Lizaki Grzecha

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Lizaki Grzecha

Post autor: Grzechu »

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 380.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic
D: Harmonic Convergence [30.0]
Channeling Staff [15.0]
D: Focus of Mystery [35.0]

1 Saurus Oldblood @ 211.0 Pts
Great Weapon
Armour of Fortune [35.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 179.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
The Egg of Quango [30.0]
Sword of Striking [15.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Chief @ 84.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]

1 Terradon @ [0.0] Pts

1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]

1 Terradon @ [0.0] Pts

29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

12 Skink Skirmishers @ 84.0 Pts
Blowpipe

12 Skink Skirmishers @ 84.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe

8 Chameleon Skinks @ 104.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts

6 Skink Handlers @ [24.0] Pts

6 Cold One Riders @ 234.0 Pts
Spears; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

6 Cold One @ [0.0] Pts

Models in Army: 90


Total Army Cost: 2399.0

Co myślicie, co zmienić?

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Niestety, ale obecnie Cold One Ridersi nie mogą mieć magicznej szmatki.. Wiem, że to dziwne, ale pozbawiono ich tej możliwości w aktualnym AB, co wydaje się być chybionym pomysłem. Z jednej strony dostają boosty mające uczynić ich bardziej intratną opcją, a tu nagle JEB - nie ma magic bannera. :roll:

Jedyna jednostka, która jeszcze ma dostęp do magicznego sztandaru to TG. Jeśli chcesz mieć BoEF, to masz gotową odpowiedź co zmienić w rozpisce. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

kurrr. faktycznie, nie skapowałem, wywaliłem sztandar zupełnie i dodałem 2 kameleony.
Co myslicie?

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

dosyc dziwna ta rozpiska... masz tylko jeden oddział do bicia (zaurusi) jeden oddział do trzymania cowboyów ale bardzo malutki (zejdzie ci 2 c.o ridersow i tracisz look out sir) jeden oddział trzech lataczy którzy mocno nie poszaleją oraz masę bohaterów....odginaczek nie licze bo skinki w chmurkach służą głownie po to by przydatnie ginąc a to ze czasem coś ustrzelą wiele nie zmienia..pomysl ze za 2500 armia Orkow bedzie miec około 3 bitnych jednostek , VC beda miały hordy zombie a o skavenach nawet nie mowie. przał by ci się jeszcze jeden oddział zaurusow albo TG by trzymać tam slana.a właśnie czemu slan nie jest bsb?
czemu nie ma magicznej szmaty?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Moim zdaniem ta rozpiska jest zgrabnie ułożona. Jest w niej aż 5 kowbojów, z czego trzech to twarde saurusy umiejące przyłożyć, a dwóch to mobilne latające skinki. Presja jest wywierana na przeciwniku już od pierwszej tury przez oddział kameleonów, terradonów, 2 chiefów na terkach i czarującą żabę. CC w postaci 30 saurusów, paru Cold One Ridersow i 5 kowbojów wydaje się satysfakcjonujące jak na lizaki.
Głównym zadaniem skinków jest ostrzał i ucieczka, ginąć mają tylko w ostateczności. Potencjał strzelecki jest w porządku: 35 corowych skirmishowych skinków, oddział kameleonów, 2 salki i kamyki od 5 terrków ( 3 w oddziale + 2 osobnych herosów).
Magia i antymagia jest także bardzo dobra. Loremaster high magic w połączeniu z lizakowym atrybutem dają sporą uniwersalność.

Odpowiadając za autora rozpiski - slann zapewne nie jest BSB dlatego, bo nie zmieściłby się w limicie punktowym na lordów razem z oldbloodem. Ponadto pula punktów na hero wykorzystana w pełni - równo 600 pkt użytych.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

bić się jest czym ta kawa z herosem goni wszystko co ma 3 siły, wszystko co ma więcej dostaje ostrzał (magię) i też jest goniona. Slan nie jest bsb, bo jest wtedy drogi i ulokowuje sobie bsb i generała w jednym miejscu to samo tyczy się jego straty, najczęściej z tyłu solo albo ze skinami, ten odział który niby tylko trzyma saurusów, w szarży ma 24 ataki z czego połowa z siłą 5 i predatorem. skiny w chmurkach strzelają a nie odginają, po to są kowboje na terkach, kosztują niecałe 90 pkp i mają 2+ sv ruch przed bitwą, żal ich nie brać. TG nie biorę bo jak już pisałem to kupa punktów która płynie jak saurusi i nie są core. Zielonymi gram na remis strzelam uciekam i magiuję, skaveny mają max 4 siły, więc kawa rewelacja, vampiry to samo.
jest pomysł żeby rozbić 10 kameleonów rozbić na 2x 5.

Awatar użytkownika
meiss
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: meiss »

lwieserce85 pisze:dosyc dziwna ta rozpiska... masz tylko jeden oddział do bicia (zaurusi)
Mi się podoba, wiadro kowboji i skirmishu.
Co do saurusów, u mnie np. Duże klocki "trzymały punkty" ale nie walczyły i nie nabijały, więc bym nie narzekał na ich brak.
Główną siłą są tu koboje. Fakt, że taka gra wymaga koncentracji, a po turnieju człowiek czuje się wyprany i pluje sobie w brodę czemu nie zbiera czegoś barzdziej bezmózgiego, ale się da.
Jedyne co mnie zastanawia to oddział CO. ale próbuj śmiało, może się okazać, że jednak nimi też się da.

