Ranking grywalności jednostek EMP
Moderator: #helion#
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Ranking grywalności jednostek EMP
Hej,
chciałbym zwrócić sie do Was, graczy EMP, o ocenę jednostek z Waszej armii.
Jest to ankieta, która będzie mi pomocna przy tworzeniu systemu premiowania graczy za wystawienia niepopularnych i niegrywalnych jednostek, na małe i srednie punkty (1000-1600 bez lordów i z typowymi ograniczeniami)
Proszę, abyście obok każdej jednostki z listy wpisali odpowiednią cyfrę, mając na uwadze w/w przedział punktowy:
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Captain
Battle Wizard
Warrior Priest
Master Engineer
Witch Hunter
Halberdiers
Swordsmen
Crossbowmen
Handgunners
Archers
Free Company
Knightly Orders
Greatswords
Demigryph knights
Reiksguard Knights
Huntsmen
Postoliers
Outriders
Great Cannon
Mortar
Flagellants
Hellblaster
Hellstorm Rocket Battery
Steam Tank
Celestial Hurricanum
Luminark of Hysh
Dzięki!
chciałbym zwrócić sie do Was, graczy EMP, o ocenę jednostek z Waszej armii.
Jest to ankieta, która będzie mi pomocna przy tworzeniu systemu premiowania graczy za wystawienia niepopularnych i niegrywalnych jednostek, na małe i srednie punkty (1000-1600 bez lordów i z typowymi ograniczeniami)
Proszę, abyście obok każdej jednostki z listy wpisali odpowiednią cyfrę, mając na uwadze w/w przedział punktowy:
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Captain
Battle Wizard
Warrior Priest
Master Engineer
Witch Hunter
Halberdiers
Swordsmen
Crossbowmen
Handgunners
Archers
Free Company
Knightly Orders
Greatswords
Demigryph knights
Reiksguard Knights
Huntsmen
Postoliers
Outriders
Great Cannon
Mortar
Flagellants
Hellblaster
Hellstorm Rocket Battery
Steam Tank
Celestial Hurricanum
Luminark of Hysh
Dzięki!
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 1
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 2
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 2
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 2
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 1
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 2
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 2
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 2
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 0
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 1
Halberdiers 0
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 2
Knightly Orders 0
Greatswords 1
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 1
Postoliers 1/2
Outriders 3
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 1
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 0
Luminark of Hysh 0
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 1
Halberdiers 0
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 2
Knightly Orders 0
Greatswords 1
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 1
Postoliers 1/2
Outriders 3
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 1
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 0
Luminark of Hysh 0
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
0- jednostka grywalna, często wybierana do rozpiski
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 1
Master Engineer 1
Witch Hunter 1
Halberdiers 0
Swordsmen 3
Crossbowmen 2
Handgunners 3
Archers 1
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 1
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 1
Postoliers 1
Outriders 1
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 1
Hellblaster 0
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 1
1- jednostka srednio lub niegrywalna, byłaby często wybierana, ale przegrywa konkurencję z innymi jednostkami z podręcznika
2- jednostka srednio lub niegrywalna ze względu na swój potencjał (zbyt słaba lub nieco zbyt droga)
3- jednostka niegrywalna, o bardzo niskim potencjale (bardzo słabe zasady, mocno przesadzony koszt)
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 1
Master Engineer 1
Witch Hunter 1
Halberdiers 0
Swordsmen 3
Crossbowmen 2
Handgunners 3
Archers 1
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 1
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 1
Postoliers 1
Outriders 1
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 1
Hellblaster 0
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 1
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 1
Swordsmen 0
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 2
Knightly Orders 0
Greatswords 3
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 2
Huntsmen 2
Postoliers 1
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 3
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 0
Luminark of Hysh 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 1
Swordsmen 0
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 2
Knightly Orders 0
Greatswords 3
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 2
Huntsmen 2
Postoliers 1
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 3
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 0
Luminark of Hysh 0
Ja dopiero powracam do gry, ale pierwsze przemyślenia są - więc może wyjdzie przy okazji porównanie między mniej a bardziej ogranymi osobami.
I drobna uwaga - jaką ocenę powinni otrzymać Spearmeni skoro ich na liście nie ma?
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 0
Swordsmen 3
Crossbowmen 2
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 1
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 2
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 1
Hellblaster 0
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 1
I drobna uwaga - jaką ocenę powinni otrzymać Spearmeni skoro ich na liście nie ma?

Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 0
Swordsmen 3
Crossbowmen 2
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 1
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 2
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 1
Hellblaster 0
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 1
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
-SaH- pisze:...
I drobna uwaga - jaką ocenę powinni otrzymać Spearmeni skoro ich na liście nie ma?![]()
solidna 3, poza funkcją bunkra dla maga, nie widzę dla nich miejsca w armii, a jak się poszuka to i bunkry znajdą się lepsze niż oni.

"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Hmmm, powiedzmy tak...
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 1
Halberdiers 1
Swordsmen i Spearmen 3333
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 2
Demigryph knights 000000000000000
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 2
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3333
Flagellants 3
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3333
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 1
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 1
Halberdiers 1
Swordsmen i Spearmen 3333
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 0
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 2
Demigryph knights 000000000000000
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 2
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3333
Flagellants 3
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3333
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 1
Luminark of Hysh 1
Vae victis!
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 1
Spearmen 3
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 1
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 2
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 1
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 3
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 2
Luminark of Hysh 1
Battle Wizard 0
Warrior Priest 0
Master Engineer 1
Witch Hunter 2
Halberdiers 1
Spearmen 3
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 1
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 2
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 2
Postoliers 1
Outriders 2
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 3
Hellblaster 1
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 2
Luminark of Hysh 1
Z moich krótkich rozważań wyszło coś takiego 
Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 000
Master Engineer 0
Witch Hunter 1
Halberdiers 0
Spearmen 3
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 1
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 3
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 1
Postoliers 0
Outriders 3
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 3
Hellblaster 0
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 2
Luminark of Hysh 2

Captain 0
Battle Wizard 0
Warrior Priest 000
Master Engineer 0
Witch Hunter 1
Halberdiers 0
Spearmen 3
Swordsmen 3
Crossbowmen 3
Handgunners 3
Archers 1
Free Company 3
Knightly Orders 0
Greatswords 3
Demigryph knights 0
Reiksguard Knights 1
Huntsmen 1
Postoliers 0
Outriders 3
Great Cannon 0
Mortar 3
Flagellants 3
Hellblaster 0
Hellstorm Rocket Battery 3
Steam Tank 0
Celestial Hurricanum 2
Luminark of Hysh 2