VC 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jay_Jay
Wałkarz
Posty: 61

VC 2400

Post autor: Jay_Jay »

Witam, co wy na to?
Male ghoule z ekowampirem i bsb oraz oddzial duze ghoule do walki
Vargheisty i Hex do harass i flank
60 zombie do blokowania
mortis jako support do magii i ewtl krzyk
20 zombie do trzymania magow


Vampire Lord Lore of Vampires; Level 1 Wizard,Heavy Armour; Shield
Quickblood
Red Fury
Talisman of Preservation
Dragonhelm
Sword of Anti-Heroes
Wight King BSB nightshroud
30xCrypt Ghouls plus champ
5xDire Wolves
Master Necromancer Magic Level 4, Lore of Vampires
20xZombies fcg
Necromancer Magic Level 2,Lore of Death, Dispel Scroll
60x Zombies fcg
Mortis Engine plus tome
Spirit Hosts
9xCrypt Horrors i champ
5xHexwraiths
3x Vargheists


Total Army Cost: 2400.0

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

1. nekro mały z death:
-->jest słaby bo to 2level z death,
-->po drugie jeśli grasz na euro to masz czar z max4 kości co przy 2 levelu jest mało opłacalne(łatwiej zbić będzie twoje czary),
-->do tego ten mag będzie w zombi, więc jego LD to 7/8(jeśli będzie tam duży nekro)-->skuteczność "0" z death maleje przy liderce 8 vs. 9/10
lepiej dokonać zamiany, czyli 4level death i 2LoV. Ewentualnie dla mnie i tak najlepszą opcją jest 3xLoV, jesli chcesz grać mega ofensywnie.

2. twoja siła uderzeniowa to 9grubasów, 5hexów i 3 varghi. To mało. Grubasy jeszcze ok, ale dla mnie 5hexów to mało tak samo jak 3 vargi...(dla mnie vargi/hexy lubią być wystawiane oddziałami w liczbie 2+)
-->zrób np. 2 oddziały hexów po 8-10, lub wciśnij 2x5 na flanki
-->lub zrób 2 oddziały vargów po 3/5-6 by mieć dobre flanki lub w miarę solidne do walki oddziały

3. jeśli grasz na EURO :) to jest limit chyba na 40 modeli w oddziale.

o bohterach się nie wypowiem bo każdy gra jak lubi ;)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Bojek :)

Generał rozdaje swoje Ld na potrzeby 0 z death, jest w FAQ
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

misha pisze:Bojek :)

Generał rozdaje swoje Ld na potrzeby 0 z death, jest w FAQ
o mamo...dawno nie grałem :) przepraszam niezmiernie zatem! :)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

to tak ponad pół roku zdrowo jak nie rok:D hyhy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Jay_Jay
Wałkarz
Posty: 61

Post autor: Jay_Jay »

Oh,
to ze wampir daje swoje LD to nawet nie wiedziałem ;)
Dzięki za info!
2 lvl mag death to rzeczywiście zbyt mały lvl. Ale nie chce rezygnowac z dobrej LOV magii(lvl4 minimum). Wiec może faktycznie zmienię rozpe na 3xLOV.
1xhex to wydawało mi się dobry harass i ewtl blokuje jakiś oddział np. demigryfow
vargheisty będą celem magii i shooting, a jeśli nie, to idą na machiny.
Hexy które nie sa w zasięgu generała nie są użyteczne(chyba ze się myle;)
Dlatego 1x5, rok temu grałem na 1x10, to był dobry oddział jednak jest to ryzykowne. Hexy=Glascannon :D
Taki przy najmiej plan ;)
Grubaski i wampir z ghoulami dają sobie z większością rade.
Hm coś mi się zjebało z ograniczeniem wielkości jednostek....to faktycznie muszę zmienić :D a fajnie by było hihi

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

W ostatnim Euro jest ograniczenie do 60 modeli na oddział maks, więc rozpa legalna.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

MikiChol pisze:W ostatnim Euro jest ograniczenie do 60 modeli na oddział maks, więc rozpa legalna.
Przecież ma 60 zombich fcg o co ci chodzi ? ;) moja matematyka mowi ze to spelnia max wg etc
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Tak ale wcześniej wprowadzali go w błąd, że maks 40 modeli. Tylko ich poprawiałem. :wink:

