkow
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ujmę to tak z drobnymi zmianami, ale sam bym na tym zagrał Ja bym zmienił tylko shielda na halabardę na BSB i storm banner z monków na stormy, a na monków +1 Ld, wtedy gienek rozdaje 8 Ld (bo zgaduję, że w monkach siedzi ) Ach, i skrinuj monków stormami, powinno być git
Let the River of Blood flow...
- WoodenBrony
- Plewa
- Posty: 5
- Lokalizacja: Będzin
A dlaczego jest 2 Warlock engineerów całkiem pustych ? Bez niczego nie są lepsi od ClanRatów, a kosztują 4x więcej. Jestem nowym Skavenem i jeszcze się na tym dobrze nie znam.
"Nadzieja jest matką głupich i swoich dzieci nie lubi." - Kazimierz Staszewski
"Choć z Nami, nie zwracaj uwagi na szalone wyścigi." - Kazimierz Staszewski
"Choć z Nami, nie zwracaj uwagi na szalone wyścigi." - Kazimierz Staszewski
Ostatnio naszła mnie ochota żeby pograć sobie na warlordach. Oto efekty moich przemyśleń:
I Skaven 2400pkt
Warlord @ 264pkt
great weapon, shield, Bonebreaker, Talisman of Preservation, World's Edge Armour, Skalm
Warlord @ 193pkt
shield, Fell Blade
Warlock Engineer @ 150pkt
Ruby Ring of Ruin, Dispel Scroll
Warlock Engineer @ 145pkt
Scroll of Shielding, Doomracket
Warlock Engineer @ 15pkt
Chieftain @ 122pkt
BSB, shield, Stormbanner
34 stormvermins @ 273pkt
FCG, Banner of Eternal Flame
36 slaves @ 74pkt
musician
35 slaves @ 72pkt
musician
20 slaves @ 42pkt
musician
30 clanrats @ 155pkt
FCG, shield
35 plague monks @ 300pkt
FCG, Plague Banner
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Warp-lightning Cannon @ 90pkt
II Skaven 2400pkt
Warlord @ 264pkt
great weapon, shield, Bonebreaker, Talisman of Preservation, World's Edge Armour, Skalm
Warlord @ 193pkt
shield, Fell Blade
Warlock Engineer @ 150pkt
Ruby Ring of Ruin, Dispel Scroll
Warlock Engineer @ 150pkt
Warp-energy condensor, Doomracket
Warlock Engineer @ 60pkt
Obsidian Lodestone
Chieftain @ 122pkt
BSB, shield, Stormbanner
35 stormvermins @ 280pkt
FCG, Banner of Eternal Flame
35 slaves @ 72pkt
musician
35 slaves @ 72pkt
musician
20 slaves @ 42pkt
musician
30 clanrats @ 155pkt
FCG, shield
40 plague monks @ 335pkt
FCG, Plague Banner
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Warp-lightning Cannon @ 90pkt
Jak myślicie, która lepsza? Największy problem mam z wybraniem generała. Teoretycznie ten na bonebreakerze jest twardszy ale na takie imperium czy dwarfy trzeba już go chować przed działami i może być problem z rozdawaniem liderki. Natomiast ten pieszy może sam zabić się od fell blade'a.
I Skaven 2400pkt
Warlord @ 264pkt
great weapon, shield, Bonebreaker, Talisman of Preservation, World's Edge Armour, Skalm
Warlord @ 193pkt
shield, Fell Blade
Warlock Engineer @ 150pkt
Ruby Ring of Ruin, Dispel Scroll
Warlock Engineer @ 145pkt
Scroll of Shielding, Doomracket
Warlock Engineer @ 15pkt
Chieftain @ 122pkt
BSB, shield, Stormbanner
34 stormvermins @ 273pkt
FCG, Banner of Eternal Flame
36 slaves @ 74pkt
musician
35 slaves @ 72pkt
musician
20 slaves @ 42pkt
musician
30 clanrats @ 155pkt
FCG, shield
35 plague monks @ 300pkt
FCG, Plague Banner
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Warp-lightning Cannon @ 90pkt
II Skaven 2400pkt
Warlord @ 264pkt
great weapon, shield, Bonebreaker, Talisman of Preservation, World's Edge Armour, Skalm
Warlord @ 193pkt
shield, Fell Blade
Warlock Engineer @ 150pkt
Ruby Ring of Ruin, Dispel Scroll
Warlock Engineer @ 150pkt
Warp-energy condensor, Doomracket
Warlock Engineer @ 60pkt
Obsidian Lodestone
Chieftain @ 122pkt
BSB, shield, Stormbanner
35 stormvermins @ 280pkt
FCG, Banner of Eternal Flame
35 slaves @ 72pkt
musician
35 slaves @ 72pkt
musician
20 slaves @ 42pkt
musician
30 clanrats @ 155pkt
FCG, shield
40 plague monks @ 335pkt
FCG, Plague Banner
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
5 gutter runners @ 90pkt
slings, poison
Hell Pit Abomination @ 235pkt
Warp-lightning Cannon @ 90pkt
Jak myślicie, która lepsza? Największy problem mam z wybraniem generała. Teoretycznie ten na bonebreakerze jest twardszy ale na takie imperium czy dwarfy trzeba już go chować przed działami i może być problem z rozdawaniem liderki. Natomiast ten pieszy może sam zabić się od fell blade'a.
jak na etc to kiepsko bez seera ale jak chcesz sie bawic w warlordow to smialo osobiscie wolal bym wystawienie warlorda na bonebrakerze z fellbladem i ganianie za roznymi fajnymi celami jak GUO albo inne sfinsky badz czolgi
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
Pierwsza próba na verminlordzie przy założeniu, że będzie zabierał 1 slot na etc. Najpewniej najpierw będzie to Deciever, bo podoba mi się motyw skaczącego z jednego krańca mapy na drugi monstera i zarazem maga z plagą. Choć Warpseer przez swój +1 do warda (jednorazowe?) albo drugiego brass orba też fajny podobnie jak Corruptor z przerzutem plagi. Pewnie wypróbuje ich po kolei jak będę miał czas.
