Sopot, 22-06-2014, 2400 EURO, Stary Klinkiera L
Sopot, 22-06-2014, 2400 EURO, Stary Klinkiera L
witam,
klub BWT zaprasza serdecznie na turniej, który odbędzie się w Rzeźniku w Sopocie, przy ul. Kolberga 9 22-06-2014.
Jest to jubileuszowy, 50 turniej ze Starym Klinkiera w tle. W związku z tym przygotowaliśmy moc atrakcji
Zaczynamy od 08:30 zapisy, bitwy od 09:00. Za obsuwy będą karniaki, za pięć minut 1 pkt. karny, więcej niż pięć minut 5 pkt, powyżej 10 minut dodatkowe 10 pkt. karnych. Pierwsza gra 3h, pozostałe 2,5h
Wejściówka: 10 PLN
Sponsorzy:
sklep FUTUREX - http://www.futurex.pl/
GAMES WORKSHOP - http://www.games-workshop.com
Link do formatu http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=26&t=41700
Progi:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0
Bonusy i liczenie:
Kod:
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Nagrody do wykorzystania w Futurexie.
zgłoszenia:
1. Kreol
2. Loki
3. MAti
4. Pająk
5. Błażej
6. Suchy
7. Macias
8. Crovaxus
9. Koozzi
10. Młody
11. Malin
12. Kuba
13. Damian
14. Elvis
15. Astrumis
klub BWT zaprasza serdecznie na turniej, który odbędzie się w Rzeźniku w Sopocie, przy ul. Kolberga 9 22-06-2014.
Jest to jubileuszowy, 50 turniej ze Starym Klinkiera w tle. W związku z tym przygotowaliśmy moc atrakcji
Zaczynamy od 08:30 zapisy, bitwy od 09:00. Za obsuwy będą karniaki, za pięć minut 1 pkt. karny, więcej niż pięć minut 5 pkt, powyżej 10 minut dodatkowe 10 pkt. karnych. Pierwsza gra 3h, pozostałe 2,5h
Wejściówka: 10 PLN
Sponsorzy:
sklep FUTUREX - http://www.futurex.pl/
GAMES WORKSHOP - http://www.games-workshop.com
Link do formatu http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=26&t=41700
Progi:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0
Bonusy i liczenie:
Kod:
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Nagrody do wykorzystania w Futurexie.
zgłoszenia:
1. Kreol
2. Loki
3. MAti
4. Pająk
5. Błażej
6. Suchy
7. Macias
8. Crovaxus
9. Koozzi
10. Młody
11. Malin
12. Kuba
13. Damian
14. Elvis
15. Astrumis
Ostatnio zmieniony 19 cze 2014, o 11:06 przez Michał, łącznie zmieniany 7 razy.
Dopisać.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
dopisać
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
link Suchego prowadzi mnie w odmęty internetu, pełne dane nt. formatu są tu:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 00&start=0
edit
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 00&start=0
edit
Ostatnio zmieniony 3 cze 2014, o 07:55 przez Pająk, łącznie zmieniany 1 raz.
Powinienem w koncu być ;p
a ciul go wie pogadam i spróbuję ich wyciągnąć
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Niestety jest przed DMP. Najbardziej pożądany jest teraz ETC. Ostatnio mieliśmy kilka innych formatów.qwer pisze:a może by tak jakiś specjalny format z okazji jubileuszu ?
żadnych openów z klockami 80 white lionów
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Dopisz
Jak grasz na kawalerii to na bank będę miał sporo. Tak samo z maszynkami.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki