Questing Knights- opłacalność, modele.

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aragorn007
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Bełchatów

Questing Knights- opłacalność, modele.

Post autor: Aragorn007 »

Questing Knight, jednostka chyba dość kontrowersyjna. Za 28 pkt. dostajemy dość twardą jednostkę, z robiącym coś Questing Vow'em. Jednak czy opłaca się wystawiać tę jednostkę?

Druga sprawa: modele. Czy opłaca się ich kupować? Jak sądzicie: czy można zrobić konwersję z Gwardii Elektorskiej oraz Rycerza Bretonni, albo po prostu pokombinować tylko z rycerzem, np. zamiast lancy przykleić zwykły miecz, a do konia lub pleców przymocować dwuraka.

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Nie wiem, nie znam się, ja nie z tej parafii, ja tu tylko sprzątam ;)

Ale co do modeli to mi się nie podobają. Niby takie ciekawe, urozmaicone, ale dla mnie wyglądają zbyt festyniarsko. No i nie lubię rycerzy bez hełmów, a u QK tylko champion takowy posiada. Założę się, że sporo graczy lubi ich wygląd, ale dla mnie rycerze bretońscy powinni wyglądać inaczej (super są Grail Knights). Tak więc konwersjom mówię TAK - na pewno wyjdzie taniej, a dla mnie także ładniej :)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Lord Andre
Chuck Norris
Posty: 482

Post autor: Lord Andre »

Ave
Temple Guard pisze:Nie wiem, nie znam się, ja nie z tej parafii, ja tu tylko sprzątam ;)

Ale co do modeli to mi się nie podobają. Niby takie ciekawe, urozmaicone, ale dla mnie wyglądają zbyt festyniarsko. No i nie lubię rycerzy bez hełmów, a u QK tylko champion takowy posiada. Założę się, że sporo graczy lubi ich wygląd, ale dla mnie rycerze bretońscy powinni wyglądać inaczej (super są Grail Knights). Tak więc konwersjom mówię TAK - na pewno wyjdzie taniej, a dla mnie także ładniej :)