Rozpiski 8ed - do 2K Turniejowe ETC/PKS/Inne
Moderator: misha
Rozpiski 8ed - do 2K Turniejowe ETC/PKS/Inne
Temat do wpisywania i dyskusji o rozpiskach do gier turniejowych do 2000 ptk.
Dla usprawnienia proszę podać podstawowe ograniczenia danego turnieju, bądź link do niego z działu Turnieje w głównej części forum Border Princes.
Rozpiski i komentarze mogą być tutaj bez potrzeby wklejania linków do działu Rozpiski w głównej części forum Border Princes.
Temat zostanie przyklejony.
Dla usprawnienia proszę podać podstawowe ograniczenia danego turnieju, bądź link do niego z działu Turnieje w głównej części forum Border Princes.
Rozpiski i komentarze mogą być tutaj bez potrzeby wklejania linków do działu Rozpiski w głównej części forum Border Princes.
Temat zostanie przyklejony.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Hej. Próbuję zrobic na potrzeby na razie gry domowiej ,ale w domyśle może turniejowej rozpiski na 1200 pkt.
Euro bez lordów. Spodziewam się ,że wyjdzie jakaś kompletna żałośc ale na razie opierałem się również o te figurki które nieźle wyglądają zwłaszcza ,że armią nie grywałem nigdy.
Wampir generał 1lvl
- krwawa furia ( dod. atak za wounda )
- kamień świtu ( przerzut AS ), smoczy hełm ( +1 as ), zaklęta tarcza ( +2 as )
heavy armour
necromanta 1 lvl
- mistrz umarłych
20x szkieletów
-fcg , flaming
20x szkieletów
-fcg, wyjący sztandar ( dorzut kostką z fear'a)
20x ghuli
- super ghul
2x fell baty
6x hexów
czarny powóz ( couch )
Uważam ,że 3 x 20 wyglądają słabo ale myślę ,że uda mi się zwiększyc odział szkieletów do 30 , a ghule bardziej do ataku z boku. hexy będą ustawione po 3 w szeregu ,zeby mogły bez przeszkód przelatywac i relatywnie najwiecej zadawac ataków. powóz uwielbiam choc nie znam jego mozliwości.myślę tylko ,że majac 2 czary strata kilku kostek nie bedzie bardzo znacząca
pozdrawiam
Euro bez lordów. Spodziewam się ,że wyjdzie jakaś kompletna żałośc ale na razie opierałem się również o te figurki które nieźle wyglądają zwłaszcza ,że armią nie grywałem nigdy.
Wampir generał 1lvl
- krwawa furia ( dod. atak za wounda )
- kamień świtu ( przerzut AS ), smoczy hełm ( +1 as ), zaklęta tarcza ( +2 as )
heavy armour
necromanta 1 lvl
- mistrz umarłych
20x szkieletów
-fcg , flaming
20x szkieletów
-fcg, wyjący sztandar ( dorzut kostką z fear'a)
20x ghuli
- super ghul
2x fell baty
6x hexów
czarny powóz ( couch )
Uważam ,że 3 x 20 wyglądają słabo ale myślę ,że uda mi się zwiększyc odział szkieletów do 30 , a ghule bardziej do ataku z boku. hexy będą ustawione po 3 w szeregu ,zeby mogły bez przeszkód przelatywac i relatywnie najwiecej zadawac ataków. powóz uwielbiam choc nie znam jego mozliwości.myślę tylko ,że majac 2 czary strata kilku kostek nie bedzie bardzo znacząca
pozdrawiam
- Lord_Michaelos
- Wałkarz
- Posty: 65
- Lokalizacja: Ostrołęka, a obecnie Olsztyn
Masz na myśli zasysanie kostek przez black coach? Z "zassanych" kostek wciąż możesz korzystać w fazie magii:. Cytując AB: "Power dice that are 'siphoned' by the Black Coach in this fashion can be used in the Magic phase as normal, though keep a note of how many are siphoned in this way".Zeppelin pisze:myślę tylko ,że majac 2 czary strata kilku kostek nie bedzie bardzo znacząca
Wampir bez warda to raczej martwy wampir. Wystarczy cokolwiek ściągającego armour save i armia zaczyna się sypać. Skoro tylko podnosisz mu save przez przedmioty, to może lepiej dać mu pancerz przeznaczenia? Heavy armour dający warda na 4+ za 50pkt o ile mnie pamięć nie myli. Z tarczą wampir wtedy będzie miał 4+/4++.