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

meiss pisze:Co do saurusów, u mnie np. Duże klocki "trzymały punkty" ale nie walczyły i nie nabijały, więc bym nie narzekał na ich brak.
no u mnie to samo, więc saurusi przyjmują ostrzał, i stoją do końca bitwy. Kawaleria jest do ochrony saurusów, dwie armaty mogę przyjąć, potem ward lub tarcza z odbiciem hita, więc kowboje dojadą tam gdzie trzeba, a kawa wspiera i nie płynie od byle czego,a uderzyć potrafi. Co do kminienia przy bitwie to właśnie to jest najlepsze.

Jest jeszcze pomysł żeby wywalić jajo i sword +1hit i zamienić na re roll save i sword of might.

Awatar użytkownika
d00mdiver
Wałkarz
Posty: 78
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: d00mdiver »

gramy razem średnio 3 razy w tygodniu :) będę się powtarzał, high magic ssie, masz heaven, death, shoadow :) Oj nagle się okazało że twoja kawa nie klepie tak miło moich trolli?! no proszę grzesio kolejny wał :P

Awatar użytkownika
meiss
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: meiss »

Co do High Magic to się nie zgodzę. Domena jest specyficzna, ale bardzo dobra, ważne jest żeby po pierwszej rundzie wymienić 1-2 czary na pasujące do przeciwnika 0.
Wtedy się robi ciekawie.

Kawa obsysa dopóki nie dosiądą tam się Kowboje.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 17:48 przez meiss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2683
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

High magic to teraz najlepsza opcja/ na równi z sygnaturkami, od kiedy nie można brać loremastera na dowolnej domenie.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

dziękuję cały czas staram mu się to przetłumaczyć ;)

Awatar użytkownika
meiss
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: meiss »

Ty mu nie tłumacz, tylko pokaż w grze :D
Bo z tego co pisał, to rozumiem, że na razie nie wiele mu z tej domeny robisz.

Awatar użytkownika
d00mdiver
Wałkarz
Posty: 78
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: d00mdiver »

meiss pisze:Ty mu nie tłumacz, tylko pokaż w grze :D
Bo z tego co pisał, to rozumiem, że na razie nie wiele mu z tej domeny robisz.
zgadza się :) pokaż moc tego lora grzechu :) nie ukrywajmy, na woch jest średni, możliwość zapominania czaru to jedyna fajna opcja tego lora

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

Szybki raport bitewny:

Pierwsza bitwa Dymitr grający chaosem:
szarża jednego kowboja na jagery, pare tur i zagonieni, jego bsb i chariot zabija mi kawe i z jednym kowbojem, slan ginie z hell gate, ale za to bsb z klocem saurusów z bostami zabija diabła, robie reform i przyjmuje chariot jego bsb i następnego diabła( jego mag ze skrolem za swojej górki uciekł za moją zebrał się, przeżył ostrzał plujek zabija mi skinka maga i zamienia się w diabła ;). Mój Bsb pokazał klasę zabij jego Bsb i chariot, bitwa się skończyła.
Obaj wykonaliśmy zadania ( ja zabiłem diabła, Dymitr zabił mi więcej specjali). 13-8 dla mnie.

Next battle: Handelek na wampirach. Wampiry agresywnie ruszają do przodu, jeden saurus szarża na duże ghule, do końca bitwy ich pokroił, i szarża kawaleri z dwoma hero na 40 ghuli z wampirem i bsb, moje tura extra, jego wampir w challenge nic mi nie robi ja wbijam mu ranę, zostaje niecałe 20 ghuli. W jego turze dwa mortisy krzycza do kawy i zabijają ich i jednego hero ( pytanko czy mortisy moga krzyczeć do nie swojej walki?)
W challenge ginie next hero. Cała reszta bitwy to pirdoły ja coś pluje uciekam i tak kończymy bitwe 10: 11 dla nieumarłych.

Last battle: Wojtek na chaos warriorach.
kawaleria z herosami jedzie i zabija chariot leci na jego Bsb, zabija obraca się leci na hell canon zabija, next piechota nurgla z magiem i lordem, zabijam nie starczyło tur na zabicie jeszcze jednego hell canona.
Jeden heros zabija rare chariot po czym łapie dyskowca i też zabija, horda saurusów przyjmuje 2x chariots zdaje breja i odbija je w następnej turze, skiny plują to co uciekało. 20:0 dla Lizaków ;)

Ogólnie 43 z bitew + 6 malowanie.

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

Po długim tłuczeniu rospy na lokalach i masterach, wymyśliłem coś takiego:

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 345.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Channeling Staff [15.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]

1 Saurus Oldblood @ 246.0 Pts
Great Weapon
Talisman of Preservation [45.0]
Glitering Scales [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 179.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Chief @ 84.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]

1 Terradon @ [0.0] Pts

1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]

1 Terradon @ [0.0] Pts

1 Skink Chief @ 84.0 Pts
Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]

1 Terradon @ [0.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

29 Skink Cohort @ 170.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician

1 Skink Brave @ [10.0] Pts

29 Skink Cohort @ 170.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician

1 Skink Brave @ [10.0] Pts

6 Cold One Riders @ 190.0 Pts
Shield; Musician

6 Cold One @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

6 Chameleon Skinks @ 78.0 Pts
Blowpipe

6 Chameleon Skinks @ 78.0 Pts
Blowpipe

Models in Army: 126


Total Army Cost: 2400.0

ODPOWIEDZ