RMS i P3

Jak "to" się robi? Tutaj uzyskasz odpowiedź.

Moderatorzy: Ziemko, Arbiter Elegancji

ODPOWIEDZ
Bartkson
Plankton

RMS i P3

Post autor: Bartkson »

Hej, jestem początkującym malarzem (jeśli można to tak nazwać, bo jeszcze nic nie zmalowałem :? ) i szykuję się do zakupu pierwszych farbek. I tutaj właśnie pojawiło mi się sporo dylematów. Przeczytałem wiele artykułów o wadach i zaletach farb takich jak GW, VMC, VGC, P3 i RMS. Na podstawie tego zdecydowałem się rozpocząć swoją "karierę" z P3 lub RMS. Oczywiście mowa tutaj o zwykłych kolorach, bo metaliki i washe to inna bajka :wink: Czy ktoś z was używał którejś z tych farbek i mógłby podzielić się swoją opinią na ich temat? Z góry dzięki

Awatar użytkownika
Mirabelka
Mudżahedin

Post autor: Mirabelka »

Jak poczytałeś to już masz ogólny obraz. A to co tutaj możemy Ci poradzić/polecić to jedynie nasze subiektywne odczucia.
Ja ze swojej strony najbardziej lubię farbki Valejjo oraz P3, Valejjo z uwagi na ich uniwersalność oraz większą ilość farby w pojemniczku niż citadelki ( tu się kłania stosunek ceny do ilości/jakości ) a P3 z uwagi na ich jak to określić...aksamitność i gładkość. Musisz pierw farbki pokupować i potestować wtedy dopiero wyrobisz sobie zdanie na ich temat. Też na początku szperałam po forach, słuchałam "dobrych rad" a i tak wypracowałam raczej swój własny zestaw ulubionych farb.

Bartkson
Plankton

Post autor: Bartkson »

Dzięki za odpowiedź, i tak, po to właśnie się pytałem, żeby dowiedzieć się o osobistych odczuciach forumowiczów na temat tych farbek. Szczególnie chodzi mi o farby RMS, są one chyba najmniej popularne ze względu na małą dostępność w EU, przez co opinii na ich temat też jest tyle co kot napłakał :?

Awatar użytkownika
Mirabelka
Mudżahedin

Post autor: Mirabelka »