Co do hexów nie byłbym taki optymistyczny, szybko staną się celem dla magicznych pocisków, a wtedy szybko zejdą śmiercią nienaturalną.
Niby każdy gra jak mu się podoba, ale ja bym dał większy klocek szkieletów + mniejsze oddziały zombie. Fakt, gram wampirami od niedawna, ale takie coś na razie mi się sprawdzało. Na ghulach nie grałem, to się nie co do nich nie wypowiem, po prostu ich nie lubię Ogólnie ja tą rozpiskę zrobiłbym kompletnie inaczej. Na przykład dałbym duży klocek szkieli (tak około 30-35, ale bardziej skłaniałbym się ku tej drugiej liczbie) z jeden, może dwa oddziały po 5 wilków oraz kilka klocków po 20 zombie. Opierając się na tym 35 szkieli z fcg i wyjącym sztandarem + 3x20 zombie + 2x5 wilków wychodzi 490pts. Jest Ciebie zapewne więcej niż potencjalnego przeciwnika co jest nieocenione przy rozstawianiu, są blokery w postaci zombie, są psy do ściągania uwagi i zostają nawet wolne punkty na dopakowanie czegoś jeszcze lub wymianę na coś potężniejszego. Ze wszystkim mieścisz się w euro. Ja tam wywaliłbym hexy i wrzucił 5 crypt horrorów z crypt haunterem. Lepiej się sprawdzą niż hexy, a przynajmniej powinny Wyrzuciłbym też black coach i dorzucił 1 lvl więcej na nekromancie, 1 crypt horrora więcej i może jeszcze coś małego z corów/speciali. Albo coś przyciąć i dać mortis engine, zdecydowanie lepszy wybór niż powóz. No, ale jak pisałem, tak zrobiłbym ja.
Summa summarum, jestem świeżym graczem vc i do tego domowym, więc zapewne wyjadacze będą mieli inne zdanie ode mnie. Niemniej jednak ward na wampirze to jak dla mnie podstawa, bez której się nie powinno wychodzić z domu Boleśnie się o tym przekonałem
Przybyłem, zobaczyłem, wzruszyłem ramionami
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
z jakiegoś powodu małe wampiry nie występują w rozpiskach, no chyba, że na koniu i w wagonie Black Knightów, bo mają 2+ save
z małe wampiry obsysają, bo ani nie są dobre w walce a ni wytrzymałe, T4, W2, Ld7
grać można i tak fajna klimatyczna trochę rozpiska z trenerem, ale powera to tam ni ma nic a nic:) turniejowo nie sprawdzi się, for fun pewnie
co do rozpiski to musisz Army Book przeczytać
- tylko 1 oddział szkieletów może mieć magiczny sztandar, więc tu jest nielegalna
oraz musisz Rulebook przeczytać, no nie możesz dać 2 magicznych zbroi
- dragonhelm i enchanted shield to ta sama klasa, możesz mieć tylko 1 magiczny item na typ
dużo za dużo masz w Core, po co ci tyle ptk utopionych w podstawach.
jeśli nie masz modeli jeszcze i tylko kminisz to lepiej pójść w Zombi + Crypt Horrory
daj znać jakie masz modele
z małe wampiry obsysają, bo ani nie są dobre w walce a ni wytrzymałe, T4, W2, Ld7
grać można i tak fajna klimatyczna trochę rozpiska z trenerem, ale powera to tam ni ma nic a nic:) turniejowo nie sprawdzi się, for fun pewnie
co do rozpiski to musisz Army Book przeczytać
- tylko 1 oddział szkieletów może mieć magiczny sztandar, więc tu jest nielegalna
oraz musisz Rulebook przeczytać, no nie możesz dać 2 magicznych zbroi
- dragonhelm i enchanted shield to ta sama klasa, możesz mieć tylko 1 magiczny item na typ
dużo za dużo masz w Core, po co ci tyle ptk utopionych w podstawach.
jeśli nie masz modeli jeszcze i tylko kminisz to lepiej pójść w Zombi + Crypt Horrory
daj znać jakie masz modele
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Dzięki za odpowiedzi
No właśnie z modelami mam słabo bo mam 3x wampiry , 1 necromanta. 40 konwersji szkieletów , 20 ghuli , corpeskart , banshee , black coach, konwersja varghulfa, 4 fell baty , 10x konwersji hexów/black nightów. Natomiast będę jeszcze dokupował i pożyczał , natomiast zastanwiam się co poza zombie i grubasami
Nie ma żadnego ciekawego złożenia wampira ?!?!
No właśnie z modelami mam słabo bo mam 3x wampiry , 1 necromanta. 40 konwersji szkieletów , 20 ghuli , corpeskart , banshee , black coach, konwersja varghulfa, 4 fell baty , 10x konwersji hexów/black nightów. Natomiast będę jeszcze dokupował i pożyczał , natomiast zastanwiam się co poza zombie i grubasami
Nie ma żadnego ciekawego złożenia wampira ?!?!
I believe in Honour.!
Vampire @ 262.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2; Heavy Armour; Shield; Barded Nightmare
Red Fury
Sword of Swift Slaying
Dawnstone
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Great Weapon
15 Skeleton Warriors @ 90.0 Pts
Light Armour; Shield
8+1 Black Knights @ 261.0 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Hell Knight
Banner of Swiftness
Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 1198.0
Na zasady poznańskie. Coś zmienić? Vampir klepacz się sprawdza?
General; Lore of Vampires; Magic Level 2; Heavy Armour; Shield; Barded Nightmare
Red Fury
Sword of Swift Slaying
Dawnstone
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Great Weapon
15 Skeleton Warriors @ 90.0 Pts
Light Armour; Shield
8+1 Black Knights @ 261.0 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Hell Knight
Banner of Swiftness
Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 1198.0
Na zasady poznańskie. Coś zmienić? Vampir klepacz się sprawdza?
czasem VC nie mają -100 do rozpiski? więc rozpiska trochę nielegalna pod ten formatNa zasady poznańskie.
nie wiem czy nie bardziej wyporne zestawienie by było z 2x małe necro i 8 Crypt Horrorów
wampir drogi i tylko 1 czarodziej
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
IMO dwóch nekro to lepszy pomysł niż wampir-klepacz, niby masz pancerz na 2+ ale generał w walce to średni pomysł.Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
zwłaszcza z T4 i bez warda
dispel / book of Arkhan i 2x 2lev necro mogą dobrze wspomóc Crypty i Terrora
np
dispel / book of Arkhan i 2x 2lev necro mogą dobrze wspomóc Crypty i Terrora
np
1 Necromancer @ 145.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Opal Amulet [15.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
30 Zombies @ 100.0 Pts Standard; Musician
30 Zombies @ 100.0 Pts Standard; Musician
8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 1079.0
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1600 bez lordów,
1 Necromancer @ 150.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Necromancer @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
The Cursed Book [35.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
38 Crypt Ghouls @ 400.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
7 Crypt Horrors @ 314.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1598
Zastanawiałem się nad Mortisem ale chyba terrorgheist lepiej się sprawuje na te punkty. Nie wiem czy wybrać cursed book, czy też może Arkhan.
Tak w ogóle to jak to wygląda?
1 Necromancer @ 150.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Necromancer @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
The Cursed Book [35.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
38 Crypt Ghouls @ 400.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
7 Crypt Horrors @ 314.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 1598
Zastanawiałem się nad Mortisem ale chyba terrorgheist lepiej się sprawuje na te punkty. Nie wiem czy wybrać cursed book, czy też może Arkhan.
Tak w ogóle to jak to wygląda?
Wyglada ciekawie. Ale wytłumacz mi jak zabijesz coś co ma save 1+ i armate/klope. Na przykład bretkę?
Wypisz sobie wszystkie armie jakie są i zrób do nich podstawowe rozpy typu krasnale na te pkt mają: 2 działa/ dzialo organy + 2 klocki piechoty. Jak sobie wypiszesz wszystko to bedziesz mial ogląd na co mozesz zagrać. Potem weź swoją książkę i sprawdz co się mieści. Najpierw sekcja hero. Potem odejmujesz minimalne cory (nie wrzucasz oddziałów) wrzucasz speciale i rary. I na końcu dobierasz tak jednostki core (w VC ich jest liczebnie najwiecej) żeby działały z reszta rozpy.