Grey seer @ 535
general, screaming bell, dispel scroll, fencer's blades, skalm, dragonbane gem
32 clanrats @ 164
FCG, shield
Verminlord @ 500
Assasin @ 170
weeping blade, potion of strenght
Chieftain @ 122
BSB, halberd, stormbanner
Warlock engineer @ 65
brass orb
46 stormvermins @ 392
FCG, razor banner
3*20 slaves @ 3*42
musician
Hell pit abomination @ 235
Warp-lightning cannon @ 90
total cost: 2399
Co myślicie? Strasznie brakuje mi tutaj gutterów ale nie ma ich za co wstawić. Koncept jest taki, że mam dwa kloce (dzwon z kadrą i staticiem + duży oddział stormów) oraz dwa monstery do combatu. Do tego mocna magia i trochę śmiecia.
Grey seer @ 535
general, screaming bell, dispel scroll, fencer's blades, skalm, dragonbane gem
32 clanrats @ 164
FCG, shield
Verminlord @ 500
Assasin @ 170
weeping blade, potion of strenght
Chieftain @ 122
BSB, halberd, stormbanner
Warlock engineer @ 65
brass orb
46 stormvermins @ 392
FCG, razor banner
3*20 slaves @ 3*42
musician
Hell pit abomination @ 235
Warp-lightning cannon @ 90
total cost: 2399
Co myślicie? Strasznie brakuje mi tutaj gutterów ale nie ma ich za co wstawić. Koncept jest taki, że mam dwa kloce (dzwon z kadrą i staticiem + duży oddział stormów) oraz dwa monstery do combatu. Do tego mocna magia i trochę śmiecia.
w etc napisali ze verminlord nie bedzie dopuszczony na zasadach z EOT
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Edit: Doczytałem ponownie i jak byk najpierw stoi, że verminlordy i armoured rat ogry będą dopuszczone, ale mogą zajmować punkty kompozycji. Dopiero potem jest zapis, że nie można ich brać, z dopiskiem, że dotyczy to specjalów czyli tego śmiechowego Verminkinga za 650.
Przy okazji zapytałem się kudłatego. Czekam na odpowiedz.
Przy okazji zapytałem się kudłatego. Czekam na odpowiedz.
Grey seer @ 495
general, screaming bell, dispel scroll, skalm
30 clanrats @ 155
FCG, shield
Verminlord Warpseer @ 550
Chieftain @ 122
BSB, halberd, stormbanner
Warlock engineer @ 65
brass orb
Warlock engineer @ 15
47 stormvermins @ 399
FCG, razor banner
20 slaves @ 46
musician, champion
21 slaves @ 48
musician, champion
2*5 gutter runners @ 2*90
poison, slings
Hell pit abomination @ 235
Warp-lightning cannon @ 90
Takim czymś ostatnio grałem 2 razy z wochem. 12 z throgiem i 2 hordami trolli oraz 20 z bardziej standardowym na spamie herosów.
Verminlord pełni na razie funkcję straszaka i drugiego maga. Ta błyskawica jest świetna, rzucasz z jednej kości i ściągasz fasta Jego drugiego brass orba nie użyłem ani razu (grałem nim jeszcze w towarzyskiej bitwie na 3000), żal pozbywać się tego +1 do warda. Jeszcze ani razu został zabity. Raczej go zaganiają po przegranym combacie, ale zobaczę jak pójdzie na armię z machinami, choć w sumie jest wytrzymały jak dzwonek, a jego nie tak łatwo ściągnąć, szczególnie przy stormbannerze.
W sobotę na turnieju dalsze testy.
general, screaming bell, dispel scroll, skalm
30 clanrats @ 155
FCG, shield
Verminlord Warpseer @ 550
Chieftain @ 122
BSB, halberd, stormbanner
Warlock engineer @ 65
brass orb
Warlock engineer @ 15
47 stormvermins @ 399
FCG, razor banner
20 slaves @ 46
musician, champion
21 slaves @ 48
musician, champion
2*5 gutter runners @ 2*90
poison, slings
Hell pit abomination @ 235
Warp-lightning cannon @ 90
Takim czymś ostatnio grałem 2 razy z wochem. 12 z throgiem i 2 hordami trolli oraz 20 z bardziej standardowym na spamie herosów.
Verminlord pełni na razie funkcję straszaka i drugiego maga. Ta błyskawica jest świetna, rzucasz z jednej kości i ściągasz fasta Jego drugiego brass orba nie użyłem ani razu (grałem nim jeszcze w towarzyskiej bitwie na 3000), żal pozbywać się tego +1 do warda. Jeszcze ani razu został zabity. Raczej go zaganiają po przegranym combacie, ale zobaczę jak pójdzie na armię z machinami, choć w sumie jest wytrzymały jak dzwonek, a jego nie tak łatwo ściągnąć, szczególnie przy stormbannerze.
W sobotę na turnieju dalsze testy.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, o 15:00 przez MikiChol, łącznie zmieniany 1 raz.