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

przepraszam że namieszałem :oops:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

:-) wompierze tak mają, że mieszają
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Asmodai
Chuck Norris
Posty: 422

Post autor: Asmodai »

Eko wampir mógłby by być nieco lepiej stuningowany. Jak jest redfury i quickblood, to IMO lepsza byłaby GW.
Sword of Antiheroes jest ok, o ile walczy z oddziałami w których jest co najmniej jeden heros przeciwnika - jeśli nie ma to traci bonusy z całkiem drogiego miecza. Albo GW do stałego bonusu do siły albo ogre blade i wykorzystasz quickblood i przerzuty.
Dragonhelm jest ciekawy....ale o ile nie będzie się walczyć w challenge ze smokami(przy redfury w zasadzie niespecjalnie powinno Ci zależeć na challenge tylko na rzezaniu r&f) to zionięcia i flamingi w zasadzie nie bolą. Nightshroud znacznie zwiększa przeżywalność lorda - tylko wtedy musi być GW, bo na miecz już może nie wystarczyć.

IMO BSB jest zbędny - masz z tego co widzę (rozpiska mogłaby być nieco czytelniejsza) jeden spirit host który mógłby z niego realnie korzystać. Reszta oddziałów jest na tyle duża, że jedna rana nie zrobi różnicy.

5hexów to mi się sprawdzała do ganiania elfickiej kawalerii rozstawianej też w piątkach. Na pewno ogonisz fasty i jakieś monstrous units -ew. steamtanka. Jeden magic missile i robi się przykro - zwłaszcza, że nie masz dispel scrolla.

Popieram mishę w kwestii Vargheistów, tylko mi akurat trójki się sprawdzały co jest kwestią gustu bo wielu osobom się Vargheisty sprawdzają w różnej konfiguracji - z tym, że nie jeden oddział a co najmniej 2 lub jeden większy. Zależy do czego Vargheisty masz w armii - jak tylko do blokowania maszyn to tańsze będą fell baty i zrobią z grubsza to samo a zaoszczędzisz nieco punktów.

Ten kloc 60 zombich IMO za wielki. Fajnie kryje bohaterów w środku i wystoi w zasadzie wszystko, ale ciężko będzie tym łazić po polu. 3 20tki zrobią mniej więcej to samo - oddadzą też mniej punktów i pokryją blokowaniem większy obszar - bo chyba nie oczekujesz od zombich pracowania na CR(chyba że przeciwnika - to ok.)
Przy takiej magii i wsparciu mortisa, powinieneś nie mieć problemów z powiększeniem tych 20tek.

4lev death IMO sensowniejszy. Popieram przedmówców. 3XLoV też nie jest złe - pod warunkiem że masz wiadro modeli zombich.

Awatar użytkownika
Jay_Jay
Wałkarz
Posty: 61

Post autor: Jay_Jay »

GW na wampirze to chyba nie będę miał przerzutów. A bez przerzutów się nie opłaca.
BSB wziąłem bo jest tani i twardy, a nightshroud pomaga przeżyć wampira.

Vargheisty mi się dotychczas bardzo sprawdziły, nawet jesli nie dotarli do celu to przynajmniej były dobrym dystraktorem dla machin. Właśnie to fellbaty mi się nie przydały, chyba dlatego ze wystawiłem zawsze po 2 a nie 3.
Myślę o ewtl wymiany hexow. Może na banshee i drugie spirit hosty lub nekromanta.

Mam błąd w tej rozpisce, mag 2 lvl ma dispel scrolla. W takim razie może:
Mag lvl4 death
i zamiast hexy to nekrus lvl 2 lov plus spirit hosty?

Najchętniej bym podzielił 60 zombie na 3x20 ale nie mam tyle modeli żeby dostawiać xD portfel mi na to nie pozwala
A taki klocek 60 zombie trzyma wrogi oddział przynajmniej przez 3 turę walki^^

Mierze do uniwersalnej rozpiski, dopóki nie wychodzi 9th edycja.

Dzięki za konkretna wskazówkę ;)

ODPOWIEDZ