Wypisz sobie wszystkie armie jakie są i zrób do nich podstawowe rozpy typu krasnale na te pkt mają: 2 działa/ dzialo organy + 2 klocki piechoty. Jak sobie wypiszesz wszystko to bedziesz mial ogląd na co mozesz zagrać. Potem weź swoją książkę i sprawdz co się mieści. Najpierw sekcja hero. Potem odejmujesz minimalne cory (nie wrzucasz oddziałów) wrzucasz speciale i rary. I na końcu dobierasz tak jednostki core (w VC ich jest liczebnie najwiecej) żeby działały z reszta rozpy.
Chlopaki pomocy co byście wystawili na taki turniej?
REGULAMIN:
- gramy singiel na 1600 punktów / 8ed / czysty podręcznik
-dopuszczeni bohaterowie imienni
- scenariusze losowane przed każdą rundą dla wszystkich graczy (z podręcznika 8 ed.);
TYLKO JEDNO OGRANICZENIE: MAKS 12 KOSTEK NA TURĘ MAGII!!!
- gramy 3 bitwy (6 tur lub 2h15 min każda bitwa),
- stoły 48"x48" (tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne) PS GRAMY NA MAGICZNE TERENY!,
- gramy oczywiście na 8 ed, oraz wszystkich aktualnych podręczników armijnych,
- gramy wg. wszystkich aktualnych errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
- dodatkowe punkty z gry: Generał i BSB – 100 pts, sztandar – 25 pts
- nie ma wymogu pomalowania armii
- możliwe są proksy w dowolnej ilości - jednak czytelnie oznaczone,
- wielkość podstawki w modelu proxowanym musi być zgodna z obecnie sprzedawanym oryginałem
- każdy uczestnik turnieju musi posiadać swoją kopię podręcznika armii którą gra wraz z aktualną erratą - oraz templatki, których potrzebuje jego armia.
- decyzje sędziego są niepodważalne (to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- połowa punktów za uciekające oddziały oraz za oddziały których stan został zredukowany poniżej 25% początkowej ilości jednostek.
REGULAMIN:
- gramy singiel na 1600 punktów / 8ed / czysty podręcznik
-dopuszczeni bohaterowie imienni
- scenariusze losowane przed każdą rundą dla wszystkich graczy (z podręcznika 8 ed.);
TYLKO JEDNO OGRANICZENIE: MAKS 12 KOSTEK NA TURĘ MAGII!!!
- gramy 3 bitwy (6 tur lub 2h15 min każda bitwa),
- stoły 48"x48" (tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne) PS GRAMY NA MAGICZNE TERENY!,
- gramy oczywiście na 8 ed, oraz wszystkich aktualnych podręczników armijnych,
- gramy wg. wszystkich aktualnych errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
- dodatkowe punkty z gry: Generał i BSB – 100 pts, sztandar – 25 pts
- nie ma wymogu pomalowania armii
- możliwe są proksy w dowolnej ilości - jednak czytelnie oznaczone,
- wielkość podstawki w modelu proxowanym musi być zgodna z obecnie sprzedawanym oryginałem
- każdy uczestnik turnieju musi posiadać swoją kopię podręcznika armii którą gra wraz z aktualną erratą - oraz templatki, których potrzebuje jego armia.
- decyzje sędziego są niepodważalne (to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- połowa punktów za uciekające oddziały oraz za oddziały których stan został zredukowany poniżej 25% początkowej ilości jednostek.
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Witam wszystkich!!
Moje pierwsze podejście do VC, najbliższy turniej u nas będzie na format poznański tylko że singiel...
Co myślicie o takiej rozpisce?
Necromancer @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Necromancer @ 125.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Book of Arkhan [25.0]
21 Crypt Ghouls @ 210.0 Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
10 Black Knights @ 325.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1100
Moje pierwsze podejście do VC, najbliższy turniej u nas będzie na format poznański tylko że singiel...
Co myślicie o takiej rozpisce?
Necromancer @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Necromancer @ 125.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Book of Arkhan [25.0]
21 Crypt Ghouls @ 210.0 Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
10 Black Knights @ 325.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Terrorgeist @ 225.0 Pts
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1100
A MESSAGE TO THE EMPIRE:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Razor Standard bym wyrzucił na +1 Mv, zwłaszcza, że zachowujesz eteryczny ruch
ruby ring też wydaje się zbędny, to tylko D6 hitów - z prostego powodu będziesz potrzebować kostek do leczenia BK czy popychania siebie, ten item nic ci za bardzo nie da, a weź sobie na necrosie ktoryms Ironcurse Icon (6+ ward od maszyn) troszke moze pomoc przed plackami katapult
21 ghouli to musiałyby chodzić bez hordy, troche ich mało, mając do uderzenia Black K i krzyki, możesz spróbować ich przerobić na 40 szkieletów w hordzie z hw+shield, to 40 woundów z 5+/parry
wybicie 40 woundów zajmie więcej niż 20tu
może jakimś cudem udałoby ci się wcisnąć 1-2 x2 FellBaty, odginanie szarż się przyda Black Knightom
chyba, że chcesz grać na 6-8miu Crypt Horrorach, trochę wredniejsze, no ale co kto lubi
ruby ring też wydaje się zbędny, to tylko D6 hitów - z prostego powodu będziesz potrzebować kostek do leczenia BK czy popychania siebie, ten item nic ci za bardzo nie da, a weź sobie na necrosie ktoryms Ironcurse Icon (6+ ward od maszyn) troszke moze pomoc przed plackami katapult
21 ghouli to musiałyby chodzić bez hordy, troche ich mało, mając do uderzenia Black K i krzyki, możesz spróbować ich przerobić na 40 szkieletów w hordzie z hw+shield, to 40 woundów z 5+/parry
wybicie 40 woundów zajmie więcej niż 20tu
może jakimś cudem udałoby ci się wcisnąć 1-2 x2 FellBaty, odginanie szarż się przyda Black Knightom
chyba, że chcesz grać na 6-8miu Crypt Horrorach, trochę wredniejsze, no ale co kto lubi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
BK z Razor Standard są moją odpowiedzią na Demigryfy itp.
Kurcze wiem szkielety bym chciał mieć ale tak jak powiedziałem dopiero zaczynam.... a Ghule z 4T nie są dobrym rozwiązaniem same mogą powalczyć i coś zrobić o dziwo...
Jak radzicie sobie właśnie z Empire na 1+sv i Wochem?
Kurcze wiem szkielety bym chciał mieć ale tak jak powiedziałem dopiero zaczynam.... a Ghule z 4T nie są dobrym rozwiązaniem same mogą powalczyć i coś zrobić o dziwo...
Jak radzicie sobie właśnie z Empire na 1+sv i Wochem?
A MESSAGE TO THE EMPIRE:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Krzyki mają no armour save - TG powinien na tyle okroić Demigryfy, IC, czy Skullcrusherów, że Black K sobie poradzą z S6 to -3 do save
Curse of Years ma no armour save
Armaty zawsze bolą Terrorgeista, nic nie poradzisz, trzeba schowac i starać się je zdjąć jakimś fastem.
Jak masz pewność, że będą na stole zakute pały to weź Razor, on jest drogi tylko miałbyś dodatkowych 2 rycerzy prawie
poza tym właśnie jak odegniesz takie opancerzone jednostki dobrze to Black K ich powinni zjeść od boku zwłaszcza, że możesz wpierać je vanhelsem i przerzutami to hit/wound
Curse of Years ma no armour save
Armaty zawsze bolą Terrorgeista, nic nie poradzisz, trzeba schowac i starać się je zdjąć jakimś fastem.
Jak masz pewność, że będą na stole zakute pały to weź Razor, on jest drogi tylko miałbyś dodatkowych 2 rycerzy prawie
poza tym właśnie jak odegniesz takie opancerzone jednostki dobrze to Black K ich powinni zjeść od boku zwłaszcza, że możesz wpierać je vanhelsem i przerzutami to hit/wound
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Demisie WS3 S4 ?
Nie pamiętam czy mają AP ale aż tyle statystycznie chyba nie zabiją, tak czy siak zawsze lepiej przeciwnika odgiąć i od boku popieścić lub blokować czymś i zakrzyczeć tylko mając w perspektywnie armaty to krzyczenie będzie krótkie
Nie pamiętam czy mają AP ale aż tyle statystycznie chyba nie zabiją, tak czy siak zawsze lepiej przeciwnika odgiąć i od boku popieścić lub blokować czymś i zakrzyczeć tylko mając w perspektywnie armaty to krzyczenie będzie krótkie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A